Aanslag Stockholm, who is next

07-04-2017 16:02 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrachtwagen is in een drukke winkelstraat op de mensen ingereden.

Vreselijk waar gaat dit heen
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik hoorde het. Tot nu toe 3 doden
Bijzondere titel. Wie is de volgende? Wil je daar een discussie over voeren?
Het is vreselijk. Er wordt nu gesproken van 3-5 doden, een dode hond, mogelijk brand en mogelijk een schietpartij op een plein iets verderop. Politie en militairen gaan er op af, terwijl het gebied gesloten wordt. De politie gaat uit van een terroristische daad.
Alle reacties Link kopieren
Ik las het ja. Erg hoor.

Dacht eerst nog wie weet een dronken vrachtwagenchauffeur oid maar lees dat de wagen ook is gestolen.

Het is wel telkens hetzelfde, inrijden op publiek met een vrachtwagen/auto
.
quote:isa__88 schreef op 07 april 2017 @ 16:11:

Ik las het ja. Erg hoor.

Dacht eerst nog wie weet een dronken vrachtwagenchauffeur oid maar lees dat de wagen ook is gestolen.

Het is wel telkens hetzelfde, inrijden op publiek met een vrachtwagen/autoDat is wel heel erg naïef...
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 07 april 2017 @ 16:05:

Ik hoorde het. Tot nu toe 3 doden Oh ik las net 2 geloof ik.
.
Zweedse media zegt 3 doden en een aanhouding.
3doden en8 gewonden word inhet journaal gezegd
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 07 april 2017 @ 16:13:

[...]



Dat is wel heel erg naïef...

Hoezo? Kan toch.

Ik wil er niet meteen vanuit gaan dat het een aanslag is, dan maar naïef.

In dit geval is het dan wel een aanslag, werd snel duidelijk maar toen ik alleen nog maar las 'vrachtwagen tegen warenhuis aangereden' en er alleen nog maar stond 'later meer' wilde ik niet te snel conclusies trekken.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 07 april 2017 @ 16:13:

Zweedse media zegt 3 doden en een aanhouding.Ja, ik zie het nu ook. Weer 3 onschuldige mensen
.
quote:Taralina schreef op 07 april 2017 @ 16:13:

[...]



Dat is wel heel erg naïef...Helaas sluiten terroristische acties niet uit dat er ook gewoon nog verkeersongelukken gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Arme mensen. Die arme hond ook. Mensen worden echt steeds gekker.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Oh gadver, die arme mensen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk weer
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:isa__88 schreef op 07 april 2017 @ 16:11:

Ik las het ja. Erg hoor.

Dacht eerst nog wie weet een dronken vrachtwagenchauffeur oid maar lees dat de wagen ook is gestolen.

Het is wel telkens hetzelfde, inrijden op publiek met een vrachtwagen/autoDat hoop ik elke keer, maar die hoop is inmiddels snel weg
quote:isa__88 schreef op 07 april 2017 @ 16:15:

[...]



Hoezo? Kan toch.

Ik wil er niet meteen vanuit gaan dat het een aanslag is, dan maar naïef.

In dit geval is het dan wel een aanslag, werd snel duidelijk maar toen ik alleen nog maar las 'vrachtwagen tegen warenhuis aangereden' en er alleen nog maar stond 'later meer' wilde ik niet te snel conclusies trekken.



Opzich, in het nieuws heb ik de afgelopen tijd eigenlijk nog nooit gehoord dat er een ongeluk is gebeurd met een vrachtwagen die op mensen in reed. Als het jou wel bekend is zou ik graag linkjes zien. Wellicht dat het in lokale nieuwsmedia wordt vermeld... Maar internationaal??? Dat waren tot nu toe echt alleen maar aanslagen volgens mij.



Besides.. Zo'n chauffeur moet ook bij zijn werkgever verschijnen. Ja, er zijn zat Poolse vrachtwagenchauffeurs die dronken achter het stuur zitten. Maar ik heb nog geen nieuwsberichten gezien dat daar ongelukken van gekomen zijn. Denk je echt dat zo'n werkgever een chauffeur laat vertrekken als hij dronken is? Hij moet ook langs klanten om te laden/lossen. Zouden die er nooit iets van zeggen? Het gaat om veel geld wat er geladen en gelost wordt.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk weer...

En wat bereiken die gasten er mee. Niks.



Net als die gifgas aanval deze week. Allemaal zinloos geweld waar onschuldige mensen aan overlijden.
Stressed is just desserts spelled backwards
...
quote:Flower3666 schreef op 07 april 2017 @ 16:38:

[...]

Opzich, in het nieuws heb ik de afgelopen tijd eigenlijk nog nooit gehoord dat er een ongeluk is gebeurd met een vrachtwagen die op mensen in reed.Als je googelt op "vrachtwagenchauffeur onwel" dan vind je genoeg berichten.
quote:Flower3666 schreef op 07 april 2017 @ 16:38:

[...]





Opzich, in het nieuws heb ik de afgelopen tijd eigenlijk nog nooit gehoord dat er een ongeluk is gebeurd met een vrachtwagen die op mensen in reed. Als het jou wel bekend is zou ik graag linkjes zien. Wellicht dat het in lokale nieuwsmedia wordt vermeld... Maar internationaal??? Dat waren tot nu toe echt alleen maar aanslagen volgens mij.



Besides.. Zo'n chauffeur moet ook bij zijn werkgever verschijnen. Ja, er zijn zat Poolse vrachtwagenchauffeurs die dronken achter het stuur zitten. Maar ik heb nog geen nieuwsberichten gezien dat daar ongelukken van gekomen zijn. Denk je echt dat zo'n werkgever een chauffeur laat vertrekken als hij dronken is? Hij moet ook langs klanten om te laden/lossen. Zouden die er nooit iets van zeggen? Het gaat om veel geld wat er geladen en gelost wordt.monstertruck ongeluk gemist?
Alle reacties Link kopieren
quote:Flower3666 schreef op 07 april 2017 @ 16:38:

[...]





Opzich, in het nieuws heb ik de afgelopen tijd eigenlijk nog nooit gehoord dat er een ongeluk is gebeurd met een vrachtwagen die op mensen in reed. Als het jou wel bekend is zou ik graag linkjes zien. Wellicht dat het in lokale nieuwsmedia wordt vermeld... Maar internationaal??? Dat waren tot nu toe echt alleen maar aanslagen volgens mij.



Besides.. Zo'n chauffeur moet ook bij zijn werkgever verschijnen. Ja, er zijn zat Poolse vrachtwagenchauffeurs die dronken achter het stuur zitten. Maar ik heb nog geen nieuwsberichten gezien dat daar ongelukken van gekomen zijn. Denk je echt dat zo'n werkgever een chauffeur laat vertrekken als hij dronken is? Hij moet ook langs klanten om te laden/lossen. Zouden die er nooit iets van zeggen? Het gaat om veel geld wat er geladen en gelost wordt.Jeetje wat een gezeur. Daar gaat 't nu toch niet om.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Flower3666 schreef op 07 april 2017 @ 16:38:

[...]

Ja, er zijn zat Poolse vrachtwagenchauffeurs die dronken achter het stuur zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flower3666 schreef op 07 april 2017 @ 16:38:

[...]





Opzich, in het nieuws heb ik de afgelopen tijd eigenlijk nog nooit gehoord dat er een ongeluk is gebeurd met een vrachtwagen die op mensen in reed. Als het jou wel bekend is zou ik graag linkjes zien. Wellicht dat het in lokale nieuwsmedia wordt vermeld... Maar internationaal??? Dat waren tot nu toe echt alleen maar aanslagen volgens mij.



Besides.. Zo'n chauffeur moet ook bij zijn werkgever verschijnen. Ja, er zijn zat Poolse vrachtwagenchauffeurs die dronken achter het stuur zitten. Maar ik heb nog geen nieuwsberichten gezien dat daar ongelukken van gekomen zijn. Denk je echt dat zo'n werkgever een chauffeur laat vertrekken als hij dronken is? Hij moet ook langs klanten om te laden/lossen. Zouden die er nooit iets van zeggen? Het gaat om veel geld wat er geladen en gelost wordt.Dat zeg ik ook maar daarom kunnen dat 'soort ongelukken' nog wel gebeuren.
.
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk. Wij gaan er volgend weekend 3 dagen heen. Zo maar even overleggen met m'n man of we echt gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven