Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
quote:lola712 schreef op 08 maart 2017 @ 15:05:

[...]



Denk dat hoe meer dates je gehad hebt, des te losser je er in bent. Elke keer weer naar een kroeg, anderhalf uur lullen, drankjes bestellen/betalen etc. Nee dankje. De persoon moet écht heel leuk zijn wil ik de stad induiken. Mocht het zomer zijn dan ligt die optie misschien meer voor de hand, of je gaat elkaar ontmoeten in een parkje ofzo en neemt allebei een drankje me. Voor mij dus deels qua kosten (elke keer een tientje is toch jammer) en ben je van de geforceerdheid af. Thuis voel ik mij meer op mijn gemak En er hoeft maar 1 freak tussen te zitten die gelijk je adres en alles weet.. Nee daar pas ik voor. Drankjes 1e date betaal ik ook nooit, en ik vind het wel makkelijk om in de buurt af te spreken. Adres geven 1e date? No way. In het park zitten en allebei een drankje meenemen ook niet, vind ik meer voor tieners. Maar ja ieder z'n ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 08 maart 2017 @ 15:08:

Oeh dat zou ik echt heel erg eng vinden. Wat doe je dan als iemand kwaad in de zin heeft? Vind het echt heel erg onverstandig om als vrouw zijnde een man thuis uit te nodigen. Voor de man vind ik het dan weer een ander verhaal, die is fysiek sterker.

Zou jullie bijna willen vragen dat nooit meer te doen, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk.

Ben het met je eens Greenbean, ben zojuist af van een vreselijke stalker waarvan ik HEEL blij ben dat hij nooit m'n adres heeft gehad...
Ja gewoon in het openbaar afspreken is veel veiliger. Je weet toch niet altijd met wie je date? Heeft meteen iedereen je adres en alles. Nee dank je.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamantje123 schreef op 08 maart 2017 @ 15:10:

[...]





En er hoeft maar 1 freak tussen te zitten die gelijk je adres en alles weet.. Nee daar pas ik voor. Drankjes 1e date betaal ik ook nooit, en ik vind het wel makkelijk om in de buurt af te spreken. Adres geven 1e date? No way. In het park zitten en allebei een drankje meenemen ook niet, vind ik meer voor tieners. Maar ja ieder z'n ding.Ik ben 26...dat je geen drankjes afrekent moet je zelf weten, ik heb juist gedonder gehad als ik ze niet betaalde en geen tweede date wou. Ben ik ineens een profiteur. Daarom altijd splitten. En tot nu toe geen slechte ervaringen gehad thuis. Misschien heb ik wel een goede filter dat ik met zulke types niet omga :D Het 'ergste' is inderdaad dat ze weten waar je wonen maar wat willen ze doen? Bovendien heb ik een camera en toegangsdeur dus zie altijd wie er aanbelt en zijn ze binnen door de deur kunnen ze alsnog niet bij mij in huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamantje123 schreef op 08 maart 2017 @ 15:11:

[...]





Ben het met je eens Greenbean, ben zojuist af van een vreselijke stalker waarvan ik HEEL blij ben dat hij nooit m'n adres heeft gehad...Heftig! Vertel? Hoe kwam hij in het begin over? Welke leeftijd hebben we het over? Hier is het niet veel meer dan berichtje om nog een keer te daten terwijl er geen klik is, vooral op weekenddagen. Dan negeer ik ze gewoon en anders de blok erop.
Alle reacties Link kopieren
quote:lola712 schreef op 08 maart 2017 @ 16:10:

[...]



Heftig! Vertel? Hoe kwam hij in het begin over? Welke leeftijd hebben we het over? Hier is het niet veel meer dan berichtje om nog een keer te daten terwijl er geen klik is, vooral op weekenddagen. Dan negeer ik ze gewoon en anders de blok erop.Njaa dit was wel een geval apart hoor... was ook niet via tinder. En hij was achterin de 30. Kort gezegd, het was een narcistische psychotische gek. In het begin was ie nogal geobsedeerd door me en dat veranderde heel snel in een idioot.
Alle reacties Link kopieren
quote:lola712 schreef op 08 maart 2017 @ 16:09:

[...]



Ik ben 26...dat je geen drankjes afrekent moet je zelf weten, ik heb juist gedonder gehad als ik ze niet betaalde en geen tweede date wou. Ben ik ineens een profiteur. Daarom altijd splitten. En tot nu toe geen slechte ervaringen gehad thuis. Misschien heb ik wel een goede filter dat ik met zulke types niet omga :D Het 'ergste' is inderdaad dat ze weten waar je wonen maar wat willen ze doen? Bovendien heb ik een camera en toegangsdeur dus zie altijd wie er aanbelt en zijn ze binnen door de deur kunnen ze alsnog niet bij mij in huis.Een profiteur ? LOL Mannen die zo denken mogen bij mij direct zichzelf de gracht in werpen.
Alle reacties Link kopieren
Haha precies vind ik ook, nog nooit betaald op een eerste date.
Tjonge, ik vind het maar lang duren voor ik mijn date weer kan zien. Pas na de 18e. En heb echt zoveel zin hem weer te zien. Ongeduldig hier



En wat betreft betalen op een eerste date, ik verwacht echt niet dat de man betaald. Ik stel altijd voor mee te betalen. Maar eerlijk is eerlijk, als de man die ik leuk vind de drankjes betaald scoort hij wel meteen punten.

Als ik geen klik voel, no way dat ik de ander laat betalen. Dan betaal ik echt wel mijn helft. Voel ik mij totaal niet goed bij om dan de ander voor de kosten op te laten draaien. Ik vind het een signaal af geven, als ik wel de drankjes zou accepteren namelijk. Dat ik hem zie zitten.



Ik zie het ook als signaal als de man aanbied te betalen. Dat hij mij dus ziet zitten
Alle reacties Link kopieren
Nou die van morgen negeert me al de hele dag op de app.. ga er alsnog vanuit dat de date morgen doorgaat maar een of andere lullige reden morgen sta ik ook niet van te kijken. Heel voorzichtig een alternatief plan achter de hand houden.



Edit: meneer reageert toch. Wel na mijn eigen follow up... En dan elke keer 'oh sorry, had je bericht gemist!' sturen. Ja lekker makkelijk, valt ook niet op. Gewoon niet 'leuk' genoeg om te antwoorden want tussendoor was ie wel veel online.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat het snel in dit topic, niet bij te houden met al dat gekakel!



Femme, goed dat je even aan jezelf denk, first things first.



Alle anderen: prettige ontwikkelingen lees ik.
Alle reacties Link kopieren
Lovestar, Eva en Diamantje, vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen. Heel leuk en geniet ervan!!



Gb, ik heb het idee dat je accountant niet zo ziet zitten.. begrijp wel dat je druk bent maar ik zou me ook wel enigszins afgewezen voelen als iemand heel bot zou zeggen: vind maandag wel prima. Komt op mij over van "meer hoef ik je niet te zien".. Misschien dat die daarom ineens kortaf deed. Uiteraard is het je eigen keuze maar misschien was je manier van overbrengen wat minder?



lola712, ik snap heel eerlijk gezegd niet waarom je met deze man op date wilt.. Als je al voor een date zo moet trekken.. Zou er iig geen zin in hebben. Met mijn huidige date heb ik in de 4 maanden dat we daten denk ik 2 keer voorgesteld om af te spreken, verder kwam het volledig van hem.



Over mijn huidige date gesproken, hij is erg druk met werk en voorbereidingen voor zijn tentamens. Voel toch een soort van afstand en begrijp ook volledig dat zijn hoofd momenteel naar iets anders staat. Toch ben ik ergens bang dat er meer is.. Al appen we nog steeds regelmatig gedurende de hele dag.



Toen ik mijn maandelijkse periode had was ik nogal chaggerijnig wat ook ik ook een beetje naar hem uitte. Desondanks kwam die naar me toe en bracht bonbons en champagne mee om m'n avond wat beter te maken. Erg lief. Nu heb ik ook via Greetz een heel leuk pakket van speciaal bier (+kaartje) naar hem opgestuurd, die hij na zijn tentamen zaterdag meteen kan open maken. Het is niks groots, maar vind het toch leuk als die morgen hard aan het studeren is en ineens een pakketje van mij binnen krijgt. Ben heel erg benieuwd naar zijn reactie morgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 08 maart 2017 @ 07:13:

Mats heb jij een blauw pak aan in een auto?

Ik was veel te snel aan het swipen jammer genoeg. Dus hij ging als vanzelf naar links, maar toen bedacht ik ineens dat jij dat weleens kon zijn.

Heb niet echt bekeken hoe je er uit ziet ook, soms swipe ik op routine en gaan leuke mannen als vanzelf hoppa naar links.



Hoe kom je daar nou op?

Ik heb een blauw pak aan op een foto in een auto, maar dat is niet mijn eerste foto dus dan lijkt het mij sterk.



Nu weet ik dat ik zelfs op routine al naar links geswiped word
Alle reacties Link kopieren
quote:RofDutchie schreef op 08 maart 2017 @ 20:20:

Lovestar, Eva en Diamantje, vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen. Heel leuk en geniet ervan!!



Gb, ik heb het idee dat je accountant niet zo ziet zitten.. begrijp wel dat je druk bent maar ik zou me ook wel enigszins afgewezen voelen als iemand heel bot zou zeggen: vind maandag wel prima. Komt op mij over van "meer hoef ik je niet te zien".. Misschien dat die daarom ineens kortaf deed. Uiteraard is het je eigen keuze maar misschien was je manier van overbrengen wat minder?



lola712, ik snap heel eerlijk gezegd niet waarom je met deze man op date wilt.. Als je al voor een date zo moet trekken.. Zou er iig geen zin in hebben. Met mijn huidige date heb ik in de 4 maanden dat we daten denk ik 2 keer voorgesteld om af te spreken, verder kwam het volledig van hem.



Over mijn huidige date gesproken, hij is erg druk met werk en voorbereidingen voor zijn tentamens. Voel toch een soort van afstand en begrijp ook volledig dat zijn hoofd momenteel naar iets anders staat. Toch ben ik ergens bang dat er meer is.. Al appen we nog steeds regelmatig gedurende de hele dag.



Toen ik mijn maandelijkse periode had was ik nogal chaggerijnig wat ook ik ook een beetje naar hem uitte. Desondanks kwam die naar me toe en bracht bonbons en champagne mee om m'n avond wat beter te maken. Erg lief. Nu heb ik ook via Greetz een heel leuk pakket van speciaal bier (+kaartje) naar hem opgestuurd, die hij na zijn tentamen zaterdag meteen kan open maken. Het is niks groots, maar vind het toch leuk als die morgen hard aan het studeren is en ineens een pakketje van mij binnen krijgt. Ben heel erg benieuwd naar zijn reactie morgen Omdat ik zelf ook niet zo'n apper ben... en mocht morgen tegenvallen dan ben ik verder ook geen tijd meer kwijt. Nu is de afspraak al gemaakt Gewoon beetje praten, drinken. Wat doen jullie trouwens als je thuis date? Muziekje of tv aan? Meestal praten we gewoon lekker door maar als er dan een stilte valt dan is het zo stil zonder wat geluid op de achtergrond :P
Rofdutchie,

je hebt misschien wel gelijk. Ik ben over beide mannen niet razend enthousiast en wellicht moet ik beide dates ook maar afzeggen, dat is wel zo eerlijk. Ik wilde het juist anders gaan aanpakken. Niet direct gaan voor een vonk of aantrekkingskracht maar elkaar langzaam leren kennen en daarna kijken of het wat zou kunnen worden. Maar ik merk nu dat er toch iets meer moet zijn dan dat omdat ik anders gewoon helemaal geen zin heb om iemand opnieuw te zien. Met de Nederlander van vorige week had ik dat bijvoorbeeld wel, maar die haakte zelf af. Met mijn ex had ik het natuurlijk ook, dat ik niet kon wachten om hem weer te zien.



Lastig hoor, luisteren naar je gevoel of je verstand...



En wat lief dat hij champagne en bonbons voor je meenam!
quote:mats schreef op 08 maart 2017 @ 20:21:

[...]

Hoe kom je daar nou op?

Ik heb een blauw pak aan op een foto in een auto, maar dat is niet mijn eerste foto dus dan lijkt het mij sterk.



Nu weet ik dat ik zelfs op routine al naar links geswiped word

Daar kom ik op, omdat jij zei een foto te hebben van een auto, waarin je chauffeur was bij een trouwerij.



Ik zag iemand in een flits met blauw pak, roosje of iets in het zakje van het jasje. Kale kop als ik het goed heb.

Ik swipete gelijk door omdat auto's voor mij tien keer niks zijn. Dus ik lette niet echt op de man Sorry! Kwam ineens toen de foto al naar links ging er op dat jij dat weleens kon zijn haha. Ik baal nu, was wel benieuwd
Anders ik wel!
Alle reacties Link kopieren
GB, ik begrijp je insteek, maar als jou gevoel zegt dat het hem niet gaat worden zou ik het afkappen. Voornamelijk omdat ik denk dan heb je genoeg rust en energie voor een andere leukere man (zoals de docu man). Maar wat ik bijvoorbeeld bij huidige date had; ik miste idd ook die vonk, was niet helemaal over mijn oren op hem. Maar iets in mij zei dat het goed zat en ik bleef ook nieuwsgierig naar hem. Iets aan hem en ons contact triggerde me om met hem te blijven afspreken. Nu maanden later kan ik zeker zeggen dat ik gevoelens voor hem heb. Dus ik denk dat je wel een bepaald (positief) gevoel bij iemand moet hebben om te daten. Anders krijg je situaties waarin je alleen maar twijfelt en er maar half in staat heb ik het idee. Wat je er mee doet is volledig aan jou hoor, maar dit werkt voor mij iig.
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal, ik ben weer op de markt. het gevoel hield bij mijn vriend geen stand helaas.

we hadden het heel fijn samen, echt alles was goed en dat vond hij ook, maar helaas verdween bij hem de verliefdheid en was er nog niet voldoende voor in de plaats gekomen

uiteraard zit ik nu midden in mijn liefdesverdriet, en moet ik gaan accepteren dat het leven dat we samen voor ogen hadden er niet van gaat komen. we waren op alle gebieden een perfect match, behalve dat ene stukje waar je niet aan kan werken. daardoor merk ik nu wel dat ik het heel erg naar vind dat ik op den duur weer 'op zoek' moet. deze was al zo moeilijk te vinden



toch heb ik meteen weer tinder op mn telefoon gezet. waarom weet ik eigenlijk niet, meer een soort paniekreactie. maar wat wel grappig is, is dat mijn eerste match iemand was waar ik al eerder mee had gematched die óók in de tussentijd dacht de liefde van zijn leven te hebben gevonden maar wat helaas ook geen lang leven beschoren mocht zijn. dus we gaan binnenkort bier drinken, niet als date, maar om lekker samen te herstellen
Oeh Pindakaas, hoe komt dat nou zo ineens? Ik had het idee dat het helemaal goed zat tussen jullie

Ook voor jou veel sterkte. Inderdaad is het heel ongrijpbaar, als Het Gevoel mist. Als de rest wel goed zit, wat is dan het probleem?

Ik krijg steeds vaker het idee dat de kans om de lotto te winnen groter is dan een fijne relatie te vinden.



Overigens kreeg ik net een berichtje van de Nederlander, net op het moment dat ik mijn vorige berichtje schreef. Hij nodigde me uit voor iets, ik kan alleen niet. Was iets geweest waarbij ik dan 2 dagen met hem en een vriend van hem onderweg was geweest. Best leuk eigenlijk, maar helaas...
Alle reacties Link kopieren
voor jou pinda-kaas! Wat rot!

Lekker herstellen inderdaad, en wat grappig dat je dan juist nu die man weer tegenkomt! Lekker samen bier drinken is dan een hele goede:)
quote:RofDutchie schreef op 08 maart 2017 @ 21:58:

GB, ik begrijp je insteek, maar als jou gevoel zegt dat het hem niet gaat worden zou ik het afkappen. Voornamelijk omdat ik denk dan heb je genoeg rust en energie voor een andere leukere man (zoals de docu man). Maar wat ik bijvoorbeeld bij huidige date had; ik miste idd ook die vonk, was niet helemaal over mijn oren op hem. Maar iets in mij zei dat het goed zat en ik bleef ook nieuwsgierig naar hem. Iets aan hem en ons contact triggerde me om met hem te blijven afspreken. Nu maanden later kan ik zeker zeggen dat ik gevoelens voor hem heb. Dus ik denk dat je wel een bepaald (positief) gevoel bij iemand moet hebben om te daten. Anders krijg je situaties waarin je alleen maar twijfelt en er maar half in staat heb ik het idee. Wat je er mee doet is volledig aan jou hoor, maar dit werkt voor mij iig. Wijze woorden. Ach, ik laat de dates maar doorgaan, dan ben ik in ieder geval van de straat Al merken zij ook vast wel dat ik niet overloop van enthousiasme...
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 08 maart 2017 @ 21:36:

[...]



Daar kom ik op, omdat jij zei een foto te hebben van een auto, waarin je chauffeur was bij een trouwerij.



Ik zag iemand in een flits met blauw pak, roosje of iets in het zakje van het jasje. Kale kop als ik het goed heb.

Ik swipete gelijk door omdat auto's voor mij tien keer niks zijn. Dus ik lette niet echt op de man Sorry! Kwam ineens toen de foto al naar links ging er op dat jij dat weleens kon zijn haha. Ik baal nu, was wel benieuwd



de kans is groot dat je mij verbannen hebt idd, zoveel zie je niet van die auto maar wel dat ik achter het stuur zat.

Misschien ook maar goed dat ik dan verder anoniem ben gebleven.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 08 maart 2017 @ 21:53:

Anders ik wel! Zijn ook andere middelen voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 maart 2017 @ 22:13:

hoi allemaal, ik ben weer op de markt. het gevoel hield bij mijn vriend geen stand helaas.

we hadden het heel fijn samen, echt alles was goed en dat vond hij ook, maar helaas verdween bij hem de verliefdheid en was er nog niet voldoende voor in de plaats gekomen

uiteraard zit ik nu midden in mijn liefdesverdriet, en moet ik gaan accepteren dat het leven dat we samen voor ogen hadden er niet van gaat komen. we waren op alle gebieden een perfect match, behalve dat ene stukje waar je niet aan kan werken. daardoor merk ik nu wel dat ik het heel erg naar vind dat ik op den duur weer 'op zoek' moet. deze was al zo moeilijk te vinden



toch heb ik meteen weer tinder op mn telefoon gezet. waarom weet ik eigenlijk niet, meer een soort paniekreactie. maar wat wel grappig is, is dat mijn eerste match iemand was waar ik al eerder mee had gematched die óók in de tussentijd dacht de liefde van zijn leven te hebben gevonden maar wat helaas ook geen lang leven beschoren mocht zijn. dus we gaan binnenkort bier drinken, niet als date, maar om lekker samen te herstellen



Neee... wat rot voor, dat willen we niet lezen hoor!

Jullie waren toch wel een tijdje bij elkaar, toch?



Sterkte, nooit leuk en zeker niet als het jouw keuze niet is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven