Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
Nou inmiddels de afmelding voor morgen binnen. Redelijk op tijd maar zeker niet als verrassing. Nieuwe datum plannen is ook lastig aan zijn kant dus tja na 3 weken appen ben ik er wel klaar mee hoor. Ga haast twijfelen wat ik verkeerd doe met al die afzeggende mannen...
Alle reacties Link kopieren
GB ja dat vind ik ook het moeilijkste. we waren zo gelukkig eigenlijk, heel erg compatible en stabiel. maar het ging bij hem niet diep genoeg denk ik. hij zit daar zelf ook mee in de knoop, vraagt zich nu af of hij uberhaupt wel in staat is om een bestendige relatie op te bouwen. ik maak me daar inmiddels bij mezelf geen zorgen meer over, en dat is iets positiefs wat ik er uit mee kan nemen



mats we waren samen sinds augustus of iets dergelijks, dus het was een beetje het breekpunt ook. ik was juist op het punt om de volgende fase van de relatie in te gaan



maar mensen laat jullie vooral niet ontmoedigen! want al met al is het een fantastische man die ik gewoon op tinder heb opgeduikeld en ruim een half jaar heel gelukkig mee ben geweest. dus mag dat hoop geven voor ons allen
Alle reacties Link kopieren
:hug:Een stevige omhelzing @Pinda-kaas. Hoe & wat..hehhh, verliefdheid gaat toch over naar de fase van houden van..

@GB: wat RofDutchie eigenlijk zegt. En ja, gewoon de dates laten plaatsvinden.
Pinda-Kaas Wat jammer joh
quote:lola712 schreef op 08 maart 2017 @ 22:44:

Nou inmiddels de afmelding voor morgen binnen. Redelijk op tijd maar zeker niet als verrassing. Nieuwe datum plannen is ook lastig aan zijn kant dus tja na 3 weken appen ben ik er wel klaar mee hoor. Ga haast twijfelen wat ik verkeerd doe met al die afzeggende mannen...Niet doen. Niet aan jezelf twijfelen. Ze kenden jou niet eens. In de Tinderwereld wordt snel afgesproken en weer snel afgezegd, door iedereen. Heeft niets met jou te maken!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 08 maart 2017 @ 00:19:

Ik had vandaag ook 2 matches met mannen die ik zeker weten niet naar rechts heb geswyped.Ik heb volgens mij twee delen geleden voor het laatst gereageerd. Berichten hier gaan me te snel om te volgen, maar lees af en toe wel nog. Maar toen ik dit las wilde ik toch even reageren. Dat heb ik dus ook telkens. En het ergste is dat die mannen ook nog beginnen te praten vaak. Ik vind het zo lullig om dan niet te reageren, maar ben vaak ook helemaal niet geïnteresseerd. Hoe lossen jullie dat op? Toch gewoon match opheffen of braaf terug praten en kijken of Tinder misschien niet voor niets die toch naar rechts heeft gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 08 maart 2017 @ 23:23:

[...]



Niet doen. Niet aan jezelf twijfelen. Ze kenden jou niet eens. In de Tinderwereld wordt snel afgesproken en weer snel afgezegd, door iedereen. Heeft niets met jou te maken!Tja voor en nadelen van Tinder. Je ontmoet makkelijk mensen maar alles is (te) vrijblijvend. Kreeg net wel een appje van 'm met excuses en dat ie gaat proberen zaterdagmiddag/avond vrij te houden, maar daarvoor heeft hij nog wat en als dat uitloopt dan gaat 't al lastig worden. Dus op zich toch nog positief want het het hij lijkt nu ook moeite te doen. Maar ondertussen plan ik rustig door voor zaterdag, ik zie de bui al hangen..
Even snel een post Lig nu as we speak in bed met date (die van gisteren). Ik geloof dat ik verliefd ben



Ik ga overigens een Eva-tje doen
Alle reacties Link kopieren
Pinda-kaas: ahhh wat een domper zeg, knuffel voor jou! X



Lola: niet aan jezelf twijfelen hoor! Hoop dat het zaterdag alsnog doorgaat!



Lovestar: ooh wat gezellig, hoop dat je een beetje geslapen hebt
Pinda-kaas

Wat rot!



Lovestar, verklaar je nader ;) alleen knuffelen?
quote:MrsLady schreef op 08 maart 2017 @ 23:43:

[...]



Ik heb volgens mij twee delen geleden voor het laatst gereageerd. Berichten hier gaan me te snel om te volgen, maar lees af en toe wel nog. Maar toen ik dit las wilde ik toch even reageren. Dat heb ik dus ook telkens. En het ergste is dat die mannen ook nog beginnen te praten vaak. Ik vind het zo lullig om dan niet te reageren, maar ben vaak ook helemaal niet geïnteresseerd. Hoe lossen jullie dat op? Toch gewoon match opheffen of braaf terug praten en kijken of Tinder misschien niet voor niets die toch naar rechts heeft gedaan?

Nou ik hef op hoor! Vannacht toch zo'n lelijkerd waar ik mee gematcht was. En zijn profiel tekst vol fouten. Kreeg gewoon een rilling en ja hij was vrolijk tegen mij begonnen met praten.

Wat een rot bug!
quote:lola712 schreef op 09 maart 2017 @ 00:30:

[...]



Tja voor en nadelen van Tinder. Je ontmoet makkelijk mensen maar alles is (te) vrijblijvend. Kreeg net wel een appje van 'm met excuses en dat ie gaat proberen zaterdagmiddag/avond vrij te houden, maar daarvoor heeft hij nog wat en als dat uitloopt dan gaat 't al lastig worden. Dus op zich toch nog positief want het het hij lijkt nu ook moeite te doen. Maar ondertussen plan ik rustig door voor zaterdag, ik zie de bui al hangen..Wauw Lola... Ik kan dit serieus niet goed begrijpen. Kom op meid. Zet die gast aan de kant.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaas
Heel erg jammer PK, veel sterkte
Ik heb dat Tinder probleem niet maar er was gisteren wel een update met bug-fixes. Hebben jullie die binnen gehaald?
Alle reacties Link kopieren
Wat is trouwens een Evatje?
Ik heb geen last van ongewenste matches, wel moet ik iedere keer Tinder opnieuw installeren omdat ik dan niet meer kan inloggen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 09 maart 2017 @ 03:12:

Even snel een post Lig nu as we speak in bed met date (die van gisteren). Ik geloof dat ik verliefd ben



Ik ga overigens een Eva-tje doen



Wat fijn Lovestar! Mijn date vroeg gister of ik z'n vriendin wil zijn... dat is voor mij even weer een op de rem trap momentje. Het voelt allemaal heel goed tussen ons hoor maar ik kan en wil me nu nog niet vastleggen met een naampje... ook uitgelegd waarom en dat ik niks wil overhaasten, begreep hij heel goed. Hij zei nou maakt niet uit als ik je maar kan blijven zien.. Vrijdag weer dus !



En ja wat is een Evatje ?
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 maart 2017 @ 23:04:

GB ja dat vind ik ook het moeilijkste. we waren zo gelukkig eigenlijk, heel erg compatible en stabiel. maar het ging bij hem niet diep genoeg denk ik. hij zit daar zelf ook mee in de knoop, vraagt zich nu af of hij uberhaupt wel in staat is om een bestendige relatie op te bouwen. ik maak me daar inmiddels bij mezelf geen zorgen meer over, en dat is iets positiefs wat ik er uit mee kan nemen



Echt balen, vooral ook omdat het zo ongrijpbaar is. Wie weet komt het nog goed tussen jullie als jullie even afstand nemen?
Alle reacties Link kopieren
@pindakaas: och nee toch, wat naar. Ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent.



@lovestar: hahaha, een Eva-tje doen, wat fijn! Lijkt me trouwens heerlijk om zo snel al verliefd te worden, kost bij mij toch meer tijd. Krijgen we nog een uitgebreider verslag?



@mats: soms druk je zo vaak achter elkaar op dat kruisje dat uit reflex die ene leuke foto ook weggeswiped wordt. Dus dat gebeurt echt.



Ik ben gestopt met twijfelen en alleen nog maar aan het genieten. Date is verliefd en was heel schattig aan het vissen hoe ik er in sta. Terwijl ik denk dat het bij mij er afdruipt dat ik dolverliefd ben. Zo zie je maar dat de twijfels en onzekerheid erbij horen. Bedankt nog voor de reflectie op mijn eerdere bericht. Zo fijn om hier af en toe je zorgen neer te leggen en even ferm toegesproken te worden
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk Noor!! Geniet ervan



@lovestar hihi een Evatje, geniet ervan



@diamantje goed dat je hebt aangegeven dat je daar nog niet klaar voor bent. En fijn ook dat hij daar zo relaxt op gereageerd heeft.



@GB same! Ook elke keer meldingen van berichten maar die dan vervolgens weer niet willen laden. Moet dan elke x opnieuw installeren om die berichten binnen te krijgen.



Ik ben inmiddels in gesprek met iemand die per toeval hetzelfde beroep heeft als ik haha veel herkenning en leuke verhalen, weet nog niet of het een date wordt.
Alle reacties Link kopieren
Goed na een nachtje slapen denk ik voortaan alleen nog maar aan mezelf. Mensen zeggen te makkelijk en zonder nadenken af, of negeren je bericht gewoon. Dus heb ik de komende dagen allemaal dingen gepland voor mezelf en die zeg ik pas af als ik een keiharde ja heb voor een date.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben jij Lola?



Noor, lovestar en diamantje geniet er lekker van.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 09 maart 2017 @ 13:39:

Hoe oud ben jij Lola?



Noor, lovestar en diamantje geniet er lekker van.

26.

Vind het ook jammer om te merken dat de meeste mensen niet eerlijk durven zijn. Date afzeggen want druk druk druk en dan dagen later horen dat ze inmiddels iemand leukers hebben ontmoet en het daar mee willen proberen. Dan was je dus druk druk druk met een ander daten. Ik hoef echt niet als een bezetene exact te weten met wie en wanneer ze nog meer daten voordat er een eerste date is maar kom niet met smoesjes als drukte op werk/studie blablablabla als je gewoon andere plannen hebt of geen zin. Ook weleens gehad dat ik iemand doodleuk op tinder weer tegenkwam.. week ervoor had ie dus net weer een relatie. Of dat is héél snel uitgegaan of gewoon een smoes en kijkt gewoon verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:lola712 schreef op 09 maart 2017 @ 13:48:

[...]



26.

Vind het ook jammer om te merken dat de meeste mensen niet eerlijk durven zijn. Date afzeggen want druk druk druk en dan dagen later horen dat ze inmiddels iemand leukers hebben ontmoet en het daar mee willen proberen. Dan was je dus druk druk druk met een ander daten. Ik hoef echt niet als een bezetene exact te weten met wie en wanneer ze nog meer daten voordat er een eerste date is maar kom niet met smoesjes als drukte op werk/studie blablablabla als je gewoon andere plannen hebt of geen zin. Ook weleens gehad dat ik iemand doodleuk op tinder weer tegenkwam.. week ervoor had ie dus net weer een relatie. Of dat is héél snel uitgegaan of gewoon een smoes en kijkt gewoon verder.



Druk druk druk = ik heb nu andere prioriteiten.



Dat is hoe dan ook "just not that into you". Als iemand je echt leuk vindt dan maakt hij wel even een uurtje vrij in z'n agenda hoor.



Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook weleens een date af sla, omdat ik op dat moment echt veel te druk ben met andere dingen. Maar eerlijk, als de prins op het witte paard voor m'n deur stond legde ik m'n studieboeken heus wel even aan de kant...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven