Erdogan een gevaarlijke gek? deel 2

24-03-2017 17:16 2299 berichten
Vorige topic is vol dus hier maar weer verder.

Link naar het vorige topic:



http://forum.viva.nl/forum/actueel/erdo ... ges/322395
quote:YellowDiamond schreef op 24 maart 2017 @ 20:25:

[...]



Moet je de tweets van extreemlinks/GL/Activist/Marxist/veganist deugmeisje annefleur eens zien



https://twitter.com/annefleurdd/status/ ... 529728Daar is niveau putje wel bereikt.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 24 maart 2017 @ 17:44:

Laat dit het betere deel zijn.



heidelberg, kom erin! net met manlief de wekelijkse boodschappen gedaan. Natuurlijk kom ik erin, Erdogan moet op de voet gevolgd worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetvrijewoord schreef op 24 maart 2017 @ 20:16:





http://www.dumpert.nl/med ... tsers_lollen_om_erdo.html



Dat einde ook, precies zoals ik het zie: trainwreck waiting to happen...Wat hebben ze weer een mooie tekst met passende stukjes film. Knap!
Alle reacties Link kopieren
http://www.stern.de/polit ... oltergeistes-7381500.html



Viele Türken begreifen genau, was gerade passiert.

Er braucht uns" , sagt Coskun und meint damit: die Menschen aus Aksaray, Nationalisten, Typen wie ihn, Coskun. Aber wenn Erdogan all die Macht bekomme, "kann er alles mit uns machen".

Da ist sie – die Angst. Viele Türken begreifen sehr genau, was gerade mit ihrem Land geschieht: Ein Mann nimmt es sich. Und sie wissen, dass er die Macht behalten wird, bis er gesundheitlich nicht mehr kann.

Aksaray ist für Erdogan eigentlich eine sichere Stadt, es liegt im konservativen Kernland der Türkei. Eine Tankstelle verspricht Kunden sogar Rabatt, wenn sie sagen, dass sie mit Ja stimmen. Die Hauptstraße Richtung Ankara heißt Recep Tayyip Erdogan Bulvari.

Am Samstagnachmittag sitzt Fatih Coskun in seinem Hobbykeller, er bastelt Lampen aus Kürbissen. An der Wand hängen Bilder: Atatürk neben Sultan Mehmed II., dem Eroberer von Istanbul. Er hat ein paar Leute eingeladen: seine Eltern, Nachbarn. Sie reden über Politik. Soll Erdogan all die Macht bekommen? Verdient er sie?

Das ist die entscheidende Frage. Ja, Millionen lieben ihn, den Präsidenten, verehren ihn. Jubeln ihm zu, wenn er ruft, die Niederlande verhielten sich wie eine Bananenrepublik.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond
Alle reacties Link kopieren
quote:kaatjekeuvel21 schreef op 24 maart 2017 @ 22:43:

Goedenavond Welterusten
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/t ... met_de_dag_gekker___.html

Interview in Amsterdam-Noord
Alle reacties Link kopieren
Bulgaarse president hard tegen Erdogan

23 MRT 2017

SOFIA - Waar andere Europese leiders de nodige terughoudendheid betrachten tegen de Turkse leider Erdogan, nam de Bulgaarse president Radev donderdag geen blad voor de mond. Zijn land, zo verzekerde hij, zit niet te wachten op een lesje in democratie van Erdogan.



Erdogan leeft niet alleen met Duitsland en Nederland op gespannen voet. Ook tussen Turkije en diverse Balkanlanden heerst er spanning. De Bulgaren gaan zondag naar de stembus en Erdogan had donderdag kritiek op de manier waarop de regering in Sofia ondertussen met de Turkse minderheid van 500.000 mensen in dat land omgaat. Bovendien is hij boos dat Bulgarije mensen uit Turkije die ook een Bulgaars paspoort hebben, niet binnenlaat om te stemmen.



Dat was tegen het zere been van Radev. „Bulgarije geeft geen lessen in democratie en wenst die ook niet te ontvangen, vooral niet van landen die geen respect voor het recht hebben.”
Alle reacties Link kopieren
Viel mij op dat Erdogan opriep dat Europeanen straks niet langer veilig over straat kunnen en er een dag later mensen op straat worden doodgereden.
http://nos.nl/artikel/2164904-weer-grot ... -zuid.html



De winkel aan de Beijerlandselaan in Rotterdam, die vorig weekend was volgeplakt met Turkse verkiezingsposters, is opnieuw beplakt. Dit keer met stickers van Turkse vlaggen en het woord 'ja' in het Turks.



Vermoedelijk zijn de afbeeldingen bedoeld als een verwijzing naar het referendum in Turkije, waarmee president Erdogan midden volgende maand zijn macht wil vergroten.



Burgemeester Aboutaleb doet deze keer niets tegen de afbeeldingen. Hij verwacht niet dat de openbare orde door de stickers wordt verstoord, zegt zijn woordvoerder op RTV Rijnmond.
quote:Hetvrijewoord schreef op 24 maart 2017 @ 20:40:

[...]





Daar is niveau putje wel bereikt.

Je bedoelt dat meisje wat nu ondergedoken is vanwege bedreigingen van extreem rechtse kant omdat zij hun lieveling baudet bekritiseerd?



Je weet wel, die mensen die zogenaamd de westerse waarden willen beschermen tegen invloeden van buitenaf, maar diezelfde vrijheden niet gunnen aan mensen die ook maar enige kritiek op hen uiten.



Als je je eigen nickname ook maar enigzins serieus neemt zou je dit keihard moeten veroordelen.



(en voordat je dit omdraait: van mij mag iedereen zijn mening uiten, ik vind het alleen belangrijk dat mensen daadwerkelijk bewust worden op wie ze stemmen. Geldt voor oa DENK net zo goed).
quote:Beijtje schreef op 25 maart 2017 @ 10:32:

Viel mij op dat Erdogan opriep dat Europeanen straks niet langer veilig over straat kunnen en er een dag later mensen op straat worden doodgereden.

Ja mij ook. En ik vond dat er uberhaupt veel te zacht werd gereageerd op die verkapte bedreiging. Hulde voor Bulgarije.



Ik zou hopen dat er een openlijke Ataturk-volgende politicus opstaat in Turkije en dat ook als centrale punt gebruikt. Zo waanzinnig veel mensen die hem als vader des vaderlands aanbidden. Dat lijkt me een van de weinige krochten die tegenwicht zou kunnen bieden.
quote:MaryCrawley schreef op 25 maart 2017 @ 14:23:

[...]



Je bedoelt dat meisje wat nu ondergedoken is vanwege bedreigingen van extreem rechtse kant omdat zij hun lieveling baudet bekritiseerd?



Je weet wel, die mensen die zogenaamd de westerse waarden willen beschermen tegen invloeden van buitenaf, maar diezelfde vrijheden niet gunnen aan mensen die ook maar enige kritiek op hen uiten.



Als je je eigen nickname ook maar enigzins serieus neemt zou je dit keihard moeten veroordelen.



(en voordat je dit omdraait: van mij mag iedereen zijn mening uiten, ik vind het alleen belangrijk dat mensen daadwerkelijk bewust worden op wie ze stemmen. Geldt voor oa DENK net zo goed).Pardon?
quote:Beijtje schreef op 25 maart 2017 @ 10:32:

Viel mij op dat Erdogan opriep dat Europeanen straks niet langer veilig over straat kunnen en er een dag later mensen op straat worden doodgereden.Is ook zo, anderzijds was het ook precies een jaar na de aanslag in Brussel. Misschien had die griezel wel een vermoeden of info.
quote:MaryCrawley schreef op 25 maart 2017 @ 14:23:

[...]



Je bedoelt dat meisje wat nu ondergedoken is vanwege bedreigingen van extreem rechtse kant omdat zij hun lieveling baudet bekritiseerd?



Je weet wel, die mensen die zogenaamd de westerse waarden willen beschermen tegen invloeden van buitenaf, maar diezelfde vrijheden niet gunnen aan mensen die ook maar enige kritiek op hen uiten.



Als je je eigen nickname ook maar enigzins serieus neemt zou je dit keihard moeten veroordelen.



(en voordat je dit omdraait: van mij mag iedereen zijn mening uiten, ik vind het alleen belangrijk dat mensen daadwerkelijk bewust worden op wie ze stemmen. Geldt voor oa DENK net zo goed).

Je bedoelt dat extreem linkse meisje dat zelf niet anders doet dan provoceren,iedereen die haar mening niet deelt voor nazi,facist etc uitmaakt en een ziekelijke obsessie voor Tierry Baudet heeft,dat meisje dat geen voorzitter meer van het stemburo mocht zijn vanwege haar enorme domme tweet dat ze de stemmen niet objectief zou tellen,dat meisje dat belastend materiaal van Baudet via twitter vraagt?

Dát zielige meisje bedoel je?
Dat meisje dat via twitter opriep om Geert Wilders te stenigen?
Alle reacties Link kopieren
Erdogan had wel gelijk dat Europeanen straks niet meer veilig over straat kunnen. Ik fietste gisteren tegen een rood-met-wit paaltje dat er eerst niet stond! Dezelfde kleuren als de Turkse vlag! Het moet niet gekker worden.
Vraag me af of die in het Friese Makkum aangereden en zwaar gewonde Britse militair uit Wales slachtoffer is van een aanslag. De automobilist die hem aanreed is doorgereden en vooralsnog spoorloos.
quote:bossanova schreef op 25 maart 2017 @ 15:52:

Vraag me af of die in het Friese Makkum aangereden en zwaar gewonde Britse militair uit Wales slachtoffer is van een aanslag. De automobilist die hem aanreed is doorgereden en vooralsnog spoorloos.Kan toeval zijn natuurlijk,gebeurd veel vaker dat iemand na een aanrijding doorrijdt.
quote:YellowDiamond schreef op 25 maart 2017 @ 16:06:

[...]



Kan toeval zijn natuurlijk,gebeurd veel vaker dat iemand na een aanrijding doorrijdt.Die kans is heel groot, het was ook stapavond.
quote:YellowDiamond schreef op 25 maart 2017 @ 15:13:

Dat meisje dat via twitter opriep om Geert Wilders te stenigen?https://twitter.com/annefleurdd/status/ ... 5877273600



Aldus sprak Anne Fleur op het kapitalistische twitter #sentfrommyiphone7



Niet Anne Fleur maar een andere grappige #resistcapitalism:





The hypocrisy is strong in this one.
quote:strikjemetstippels schreef op 25 maart 2017 @ 16:19:

[...]



https://twitter.com/annefleurdd/status/ ... 5877273600



Aldus sprak Anne Fleur op het kapitalistische twitter #sentfrommyiphone7



Niet Anne Fleur maar een andere grappige #resistcapitalism:

[afbeelding]



The hypocrisy is strong in this one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Beijtje schreef op 25 maart 2017 @ 10:32:

Viel mij op dat Erdogan opriep dat Europeanen straks niet langer veilig over straat kunnen en er een dag later mensen op straat worden doodgereden.Volgens mij ligt nog steeds een gedeelte van Turkije in Europa. En dan nog de Turken die in Europa wonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 25 maart 2017 @ 15:52:

Vraag me af of die in het Friese Makkum aangereden en zwaar gewonde Britse militair uit Wales slachtoffer is van een aanslag. De automobilist die hem aanreed is doorgereden en vooralsnog spoorloos.



Bestuurder meldt zich na aanrijden militair

1 uur geleden

MAKKUM - Een automobilist die in de nacht van vrijdag op zaterdag een 33-jarige militair uit Wales aanreed in Makkum, heeft zich zaterdag gemeld op het politiebureau. De man was er na de aanrijding vandoor gegaan en werd gezocht door de de politie.



De militair is ernstig gewond in het ziekenhuis terechtgekomen. Hij is in Nederland omdat hij volgende week op vliegbasis Leeuwarden mee zou doen aan een grote internationale oefening in het Nederlandse, Duitse en Deense luchtruim.



De man liep na een avondje stappen op straat toen hij van achteren werd geschept.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven