Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 maart 2017 @ 19:22:

Zo, en dan nu het verhaal van de Italiaan in Londen . Nog even ter verduidelijking, dit is iets wat ik nooit eerder heb gedaan maar ik dacht, ik ben toch op vakantie en zie m nooit meer. Dus waarom ook niet.



Vrijdag gematched, al snel over gegaan op de whatsapp waar de berichtjes al snel een bepaald karakter kregen…en hij foto’s van zijn je weet stuurde… Goed, afgesproken om zaterdag wat te gaan doen, toen nog niet echt concreet. Dus ik stuur m zaterdag een berichtje van spreken we nog wat af? Zo niet, dan maak ik andere plannen. Zegt hij van zullen we naar een Spa gaan? Zo eentje met bubbelbaden en sauna’s enzo. Ik denk, doe eens gek.



Dus ik met hem afgesproken op een station in Londen. Ik wist dat hij niet al te groot was, klein beetje groter dan mij, maar hij was daarnaast ook heel erg smal.. en had een beetje zo’n hoge stem. Dat was al een afknapper. Maar goed, hij zag er verder goed uit. Dus wij naar die Spa. Is het gewoon 1 of andere nudisten club waar je ook kamers hebt waar mensen seks met elkaar hebben….. Ik was op dat moment heel blij dat ik normaal een bril draag dus best wazig zag



Anyway, wij in het bubbelbad (naakt dus terwijl we elkaar net 10 minuten van tevoren pas voor het eerst hadden gezien) Gegeven moment zegt hij van zullen we naar zo’n kamer gaan. Ik zeg prima. Nou, dat bleek dus achteraf helemaal niet zo prima te zijn want die jongen was bloednerveus dus kwam niks uit.



Gelukkig maar want mijn opgewonden gevoel was ook wel weg. Dus wij weer terug in het bubbelbad, daar nog met elkaar gepraat (wat wel heel leuk was). Daarna nog ergens een drankje gedaan en dat was dat





En dit was mijn 1e tinderdate. Nu ik dit heb gedaan, kan ik alles aan!



GE-NI-AAL!!!

Ik vind je een stoer wijf!!!!!!!



En wat betreft die jongen/man>>
quote:tinnifin schreef op 09 maart 2017 @ 19:29:

omg!

wat een date...je bent een held!





mooi verhaal

sorry ik schrijf hier nooit...maar ben nu blij dat ik.klikte op deze thread????



voel je welkom



Ben je in een relatie, date je?
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 maart 2017 @ 19:35:

Ja het was een typisch geval van woorden maar geen daden!



Ik voel me vandaag wel afgewezen. Al 6 matches gelijk opgeheven! Herkenbaar....Ondanks dat het 'normaal' is, voel ik mij ook vaak afgewezen als iemand mij blokkeert/ontheft van Paiq/Tinder
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 maart 2017 @ 20:03:

Dank jullie wel!



Die Matthew Hussey, zou die ook op Tinder staan?



Get in the line!

Ik vind het dubbel om naar zijn talks te luisteren, omdat ik denk dat hij die niet nodig heeft met zo'n lijf en intellect
Alle reacties Link kopieren
Je merkt wel dat de lente in de lucht hangt. Krijg van matches van heeeeeel lang geleden ineens weer berichtjes. Blijkbaar begint t bij iedereen te kriebelen. Ik zit zelf in zo'n twilight zone, nog niet ZO serieus ah daten dat ik Tinder ophef, maar sta totaal niet open voor wat anders.



Oh no lovestar :(



IC zit ik ook op, maar m'n vriendinnen werden allemaal geweigerd en dus moet ik betalen om m'n berichten te lezen. Ja daaaaag, doe ik dus niet. Vind de mannen ook niet leuk daar, beetje te ballerig. Ik val op iets alternatiever.



Mijn date wil me nu trouwens wel graag zien zaterdagavond, maar iets later op de avond. En volgend weekend heeft hij nog leeg dus dan kan ook. Toch fijn! Alleen zit ik dan mss al een beetje vol. Pffff vind t toch een gedoe, dat inpassen van een nieuwe man in je leven. Beschikbaar zijn, maar niet té....



Top Eva, zo zie je maar
quote:Petite_max schreef op 09 maart 2017 @ 21:18:

Hi! Mag ik aanschuiven?

Na een paar weken janken om een stukgelopen relatie heb ik mijn oude IC afgestoft en ben online gegaan. Ik vind er echt niets aan, voel eigenlijk best veel weerstand maar dat is toch de drempel denk ik. Uit eerdere ervaring weet ik dat ik na verloop van tijd de lol er van ga inzien.

Tinder heb ik weinig zin in, want ik weet 100% zeker dat mijn ex op tinder zit en we wonen dichtbij elkaar. Liever geen confrontaties (heeft ie vast leuke vakantie foto's erop staan die ik voorgaande jaren heb gemaakt :facepalm:!)



Ennieweej; happy new topic!



tuurlijk!



Wat vervelend van je vorige relatie.....Herkenbaar. Ik vond in het begin moeilijk omdat het mij regelmatig doet denken aan ex-vriend ed. Gewoon doorgaan en zodra je een eerste en een tweede leuke gesprek heb met een leuke man komt die prikkeling en is het echt leuk Gelukkig heb je dat zelf ook door.



En gewoon gaan Tinderen! Ik heb genoeg bekenden voorbij zien komen en swipe je ex lekker naar links!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 maart 2017 @ 23:19:

Ik had net een match waarvan ik dacht die ken ik al...Ja, daar had ik dus al mee gesproken dus gelijk opgeheven



En pfff,stuur ik uren geleden al een appje naar eventuele date voor zaterdag of t nog door gaat (al paar dagen niet gesproken en je weet t nooit met die tinderdates), bericht heeft hij gelezen maar reageren, ho maar...



De italiaan uit mijn woonplaats ga ik morgen appen of hij op korte termijn wil afspreken. Dat geapp over en weer en wachten tot hij een keer tijd heeft om te reageren... zonde van mijn tijd. Maar goed, ik vind m nog steeds zo maar geduld begint wel op te raken nu.Wat betreft die Italiaan. Geen verwachtingen hebben en maar gewoon zien
quote:Eva- schreef op 10 maart 2017 @ 04:48:

Hey nachtbraker, slaap jij nooit ;)



Ik ben klaarwakker, morgen op vakantie

Ook twijfels over mijn date, hij vraagt niks. Op de date niet, via WhatsApp ook niet. Alleen hoe gaat het. En gisteren reageerde ik daar op dat ik een pittige dag op werk had en dat dat mij bezig hield. Geen reactie.



Ik krijg wel veel te horen over hem, wie hij is etc. Maar ik zoek toch wel wat diepgang.

Op de date liet ik bewust twee stiltes vallen, die werden best ongemakkelijk. Ik had dat in kunnen vullen met weer een vraag, maar deed ik bewust niet. En na een tijdje kwam hij dan met een oppervlakkige vraag.

Ik had gehoopt dat dit misschien zenuwen waren, maar op WhatsApp is hij dus net zo.

Wel is hij erg lief en voel ik dat hij mij heel erg ziet zitten. Maar ben een beetje bang dat we niet helemaal levelen.



Heb al een paar weken een verknipt ritme Grotendeels door allerlei mannen

Jij ben anders ook nog wakker



Leuk op vakantie! Ga je daar ook Tinderen?



Is date die ene waarmee je een Evaatje deed? Zo ja, wat vreemd om dat te horen. Je zou denken dat iemand helemaal into you is dan en dan alles wil weten van jou.

Jammer als het blijkt niks te zijn op inhoud
quote:Stormy2016 schreef op 10 maart 2017 @ 06:25:

Na het eind van een relatie van 20 jaar denk ik er over na om me hier en daar aan te melden en lees graag mee.



welkom!

Anders lees je lekker mee met ons
Alle reacties Link kopieren
Welkom alle nieuwelingen :rolling:!



Ik kijk erg uit naar alle leuke en mooie dateverhalen.



Eva, waar ga je heen?

Lovestar, ja gaat weer goed. Icter is langere tijd vrijgezel geweest hiervoor en dat merk je soms. En zijn ex vond altijd alles goed. Handige combi!
quote:Lovestar schreef op 10 maart 2017 @ 12:35:

[...]





Wat betreft die Italiaan. Geen verwachtingen hebben en maar gewoon zien Dus geen app sturen en gewoon maar afwachten? Vind t zo zonde van mijn tijd. Liefst zie ik eerder vandaag dan morgen nog, kan hij uit mijn systeem. Of erin...
Alle reacties Link kopieren
Chero, die Italiaan klinkt als ellende!
Alle reacties Link kopieren
quote:chickonspeed schreef op 10 maart 2017 @ 12:31:

Je merkt wel dat de lente in de lucht hangt. Krijg van matches van heeeeeel lang geleden ineens weer berichtjes. Blijkbaar begint t bij iedereen te kriebelen. Ik zit zelf in zo'n twilight zone, nog niet ZO serieus ah daten dat ik Tinder ophef, maar sta totaal niet open voor wat anders.





Echt??? Daar merk ik nou helemaal niets van



Volgens mij wil het universum mij vertellen dat ik maar eens moet gaan kappen met tinder. Het eerste half jaar tinder was leuk maar inmiddels heb ik nooit meer dates en mehhhh
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 10 maart 2017 @ 13:07:

[...]





Dus geen app sturen en gewoon maar afwachten? Vind t zo zonde van mijn tijd. Liefst zie ik eerder vandaag dan morgen nog, kan hij uit mijn systeem. Of erin... Dan gewoon appen. Heb je tenminste duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 10 maart 2017 @ 13:11:

[...]





Echt??? Daar merk ik nou helemaal niets van



Volgens mij wil het universum mij vertellen dat ik maar eens moet gaan kappen met tinder. Het eerste half jaar tinder was leuk maar inmiddels heb ik nooit meer dates en mehhhh



Overstappen op Happn?! ;)



Krijg daar ook ineens heel veel mannen achter me aan, maar wel mannen die ik totaal niet zie zitten.... Zie er sowieso maar 1 zitten momenteel <3
Happn heb ik even opgezeten. Kreeg ik een charm van een man die ik 3x niks vond en verder geen enkele match....



Maar misschien ga ik t nog eens proberen. Het wordt lente en ik heb betere foto's
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een legging laten doen bij Tomcat, hier op het forum (kennen jullie die?).



Ik had een vraag over mijn studie, maar hij gaf het volgende antwoord:

"Vreemd genoeg geven de kaarten aan dat er meer beweging zit in je liefdesleven, vruchtbaarheid, overvloed en een keuze met of over een partner die gemaakt moet gaan worden."



Ohhhhh????? Zal er dan nu toch eindelijk wat gaan gebeuren in mijn liefdesleven??? Dat zal tijd worden!



Ik hoop op een heleboel evatjes deze 2017
Alle reacties Link kopieren
quote:chickonspeed schreef op 10 maart 2017 @ 13:17:

[...]





Overstappen op Happn?! ;)



Krijg daar ook ineens heel veel mannen achter me aan, maar wel mannen die ik totaal niet zie zitten.... Zie er sowieso maar 1 zitten momenteel <3Happn heb ik ook, maar dat dikgedrukte zegmaar haha! Heb daar tot nu toe zelfs nog geen date mee kunnen fixen!
quote:neliba schreef op 10 maart 2017 @ 07:31:

Wow, veel geschreven weer!



Eva, ik zou daar niet blij van worden hoor, iemand die zo oppervlakkig is / blijft. Bij de eerste date kun je dat nog afschuiven op zenuwen / aftasten, maar in dit geval lijkt het toch meer een karakter dingetje te zijn.



Lovestar: ik word zo vrolijk van jouw berichten! Super leuk!! Wanneer gaan jullie elkaar weer zien?



Verder welkom aan de nieuwkomers, leuk dat jullie mee gaan schrijven!



Zelf heb ik even een dipje deze week. Dinsdagavond een date die tegenviel, een andere date afgezegd met een scheldpartij tot gevolg en ook al drie dagen niets van accountant gehoord

Hij is echt een beetje tegenstrijdig in zijn signalen. Toen ik op vakantie was, appten we iedere dag. Hij stelde voor om begin deze week samen te gaan eten. Lukte niet om iets te plannen (allebei drukke agenda's, hij heeft zijn kinderen een deel van de week). En vervolgens hoor ik dan ineens drie dagen niets meer van hem... Vrees dat dit toch een gevalletje not-that-in-to-you is. Jammer dat hij dat niet gewoon uitspreekt, maar mij toch min of meer aan het lijntje blijft houden. Ga het maar gewoon even op de man af vragen denk ik!



Wat jammer van het dipje....Het is even wat minder nu.

Wat betreft de accountant, misschien go with the flow en hou je hoofd erbij en je gevoelens bij jezelf? Dat zeg ik overigens niet voor niets, want hierbij mijn update.



Gisteren nog een fijne ochtend samen gehad dus, vertrokken beiden tegelijkertijd. Gisteravond gebeld, ook om een nieuwe date te plannen (mijn initiatief). Reageerde hij heel positief op, leuk leuk Maarrrrrrrrrrrrr, lang verhaal kort: werd een beetje raar en verwarrend gesprek. Hij zit nog met de praktische afwikkeling van de ex-relatie en volgens mij ook een beetje emotioneel. Dat gaf ie ook wel toe. Hij bedrukte wel dat hij de breuk doorzet, maar dat ie het gevoel heeft dat zijn ex gaat proberen hem terug te winnen. Vindt ie emotioneel wel lastig. Zien jullie die bui al hangen?



Ik denk dat ik het 'verpest' heb door te zeggen dat ik denk dat ik verliefd aan het worden ben. Achteraf gezien veels te vroeg en zeker iets wat ik eigenlijk niet wilde zeggen, maar vol met hormonen en in een magische moment toch gezegd. Eigenlijk ook geen spijt van, het past bij mij en bij de situatie. Maar toch. Hij had het toen bevestigd dat hij het ook zo voelt, maar lijkt nu terug te krabbelen. Hij vindt mij heel erg bijzonder en leuk, wat wij hebben ook. Hij wilt het zo houden en het verder zien. Daar ben ik het uiteraard eens mee: het leuk houden en verder geen verwachtingen. We lijken toch even op een ander level te zitten gevoelsmatig....



Het eea besproken en ook iets wat voor hem echt belangrijk was, waar ie zelf mee kwam. Ik heb verteld hoe ik erin sta rationeel en qua gevoel. Dat past goed bij hem en hij zei ook dat hij mij nog leuker en aantrekkelijker maak. Ik=

Ik heb hem op de man af gevraagd wat het is wat hij voelt mbt mij en 'wat we hebben'. Letterlijk gezegd dat mijn gevoelens niet zomaar zijn ontstaan en dat het komt omdat hij op een bepaalde manier met mij omgaat. Ik voel dit zo, omdat het wederkerig is. Anders hield ik mij reserves. Hij begreep mij en gaf aan dat hij van het weekend mij dit gaat vertellen (we zien elkaar ) omdat het een wat langer verhaal is en dat het nog langer duurt voordat hij kan slapen (was al waaaaaaaaay bedtijd voor hem, dat zagen jullie ook aan mijn tijd van posten). Het feit dat hij zo lang aan de telefoon bleef is al heel wat Hij zei erbij dat zijn antwoord op mijn vraag een positieve uitkomst heeft voor mij......Ik= ???? maar ook Eigenlijk best positief en ben heel voorzichtig optimistisch.



Het mag duidelijk zijn, ik ben hard van mijn roze wolk gedonderd.....Niet verkeerd, want nu kan ik beter nadenken en mijn gevoelens beschermen. Ben nog steeds open en warm, maar wel voorzichtiger. Heb er met een goede vriend over gehad en die zegt heel stellig bij alles wat ik aandraag: hij probeert je het bed in te lullen. En als je het op die manier bekijkt, zou dat weleens het geval kunnen zijn. Ik ben een klassieke rebound

Nu hou ik mijn eigen gevoel en blik op de zaken aan. Maar dit was wel even goed om bij stil te staan.



The day after berichtte hij dat hij een goed gevoel had bij het gesprek. Ik heb eerlijk aangegeven ik niet zo. Even over gehad en hij gaf aan dat hij het jammer vindt dat ik mij nu wat terug trekt, maar wel begrijpelijk. En toen zei ie natuurlijk weer iets waardoor ik zoiets had van ik kom bij jou in het hoekje zitten. Uit veel dingen blijkt dat ie voor mij/wat we dan ook voelen en hebben gaat. En tegelijkertijd is ie ook verwarrend. Ik vul maar even in dat dit allemaal voor hem ook soms overweldigend is



Heel positief, lief en leuk afgesloten. Nu voel ik mij alweer een stukje fijner en ik merk dat ik nu weer oké ben met dit alles. Ik heb een mooie ervaring in the pocket en ik zie wel hoe het loopt met ons. We zitten weer op dezelfde level, ik heb mijzelf wat betreft gevoelens terug gefloten en dat kan prima.



@Neliba

Hoe lang daten jullie nu? Met alles wat ik lees van hem, vind ik dat het prima kan om het hem op de man af te vragen. Hij hoeft geen uitspraken te doen of het een relatie wordt oid, maar wel hoe hij jou ziet en het contact. Dat hoeft niet zwaar te zijn, liever niet zelfs.



Stel dat ie het gewoon gezellig vindt en verder het nog niet weet, ben je hier oké mee? Ik zou gewoon dingen blijven doen waar jij je geod bij voelt
Toch best een lange update geworden



Ik ben niet zo van de weinig woorden
Alle reacties Link kopieren
@lovestar Wat mooi om te lezen hoe je reflecteert! Dit alles hoort er ook wel een beetje bij, bij die verliefde fase.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 10 maart 2017 @ 10:03:

Mijn god,ik zeg tegen een man op Tinder dat ik even aan t roken ben, krijg ik als reactie 'je houdt wel van zuigen dus :-P'....





quote:Treezebees schreef op 10 maart 2017 @ 10:32:

Welkom aan de nieuwkomers!



Neliba, moed niet laten zakken, zo gaat het op Tinder, het ene moment 3 dates in de running en het andere afzeggingen of enkel 'mwa' matchen.

Als ik het niet verkeerd heb hebben jullie elkaar net voor je vertrek gezien? Dat was toch erg positief? Misschien heeft hij het druk en zet hij dit even on hold tot hij meer tijd heeft? Ik denk dat ik een luchtig bericht zou sturen met een datum voor een volgende date.



Cherokee jij maakt wat mee! Hilarisch en tegelijk ook een dodelijke afknapper. Denk dat ik zonder woorden zou ontmatchen.



Favo match die dagen geleden afzegde en er meteen aanhing de hele week weinig tijd te hebben (en ik dan maar meteen verwijderde van WA zodat ik niet in de verleiding kon komen om zelf nog iets te sturen, graag of niet) is weer boven water gekomen! Stelde meteen een paar dates voor. Ik weet wel dat de kans erg groot is dat hij een in zijn ogen interessantere match had en dat blijkbaar op niets uitgedraaid is maar dat trek ik mij niet te veel aan want doe ik soms zelf ook. Al is het niet leuk... Ben toch benieuwd!



Het is zeker mogelijk, maar ach. Hij wilt nu met jou afspreken en dus lekker voor gaan zeg ik

En hoezo niet leuk, is gewoon toch zoals het gaat?



Als hij maar niet op je werk zomaar verschijnt
quote:Eva- schreef op 10 maart 2017 @ 12:04:

Nou krijg net een heel lief berichtje van mijn date over mijn werkdag gisteren. Hij maakt alles weer goed zo

Te snel geoordeeld.





Ik denk overigens dat het meevalt met het snelle oordelen....Hou het in de gaten
quote:Lovestar schreef op 10 maart 2017 @ 13:57:

[...]











Het stomme was dat hij er erg leuk uitzag op de foto's dus als hij niet zo'n opmerking had gemaakt...wie weet...



Zullen er mannen zijn die succes hebben met dat soort opmerkingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven