Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zarah schreef op 17 maart 2017 @ 14:40:

Ik herhaal mijzelf nog maar eens.



Zarah schreef op 20 februari 2017 @ 17:42:

Beste Mod,



Dit staat er in jullie uitleg over de cookies:





Wij gebruiken de volgende cookies:



Functioneel Noodzakelijk voor het functioneren van de website (vereist)

Statistieken Voor analyse doeleinden om de website te verbeteren (vereist)

Social Media Voor het laten functioneren van like buttons

Advertenties Om bij te houden welke advertenties je al hebt gezien en hoe vaak

Interesses Om informatie en advertenties zoveel mogelijk te laten aansluiten bij je interesses



Het lijkt met dat plaatjes op jullie forum vallen onder het functioneren van de website? Met Like buttons/advertenties en interesses hebben geplakte plaatjes immers niks te maken. Hoe kan het dan toch dat (opeens) ik alle cookies moet accepteren om een werkende website te krijgen? Ik forum hier al heeeeel lang, en tot voor kort ging dit gewoon prima.



Ik hoor graag jullie reactie.

Ook ik wil deze bug (nogmaals) melden. Ik heb zojuist nog weer eens alles nagekeken, eerst alle cookies verwijderd en daarna weer de verplichte cookies geaccepteerd en de optionele cookies uitgezet, maar nee hoor, ik zie nog steeds geen plaatjes.



Jullie geven aan dat we cookies moeten accepteren om afbeeldingen te zien, maar ik heb dus alle verplichte cookies gewoon aanstaan. Enkel de cookies voor 'Social Media', 'Advertenties' of 'Interesses' heb ik uitgevinkt en die categorieën hebben natuurlijk niets te maken met het tonen van afbeeldingen, dus er zit nu gewoon ergens een bug.



Ik vind het erg vervelend dat op deze klacht niet inhoudelijk gereageerd wordt en zoiets storends als het niet zien van afbeeldingen niet opgepakt wordt als serieuze klacht. Dus bij deze mijn vraag om deze klacht wel serieus op te pakken en de bug op te lossen. Alvast mijn dank.
Ik heb op mijn iPhone een enorm roze advertentievlak in beeld. Heel irritant.
quote:S-Groot schreef op 17 maart 2017 @ 07:46:

Ik wil een bug melden.



Als de meest recente reactie in een topic geplaatst is door een door jou geblockte/verborgen forummer dan werkt de knop "Direct naar beneden" (die bovenaan de pagina van een topic staat) niet. Kan dit opgelost worden?Alternatief: op knop END drukken op je toetsenbord (als je tenminste op de computer bezig bent).
Als ik een smiley wil plaatsen en op de smiley knop klik, wordt de reactie gepost. Heel irritant want smileys plaatsen is onmogelijk geworden zo. Dit is sinds een paar weken.



En alle ava's zijn verdwenen sinds gisteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:zusters schreef op 13 maart 2017 @ 20:18:

Haai Mod,



Het forum loopt geregeld vast als ik naar beneden scroll.

Ik forum mobiel, Android en gebruik doorgaans wifi.Voor mij hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
quote:zusters schreef op 13 maart 2017 @ 20:18:

Haai Mod,



Het forum loopt geregeld vast als ik naar beneden scroll.

Ik forum mobiel, Android en gebruik doorgaans wifi.Voor mij hetzelfde
De zogenaamde door-scrollreclames zijn echt hopeloos. Staan geregeld over reacties of het vak om in te typen heen.

Oh en ik scroll me een ongeluk omdat de reclames net wat later laden dan de rest.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 27 maart 2017 @ 17:18:

De zogenaamde door-scrollreclames zijn echt hopeloos. Staan geregeld over reacties of het vak om in te typen heen.

Oh en ik scroll me een ongeluk omdat de reclames net wat later laden dan de rest. Dit heb ik ook..superirritant !
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werken de doorscroll reclames naar behoren, maar ze zijn als nog vreselijk irritant.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet een aanloopje nemen om ze door te kunnen scrollen. Dus eerst een stukje naar boven en dan snel naar beneden.

iPhone.



Voordeel van dat snelle scrollen is dat ik de reclame niet echt zie. Geen idee wat er in de aanbieding is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 27 maart 2017 @ 18:20:

Ik moet een aanloopje nemen om ze door te kunnen scrollen. Dus eerst een stukje naar boven en dan snel naar beneden.

iPhone.



Voordeel van dat snelle scrollen is dat ik de reclame niet echt zie. Geen idee wat er in de aanbieding is.



Ga ik eens proberen!

Ik las toevallig dat iemand in het modtopic zei dat het van SNS was. Was me ook nog niet opgevallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de pagina's zo kort zijn geworden. Daardoor rijzen er telkens misverstanden over wat de laatste post is. Al dat geklik is ook niet goed voor mijn latente RSI.



Nauwelijks ben ik bekomen van de afwezigheid van de avatars en nu kan ik haast niks meer vluchtig doorlezen omdat de inhoud verdeeld is over XX pagina's en klik en scrol ik me zere vingers.



Ik vond het eerst (laten we zeggen: een maand geleden) een stuk beter.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mijn arme computer kan al die dynamisch gegenereerde content niet verwerken. Met javacript ingeschakeld scrolt de pagina als dikke stroop dus er is geen andere mogelijkheid dan javascript uitschakelen.



Ik zal - alleen voor Viva - geen nieuwe computer gaan kopen. Dus dat sluit ik alvast uit. Deze is nog geen drie jaar oud.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Beste mods, ik kan geen priveberichten meer versturen
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 28 maart 2017 @ 11:49:

Ik vind dat de pagina's zo kort zijn geworden. Daardoor rijzen er telkens misverstanden over wat de laatste post is. Al dat geklik is ook niet goed voor mijn latente RSI.



Nauwelijks ben ik bekomen van de afwezigheid van de avatars en nu kan ik haast niks meer vluchtig doorlezen omdat de inhoud verdeeld is over XX pagina's en klik en scrol ik me zere vingers.



Ik vond het eerst (laten we zeggen: een maand geleden) een stuk beter.Dat kun je toch zelf instellen? Standaard is 25 berichten per pagina geloof ik, zelf heb ik 50 per pagina ingesteld staan.
Kunnen jullie aub die vervelende Benny joling banner verwijderen? Zo irritant als je mobiel op het forum zit. Die banner neemt het hele beeld over en is niet weg te klikken.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik wil reageren in een topic.



Kan iemand mij helpen?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Aaaah hij doet het plots weer! Never mind dus!
Alle reacties Link kopieren
Die scrollreclames blijven over reacties hangen waardoor ik niet alles kan lezen.

Ik forum mobiel met Firefox.
Heb een vraagje over het overzicht van je eigen topics/reacties.



Je kunt bij jezelf (of bij een ander) loepen naar diens reacties en topics en dan ook kiezen tussen "toon reacties" of "toon topics".



Vandaag zocht ik een oud topic dat ik ooit had geopend, bij "toon alleen topics" stond ie niet op de eerste pagina. Maar toen ik doorklikte naar pagina 2 stonden daar alle topics en reacties weer door elkaar. Is dat bewust zo of een bug?
Alle reacties Link kopieren
Hè verdorie, nou heeft het forum bij mij ineens een ander lettertype. Ik heb in dit topic gelezen dat meer gebruikers dit hebben (gehad), zijn er mensen waarbij het uiteindelijk vanzelf weer terugsprong naar het normale lettertype? Of ben ik nu voor altijd gedoemd tot dit lettertype ?
Die reclame van de Happinez is irritant... reclame staat over de topictekst heen, waardoor ik steeds 1 of 2 reacties binnen een topic niet kan lezen. Kunnen jullie hier iets aan doen?
Alle reacties Link kopieren
Niet alles gelezen, maar is er al een oplossing voor het ???? probleem?

Volgens mij plaatsen mensen dan emoticons vanuit hun eigen telefoon (die soms als extra toetsenbord geïnstalleerd zijn) en het stoort mij enorm omdat mensen dan een vraagteken achter hun zin plaatsen. Zoals



'Laats leuk pakketje van hun gekregen, ontzettend lief ????'



of



'Ik ben bezig met een vaccinatieprogramma ????'



En dan denk ik alleen maar, weet je het nou niet of je het lief vind, of weet je niet of je met een v accinatieprogramma bezig bent?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 03 april 2017 @ 22:05:

Die reclame van de Happinez is irritant... reclame staat over de topictekst heen, waardoor ik steeds 1 of 2 reacties binnen een topic niet kan lezen. Kunnen jullie hier iets aan doen?Hier ook (Samsung tab 2/google Chrome)

Alle reacties Link kopieren
quote:Oddish schreef op 04 april 2017 @ 10:06:

Niet alles gelezen, maar is er al een oplossing voor het ???? probleem?

Volgens mij plaatsen mensen dan emoticons vanuit hun eigen telefoon (die soms als extra toetsenbord geïnstalleerd zijn) en het stoort mij enorm omdat mensen dan een vraagteken achter hun zin plaatsen. Zoals



'Laats leuk pakketje van hun gekregen, ontzettend lief ????'



of



'Ik ben bezig met een vaccinatieprogramma ????'



En dan denk ik alleen maar, weet je het nou niet of je het lief vind, of weet je niet of je met een vaccinatieprogramma bezig bent?Ik denk dan vooral: heb je echt niet door dat je emoticons niet getoond worden? En: waarom blijf je het in vredesnaam in elk bericht weer doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven