Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
Ik had net een match waarvan ik dacht die ken ik al...Ja, daar had ik dus al mee gesproken dus gelijk opgeheven



En pfff,stuur ik uren geleden al een appje naar eventuele date voor zaterdag of t nog door gaat (al paar dagen niet gesproken en je weet t nooit met die tinderdates), bericht heeft hij gelezen maar reageren, ho maar...



De italiaan uit mijn woonplaats ga ik morgen appen of hij op korte termijn wil afspreken. Dat geapp over en weer en wachten tot hij een keer tijd heeft om te reageren... zonde van mijn tijd. Maar goed, ik vind m nog steeds zo maar geduld begint wel op te raken nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 09 maart 2017 @ 23:15:

Jempo hoe oud ben je dan ?Ik ben 22, vanaf 25 is die site.
Alle reacties Link kopieren
Ja Tinder werkt met vlagen. Ene keer date na date scoren en andere keer weken eindeloos appen zonder maar iets van een 'echte' date. Ik ben er ook weer even klaar mee. Als ze niet willen afspreken, jammer, maar dan ga ik ook geen tijd meer steken om het gesprek op gang te houden. We zitten ten slotte niet voor niks op zo'n datingapp.
Alle reacties Link kopieren
Wauw ik kijk even paar uurtjes niet, en heel niet topic met 77 posts alweer haha!



Ja het kan vriezen en t kan dooien wat tinder betreft idd Lola! Momenteel bij mij ook sloom, terwijl ik vorige maand nog 5 dates had. Ach ja! We swipen dapper door
Tvp
quote:Mezcal schreef op 09 maart 2017 @ 16:17:



Ik ga proberen mee te schrijven! Geniet enorm van alle verhalen.



Ik date al een paar jaar, maar er is tot nog toe niets blijven hangen. Ondertussen alles wel gebruikt, van Tinder tot Happn tot OKC. Ontzettend veel meegemaakt. Redelijk gepokt en gemazeld, en een beetje opletten dat ik niet te cynisch ben Ik ben mid-30 trouwens en vis in de hipster vijver. Mijn manier van daten is vrij casual, graag of niet, en de na-3-dagen-pas-contact en geen-seks-op-de-eerste-date sterotypen zijn niet op mij van toepassing. In het kort



Vorige week zou ik een date hebben met een Tinderman, die een dag van tevoren afzei. Hij pakte wel door met een dinner reservering (daar ben ik niet van op date 1, maar hij lijkt erg leuk) dus wel positief. En nu is hij ziek, verteld hij. Benieuwd of het doorgaat dus!



Welkom!

Leuke tekst



Op zich vind ik kort van tevoren afzeggen niet echt vervelend in het geval van ziek. Dat is juist net iets wat eenmaal zo is. Maar hij pakte door met een dinnerdate, dus dat vindt ik juist alleen maar positief!
quote:Mezcal schreef op 09 maart 2017 @ 16:45:

[...]





Neuh. Een 'lot' is maakbaar.



Dit.

Denk wel dat soms dingen eenmaal gebeuren omdat ze gebeuren. Dat is een stukje maakbaarheid en ook een stuk realiteit
quote:Eva- schreef op 09 maart 2017 @ 17:21:

Haha, dat heeft lovestar er in gegooid.

Ik had een date die van dinsdag avond tot woensdag middag duurde, veel gekletst en geknuffeld en lovestar nu ook. Dat is dus een eva-tje...Nee ik juist niet dus Daar ging ik eigenlijk een beetje voor....Maar niet 'gelukt'
quote:Jempo schreef op 09 maart 2017 @ 17:31:

ochh wat verschrikkelijk... ik zit hier nog steeds te brainstormen wat sturen jullie meestal naar je matches? of laten jullie dat aan de man over?Hi! En dan zeg ik iets over wat ik op hun profiel lees, op de foto's of gewoon wat ze gaan doen die dag. Bij mij hangt het ervan wie de 'match maakt'. Ben ik die, dan zeg ik wat.
quote:chickonspeed schreef op 09 maart 2017 @ 18:25:

Hi ik date ook via tinder en happn. Niet heel intensief, soms ligt het maanden stil, dan weer eens een date. Wel veel matches. Veel hipstermannen en mooie jongens, heb je uiteindelijk natuurlijk niks aan. Zeker niet omdat ik al een stuk ouder ben (zie er alleen veel jonger uit) en een kind heb.



Nu toch aan het daten met een bijzonder leuke jonge man. We hebben elkaar 3x gezien, waarvan 1 hele dag samen doorgebracht en appen dagelijks. Initiatief komt grotendeels van hem. Hij komt lief, slim, positief en heel geïnteresseerd over. Alleen de komende dagen (wknd dus) heeft ie geen tijd voor me. Zie hem nu ongeveer 1x P/w of per 1,5 week. Ik wil zelf graag (minimaal) 1xpw als ik serieus met iemand date. Heb het idee dat zijn sociale leven drukker is dan dat van mij. Ik werk parttime en heb een kind, heb wel vriendinnen, doe weleens wat leuks hoor maar ben niet continu de hort op.



Hij oppert nu volgende date uit te stellen naar weekje later of misschien toch even as zondagavond. Ik twijfel; hoe beschikbaar moet ik zijn? Zelf maandag vroeg op en drukke week voor de boeg en plan dan nooit teveel. Wil hem graag zien maar ook niet te eager zijn en bij ieder momentje dat hij kan happen. Tegelijkertijd haat ik dit soort spelletjes. Ik kan zelf wel bijv vanavond of zaterdagavond, hij dus niet. Prima hoor, maar dat was mij beter uitgekomen. En ergens mss klein beetje teleurgesteld dat hij de hele week volplant zonder een gaatje voor mij. Nu is er een klein gaatje maar wil ik dan meteen met open armen klaar staan? Eigenlijk zegt ie ook al als optie een week later..... Of ben ik heel erg ingewikkeld aan het doen?



Ik vind dat hele daten ook gewoon ontzettend ingewikkeld ;)



Welkom!

Ik denk dat het heel erg afhangt van iemands leven (invulling van activiteiten). Soms heeft iemand simpelweg niet meer tijd. En elke week elkaar 1x zien is best oké in het begin.



En mijn/ons motto: graag of niet Sowieso verder gaan met je eigen leven en lekker dingen plannen.
Hey nachtbraker, slaap jij nooit ;)



Ik ben klaarwakker, morgen op vakantie

Ook twijfels over mijn date, hij vraagt niks. Op de date niet, via WhatsApp ook niet. Alleen hoe gaat het. En gisteren reageerde ik daar op dat ik een pittige dag op werk had en dat dat mij bezig hield. Geen reactie.



Ik krijg wel veel te horen over hem, wie hij is etc. Maar ik zoek toch wel wat diepgang.

Op de date liet ik bewust twee stiltes vallen, die werden best ongemakkelijk. Ik had dat in kunnen vullen met weer een vraag, maar deed ik bewust niet. En na een tijdje kwam hij dan met een oppervlakkige vraag.

Ik had gehoopt dat dit misschien zenuwen waren, maar op WhatsApp is hij dus net zo.

Wel is hij erg lief en voel ik dat hij mij heel erg ziet zitten. Maar ben een beetje bang dat we niet helemaal levelen.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt een beetje apart, dat hij niet echt interesse toont..



Het moet van 2 kanten komen he!

Fijne vakantie! Als hij straks niet eens vraagt hoe je vakantie was zou ik hem echt aan de kant zetten hoor.
Na het eind van een relatie van 20 jaar denk ik er over na om me hier en daar aan te melden en lees graag mee.
quote:Robinson schreef op 10 maart 2017 @ 06:06:

Klinkt een beetje apart, dat hij niet echt interesse toont..



Het moet van 2 kanten komen he!

Fijne vakantie! Als hij straks niet eens vraagt hoe je vakantie was zou ik hem echt aan de kant zetten hoor.

Interesse heeft hij wel! Juist wel, alleen echte vragen stelt hij niet. Alleen oppervlakkig. Over mijn vakantie gaat hij zeker wat vragen.

Maar goed, heb er nu een vergrootglas op ook.
Alle reacties Link kopieren
Wow, veel geschreven weer!



Eva, ik zou daar niet blij van worden hoor, iemand die zo oppervlakkig is / blijft. Bij de eerste date kun je dat nog afschuiven op zenuwen / aftasten, maar in dit geval lijkt het toch meer een karakter dingetje te zijn.



Lovestar: ik word zo vrolijk van jouw berichten! Super leuk!! Wanneer gaan jullie elkaar weer zien?



Verder welkom aan de nieuwkomers, leuk dat jullie mee gaan schrijven!



Zelf heb ik even een dipje deze week. Dinsdagavond een date die tegenviel, een andere date afgezegd met een scheldpartij tot gevolg en ook al drie dagen niets van accountant gehoord

Hij is echt een beetje tegenstrijdig in zijn signalen. Toen ik op vakantie was, appten we iedere dag. Hij stelde voor om begin deze week samen te gaan eten. Lukte niet om iets te plannen (allebei drukke agenda's, hij heeft zijn kinderen een deel van de week). En vervolgens hoor ik dan ineens drie dagen niets meer van hem... Vrees dat dit toch een gevalletje not-that-in-to-you is. Jammer dat hij dat niet gewoon uitspreekt, maar mij toch min of meer aan het lijntje blijft houden. Ga het maar gewoon even op de man af vragen denk ik!
Hmm ik hoop het niet, maar ben daar inderdaad ook een beetje bang voor..



Balen Neliba gewoon vragen inderdaad, maar denk wel dat je gevoel juist is. Drie dagen is lang.
Mijn god,ik zeg tegen een man op Tinder dat ik even aan t roken ben, krijg ik als reactie 'je houdt wel van zuigen dus :-P'....
Welkom aan de nieuwkomers!



Neliba, moed niet laten zakken, zo gaat het op Tinder, het ene moment 3 dates in de running en het andere afzeggingen of enkel 'mwa' matchen.

Als ik het niet verkeerd heb hebben jullie elkaar net voor je vertrek gezien? Dat was toch erg positief? Misschien heeft hij het druk en zet hij dit even on hold tot hij meer tijd heeft? Ik denk dat ik een luchtig bericht zou sturen met een datum voor een volgende date.



Cherokee jij maakt wat mee! Hilarisch en tegelijk ook een dodelijke afknapper. Denk dat ik zonder woorden zou ontmatchen.



Favo match die dagen geleden afzegde en er meteen aanhing de hele week weinig tijd te hebben (en ik dan maar meteen verwijderde van WA zodat ik niet in de verleiding kon komen om zelf nog iets te sturen, graag of niet) is weer boven water gekomen! Stelde meteen een paar dates voor. Ik weet wel dat de kans erg groot is dat hij een in zijn ogen interessantere match had en dat blijkbaar op niets uitgedraaid is maar dat trek ik mij niet te veel aan want doe ik soms zelf ook. Al is het niet leuk... Ben toch benieuwd!
Ik heb m idd al ontmatcht. Ik praat ook veel in t engels op Tinder met o.a. zuideuropeanen en ik vind een beetje dirty talk in t engels altijd beter lijken



Heb nog niks gehoord van eventuele date van morgen. We zouden o.a. naar de film gaan waar ik liever voor reserveer ivm drukte (vooral op zaterdag) maar goed, ik vrees nu toch wel dat t m niet gaat worden. Of pas vanavond of morgen op het laatste moment.



Wel jammer want hij is erg leuk. Maar goed, misschien reageert hij nog.



Vrijdag is wel een drukke Tinder dag. Matches en gesprekken stromen binnen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 10 maart 2017 @ 00:58:

[...]





Hi! En dan zeg ik iets over wat ik op hun profiel lees, op de foto's of gewoon wat ze gaan doen die dag. Bij mij hangt het ervan wie de 'match maakt'. Ben ik die, dan zeg ik wat.Ja, normaal weet ik wel iets te zeggen, maar bij alleen een foto van een knappe kerel zonder tekstbeschrijving wordt het lastig. Helaas heb ik geen reactie teruggekregen dus we gaan weer vrolijk door met swipen
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 maart 2017 @ 17:19:

Wat is alweer een eva-tje?



Een Evaatje



Eva- schreef op 01 maart 2017 @ 12:30:

....

Mijn Tinder date is net pas weg. Gisteren avond een date gehad, totaal zonder verwachtingen. Het was gezellig!

De eerste keer dat ik een date op de eerste date mee naar huis neem.

Het was laat geworden en hij zou een uur moeten wachten op de trein.

Nou dat vond ik sneu.. Dus mee naar huis en gekletst en geknuffeld. Rond 4:30 gingen we pas slapen en vanochtend 8:30 alweer wakker en verder gekletst en geknuffeld tot nu.

....
Nou krijg net een heel lief berichtje van mijn date over mijn werkdag gisteren. Hij maakt alles weer goed zo

Te snel geoordeeld.
quote:RofDutchie schreef op 09 maart 2017 @ 18:43:

" Dat afstand voelen, is best lastig. Heb ik nu ook wel in het prille contact. Maar ja, wat doe je eraan? Neemt niet weg dat het onrustig voelt. Waar komt dat gevoel vandaan denk je?



En wat zijn jullie leuk met elkaar! "



Lovestar, dit bovenstaande bericht heb ik even uit het vorige deel gehaald want wilde er nog even op reageren. Maar uhm ik heb vrij intensief contact met mijn date. Als we niet samen zijn, appen we eigenlijk de hele dag door met elkaar. Ik denk dat juist doordat je zo veel contact met elkaar hebt, je het gelijk merkt als er iets veranderd in het contact? Het stiller is, minder enthousiast etc.(misschien voel jij het ook zo?) Ik probeer hier dan niet te veel waarde aan te hechten, maar het zat me niet zo goed en sprak hem er gisteren wel even op aan wat betreft de afstand. Hij gaf aan dat hij gewoon gestresst is voor zijn tentamen en het juist fijn vind mij tussendoor even te spreken (gelukkig voor mij, minder voor hem). Dus dat zit wel goed, contact is nu weer trouwens zoals voorheen



Maaar ik vind het erg tof dat je altijd even de tijd neemt om op (bijna) iedereen te reageren. Word spontaan zelf verliefd op mijn date als ik jou verhalen lees! Heerlijk geniet ervan en let een beetje op jezelf.



Wat goed dat je nog op terug komt



Ah oké. Heb nu de context. Maar is het verneukeratieve van veel contact hebben, dat als het 'minder' is (minder vaak, minder leuk, minder intens, minder etc etc) dat het voelt alsof het 'minder goed' gaat. Maar het is denk ik gewoon anders (als het allemaal goed zit) en dat is ook prima, toch?



Eigenlijk dus wat je zelf concludeert



Jaaaaa, dat is natuurlijk leuk om jullie mee te laten genieten van het moois op het gebied van liefde

Overigens komt een veeeeeeel minder leuk bericht aan.....Maar dat komt wel als ik bij gelezen ben
quote:missmadame schreef op 09 maart 2017 @ 18:58:

Leuk filmpje jempo.



Vanavond slaap ik weer bij ICT-er, nu 1,5 week bij elkaar geweest. Komend weekend is ie weg met vrienden. Zijn moeder blijft een raar figuur, gelukkig gaat ICT-er vaak in zijn eentje langs, met het hele gezin is ze prima te pruimen, maar 1 op 1 1,5 week! Wow, dat is euhhhhh, heel erg positief toch?! Haal ik hier uit dat het weer dikke mik is tussen jullie?
quote:lola712 schreef op 09 maart 2017 @ 19:14:

En ook hier komt van uitstel afstel. Vandaag dus niet door en komend weekend ook niet want 'ik ben de komende tijd sowieso erg druk, dus je kan beter een ander zoeken, anders duurt het wachten erg lang'. Dat is dus een heel lief verpakte: het gaat niets worden. Hij lulde nog wel dat het écht zo was en dat zijn hoofd totaal niet naar daten staat door drukte, maar toch.. wat doe (en blijf je doen) anders op zo'n app? Als hij het rustig heeft over een tijdje neemt ie contact op. Jaja, zal me niks verbazen als meneer straks ineens bezet is. En het ergste is nog dat we op amper 10 minuten afstand wonen. Dus één uurtje vrijmaken kan dan echt wel een keer naar mijn idee. Dus ik sta weer op 0. Andere lijntjes zijn ook dood. Toch balen want ondanks dat we allebei niet zo'n apper zijn had ie toch een leuk koppie en ook gelijke interesses.



Pfff, hopeloos als ik dit weer zo lees. Sowieso dates regelen gaat lastig, tweede dates helemaal en ondertussen papt jan met allemaal aan en hebben in een no-time een (nieuwe) relatie.Pfffff>>> NEXT!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven