Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
En hier moest ik echt heel hard om lachen!



Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 06 april 2017 @ 10:28:

Ik zag het al op fb. toch wel hoogst verdacht allemaal. Als ze zwanger blijkt, dan is de relatie zeker langer gaande dan sinds vorige week.

Oh well, de posts klinken blij, dus ik ben dan ook blij.Die zijn al veel langer samen, natuurlijk! Ze is ook al bij zijn tentoonstelling in Parijs geweest, toen waren ze al een setje, zeker weten. Eerst zeker van elkaar zijn, dan pas aan de wereld laten weten. Lijkt me heel normaal.
Wow. I wish I could speak whale.
quote:Dory_1 schreef op 06 april 2017 @ 10:31:

[...]





Die zijn al veel langer samen, natuurlijk! Ze is ook al bij zijn tentoonstelling in Parijs geweest, toen waren ze al een setje, zeker weten. Eerst zeker van elkaar zijn, dan pas aan de wereld laten weten. Lijkt me heel normaal.Dat vermoeden heb ik ook hoor.
quote:floflo schreef op 05 april 2017 @ 21:04:

[afbeelding]







haha, dat is precies mijn motto: "Iets kapot? Ducktape gebruiken. Werk het niet? Dan nog meer ducktape gebruiken!"



En heb gisteren eindelijk de aflevering van 3 april gezien, goed zeg! Al vond ik het wel stuitend dat Rick meer emotie toonde bij het vermeende verlies en later levend terugvinden van Michonne, dan bij het aankondigen van Carls dood. Bizar....
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, Hunnie. Jouw motto is: It's easy tot feel like flying when you fall (for a little while)... sorry heeeel flauw. Mijn man gebruikt ook óveral ductape voor! Hebben dochter en ik dikke lol om



Ik denk dat Rack in een soort adrenalineflow zat. Dit gaat nog wel binnenkomen.



Haha...weer even flauw. Norman schiet in dit geval beter raak (als Diane zwanger is) dan Daryl afgelopen maandag
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 06 april 2017 @ 10:29:

En hier moest ik echt heel hard om lachen!



[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:zusvanmijnbroer schreef op 05 april 2017 @ 21:29:

Ik kan helaas geen plaatjes plakken maar kennen jullie dat fenomeen dat mensen proberen af te vallen dmv folie om jezelf heen te wikkelen? Die rollen folie zijn veel groter en bij de eerste de beste supermarkt liggen wel een aantal van die rollen op voorraad.

Fijn voordeel voor mij...mss werkt het wel echt, wat mij overlevingskansen enigzins vergroot Inderdaad mee blijven schrijven, jij.
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Die meme
Alle reacties Link kopieren
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ik merk wel dat ik een stuk rustiger de break in ga nu, doordat er geen cliffhanger einde was. Al ga ik TWD over een tijdje denk ik wel missen. Hopelijk begint GoT snel weer, al werd dat volgens mij pas juni of juli.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 06 april 2017 @ 10:27:

Slechte grap, maar ik moest lachen



[afbeelding]Heb je er ook een voor jezelf kijk maar naar 5/4 iets voor 12
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren






Ben benieuwd of Lovestar de finale al heeft gezien.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren




"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Behind the scenes blijft leuk!



Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Nog even wat kitty-love









Ik ben fan van Shiva hoor!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik ook

Nu alleen nog aan leren dat ze voortaan alles met een rode sjaal moet aanvallen
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik ben juist blij dat die mis sprong..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Wow, zo ziet Shiva er echt heel gaaf uit!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
He, ben er weer even. Heb een zeer vervelend conflict gehad en nog steeds met een collega op het werk Gelukkig staat het team achter mij! Maar leuk is anders en ik weet nog niet hoe dit af gaat lopen!



Maar goed, dit weekend maar even ontspannen en het loslaten!



Ik ga lekker de break in hoor. Dit gaat goed komen al hoewel Negan nog genoeg mensen heeft om een hele oorlog te ontketenen.

Ik vond Rick trouwens niet onverschillig toen Negan kenbaar maakte Carl te doden. Volgens mij drong dat niet door! Het gebeurde allemaal wel snel.

Ik vraag me af hoe de saviors gaan reageren als ze horen dat het niet alleen om Alexandria gaat. En ja, Heath moet ook nog een keer opduiken.

En wat als Oceanside hoort dat Negan de eerste slag verloren heeft? Genoeg tijd om te fantaseren!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend naar, Mac Trees. Hopelijk wordt het na het weekend opgelost
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat ze jesus en enid hebben gezien dus moeten ze weten van hilltop, ze hebben ook Morgan en de Kang van de kingdom gezien..



Dus Negan zal wel weten dat het niet om Alexandria gaat..



Voor de rest Mactrees
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om hier te komen. Daar knap ik echt van op. Dank jullie wel!!!



Negan weet echt wel dat het niet alleen Alexandria is maar de mensen die achterbleven in the sanctuary, de werkers en de rest van de saviors die weten dat nog niet. Dat bedoelde ik.

En ja, als het buiten de muren tot opstand komt waarom niet binnen de muren. Er zijn er meerdere zoals Dwight verwacht ik!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Vervelend, MacTrees. Succes ermee. Lijkt me erg lastig om een slepend conflict met een collega te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven