Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:Satchel schreef op 04 april 2017 @ 09:37:

[...]



Al die mislukte pogingen, dat wordt toch ook een beetje saai.

Ik vond het niet heel gek dat ze mislukte..



Een puber die denkt ala rambo stijl en 2 vrouwen die hem neer willen schieten zonder een plan..



Ik ben blij dat ze hem niet 1 seizoen laten zien..

Zelfs the governor was er nog te kort..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 04 april 2017 @ 09:45:

[...]

Over ongeloofwaardig gesproken.

Elke slechterik die voorbij komt schuiven direct uitschakelen en altijd maar winnen is ook enorm ongeloofwaardig.

Uitmelken zou ik het ook niet noemen.

Ze volgen gewoon de comic. Gelukkig maar.

Nou, direct, hij doet al anderhalf seizoen mee he.



Maar goed, bij een show over zombies mag je waarschijnlijk inderdaad niet zeuren over ongeloofwaardigheid
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 04 april 2017 @ 09:48:

[...]



Ik vond het niet heel gek dat ze mislukte..



Een puber die denkt ala rambo stijl en 2 vrouwen die hem neer willen schieten zonder een plan..



Ik ben blij dat ze hem 1 seizoen laten zien..

Zelfs the governor was er nog te kort..

Ik vond dat plan van Sasha en Rosita wel goed, eigenlijk. Sasha kon goed schieten, dus hem vanaf een afstand neerschieten was goed te doen. Ze had alleen wat meer geduld moeten hebben.



Maar dan had je ook nog de poging van Rosita van dichtbij met een pistool. En de poging van Daryl die Glenn het leven kostten. En de poging van die vrouwen van hem om vergif van Eugene te krijgen. En deze poging van Rick. En ik vergeet er vast nog wel een paar.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Hij zit er 16 afleveringen en 10 min in
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Tja ik vond de meeste pogingen niet goed door gedacht..

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 04 april 2017 @ 09:55:

Hij zit er 16 afleveringen en 10 min in

Wow,



Maar dat is dan toch zo'n 16 afleveringen meer dan de wolven
Spreuken 18:2
Nee en die pogingen hadden ook geen zin gehad. Of naja, het had de oorlog iets sneller in gang gezet.

Je hebt er geen bal aan om alleen Negan neer te knallen van een afstandje.
Mazzel dat Sasha al Walker was geworden. Had een beetje een anticlimax geweest als het wat langer duurde om Walker te worden. Kist open, plof!
Handig trouwens dat Rosita geraakt is, die zal de eerste seizoenshelft wel in bed liggen :p
quote:Lucylucille schreef op 04 april 2017 @ 10:17:

Handig trouwens dat Rosita geraakt is, die zal de eerste seizoenshelft wel in bed liggen :pNatuurlijk gaat ze naar Hilltop 'om te herstellen'. Veel te gevaarlijk om een gewonde vrouw in alexandria te hebben als daar oorlog woedt. Kan zij intussen mooi met zwangerschapsverlof
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat weet je nooit, soms herstellen ze binnen 1 aflevering van de meest gruwelijke verwondingen en soms liggen ze een half seizoen te creperen. Rick en Michonne leken aan het eind van de laatste aflevering weer helemaal in orde, al lag Michonne nog wel in bed. Rick had in ieder geval geen last meer van zijn schotwond.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het fijn om Jerry weer te zien
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Satchel schreef op 04 april 2017 @ 10:24:

Ja, dat weet je nooit, soms herstellen ze binnen 1 aflevering van de meest gruwelijke verwondingen en soms liggen ze een half seizoen te creperen. Rick en Michonne leken aan het eind van de laatste aflevering weer helemaal in orde, al lag Michonne nog wel in bed. Rick had in ieder geval geen last meer van zijn schotwond.Dit hebben ze bij Rosita expres gedaan waarschijnlijk, omdat ze in het echt zwanger is. Nu gaat Niemans zich afvragen waar ze is, want ze is gewond en moet herstellen. Dus kan ze in het echt lekker met verlof.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 04 april 2017 @ 10:47:

[...]

Dit hebben ze bij Rosita expres gedaan waarschijnlijk, omdat ze in het echt zwanger is. Nu gaat Niemans zich afvragen waar ze is, want ze is gewond en moet herstellen. Dus kan ze in het echt lekker met verlof.Zij heeft ook veel meer tijd nodig om te herstellen dan Rick en Michonne. Dat sneetje is nog steeds als litteken op haar gezicht te zien.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Wat een aflevering! Heb m 2 keer gekeken. In eerste instantie was ik wat teleurgesteld, na zo'n lange ( maar nodige) opbouw had ik gehoopt op meer actie met resultaat of in ieder geval meer doden ( aan beide kanten). Het voelde zo van oooh.... opeens rende iedereen weg... terwijl ze het than and there wel af hadden kunnen maken ( negan en dumpsters). Shiva zag er anders uit deze keer, veel echter. Ik dacht evht ff dat hij echt was maar toen dacht ik nee dat kan niet.

Ik moest lachen om de opmerking van die lelijke met die pony. Met name het gezicht van rick, echt fantastisch gewoon!

Ik heb nooit iets met carl gehad maar ik vind hem wel badass geworden.

Ik had al gevoel dat sasha dood zou gaan, ik vind de manier waarop wel vet en moedig.

maar na 2e keer kon ik de flashbacks en ook in deze afl de opbouw wel waarderen. Ik kijk uit naar seizoen 8. Ik graag me wel echt af hoe ze ooit kunnen winnen. Ze hebben alleen alexandria, hilltop en kingdom tegen negan plus al zijn outposts en misschien wel die vuilnismensen. Ze zijn al die geweren kwijt die ze aan hun hebben gegeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 04 april 2017 @ 10:54:

Ik graag me wel echt af hoe ze ooit kunnen winnen. Ze hebben alleen alexandria, hilltop en kingdom tegen negan plus al zijn outposts en misschien wel die vuilnismensen. Ze zijn al die geweren kwijt die ze aan hun hebben gegeven.

Ze vallen eerst die vuilnismensen aan, maken ze allemaal dood en pakken hun geweren af. Die geven ze terug aan Oceanside die zich vervolgens ook bij hen aan sluit. Dan trekken ze op naar the sanctuary en schieten alle Saviors af. Inclusief Negan.



Of: Negan is nu ook boos op die vuilnismensen en begint hen te terroriseren. Met hangende pootjes komen ze terug bij Rick om zich toch weer bij de opstand aan te sluiten, nu ze begrijpen wat Negan echt doet.
Spreuken 18:2
En vergeet ook heath niet, die komt ook met een legertje aan. Let maar op!
Alle reacties Link kopieren
En je denk dat Rick en zijn vriendjes ze dan weer terug neemt ?

Maar volgens mij hadden ze toch nog wel wapens en tenslotte was de kingdom er en die hadden ook genoeg wapens gezien Ze daar nooit binnen zijn gekomen..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 04 april 2017 @ 11:09:

En je denk dat Rick en zijn vriendjes ze dan weer terug neemt ?



Sure, net als Dwight.



En als de strijd tegen Negan voorbij is, maken ze ze alsnog dood
Spreuken 18:2
Waarom zou Negan boos zijn op de vuilnismensen?
quote:mama_lin schreef op 04 april 2017 @ 11:09:

En vergeet ook heath niet, die komt ook met een legertje aan. Let maar op!Ergens in seizoen twaalf B
Alle reacties Link kopieren
Maar dwight heeft altijd al bij Negan gehoord

Dat ze hem geloven en eventueel in de familie zou opnemen is geloofwaardiger dan als de filty vuilnis mensen in S8 terug komen bij Rick nadat ze door Negan zijn lastig gevallen..



Hoe dan ook was het echt heel.stom dat Rick die stomme mensen vertrouwde zeker als je kijkt na hoe die na anderen groepen in de verleden reageerde.. Natuurlijk was er een soort angst en hoop om.de oorlog te winnen..

Maar het klopte gewoon niet dat de langharige bende zo snel vertrouwde..



Dat is de enigste punt bij dit seizoen waar ik bij denk.. Kom op had dit wat beter uitgedacht schrijvers..



Hij vertrouwde the governor groep niet

Hij vertrouwde terminus niet

Hij vertrouwde aaron en de alexandrianen niet

Hij vertrouwde Jezus en de Hilltoppers ook niet



Hij twijfelde bij kingdom..

Maar gaat wel overstag met een groep die op een vuilnis belt woont ?

Kom op
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 04 april 2017 @ 11:15:

Waarom zou Negan boos zijn op de vuilnismensen?Ze zouden hem helpen TF te verslaan en zijn uiteindelijk met grote verliezen en de staart tussen de benen afgedropen. Net als Negan. Iemand moet daarvoor boeten en zijn schade compenseren en dat kunnen alleen de vuilnisiërs zijn. Dus gaat hij daar op bezoek. Met Lucille. En slaat hij een paar dood, neemt hun voorraden mee en verbrandt hun matrassen. Of waar ze dan ook maar op slapen.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 04 april 2017 @ 11:23:

Maar dwight heeft altijd al bij Negan gehoord

Dat ze hem geloven en eventueel in de familie zou opnemen is geloofwaardiger dan als de filty vuilnis mensen in S8 terug komen bij Rick nadat ze door Negan zijn lastig gevallen..



Hoe dan ook was het echt heel.stom dat Rick die stomme mensen vertrouwde zeker als je kijkt na hoe die na anderen groepen in de verleden reageerde.. Natuurlijk was er een soort angst en hoop om.de oorlog te winnen..

Maar het klopte gewoon niet dat de langharige bende zo snel vertrouwde..



Dat is de enigste punt bij dit seizoen waar ik bij denk.. Kom op had dit wat beter uitgedacht schrijvers..



Hij vertrouwde the governor groep niet

Hij vertrouwde terminus niet

Hij vertrouwde aaron en de alexandrianen niet

Hij vertrouwde Jezus en de Hilltoppers ook niet



Hij twijfelde bij kingdom..

Maar gaat wel overstag met een groep die op een vuilnis belt woont ?

Kom op

Toen Daryl Dwight voor het eerst zag, niet. Toen was Dwight ontsnapt en op de vlucht en Daryl hielp hem. Tegen Negan. Waarna Dwight hem verraadde.



Voor de rest 100% met je eens. Altijd maar wantrouwend, behalve tegen deze overduidelijk niet te vertrouwen mensen.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
En dat verdienen ze..

En als ze dan bij Rick komen..

Mag die ze lekker afmaken
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven