Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 22 -

18-03-2017 21:52 3279 berichten
En we gaan verder in deel 22!



Hallo lange nachten, uitslapen, je eigen plan trekken en vooral weinig kinderfeestjes.



Wij zijn zeker geen kinderhaters maar vinden een leven zonder kinderen nu eenmaal een stuk leuker.



Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 19 maart 2017 @ 07:18:

Als t niet op de kinderpijler kan.... waar dan wel?

Het gaat toch juist best vaak over kinderen...



Dat is ook zo Koek, maar er komen altijd wel opmerkingen van met name übermoekes, die vinden dat het bij psyche hoort, en niet op kinderen. Er zijn wel eens verzoeken aan de mods gedaan om het te verplaatsen.

Terwijl het niet hebben van een baan ook op geld en recht moet. En het niet hebben van seks op de sekspijlert
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Op de kinderpijler nu een vraag van een moeder met een beeb van 14 weken die nog bij hun op de kamer ligt. Met de vraag wanneer ie naar een eifen kamer kan.



Serieuze vraag: heb je dan 14 weken geen sex of hoe werkt dat...?
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 19 maart 2017 @ 07:26:

Op de kinderpijler nu een vraag van een moeder met een beeb van 14 weken die nog bij hun op de kamer ligt. Met de vraag wanneer ie naar een eifen kamer kan.



Serieuze vraag: heb je dan 14 weken geen sex of hoe werkt dat...?



Een baby krijgt echt geen trauma als er gesekst wordt in de kamer waar hij ligt te slapen. Of zelfs als hij wakker is.

Of je sekst in een andere kamer. Op de keukentafel, op het schapenvel voor de CV. Onder de douche. In de schuur. Als je wil he
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 19 maart 2017 @ 07:39:

[...]





Een baby krijgt echt geen trauma als er gesekst wordt in de kamer waar hij ligt te slapen. Of zelfs als hij wakker is.

Of je sekst in een andere kamer. Op de keukentafel, op het schapenvel voor de CV. Onder de douche. In de schuur. Als je wil he Of de babykamer, daar is hij namelijk niet
Ik moest bijna overgeven toen ik las dat er iemand pas na 4 jaar!!!! naar zijn eigen kamer ging vanwege borstvoeding



In ieder geval, ik kende dit topic ook niet en ik zwerf hier al wat jaren rond en heb bijna alleen maar kritiek op ouders en kinderen dus ik kom hier in een warm bad
Alle reacties Link kopieren
Ik volg ook weer
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 19 maart 2017 @ 07:39:

[...]





Een baby krijgt echt geen trauma als er gesekst wordt in de kamer waar hij ligt te slapen. Of zelfs als hij wakker is



Haha dat geloof ik wel. Maar ik zou niet relaxed sexen als er een baby naast ligt, met of zonder meekijken.

Idd op de babykamer sexen dan maar... daar issie blijkbaar nooit haha
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Hier op de kinderpijler is nu een topic over de dagindeling op zaterdag. Ik heb het doorgelezen en ik zou gek worden van de hele dag iemand/iemanden te moeten entertainen met knutselen, naar het bos/kinderboerderij, meenemen met winkelen, op bezoek bij opa/oma, samen filmpjes kijken en samen spelen.



Respect voor de ouders die dat wel (en zelfs met plezier) doen, maar zó blij dat ik dat zelf niet hoef.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 19 maart 2017 @ 08:51:

Hier op de kinderpijler is nu een topic over de dagindeling op zaterdag. Ik heb het doorgelezen en ik zou gek worden van de hele dag iemand/iemanden te moeten entertainen met knutselen, naar het bos/kinderboerderij, meenemen met winkelen, op bezoek bij opa/oma, samen filmpjes kijken en samen spelen.



Respect voor de ouders die dat wel (en zelfs met plezier) doen, maar zó blij dat ik dat zelf niet hoef.Waarvan je weet dat in de praktijk kinderen met name boven hun tablet hangen om filmpjes te kijken
Ik snap dat ook nooit zo, dat kinderen niet naar hun eigen kamer kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 19 maart 2017 @ 08:51:

Hier op de kinderpijler is nu een topic over de dagindeling op zaterdag. Ik heb het doorgelezen en ik zou gek worden van de hele dag iemand/iemanden te moeten entertainen met knutselen, naar het bos/kinderboerderij, meenemen met winkelen, op bezoek bij opa/oma, samen filmpjes kijken en samen spelen.



Respect voor de ouders die dat wel (en zelfs met plezier) doen, maar zó blij dat ik dat zelf niet hoef.



Inderdaad. Ik moet op zaterdag altijd uitslapen van mezelf en met vriendlief de hut poetsen en de boodschappen en de was doen. En sporten. Verder t liefst zo min mogelijk dus ik zou echt geen tijd hebben voor kinderen.

Nou werken de meeste moeders niet 40u per week zoals ik, dus de poets zullen ze door de week vast al gedaan hebben.
Waarom staat dit topic op de kinderpijler? Uiterst misplaatst. Past beter op psyche want wie zoveel over het niet willen van kinderen schrijft heeft een afwijking denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 maart 2017 @ 09:51:

Waarom staat dit topic op de kinderpijler? Uiterst misplaatst. Past beter op psyche want wie zoveel over het niet willen van kinderen schrijft heeft een afwijking denk ik dan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 19 maart 2017 @ 07:17:

Doornroosje.. een wijntje of 7?

Respect...

Dan was ik al klinisch dood gewwest

Succes met de koppijn vandaag!Beetje nadorst, da's alles (ik kom uit een oud geslacht van alcoholisten )
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een afwijking ja....

Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 19 maart 2017 @ 08:06:

[...]





Haha dat geloof ik wel. Maar ik zou niet relaxed sexen als er een baby naast ligt, met of zonder meekijken.

Idd op de babykamer sexen dan maar... daar issie blijkbaar nooit haha

Wij doen de kat uit de kamer, dat vinden we al ongemakkelijk Jeetje wat zijn we preuts, bedenk ik me nu

En wat leuk, zoveel nieuwe mensen. Volgens mij zijn we in een week bijna verdubbeld qua aantal
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 maart 2017 @ 09:51:

Waarom staat dit topic op de kinderpijler? Uiterst misplaatst. Past beter op psyche want wie zoveel over het niet willen van kinderen schrijft heeft een afwijking denk ik dan.





Wat grappig, precies volgens voorspelling! En ik dacht nog.... hoezo psyche? Nu snap ik de gedachtengang... (koekoek!)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Oww is het een serieuze opmerking? Ik dacht gewoon dat het een grapje was na aanleiding van de andere posts
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Roxy21 schreef op 19 maart 2017 @ 10:03:

Oww is het een serieuze opmerking? Ik dacht gewoon dat het een grapje was na aanleiding van de andere posts Dat dacht ik ook
Wat een heerlijke luie zondag trouwens. Hond ligt keihard te snurken, wasmachine draait en ik moet.... helemaal niets!
quote:Roxy21 schreef op 19 maart 2017 @ 10:03:

Oww is het een serieuze opmerking? Ik dacht gewoon dat het een grapje was na aanleiding van de andere posts

Grapje: bingo! Ik kon het niet laten sorry.



Ik maak deel uit van de oude kindvrije brigade. Hiem kan voor me instaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 maart 2017 @ 10:12:

[...]



Grapje: bingo! Ik kon het niet laten sorry.



Ik maak deel uit van de oude kindvrije brigade. Hiem kan voor me instaan. Goed gelukt Iebs
Alle reacties Link kopieren
Ik moest sowieso al om je lachen, ikbenanoniem. Dus ben blij dat je een grapje maakte.



Zo en dan nu de oven aanzwengelen voor lekker versafgebakken broodjes, vanmiddag de belastingaangifte en verder....niks!
Ik geloof niet meer in sprookjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven