Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik heb het idee dat ik iets heb gemist.... Ik heb gisteren de aflevering van 27 maart bekeken en dacht dat Shiba daar juist zo'n grote rol in had, maar geen Shiba te zien.... Op zich wel een goede aflevering en wat goed dat ze nu de wapens van de Oceanside hebben. Vanavond kijk ik de aflevering van afgelopen maandag, dan ben ik eindelijk weer bij.
Alle reacties Link kopieren
Shiva komt nog wel

Je loopt 1 aflevering achter schat..hoe kan je zo je geduld behouden
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 05 april 2017 @ 10:39:

Shiva komt nog wel

Je loopt 1 aflevering achter schat..hoe kan je zo je geduld behouden Het is echt verschrikkelijk, sinds we die opneem-optie hebben, heb ik geen tijd meer om te kijken! Vanavond is mijn man naar zijn band, dus dat wordt mijn avond!
Alle reacties Link kopieren
Nou hoop dat je hem dan ziet..

In zou t echt niet kunnen hoor zolang wachten.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Eeey catnip coole gifs in OP
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 05 april 2017 @ 11:03:

Eeey catnip coole gifs in OP





Dankzij mama_lin. Ik vond deze nu passender dan die oude van ''I'm going to kill you''.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:-catnip schreef op 05 april 2017 @ 11:10:

[...]







Dankzij mama_lin. Ik vond deze nu passender dan die oude van ''I'm going to kill you''.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vooral stoer omdat ik NEGAN van zo dichtbij zie..



Maandag moest ik wel even mij ogen rollen bij not today not tomorow
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Dory_1 schreef op 05 april 2017 @ 09:40:

Er is nog wel nieuws aan het Diman - Krudus - Nordi - Reeger front:



Diane is zwanger.

Althans dat denkt het fandom. Want ze heeft op IG een foto geplaatst dat ze pizza at, daarna een foto dat ze zich niet goed voelde en ze had een foto geliked waarop stond: When it's April 2nd and you're still pregnant.

Goede redenen toch? Waterdicht dit. Ik denk een tweeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 04 april 2017 @ 20:05:





Toen Shiva in beeld kwam was mij ook meteen duidelijk waar de rest van het CGI budget heen is gegaan de rest van het seizoen. Wie was er ook al weer zo bang dat Shiva het niet ging overleven, jij Stofmuis? Ze is er nog hoor!

Jaaa dat was ik! En ik ben superblij en trots Shiva for president!!
Time spent with a cat is never wasted
DIe reactie van Steven Ogg ( Simon )

Hij zei laatst in een interview dat hij JDM graag met treiteren met het feit dat veel hitsige dames hem "daddy" noemen.



quote:Dory_1 schreef op 05 april 2017 @ 09:40:

Er is nog wel nieuws aan het Diman - Krudus - Nordi - Reeger front:



Diane is zwanger.

Althans dat denkt het fandom. Want ze heeft op IG een foto geplaatst dat ze pizza at, daarna een foto dat ze zich niet goed voelde en ze had een foto geliked waarop stond: When it's April 2nd and you're still pregnant.

Goede redenen toch? Ohjee, ik heb die foto ook gezin en vond hem ook leuk. Ben ik nou ook zwanger?
quote:Starshine-2 schreef op 05 april 2017 @ 16:27:

[...]



Ohjee, ik heb die foto ook gezin en vond hem ook leuk. Ben ik nou ook zwanger?





Goeie vraag voor in het algemeen"Ben ik zwanger of niet" topic.

Ik heb daar vragen van nog bedenkelijker niveau voorbij zien komen
Alle reacties Link kopieren
I lay with him after.
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb even niks nuttigs te zeggen nee...
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:Coda schreef op 03 april 2017 @ 07:07:

Phoeeee vorig topic niet meer bijgelezen maar deze wel! Bami!



Floflo: gaat goed! Elke dag beter. In huis kan ik nu zonder rollator 'lopen'. Het ziet er een beetje raar uit maar het lukt!! (Vrijdag thuis gekomen trouwens) rondjes buiten doe ik met de rollator omdat dat toch wat sneller gaat en ik niet overal de kans heb me aan vast te pakken als ik om dreig te vallen hahaha. Heb niet zoveel pijn meer, de wond begint nu te jeuken en dat is veel erger.. pffff



Wie kreeg er een kitten? Zo leuk!! Veel plezier er mee!!



Mijn vriendin vindt ook dat Rick een kinderlichaampje heeft, vind dat wel meevallen, denk dan idd dat zijn hoofd wat groter is dan gemiddeld maar dat maakt me nog steeds niet uit.



Ik heb net helaas al een spoiler gezien, shit! Moet even wachten tot mijn moeder wakker is, die helpt me met douchen en dan kan ik naar beneden en de volgende aflevering downloaden.. spannend! Denk wel dat we een cliffhanger krijgen als einde.. niet zo'n grote als na seizoen 6 maar wel een waar we weer 6 maanden over na kunnen denken.Wat fijn dat het goed gaat, Coda! Dapper blijven doorlopen en laat je lekker verwennen door je moeder!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 03 april 2017 @ 08:26:

Hehe! Ik had een twd droom...zoiets.

Ik liep een dierenwinkel in en daar zat, aan een lange tafel, de cast klaar voor een interview. Ik gelijk een blanco A4-tje pakken en langs de tafel voor de handtekeningen en een knuffel van NR.

En ik helemaal hyper natuurlijk.

Toen gelijk jullie een bericht sturen dat ik een verrassing had, maar dat ik dat zou laten zien als ik thuis was.

Toen werd ik wakker. Het baalmoment, toen ik besefte dat het een droom was, was best groot.



Wat leuk! Ik heb ook èìndelijk een TWD droom gehad. Helemaal vergeten waar het over ging (ik onthoud dromen eigenlijk nooit) maar wel dat ik op een gegeven moment dacht: hé, ik heb nu een walking dead droom



Ik heb de aflevering gisteravond gezien. Nu zooooo lang wachten! Ik vond het een topaflevering! En wat was Shiva goed gelukt.

Ik ga nu baamieën. Af en toe reageer ik vast (soort Lovestar).
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 03 april 2017 @ 08:51:

Nooit leuk walker worden na zo een droom..





En wat lief, jullie kitten is er!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:zusvanmijnbroer schreef op 03 april 2017 @ 10:05:

[...]





Nee joh, mijn survival skills bij een ZA zijn enorm toegenomen sinds dat ik hier regelmatig mee lurk

Ik weet namelijk gelijk wat ik moet doen.

- Rustig en vooral niet gillend weglopen bij de eerste de beste walker die je tegen komt.

-Fijn groepje mensen vinden en die als family gaan beschouwen.

-De leukste van het stel versieren dmv extra veel belangstelling in de coole kruisboog.

-Zorgen dat hij me ten alle tijden beschermd natuurlijk



Dat was alles Nee hoor! Je vergeet dat je je borsten in moet tapen

al weet ik natuurlijk niet hoe dat bij jou zit, maar voor velen is dit zeer belangrijk
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 03 april 2017 @ 11:26:

Dit wordt te erg: heb de aflevering van vorige week nog niet kunnen kijken! Ben je nu wel bij?
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Coda schreef op 04 april 2017 @ 07:18:

Ik vond de dialogen tussen Sasha en Abe ook niets hoor.. Veel te langdradig en Sasha keek inderdaad alsof ze klaarkwam of probeerde te poepen met mega obstipatie.



Gregory weg? Wat heb ik gemist?



Ik begreep het begin eigenlijk ook niet zo goed, waren ze nu echt van plan om the Saviors op te blazen en ging het echt mis of...?



Rick's speech tegen Negan.. wauw! Heb even terug gespoeld ook! YEAH! Je ziet Negan ook echt boos worden.



Einde was idd mooi, ergerde me alleen aan Maggie's manier van praten.. Haha, ja, die mond he?
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 04 april 2017 @ 09:48:



[...]



Ik vond het niet heel gek dat ze mislukte..



Een puber die denkt ala rambo stijl en 2 vrouwen die hem neer willen schieten zonder een plan..



Ik ben blij dat ze hem niet 1 seizoen laten zien..

Zelfs the governor was er nog te kort..The governor vond ik zó irritant! Ik was blij dat hij dood ging. Die aflevering over hem heb ik ook nooit nog eens gezien.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Satchel schreef op 04 april 2017 @ 09:50:

[...]



Nou, direct, hij doet al anderhalf seizoen mee he.



Maar goed, bij een show over zombies mag je waarschijnlijk inderdaad niet zeuren over ongeloofwaardigheid Ik kijk er heel naïef naar Ik zie je post, vind er wat inzitten, zelfs wel dat je gelijk hebtmaar ik kijk er met een heel andere blik naar. Al zou, bij wijze van spreken, een Harry Potter met een toverstok verschijnen en TF redden....na ja, dat zou ik niet accepteren. Nèt niet
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:floflo schreef op 05 april 2017 @ 18:53:

[...]



Nee hoor! Je vergeet dat je je borsten in moet tapen

al weet ik natuurlijk niet hoe dat bij jou zit, maar voor velen is dit zeer belangrijk wat...waarom? Dit heb ik even gemist geloof ik, waarom moet ik mijn enige 2 pluspunten in tapen? Weet je wel hoeveel tape dat kost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven