Extreem Links

28-03-2017 13:39 205 berichten
Na Volkert v/ G komt nu ook Anna Fleur Dekker als extreem Links in het nieuws.

We konden haar al zien in de serie 'Rot op met je milieu'. met als presentator Dennis van der Geest.Waar de andere 5 kandidaten zich ergerden aan haar doorgeslagen opvattingen wat betreft veganisme en milieu.

Maar nu haalde ze het nieuws met haar oproep tot stenigen van Wilders, Ook Thierry Baudet moet het bij haar ontgelden.Met haar Twitter account roept ze volgers op het haar te laten weten als Baudet ergens publiekelijk zou optreden:

“Lieve mensen, willen jullie voor mij in de gaten houden of Thierry/Forum ergens openbaar optreedt?”

Moet Thierry Baudet zich zorgen gaan maken over zijn veiligheid?

Ontpopt Anna Fleur Dekker zich als (milieu/dier activist) een Volkert v/d G?



Als Ik Groen Links was zorgde ik er vandaag nog voor dat de partij zich van haar distantieert.

Ik krijg echt de rillingen van dit soort types die geweld niet schuwen......



Hoe vinden jullie haar oproepen tot geweld uitlatingen en haar oproep het in de gaten houden van een bepaald persoon?



Vinden jullie dat Groen Links hier maatregelen op moet nemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken haar niet, maar ze klinkt gestoord. Of het nou links of rechts is, sommige mensen zijn totaal doorgeslagen.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft niet opgeroepen tot stenigen van wilders. Een wilders-aanhanger had een oproep gedaan om 500 mensen te vinden om als ludieke actie stenen te gooien naar een moskee. En toen had zij geantwoord: stenen gooien naar Wilders lijkt me ook wel ludiek.

Kortom: sarcasme.



Wilders heeft nu een deel daarvan gequote en daarom zit zij nu ondergedoken...
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Ik ken haar ook niet, maar zo aan haar blog te lezen kaart ze goede dingen aan. Ik vind het wel mooi als jonge mensen al zo bewust zijn van hun omgeving en de invloed van hun levensstijl, maar doordraven tot extremisme en geweld keur ik af, onafhankelijk of je rechts of links bent.
Alle reacties Link kopieren
Het stond er echt anders.

Noem het maar sarcasme. Een moskee is een gebouw. Wilders is een mens van vlees en bloed.

En vergeet Joke Kaviaar niet die taarten met menstruatiebloed naar Thierry wil gooien. Die mensen sporen echt niet.

Alleen al dat je zoiets op internet gooit vind ik erg vreemd.
Alle reacties Link kopieren
https://www.nrc.nl/nieuws ... r-deelde-7590296-a1552071





Activiste ondergedoken na onjuist bericht van Wilders



Oproep tot geweld



Haar uitspraak over het „stenigen van Wilders” was uit zijn verband gerukt en „duidelijk cynisch bedoeld”. Nadat de PVV-leider een artikel over de kwestie had gedeeld, werd Anne-Fleur Dekker bedreigd. Nu is de medewerker van de Hilversumse GroenLinks-fractie ondergedoken.



Enzo van Steenbergen



27 maart 2017 om 18:48



Blogger en feministisch activiste Anne-Fleur Dekker (22) is ondergedoken vanwege bedreigingen, nadat onder meer PVV-leider Geert Wilders een onjuist bericht over haar had gedeeld op Facebook.



Wilders deelde op 19 maart, enkele dagen na de verkiezingen, een bericht van de website Liefde voor Holland, waarin wordt beweerd dat Dekker – GroenLinks-fractiemedewerker in Hilversum – niet objectief zou zijn geweest als hoofd van een stembureau in Hilversum. De kop van dat artikel: ‘GroenLinks-activiste was voorzitter stembureau, roept op tot stenigen Wilders, PVV-stemmen verdwenen?’



Dit door Wilders gedeelde bericht klopt niet. Dekker zou bij de verkiezingen inderdaad voorzitter van een stembureau worden, maar een woordvoerder van de gemeente Hilversum zegt dat Dekker dit niet mocht, juist omdat ze zo’n duidelijk politiek profiel heeft: „Zij zou volgens de gemeente geen objectief voorzitter zijn geweest. Daarom is zij niet actief geweest op een stembureau.”



De bewering over het „stenigen van Wilders” komt voort uit een door Liefde voor Holland onvolledig afgedrukt Twitter-gesprek van ruim een jaar geleden.



Dat begon met een tweet waarin een andere vrouw schrijft: „Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij stenen willen gaan gooien naar de moskee van Beringen, minstens 500 mensen, als ‘ludieke reactie’ op het radicaal moslim geweld van de afgelopen nachten.’” Dekker reageert daarop: „‘Fijn type dit ook weer’.” En daarna: „‘Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien? Vind ik wel een ‘ludieke actie’.’



„Het is duidelijk cynisch bedoeld”, zegt Dekker aan de telefoon. „Maar in het bericht van Liefde voor Holland is de aanleiding voor de tweet weggelaten, waardoor het volledig uit zijn verband is gerukt. Ik zou nooit, maar dan ook nooit oproepen tot geweld.”



Pas nadat Wilders het bericht had gedeeld, kreeg Dekker concrete bedreigingen. Dekker: „Bedreigingen met verwijzingen naar mijn woonplaats, waardoor ik me genoodzaakt voelde op een ander adres te gaan slapen. Ik ben vreselijk boos op Wilders, want hij weet donders goed dat zijn achterban de berichten gelooft die hij op Facebook deelt.”





Je kan het ook Karma noemen
Extreem is nooit goed, of het nu links of rechte is. Ik weet te weinig van deze case om hier een mening over te geven.



De impliciete vergelijking met Volkert vd G vind ik wel ongepast.
Alle reacties Link kopieren
Net als Schaap_Veronica las ik een hoop sarcasme in de oproep om Wilders te stenigen.

Wilders rukt weer (zoals bijna altijd, zou ik willen zeggen) alles uit zijn verband.
Wilders vindt overigens het wel volkomen normaal om de meest hatelijke dingen over minderheden te roepen, maar als iemand iets over hem roept is hij boos. Het is net een klein kind. Ik vind hem erg zielig vooral.
quote:Schaap_Veronica schreef op 28 maart 2017 @ 13:52:

Ze heeft niet opgeroepen tot stenigen van wilders. Een wilders-aanhanger had een oproep gedaan om 500 mensen te vinden om als ludieke actie stenen te gooien naar een moskee. En toen had zij geantwoord: stenen gooien naar Wilders lijkt me ook wel ludiek.

Kortom: sarcasme.



Wilders heeft nu een deel daarvan gequote en daarom zit zij nu ondergedoken...



Een fractie voorzitster van Groen Links in Hilversum die oproept tot geweld is wat anders wat mij betreft dan een aanhanger.

Bovendien riep deze Anna Fleur op tot geweld tegen een persoon.

Op WNL vanochtend zei een journalist al dat oproepen tot geweld door nog wel iemand uit de politiek bij een persoon die al beveiligt en bedreigt wordt echt niet kan ook al roept ze opeens dat het sarcastisch bedoelt was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 28 maart 2017 @ 14:09:

[...]





Een fractie voorzitster van Groen Links in Hilversum die oproept tot geweld is wat anders wat mij betreft dan een aanhanger.

Bovendien riep deze Anna Fleur op tot geweld tegen een persoon.

Op WNL vanochtend zei een journalist al dat oproepen tot geweld door nog wel iemand uit de politiek bij een persoon die al beveiligt en bedreigt wordt echt niet kan ook al roept ze opeens dat het sarcastisch bedoelt was.Maar zo gaat het toch altijd zij mogen alles zeggen wat ze willen maar als er wat tegen hun wordt gezegd is de wereld te klein.
quote:pussywillow schreef op 28 maart 2017 @ 14:03:

Wilders vindt overigens het wel volkomen normaal om de meest hatelijke dingen over minderheden te roepen, maar als iemand iets over hem roept is hij boos. Het is net een klein kind. Ik vind hem erg zielig vooral.

Roepen is totaal wat anders dan tot geweld aanzetten.

Maar kijk dat programma maar eens waar Anna Fleur in meegedaan heeft.

Dan zie je gelijk hoe ze iedereen haar zin op wil leggen. Echt extreem.
Ik vind haar oproep tot in de gaten houden van Thierry Baudet/Forum voor Democratie ook creepy.
quote:pussywillow schreef op 28 maart 2017 @ 14:03:

Wilders vindt overigens het wel volkomen normaal om de meest hatelijke dingen over minderheden te roepen, maar als iemand iets over hem roept is hij boos. Het is net een klein kind. Ik vind hem erg zielig vooral.

Je moet duidelijk verschil zien in roepen,zeggen,schreeuwen over iets maar niemand met 1 vinger aanraken.

Of aanzetten tot geweld (en in het ergste geval ook nog uitvoeren)

Panden in brand steken of nog veel erger een politicus vermoorden.
Alle reacties Link kopieren
Het is een snotneus van 22, waarom distantieert GL zich niet van dit extremistje?
Alle reacties Link kopieren
De geschiedenis herhaalt zich. Fortuyn werd net zolang gedemoniseerd door extreem links, aangemoedigd door de politieke elite: Paul Rosemuller, Ad Melkert, Thom de Graaf, Gerrit Zalm, Wim Kok, het buitengewoon minderwaardige mens Marcel van Dam, Hans Dijkstal en nog een aantal anderen dat Fortuyn als een dolle hond werd afgeknald op het mediapark. Wat waren ze geschokt allemaal.



De zittende politicus



Hij heeft nog nooit gedanst. Hij kent zijn doel.

Nog nooit is op zijn vale klerkensmoel

Zomaar een lach verschenen, maar die nacht,

Nadat de gek de nar had omgebracht,

Kroop hij zijn bed uit, glimmend van de pret,

En maakte hij onbespied een pirouette.

Dank, dank, riep hij, het monster is geveld.

Hij oefende het woord ‘geschokt’ voor morgen

En sliep als twintig ossen kunnen slapen.

Straks is hij, voor de camera, vol zorgen.

Natuurlijk is hij zwaar tegen geweld.

Daar klinkt verdomd weer zijn belegen lied.

Hij loopt op straat, ondragelijk rechtschapen,

En ziet nog steeds het echte monster niet.



Gerrit Komrij



Die twee extreem linkse tot geweld oproepende huppelkutjes deugmeisjes moeten flink in de gaten gehouden worden. Oproepen tot stenigen en taarten gooien - gevuld met menstruatiebloed van die twee zure visgleuven - is te walgelijk voor woorden en is way out of line.
Anne Fleur is en beetje vol van zichzelf en begrijpt bovendien niet hoe je het woord ironie gebruikt.



Als je haar Twitter feed leest is het vooral een hoop zelfverheerlijking. Ik ben benieuwd hoelang dat verhaal van haar 'onderduiken' logeren standhoudt. Ik geloof er bar weinig van, zoals dat uitgemolken wordt.
GroenLinks heeft wel ervaring met extremisme Rara,Wijnand Duyvendak etc daar kan zo'n extremist als AnneFleur ook wel bij
Alle reacties Link kopieren
Als politicus krijgt ze les in politiek.

Dit gaat veel verder dan vrijheid van meningsuiting. Ik vind haar opmerking niet kunnen.



En daarmee krijgt ze alleen mensen achter haar opvatting, die niet ervoor kunnen zorgen dat we in een ''verdraagzame wereld leven.
quote:Melt schreef op 28 maart 2017 @ 14:40:

De geschiedenis herhaalt zich. Fortuyn werd net zolang gedemoniseerd door extreem links, aangemoedigd door de politieke elite: Paul Rosemuller, Ad Melkert, Thom de Graaf, Gerrit Zalm, Wim Kok, het buitengewoon minderwaardige mens Marcel van Dam, Hans Dijkstal en nog een aantal anderen dat Fortuyn als een dolle hond werd afgeknald op het mediapark. Wat waren ze geschokt allemaal.

Die twee extreem linkse tot geweld oproepende huppelkutjes deugmeisjes moeten flink in de gaten gehouden worden. Oproepen tot stenigen en taarten gooien - gevuld met menstruatiebloed van die twee zure visgleuven is te walgelijk voor woorden en is way out of line.Ja op haar twitter wordt ook al verwezen naar Pim Fortuyn.

https://twitter.com/annefleurdd/status/ ... 5535756288
quote:levim schreef op 28 maart 2017 @ 15:14:

Als politicus krijgt ze les in politiek.

Dit gaat veel verder dan vrijheid van meningsuiting. Ik vind haar opmerking niet kunnen.



En daarmee krijgt ze alleen mensen achter haar opvatting, die niet ervoor kunnen zorgen dat we in een ''verdraagzame wereld leven.Mwah politicus.. Ze is fractiemedewerker van GroenLinks Hilversum..
https://twitter.com/VolkertvdGraaf 19 Feb



Drie keer raden wie er vandaag géén 69 is geworden? LOL En domrechts maar janken dat ik met dikke uitkering en gratis huis in vrijheid leef.



Volkert vd Graaf? @VolkertvdGraaf 2 mei 2014



Meer

Mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik zit alweer een uur aan de biologische cocktails bij vrienden. Iemand het adres van Wilders trouwens?





schandalig

Nog zo'n extreem links
quote:Habbekratz schreef op 28 maart 2017 @ 15:27:

https://twitter.com/VolkertvdGraaf 19 Feb



Drie keer raden wie er vandaag géén 69 is geworden? LOL En domrechts maar janken dat ik met dikke uitkering en gratis huis in vrijheid leef.



Volkert vd Graaf? @VolkertvdGraaf 2 mei 2014



Meer

Mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik zit alweer een uur aan de biologische cocktails bij vrienden. Iemand het adres van Wilders trouwens?





schandalig

Nog zo'n extreem links Ik ga ervan uit dat dat een fake account is. Al zijn zijn gedragingen wel in lijn met wat er getweet wordt.
quote:Hetvrijewoord schreef op 28 maart 2017 @ 15:30:

[...]

Ik ga ervan uit dat dat een fake account is. Al zijn zijn gedragingen wel in lijn met wat er getweet wordt hier.Dat is geen fake account,lees het maar helemaal eens door.
quote:Habbekratz schreef op 28 maart 2017 @ 15:31:

[...]



Dat is geen fake account,lees het maar helemaal eens door.



Gedaan. Ik zie niet waaruit zou moeten blijken dat hij het wel of niet is.



Heeft in elk geval geen blauw vinkje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven