Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
hier een Ik geloof dat ik een beetje verliefd ben



Gisteren elkaar onverwachts (?) elkaar weer gezien. Ik kwam laat thuis en moest nog eten. Date moest ook eten en toen Hij stelde dat zo voor.....en ik moest even een mini-drempeltje over vanwege de adrenalinerush.

Naar hem toe gecrosst en toen



@Itsme

Geslapen????

Geen Evaatje gedaan overigens.....



Het is heel erg bizar dit......En heel anders dan die megaklik met nu goede vriend+benefit (die is overigens logischerwijs benefit af....) Want daar wel megaklik, maar bij/na date geen romantische klik. Deze......Had alles erop en eraan. Hij deed alles perfect, suuuuuper lief bla bla bla



Ik weet uiteraard niet waar we staan....Want beiden redelijk vers uit een relatie. Ik merk dat we beiden het erg bijzonder en op een goede manier overweldigend vinden. Hierdoor hebben we niets concreets uitgesproken, maar hij zegt van die dingen waaruit blijkt dat ik een plek in zijn/onze toekomst heeft en ik toen ie dat zei, zei ik: fuck it, ik zeg het gewoon: ben denk ik verliefd. Waarop hij met heel veel woorden heeft gezegd dat ie dat ook is



Oké, genoeg, want mijn gezicht doet pijn van het grijzen



Edit: ik vind het echt bizar hoe dingen kunnen lopen......Ik had mij dit een paar dagen geleden echt niet kunnen voorstellen.
quote:neliba schreef op 08 maart 2017 @ 14:48:

Oh wat een heerlijk positieve berichten diamantje en Lovestar, ik zwijmel helemaal met jullie mee. Geniet ervan!! (En blijf ons vooral op de hoogte houden van de ontwikkelingen!).



Heb vandaag niets meer gehoord van mijn date van gisteren, dus ik denk dat ook bij hem nu wel duidelijk is dat er geen vervolg gaat komen. Had eigenlijk nog een date gepland staan voor morgen, maar die heb ik afgezegd. Ik had al wat bedenkingen (woont op een uur reizen, co-ouderschap dus weinig flexibel en nog wat dingetjes) en ik merk dat ik met mijn hoofd toch nog teveel met accountant bezig ben, dus dat gaat dan sowieso niet werken. Dus ik stuurde hem gisteravond een (volgens mij) vriendelijk en beleefd berichtje dat ik van de date af wil zien. Krijg ik me toch een portie scheldwoorden over me heen! Had nog net genoeg tijd om die te lezen, daarna heeft hij me direct ontmatched. Nou prima hoor, alleen maar bevestiging dat het een goede keuze is geweest om die date niet te laten doorgaan. Gevalletje 'ik kan niet zo goed met tegenslagen omgaan'







En accountant en erom heen is toch best wel een dingetje of niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 09 maart 2017 @ 14:26:

hier een Ik geloof dat ik een beetje verliefd ben



Gisteren elkaar onverwachts (?) elkaar weer gezien. Ik kwam laat thuis en moest nog eten. Date moest ook eten en toen Hij stelde dat zo voor.....en ik moest even een mini-drempeltje over vanwege de adrenalinerush.

Naar hem toe gecrosst en toen



@Itsme

Geslapen????

Geen Evaatje gedaan overigens.....



Het is heel erg bizar dit......En heel anders dan die megaklik met nu goede vriend+benefit (die is overigens logischerwijs benefit af....) Want daar wel megaklik, maar bij/na date geen romantische klik. Deze......Had alles erop en eraan. Hij deed alles perfect, suuuuuper lief bla bla bla



Ik weet uiteraard niet waar we staan....Want beiden redelijk vers uit een relatie. Ik merk dat we beiden het erg bijzonder en op een goede manier overweldigend vinden. Hierdoor hebben we niets concreets uitgesproken, maar hij zegt van die dingen waaruit blijkt dat ik een plek in zijn/onze toekomst heeft en ik toen ie dat zei, zei ik: fuck it, ik zeg het gewoon: ben denk ik verliefd. Waarop hij met heel veel woorden heeft gezegd dat ie dat ook is



Oké, genoeg, want mijn gezicht doet pijn van het grijzen Wow, dat klinkt ontzettend goed. Lekker hoor voor je.
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:greenbean schreef op 08 maart 2017 @ 15:08:

Oeh dat zou ik echt heel erg eng vinden. Wat doe je dan als iemand kwaad in de zin heeft? Vind het echt heel erg onverstandig om als vrouw zijnde een man thuis uit te nodigen. Voor de man vind ik het dan weer een ander verhaal, die is fysiek sterker.

Zou jullie bijna willen vragen dat nooit meer te doen, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk.



Jeepman en boekhouder hebben inmiddels gereageerd en beide dates gaan door. Merk eigenlijk dat ik in beide dates niet zoveel zin in heb, maar vooral benieuwd ben naar de documentairemaker. Lastig.



Lovestar, leuk te lezen dat je verliefd bent. Geniet ervan!

Femme, ik begrijp je beslissing volkomen. Ik wens je veel sterkte en kracht de komende tijd!



Ik vind het thuis afspreken of niet discussie ook best lastig. Ik ben vrij groot en sterk, mondig ook dus ben niet snel geïntimideerd door een man. Vind thuis ook wel relaxt en krijg je gelijk een ander indruk van iemand dan in de kroeg. Die persoon of ik voelen zich thuis, dus dat is ook weer anders.



Ik denk dat het voor mij afhankelijk is van het gevoel, hoe het contact is.



Wat betreft de dates....Als je er niet echt zin in heb, zou je het wel laten door gaan? Aan de andere kant, misschien wordt het echt wel leuk

Ik
quote:diamantje123 schreef op 08 maart 2017 @ 15:09:

[...]





Ik kan dat niet, met meerdere tegelijk daten als ik 1tje heel leuk vind! Wij hadden afgesproken dat we nu we elkaar zien ook niet met anderen daten, zonder verdere verwachtingen hoor, maar ik vind dat prima want ik vind toch niemand anders leuk. Heb je alweer een nieuwe date staan? Ik vind het zo'n verademing dat dit allemaal vanzelf gaat, geen enkel momentje onzekerheid over 'wanneer zie ik hem weer ' of 'vindt hij me wel echt leuk'. Hij is gewoon heel duidelijk en dat vind ik fijn.



Dit dus



Ik ga ook niet meer met anderen daten....(had geen date staan) Ik hoop hij ook niet, maar vermoedt van niet. Ons gevoel naar elkaar is behoorlijk intens en ontwikkeld al.
Eh lovestar... blijf je wel met beide benen op de grond meid? Jullie kennen elkaar nu 2 dagen, toch?

Een toekomst samen, gevoel behoorlijk intens ontwikkeld...? Hoop voor je dat dit het is, maar voor mij als buitenstaander komt het een beetje gehaast over.



Boekhouder stuurt me af en toe whatsappjes maar op zulke onhandige momenten. ´s ochtends, als ik net op het punt sta om naar mijn werk te gaan bijvoorbeeld. Dan wenst hij me goedemorgen en als ik daarop reageer begint hij direct allerlei vragen te stellen. Leuk, maar totaal verkeerd getimed.



Maar misschien moet ik er maar van genieten dat er iemand is die interesse in me heeft en me blijkbaar leuk vindt
quote:Eva- schreef op 08 maart 2017 @ 17:26:

Tjonge, ik vind het maar lang duren voor ik mijn date weer kan zien. Pas na de 18e. En heb echt zoveel zin hem weer te zien. Ongeduldig hier



En wat betreft betalen op een eerste date, ik verwacht echt niet dat de man betaald. Ik stel altijd voor mee te betalen. Maar eerlijk is eerlijk, als de man die ik leuk vind de drankjes betaald scoort hij wel meteen punten.

Als ik geen klik voel, no way dat ik de ander laat betalen. Dan betaal ik echt wel mijn helft. Voel ik mij totaal niet goed bij om dan de ander voor de kosten op te laten draaien. Ik vind het een signaal af geven, als ik wel de drankjes zou accepteren namelijk. Dat ik hem zie zitten.



Ik zie het ook als signaal als de man aanbied te betalen. Dat hij mij dus ziet zitten



Het is dat het niets anders op zit, maar ik zou het ook tergend vinden



Hier ook een splitter! Maar dat is ook principieel. Dat een man moet betalen (voor mijn gezelschap) vindt ik zo achterhaald. De jaren '50 is alweer ruim 60 jaar geleden En als ie leuk is EN ook nog een betaald is dat inderdaad +punten!



En inderdaad, geen klik= splitten. Dikke kans dat hij ook geen klik voelt. Zo ja en hij wilt alsnog graag betalen, tja. Ga ik ook weer niet moeilijk over doen.
Wat fijn voor je Lovestar!



Ik ben volgens mij even niet meer zo populair op Tinder. Aantal matches die gelijk weg waren dus ik neem aan gelijk opgeheven? En dat nadat ik de laatste was die hen matchte. Vind t maar raar maar ok.



En ik had opeens een man die me volgde op Instagram. Die had mijn profiel gezien op Tinder maar moest opeens wat tussendoor doen daardoor mijn profiel weg was... maar dus wel volgen op Tinder.. Helaas niet mijn type...



Zaterdag een date, drankje (of 2) doen en dan naar de film.



Italiaan die woont in mijn woonplaats waarmee ik toen date had uitgesteld, daar hoorde ik van de week opeens weer van. Hij had inmiddels woonruimte en ik was altijd welkom om langs te komen....'s' avonds... Heb gezegd dat ik m toch eerst wil ontmoeten voor een drankje. En toen was t weer stil. Vind t raar. Hij doet wel toespelingen maar dan is hij weer tijd van de radar. Het is ook alleen maar voor de fun voor ons allebei maar dat trage gedoe....



En dan had ik nog mijn date in Londen met de italiaan maar dat is zo'n leuk en apart verhaal dus dat ga ik vanavond even op mijn laptop uit typen
quote:RofDutchie schreef op 08 maart 2017 @ 20:20:

Lovestar, Eva en Diamantje, vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen. Heel leuk en geniet ervan!!



Gb, ik heb het idee dat je accountant niet zo ziet zitten.. begrijp wel dat je druk bent maar ik zou me ook wel enigszins afgewezen voelen als iemand heel bot zou zeggen: vind maandag wel prima. Komt op mij over van "meer hoef ik je niet te zien".. Misschien dat die daarom ineens kortaf deed. Uiteraard is het je eigen keuze maar misschien was je manier van overbrengen wat minder?



lola712, ik snap heel eerlijk gezegd niet waarom je met deze man op date wilt.. Als je al voor een date zo moet trekken.. Zou er iig geen zin in hebben. Met mijn huidige date heb ik in de 4 maanden dat we daten denk ik 2 keer voorgesteld om af te spreken, verder kwam het volledig van hem.



Over mijn huidige date gesproken, hij is erg druk met werk en voorbereidingen voor zijn tentamens. Voel toch een soort van afstand en begrijp ook volledig dat zijn hoofd momenteel naar iets anders staat. Toch ben ik ergens bang dat er meer is.. Al appen we nog steeds regelmatig gedurende de hele dag.



Toen ik mijn maandelijkse periode had was ik nogal chaggerijnig wat ook ik ook een beetje naar hem uitte. Desondanks kwam die naar me toe en bracht bonbons en champagne mee om m'n avond wat beter te maken. Erg lief. Nu heb ik ook via Greetz een heel leuk pakket van speciaal bier (+kaartje) naar hem opgestuurd, die hij na zijn tentamen zaterdag meteen kan open maken. Het is niks groots, maar vind het toch leuk als die morgen hard aan het studeren is en ineens een pakketje van mij binnen krijgt. Ben heel erg benieuwd naar zijn reactie morgen



Dat afstand voelen, is best lastig. Heb ik nu ook wel in het prille contact. Maar ja, wat doe je eraan? Neemt niet weg dat het onrustig voelt. Waar komt dat gevoel vandaan denk je?



En wat zijn jullie leuk met elkaar!
quote:mats schreef op 08 maart 2017 @ 20:21:

[...]





Hoe kom je daar nou op?

Ik heb een blauw pak aan op een foto in een auto, maar dat is niet mijn eerste foto dus dan lijkt het mij sterk.



Nu weet ik dat ik zelfs op routine al naar links geswiped word Ik durf het niet te zeggen....Maar mij gebeurd het ook weleens.....En dan denk ik shit!
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 maart 2017 @ 22:13:

hoi allemaal, ik ben weer op de markt. het gevoel hield bij mijn vriend geen stand helaas.

we hadden het heel fijn samen, echt alles was goed en dat vond hij ook, maar helaas verdween bij hem de verliefdheid en was er nog niet voldoende voor in de plaats gekomen

uiteraard zit ik nu midden in mijn liefdesverdriet, en moet ik gaan accepteren dat het leven dat we samen voor ogen hadden er niet van gaat komen. we waren op alle gebieden een perfect match, behalve dat ene stukje waar je niet aan kan werken. daardoor merk ik nu wel dat ik het heel erg naar vind dat ik op den duur weer 'op zoek' moet. deze was al zo moeilijk te vinden



toch heb ik meteen weer tinder op mn telefoon gezet. waarom weet ik eigenlijk niet, meer een soort paniekreactie. maar wat wel grappig is, is dat mijn eerste match iemand was waar ik al eerder mee had gematched die óók in de tussentijd dacht de liefde van zijn leven te hebben gevonden maar wat helaas ook geen lang leven beschoren mocht zijn. dus we gaan binnenkort bier drinken, niet als date, maar om lekker samen te herstellen



Ik voel mij haast schuldig hier..... Weet ook wel dat het niet moet/hoeft, maar toch.



Wat ontzettend rot zeg! Omdat je zegt dat alles verder klopte, is het extra klote



Wel weer leuk dat je iemand hervonden heb om samen te 'herstellen'
quote:lola712 schreef op 08 maart 2017 @ 22:44:

Nou inmiddels de afmelding voor morgen binnen. Redelijk op tijd maar zeker niet als verrassing. Nieuwe datum plannen is ook lastig aan zijn kant dus tja na 3 weken appen ben ik er wel klaar mee hoor. Ga haast twijfelen wat ik verkeerd doe met al die afzeggende mannen...



Graag of niet

Lekker doen waar je zin in heb. Date plannen of niet. Tzt laten doorgaan of niet. Regisseur van je eigen leven
quote:MrsLady schreef op 08 maart 2017 @ 23:43:

[...]



Ik heb volgens mij twee delen geleden voor het laatst gereageerd. Berichten hier gaan me te snel om te volgen, maar lees af en toe wel nog. Maar toen ik dit las wilde ik toch even reageren. Dat heb ik dus ook telkens. En het ergste is dat die mannen ook nog beginnen te praten vaak. Ik vind het zo lullig om dan niet te reageren, maar ben vaak ook helemaal niet geïnteresseerd. Hoe lossen jullie dat op? Toch gewoon match opheffen of braaf terug praten en kijken of Tinder misschien niet voor niets die toch naar rechts heeft gedaan?



Ik heb deze bug nog niet gehad. Maar wat ik zou doen is netjes aangeven dat je denkt dat Tinder een bug heeft en je hem helaas naar links heeft geswiped. Dat je verder netjes wil zijn in het ontheffen van de match of dat hij dat mag doen.



Maar ik ben misschien iets te netjes. Match gewoon ontheffen kan ook
quote:greenbean schreef op 09 maart 2017 @ 07:24:

Ik heb geen last van ongewenste matches, wel moet ik iedere keer Tinder opnieuw installeren omdat ik dan niet meer kan inloggen Oh ja! Ik heb wel een bug, namelijk dat ik inderdaad elke Tinder-app gedwongen moet stoppen via mijn telefoon-instellingen, omdat hij niet inlogt met Fb. Irritant!
quote:diamantje123 schreef op 09 maart 2017 @ 07:28:

[...]





Wat fijn Lovestar! Mijn date vroeg gister of ik z'n vriendin wil zijn... dat is voor mij even weer een op de rem trap momentje. Het voelt allemaal heel goed tussen ons hoor maar ik kan en wil me nu nog niet vastleggen met een naampje... ook uitgelegd waarom en dat ik niks wil overhaasten, begreep hij heel goed. Hij zei nou maakt niet uit als ik je maar kan blijven zien.. Vrijdag weer dus !



En ja wat is een Evatje ?



Why not?



Een Evaatje

quote:Eva- schreef op 01 maart 2017 @ 12:30:

....

Mijn Tinder date is net pas weg. Gisteren avond een date gehad, totaal zonder verwachtingen. Het was gezellig!

De eerste keer dat ik een date op de eerste date mee naar huis neem.

Het was laat geworden en hij zou een uur moeten wachten op de trein.

Nou dat vond ik sneu.. Dus mee naar huis en gekletst en geknuffeld. Rond 4:30 gingen we pas slapen en vanochtend 8:30 alweer wakker en verder gekletst en geknuffeld tot nu.

....
quote:Noor226 schreef op 09 maart 2017 @ 10:31:

@pindakaas: och nee toch, wat naar. Ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent.



@lovestar: hahaha, een Eva-tje doen, wat fijn! Lijkt me trouwens heerlijk om zo snel al verliefd te worden, kost bij mij toch meer tijd. Krijgen we nog een uitgebreider verslag?



@mats: soms druk je zo vaak achter elkaar op dat kruisje dat uit reflex die ene leuke foto ook weggeswiped wordt. Dus dat gebeurt echt.



Ik ben gestopt met twijfelen en alleen nog maar aan het genieten. Date is verliefd en was heel schattig aan het vissen hoe ik er in sta. Terwijl ik denk dat het bij mij er afdruipt dat ik dolverliefd ben. Zo zie je maar dat de twijfels en onzekerheid erbij horen. Bedankt nog voor de reflectie op mijn eerdere bericht. Zo fijn om hier af en toe je zorgen neer te leggen en even ferm toegesproken te worden



Ik kan het ook nog steeds niet bevatten Alles klopt gewoon in ons contact, in hoe hij is en hoe met name naar mij is. Als iemand doet en zegt precies wat ik fijn vind, dan gaat het denk ik eenmaal snel met de verliefdheid. Ik ben zelf vrij relaxt en gereserveerd. Maar hij is zo overweldigend ontwapenend



Ik denk dat de afgelopen dagen en mijn gevoel nog steeds als een soort droom zijn.....
quote:greenbean schreef op 09 maart 2017 @ 14:51:

Eh lovestar... blijf je wel met beide benen op de grond meid? Jullie kennen elkaar nu 2 dagen, toch?

Een toekomst samen, gevoel behoorlijk intens ontwikkeld...? Hoop voor je dat dit het is, maar voor mij als buitenstaander komt het een beetje gehaast over.



Boekhouder stuurt me af en toe whatsappjes maar op zulke onhandige momenten. ´s ochtends, als ik net op het punt sta om naar mijn werk te gaan bijvoorbeeld. Dan wenst hij me goedemorgen en als ik daarop reageer begint hij direct allerlei vragen te stellen. Leuk, maar totaal verkeerd getimed.



Maar misschien moet ik er maar van genieten dat er iemand is die interesse in me heeft en me blijkbaar leuk vindt



Lief je terechte bezorgdheid



Ik vind het eerlijk gezegd wel lekker dit......Weet ook wel dat ik mij niet helemaal erin moet verliezen. Kies echter nu wel voor om er volop van te genieten. Het is allemaal super leuk en bijzonder, zonde om hiervan niet te genieten door nuchter te zijn



En misschien moet ik het wat meer specificeren over 'toekomst' haha. Toekomstige dingen/dates die we samen gaan doen, hij had het voorzichtig over een vakantie. Dat soort dingen.



Ik vind het heel begrijpelijk dat het gehaast/snel overkomt....Ik weet ook niet wat mij overkomt Denk dat dit iets is wat weinig mensen begrijpen, tenzij je zelf dit weleens meegemaakt heb (goede of slechte afloop, kan beiden).
Alle reacties Link kopieren
@lovestar Ik zit hier met een grijns van oor tot oor! Ik zou geen overhaaste beslissingen maken, maar wel lekker even genieten van dit gevoel!



@greenbean @lovestar Ik heb helaas al ruim 6 jaar een stalker, doordat ik een man bij mij thuis heb uitgenodigd... kreeg deze valentijnsdag weer bloemen van hem. Dus mijn les is geleerd, doe ik nooit meer. Maar als een man mij op een eerste date bij hem thuis uitnodigt vind ik dat dan weer geen enkel probleem



@pinda-kaas Wat verdrietig ik heb het helaas ook een keer meegemaakt, geen liefde van zijn kant. Man wat een verdriet. En ja ik vond tinder toen heel prettig als afleiding.



@mrslady @lovestar Die bug heb ik ook, maar ik blokkeer die mannen direct weer... misschien lullig van mij maar ik heb geen zin om daar een discussie over te beginnen met iemand. Die man gaat er heus niet echt nacht minder goed van slapen hoor. Ik zal vast ook weleens geblokkeerd zijn in al die tijd dat ik op tinder zit... maar dan heb ik dat niet eens door gehad. Tindermatches zijn echt te vluchtig daarvoor.



Hier trouwens ook die bug met inloggen. Ik heb alle bugs geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
De grootste bug die ik heb is dat er maar geen leuke mannen voorbij komen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dringend weer eens behoefte aan een Evatje! Universum doe er iets aan!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 maart 2017 @ 14:56:

Wat fijn voor je Lovestar!



Ik ben volgens mij even niet meer zo populair op Tinder. Aantal matches die gelijk weg waren dus ik neem aan gelijk opgeheven? En dat nadat ik de laatste was die hen matchte. Vind t maar raar maar ok.



En ik had opeens een man die me volgde op Instagram. Die had mijn profiel gezien op Tinder maar moest opeens wat tussendoor doen daardoor mijn profiel weg was... maar dus wel volgen op Tinder.. Helaas niet mijn type...



Zaterdag een date, drankje (of 2) doen en dan naar de film.



Italiaan die woont in mijn woonplaats waarmee ik toen date had uitgesteld, daar hoorde ik van de week opeens weer van. Hij had inmiddels woonruimte en ik was altijd welkom om langs te komen....'s' avonds... Heb gezegd dat ik m toch eerst wil ontmoeten voor een drankje. En toen was t weer stil. Vind t raar. Hij doet wel toespelingen maar dan is hij weer tijd van de radar. Het is ook alleen maar voor de fun voor ons allebei maar dat trage gedoe....



En dan had ik nog mijn date in Londen met de italiaan maar dat is zo'n leuk en apart verhaal dus dat ga ik vanavond even op mijn laptop uit typen



Ben benieuwd!



Dat van Tinder wisselt inderdaad. En vaak genoeg is de match ook ontheft. Sommige mannen doen alles naar rechts en zien dan vanzelf wie er 'hapt'



Misschien dat het voor Italiaan normaal is om mensen thuis te ontvangen/ontmoeten 's avonds (of wanneer dan ook). Wellicht bedoelt hij verder niets meer mee?
Alle reacties Link kopieren
Haha Lovestar, je enthousiasme is aanstekelijk. Geniet er van!



@jempo: had je meteen al door bij de stalker dat die date nog een staartje zou krijgen of leek het een hele normale man? Ik vraag me altijd af wat voor types zoiets zouden doen. Gelukkig zelf nog nooit zoiets meegemaakt, maar wel de reden waarom ik eerste dates op neutraal terrein afspreek.
We zitten ruim over de 3000 posts, dus ik open een nieuw topic



Deel 7 alweer!
quote:Jempo schreef op 09 maart 2017 @ 15:41:

@lovestar Ik zit hier met een grijns van oor tot oor! Ik zou geen overhaaste beslissingen maken, maar wel lekker even genieten van dit gevoel!



@greenbean @lovestar Ik heb helaas al ruim 6 jaar een stalker, doordat ik een man bij mij thuis heb uitgenodigd... kreeg deze valentijnsdag weer bloemen van hem. Dus mijn les is geleerd, doe ik nooit meer. Maar als een man mij op een eerste date bij hem thuis uitnodigt vind ik dat dan weer geen enkel probleem



@pinda-kaas Wat verdrietig ik heb het helaas ook een keer meegemaakt, geen liefde van zijn kant. Man wat een verdriet. En ja ik vond tinder toen heel prettig als afleiding.



@mrslady @lovestar Die bug heb ik ook, maar ik blokkeer die mannen direct weer... misschien lullig van mij maar ik heb geen zin om daar een discussie over te beginnen met iemand. Die man gaat er heus niet echt nacht minder goed van slapen hoor. Ik zal vast ook weleens geblokkeerd zijn in al die tijd dat ik op tinder zit... maar dan heb ik dat niet eens door gehad. Tindermatches zijn echt te vluchtig daarvoor.



Hier trouwens ook die bug met inloggen. Ik heb alle bugs geloof ik. Ik vind het lastig....Want sommige mensen ontpoppen zich in stalkers, ook als je elkaar wat langer kent en meerdere keren buitenshuis gezien heb. Je hebt weinig garanties. Eerste date thuis heeft niet mijn voorkeur, maar ben er op zich niet tegen.
quote:Jempo schreef op 09 maart 2017 @ 15:42:

De grootste bug die ik heb is dat er maar geen leuke mannen voorbij komen!



Je hebt er maar 1 nodig



quote:Jempo schreef op 09 maart 2017 @ 15:43:

Ik heb dringend weer eens behoefte aan een Evatje! Universum doe er iets aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven