Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me ook af hoeveel iedereen ervoor betaald krijgt.

Als ze het alleen doen dat ze een tijdje op de kosten van RTL op dat eiland zitten dan zou ik dat echt te weinig vinden.



Ik zou er zowizo niet aan meedoen.



Wat ik echt onsmakelijk vind is dat rode zwembad bij de mannen...

Krijg ik de kriebels van als ik dat zie!
Alle reacties Link kopieren
Voor "jeffie" vond ik het wel sneu. Lize is gelijk helemaal klaar met hem, terwijl ze ook alleen maar knippen en plakken met die beelden. Die trekt snel conclusies! Ze heeft geen idee zeker hoe haar eigen beelden overkomen. Maar dom natuurlijk hoe jeffie zich laat opgeilen door zo'n wijf. Hij doet het ook helemaal zelf hoor.

Roxanne is trouwens de domste van het stel. Die trapt met open ogen in de praatjes van Alex. Zulke domme opmerkingen als zij maakt! "Hij doet me niks meer" jaja en wel janken steeds. Niels ging natuurlijk veel te ver, daar niet van. Maar hij is nu wel braaf bezig. Hij heeft 1 misstap gemaakt, en Rosanna gaat gelijk all the way met die Alex. Tja zelf weten.
quote:appelientjex schreef op 16 maart 2017 @ 15:43:

Ik vond het echt superhefig hoe alle mannen behalve Niels zich Zó laten manipuleren door de beelden! Kom op er was amper wat gebeurd bij de vrouwen. Lisa is echt niet vreemd gegaan, dan had ze daar wel anders gezeten. Ze hebben gewoon de verf afgespoeld. Niet netjes, maar geen vreemdgaan allemaal. Die klap op de billen is sneaky, maar by far niet zo erg als wat de mannen doen. En die blijven maar zeggen dat ze zo braaf zijn. Terwijl ze zich duidelijk op lopen geilen aan die wijven daar. Echt TE heftig dat zowel Herbert als Merijn gelijk vreemdgaan. Herbert gaat ook gelijk neuken. Hij zei al: het is uit wraak en ze vergeeft het me maar. Ik ga niet voor haar vechten, ze moet maar voor mij vechten. Geen leuke jongen. Jolien is immers niet vreemd gegaan. Zoenen met een vrouw schaar ik daar niet onder. Ook al is het misschien niet leuk om te zien.Nououou..... al dat zoenen door die meiden onderling... sorry hoor, daar zou ik ook flink pissig om zijn! Hoezo is dat geen vreemdgaan? Is toch ook een andere persoon waar je opeens heel intiem mee bent? Vind dat die meiden het meer dan zelf hebben uitgelokt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet wachten op de volgende Haha!!
Alle reacties Link kopieren
http://www.cosmopolitan.n ... na-het-volgende-kampvuur/
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het wel de mannen zien dat wel als vreemdgaan, dat zou ik ook vinden. Groot gelijk dat ze dan los gaan. Levert ook nog erg leuke tv op haha. Lisa vind ik echt sneaky, met zo'n stiekem iemand wil je toch geen relatie en dat terwijl Merijn zich keurig gedroeg en ze heeft echt wel wat gedaan (beetje frummelen of zacht zoenen hoor je niets van hoor). Ook Jefferson heeft groot gelijk hij verdient beter dan zo'n kreng Lize die moeilijk doet over niets en gewoon naar een smoes zoekt om te rotzooien met Ken. Hij doet zo zijn best en hij wordt dan als vuil weg gegooid om niets.

Aflevering 9 wordt vast nog leuker dan zullen de vrouwen ook wel weer los gaan.
Jeffy is eigenlijk gewoon te dom dat hij iedere keer in die korte interviews ook eerlijk en stralend zegt wat hij denkt 'ze is het! Wauw!' over een paar vrijgezelle meiden. Dan denk ik, dan hoeft hij nog niets verkeerds te doen maar zulke uitspraken worden bij het kampvuur natuurlijk aan Lize getoond. Dat is niet zo slim van hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 16 maart 2017 @ 15:49:

http://www.cosmopolitan.n ... na-het-volgende-kampvuur/Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Bij die stukjes van afl. 9 zien de meiden de beelden van afl. 8 op de tv binnen. Dan kunnen de mannelijke verleiders meekijken. Word natuurlijk een open deur voor de dreamdates.
quote:appelientjex schreef op 16 maart 2017 @ 15:43:

Ik vond het echt superhefig hoe alle mannen behalve Niels zich Zó laten manipuleren door de beelden! Kom op er was amper wat gebeurd bij de vrouwen. Lisa is echt niet vreemd gegaan, dan had ze daar wel anders gezeten. Ze hebben gewoon de verf afgespoeld. Niet netjes, maar geen vreemdgaan allemaal. Die klap op de billen is sneaky, maar by far niet zo erg als wat de mannen doen. En die blijven maar zeggen dat ze zo braaf zijn. Terwijl ze zich duidelijk op lopen geilen aan die wijven daar. Echt TE heftig dat zowel Herbert als Merijn gelijk vreemdgaan. Herbert gaat ook gelijk neuken. Hij zei al: het is uit wraak en ze vergeeft het me maar. Ik ga niet voor haar vechten, ze moet maar voor mij vechten. Geen leuke jongen. Jolien is immers niet vreemd gegaan. Zoenen met een vrouw schaar ik daar niet onder. Ook al is het misschien niet leuk om te zien.

Ach wat?!

Die mannen zijn zeikerds!

hypocrisi ten top!
Ik kijk op Videoland en jullie?
Als de drie mannen nu losgaan, wordt er in de komende een of twee afleveringen nog stevig geneukt. (12 afleveringen in totaal, en neem aan dat de laatste gaat over 'weer terug in België/Nederland').
Merijn vind ik stiekem wel leuk
Ja er worden weer leuke beelden getoond. Vrouwen gaan ook vreemd en Hatsekidee iedereen fokt met elkaar. Koembaja
quote:Yggdrasil- schreef op 16 maart 2017 @ 16:03:

Merijn vind ik stiekem wel leuk



+1

Zo sneu dat hij op z'n bed lag te huilen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 16 maart 2017 @ 16:03:

Merijn vind ik stiekem wel leuk Ik vind Merijn en Pommeline een veel leuker setje dan met Lisa,. Vind haar nogal arrogant, uit de hoogte overkomen.
quote:Suhke schreef op 16 maart 2017 @ 15:46:

Ik vraag me ook af hoeveel iedereen ervoor betaald krijgt.

Als ze het alleen doen dat ze een tijdje op de kosten van RTL op dat eiland zitten dan zou ik dat echt te weinig vinden.



Ik zou er zowizo niet aan meedoen.



Wat ik echt onsmakelijk vind is dat rode zwembad bij de mannen...

Krijg ik de kriebels van als ik dat zie!

Ik ook!!!

Een zwembad hoort blauw te zijn!

Dit nodigt echt niet uit!
Jaaaa een spoilertopic!!! Ik ben namelijk ook bij. Die mannen gaan echt LOS nu
quote:Meauve01 schreef op 16 maart 2017 @ 16:07:

[...]





Ik vind Merijn en Pommeline een veel leuker setje dan met Lisa,. Vind haar nogal arrogant, uit de hoogte overkomen.Ik vind pommeline stiekem ook leuker dan Lisa
Echt iedereen ligt ineens te batsen
Ow en trouwens...die mannen zochten echt gewoon een excuus om zo los te gaan. Al vond ik dat de dames niet hadden moeten zoenen, maar prima... de mannen kaan er gelijk op los ketsen. Die zijn gewoon al 2 weken lang zo opgegeild, dat ze een excuus zochten om van bil te kunnen gaan
Dit was volgens mij het laatste kampvuur. Al dat geneuk van nu krijgen ze niet te zien van elkaar dan? Of hoe gaat dat ook alweer verder nu?
Ook wel komisch om parastoo een blauwtje te zien lopen

'Ga naar je eigen kamer'

'Ik slaap wel op de grond'

echt ik rolde van de bank af van het lachen
quote:aspirientje schreef op 16 maart 2017 @ 16:19:

Dit was volgens mij het laatste kampvuur. Al dat geneuk van nu krijgen ze niet te zien van elkaar dan? Of hoe gaat dat ook alweer verder nu?Vorig jaar hadden ze afsluitend nog beelden toen ze weer samen waren. Ach en anders zien ze het nu op tv
quote:aspirientje schreef op 16 maart 2017 @ 16:19:

Dit was volgens mij het laatste kampvuur. Al dat geneuk van nu krijgen ze niet te zien van elkaar dan? Of hoe gaat dat ook alweer verder nu?Ik denk inderdaad dat pas op het volgende en allerlaatste kampvuur, wanneer de stellen elkaar weer zien, alle neuk- en dreamdatebeelden worden getoond. Daarvóór is geen kampvuur meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven