Klaagtopic gevulde paaseitjes

28-03-2017 22:48 536 berichten
In dit topic graag klagen over gevulde paaseitjes en hun inferieure kwaliteit. Was de vulling te nat, te korrelig, was er een vervelend zuurtje of snapte je niet waarom er in paashaasnaam "creme brulée" op de verpakking geprint was? Dan is dit jouw topic!

Ook voor klachten over de slechte verkrijgbaarheid van paaseitjes in het algemeen en de kilozakken assorti gevuld van Kruidvat in het bijzonder is dit het passende topic.



Ik wens ons allen een fijn topic toe.




Ik moet het maar doen met gewone chocoladerepen.
De Lidl! Ga ik morgen kijken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 maart 2017 @ 20:20:

[...]





Ja die bedoel ik! Ik heb ook mijn snobistische momenten hoor, al ben ik dan maar een waswijf.



Heeft niks met snobistisch te maken en ik vind een waswijf een geweldig mens, die gewoon haar poten uit haar lijf steekt om op eigen benen te kunnen staan.



En ik heb liever één fantastisch lekker paaseitje van mijn bakker dan een hele zak vol supermarktmeuk. Nou, noem het maar snobistisch dan, mij een zorg.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:sam1968 schreef op 30 maart 2017 @ 20:06:

Ik heb niet alles doorgelezen.

Kan ik antwoord op de volgende vragen vinden in dit topic?



1. WAAR zijn de zakken massieve mokka eitjes van de Hema gebleven?

2. Zijn de suikereitjes van de Jamin al binnen? Van die ouderwetse harde eitjes van suiker met een smaakje? Weet iemand wat ik bedoel? Zijn ze er eindelijk? Of komen ze niet?



Bedoel je die felgekleurde harde zoete snoepeitjes (blauw, groen, rood, geel) of van die chocolade-eitjes met een knapperig dun suikerlaagje die eruit zien alsof ze zo uit een vogelnest gevallen zijn?

Die chocolade met een knapperig laagje hebben ze bij de AH in ieder geval (vind ik trouwens heel lekker, maar zijn wel godsgruwelijk duur)

Die felgekleurde snoepeitjes heb ik bij de Lidl zien liggen.
quote:pejeka schreef op 30 maart 2017 @ 21:01:

[...]





Heeft niks met snobistisch te maken en ik vind een waswijf een geweldig mens, die gewoon haar poten uit haar lijf steekt om op eigen benen te kunnen staan.



En ik heb liever één fantastisch lekker paaseitje van mijn bakker dan een hele zak vol supermarktmeuk. Nou, noem het maar snobistisch dan, mij een zorg.Eerder vind ik dat hier sprake is van een ijzeren zelfbeheersing..
quote:siska74 schreef op 30 maart 2017 @ 21:03:

[...]





Bedoel je die felgekleurde harde zoete snoepeitjes (blauw, groen, rood, geel) of van die chocolade-eitjes met een knapperig dun suikerlaagje die eruit zien alsof ze zo uit een vogelnest gevallen zijn?

Die chocolade met een knapperig laagje hebben ze bij de AH in ieder geval (vind ik trouwens heel lekker, maar zijn wel godsgruwelijk duur)

Die felgekleurde snoepeitjes heb ik bij de Lidl zien liggen.Die van de Lidl bedoel ik. Hoop ik!
quote:sam1968 schreef op 30 maart 2017 @ 20:06:

Ik heb niet alles doorgelezen.

Kan ik antwoord op de volgende vragen vinden in dit topic?



1. WAAR zijn de zakken massieve mokka eitjes van de Hema gebleven?

2. Zijn de suikereitjes van de Jamin al binnen? Van die ouderwetse harde eitjes van suiker met een smaakje? Weet iemand wat ik bedoel? Zijn ze er eindelijk? Of komen ze niet?Zijn deze ook al zonder reden verdwenen? Evenals de witte met yoghurt-zwarte best vulling... Dit vraagt om een petitie! Eventueel met spandoeken voor de betreffende winkels!
quote:sam1968 schreef op 30 maart 2017 @ 21:10:

[...]



Eerder vind ik dat hier sprake is van een ijzeren zelfbeheersing..* Ziet pejeka één eitje afrekenen bij de banketbakker *
Alle reacties Link kopieren
En ik was dus óók bij de Hema, en alle gevulde eitjes zijn melk, behalve... advocaat en mint.

Gatverdepatver! Wat een abberatie! Ik ben gewoon maar met de paashaasfamilie op de foto gegaan zonder enige paaslekkernij aan te schaffen. Dat zal ze leren!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:vrouwjagersma schreef op 30 maart 2017 @ 20:13:

[...]

Ik heb ze in de grond begraven, dat schijnt met kernafval ook te werken.
Heb net voor nood witte gevulde paaseitjes moeten eten. Alle bruine waren alweer op. Op zich nog wel te doen (heb iets tegen witte chocola) want de vulling was crème chocola. Maar 1tje had een krispy vulling! Was ook nauwelijks te onderscheiden want ze waren roze en deze krispy roze/oranje. Dat zie ik niet meer na 20.00. Not amused
Alle reacties Link kopieren
quote:CarmiggelT schreef op 30 maart 2017 @ 21:35:

[...]





* Ziet pejeka één eitje afrekenen bij de banketbakker *Hahaha, nee hoor, mijn man kaant ze wel op, maar ik ben niet zo'n zoetekauw, dus je zal mij niet gauw een schaaltje leeg zien eten, maar één of twee echt lekkere paaseitjes pak ik graag mee, maar dan heb ik ook weer genoeg.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 30 maart 2017 @ 20:56:





Ik moet het maar doen met gewone chocoladerepen.



Als iets als Halloween naar hier kan overwaaien, dan moet het toch ook mogelijk zijn het paasei-concept bij jou in te voeren?



Je zit op een goudmijn, wat ik je brom
Alle reacties Link kopieren
quote:fiool schreef op 30 maart 2017 @ 19:45:

[...]





Licht misselijk. Nu ga ik ze uittesten op mijn man, wordt vervolgd.Dank, ik kijk er naar uit.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb ook een klacht over de ondoorzichtigheid van de kosten per ei. Wie heeft een grafiek? Waarin staat wat een ei kost, gaarne uitgesplitst naar soort, kwaliteit, welke super en vergeleken met jamin en de banketbakker.
Alle reacties Link kopieren
quote:made@kate schreef op 30 maart 2017 @ 22:28:

Ik heb ook een klacht over de ondoorzichtigheid van de kosten per ei. Wie heeft een grafiek? Waarin staat wat een ei kost, gaarne uitgesplitst naar soort, kwaliteit, welke super en vergeleken met jamin en de banketbakker.Mijn zoon heeft vanmiddag paaseitjes gekocht van de basketbalvereniging. Hij heeft zorgvuldig uitgerekend dat die 15,38 cent per stuk kostten. Zijn oordeel: smaak: goed, prijs/kwaliteit verhouding: goed. Om af te trappen.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
quote:sam1968 schreef op 30 maart 2017 @ 21:10:

[...]



Die van de Lidl bedoel ik. Hoop ik!Deze



In ieder geval online te bestellen bij eucalypta.nl
quote:CaroMamaVanMaik schreef op 30 maart 2017 @ 22:33:

[...]





Mijn zoon heeft vanmiddag paaseitjes gekocht van de basketbalvereniging. Hij heeft zorgvuldig uitgerekend dat die 15,38 cent per stuk kostten. Zijn oordeel: smaak: goed, prijs/kwaliteit verhouding: goed. Om af te trappen.



Kijk, daar kan ik wat mee .

15,38 cent voor een ei.
quote:made@kate schreef op 30 maart 2017 @ 22:52:

[...]





Kijk, daar kan ik wat mee .

15,38 cent voor een ei.Vind ik nog wel aan de prijs. Formaat? Gewicht? Soortelijke massa? Dat moet je wel meenemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:CaroMamaVanMaik schreef op 30 maart 2017 @ 22:33:

[...]





Mijn zoon heeft vanmiddag paaseitjes gekocht van de basketbalvereniging. Hij heeft zorgvuldig uitgerekend dat die 15,38 cent per stuk kostten. Zijn oordeel: smaak: goed, prijs/kwaliteit verhouding: goed. Om af te trappen.Zo, met anderhalve Euro voor tien eitjes moeten ze wel héél lekker of reusachtig groot zijn geweest!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer toch dat iedereen om deze tijd slaapt. Nu moet ik zelf iets verzinnen over gevulde paaseitjes. Die ik niet lust.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog wel een klacht.



Ik had een kilo paaseitjes voor mijn collega's in het buitenland meegenomen (vooral die met advocaatvulling waren populair) en nu zijn ze teleurgesteld dat ik niet voor het einde van Pasen weer in Nederland ben.



Hetzelfde is me al eens overkomen met pepernoten, kerstkransjes, kaneelsterren en sneeuwmankoekjes. Waarom is al het lekkere koek en snoepgoed in Nederland seizoensgebonden .
Alle reacties Link kopieren
Dan heb ik het geluk dat ik in Londen woon. Want hier hebben we echt lekkere paaseitjes.

En bij veel winkels kun je per smaak kopen.

Wat hier in het potje ligt en ook favoriet is bij de kinderen z'n de eitjes met Nutella vulling.

Ook heb ik walnoot, cheese cake, oreo, salted caramel en lotus smaak.
Waar een wil is, is een weg
Alle reacties Link kopieren
quote:verginia84 schreef op 31 maart 2017 @ 01:27:

Dan heb ik het geluk dat ik in Londen woon. Want hier hebben we echt lekkere paaseitjes.

En bij veel winkels kun je per smaak kopen.

Wat hier in het potje ligt en ook favoriet is bij de kinderen z'n de eitjes met Nutella vulling.

Ook heb ik walnoot, cheese cake, oreo, salted caramel en lotus smaak.



Ha ik woon in hetzelfde land, maar ze vonden de Nederlandse paaseitjes toch het lekkerst .

Gelukkig kunnen pepernoten enzo tegenwoordig bij de Hema worden besteld, scheelt toch weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik las 'Gevulde pasteitjes.'



Maar hier in Australië is de enige vulling karamel. Echt heel saai.

Dan mis je ineens de tortillachips, lavendel en suikerspin eitjes in Nederland.

Tot volgend jaar dan maar.
She needed a hero. So that's what she became.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven