Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:Barbaa-de-tweede schreef op 06 april 2017 @ 19:55:

Tomcat, er is veel gebeurd de afgelopen maanden, leuke en vervelende dingen.

Ik ben wel benieuwd hoe de kaarten mijn zomer inschatten.Dat is een te algemene vraag, wil je iets specifiek weten?
quote:Strikje41 schreef op 07 april 2017 @ 05:11:

Hoi Tomcat,



ik heb zware jaren mbt mijn gezondheid en bedrijf achter de rug en zit nog in de staart daarvan denk ik.



Gaat het mij op deze plek lukken om weer volledig te herstellen en mijn gezondheid en gewicht van voor mijn ziekte terug te krijgen? En lukt het mij op deze plek om mijn bedrijf ( balans tussen werk/ rust en financieel) weer op orde te krijgen? Alvast bedankt.



Voor jou zelf krijg ik dat je nog teveel van anderen meedraagt, laat ieder zijn eigen dingen doen en zijn eigen zorgen aanpakken.



Je gezondheid gaat goed maar je blijft natuurlijk veranderd, dat neemt niet weg dat je hier prima mee ok kan gaan en je gewcht en lichamelijke conditie dat is net als bij ieder ander, als je eraan werkt wordt het beter. De kaartem adviserem je om met anderen samen te werken hierin.

Je bedrijf gaat wel gunstig, dat gaat geleidelijk aan naar betere tijden toe.
quote:Flowers-and-roses schreef op 07 april 2017 @ 05:16:

Tomcat, ik moet maandag iets heel spannends doen. Spannend in de zin van eng, lastig, zwaar. Kun je voor me zien hoe het af gaat lopen? Het is iets wat ik moet doen vanuit mijn plichtsgevoel. Het gaat over iemand uit mijn verleden. Alvast bedankt!Het gaat makkelijker als je minder meedraagt, maar je bent prima in staat om je positie te houden en om te tonen dat je je zaken op orde hebt.
quote:Sylphide75 schreef op 07 april 2017 @ 13:04:

Beste Tomcat,

Zou je eens willen kijken voor mij of een goede vriend van me komende tijd weer contact met me opneemt of, indien dat niet het geval is, het beste is wat ik zelf kan doen? We hebben niet echt ruzie maar er is een radiostilte n.a.v. problemen aan zijn kant. Ik ben er erg verdrietig van. Alvast veel dank!Zodra er betere tijden zijn dan deelt hij dat met je, hij is bezig met het goed combineren van verschillende zaken waardoor het een geen last heeft van het ander.
quote:Vivacissimo schreef op 09 april 2017 @ 00:19:

Hallo Tomcat,

Ik weet niet of je mijn vraag gemist had of dat het misschien niet mag omdat het over gezondheid gaat? Maar ik plak hem nog eens

Hallo Tomcat,



Ik ben al lange tijd volledig ziek thuis. Na enkele operaties en verkeerde diagnoses blijkt dat ik een zeldzame afwijking heb. Gelukkig is het wel operabel maar heel mijn wereld staat op zijn kop. Zal ik na de operatie weer zelfstandig en gelukkig worden?Na de operatie breekt een nieuwe periode in je leven aan, opgedane kennis en ervaring, levenswijheid, leiden je de volgende periode in.
quote:siroop schreef op 09 april 2017 @ 05:19:

Hoi Tomcat, ik zou graag nog een legging voor een familielid willen laten doen. Degene zit momenteel thuis en werkt niet, het gaat niet goed met diegene, maar neemt ook absoluut geen hulp aan. Ik weet niet zo goed wat ik voor die pesoon kan doen en of alles voor diegene ooit goedkomt of dat diegene ooit zelfstandig hieruit komt?



(Lig hier dus ook 's nachts echt wakker om, als je ziet)Geef hem eveb tijd, hij kiest er voor om de situatie even te laten. Ga geen adviezen geven over materiele zaken maar wacht tot zijn eigen circel rond is, dat ie er zelf weer klaar voor is om een frisse start te maken. Hij zal wel waarschijnlijk wat minder open staan voor anderen, wat meer de kat uit de boom kijken.
quote:tomcat schreef op 10 april 2017 @ 16:07:

[...]





Het gaat makkelijker als je minder meedraagt, maar je bent prima in staat om je positie te houden en om te tonen dat je je zaken op orde hebt. Ik ben net terug en je hebt helemaal gelijk hoor. Ging zoals je beschrijft, wauw. Ik ben onder de indruk! Dankjewel.
quote:Flowers-and-roses schreef op 10 april 2017 @ 16:16:

[...]





Ik ben net terug en je hebt helemaal gelijk hoor. Ging zoals je beschrijft, wauw. Ik ben onder de indruk! Dankjewel.Sorry dat ik te laat was in dat geval
Hi Tomcat,



Leg je nog? Ik heb een vraag voor/over mijn zoon. Hij staat op het punt om van school te wisselen in verband met zijn welbevinden. Zal hij snel op een andere school kunnen starten en daar op zijn plek zitten?
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 10 april 2017 @ 16:31:

Hi Tomcat,



Leg je nog? Ik heb een vraag voor/over mijn zoon. Hij staat op het punt om van school te wisselen in verband met zijn welbevinden. Zal hij snel op een andere school kunnen starten en daar op zijn plek zitten?

Heb ik daar niet eerder over geled? komt bekend voor..



De keuze is uiteindelijk "op goed geluk" het is niet iets wat van te voren met zekerheid te zeggen is.

Er ligt een adviseur die hem verder kan helpen met het omgaan met aardse/materiele zaken en uiteindelijk leert hij zaken die hij nodig heeft om voor zichzelf en voor anderen te kunnen zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, ik wil graag een legging over mijn woningzoektocht. Of is dat te algemeen? Alvast bedankt!
Keep on, keep keepin' on....
Dank je Tomcat! Ik kan hier wel wat mee. Je had eerder voor deze zoon gelegd, maar dat was met de vraag wat er aan de hand was. We zijn een stuk verder nu en weten wat er speelt. Vandaar de hopelijke wisseling!
quote:tomcat schreef op 10 april 2017 @ 16:29:

[...]





Sorry dat ik te laat was in dat geval O dat geeft niks hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig of jij dat zou kunnen zien in de kaarten, hoe het af zou lopen. Gewoon omdat ik nerveus was. Maar dat was helemaal niet nodig. Eigenlijk wist ik dat allang maar wilde gewoon bevestiging. Maar echt spot on hoor. 'Mijn positie' is ook helemaal waar, ook al weet je niet precies waar het over gaat, dat klopt als een bus. Ik vind het verbazingwekkend goed!
Alle reacties Link kopieren
Hoi tomcat,



De laatste tijd ben ik erg moe. Kan je zien of het door iets lichamelijks komt of moet ik het meer bij mijn psyche zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,

Graag wil ik jou nog een vraag stellen. Zie jij voor mij een zwangerschap dit jaar (of sowieso). Wij zijn alweer sinds 2015 bezig voor

een tweede kindje.....



Alvast heel erg bedankt voor je tijd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Kan je met je kaarten mij iets meer vertellen over mijn toekomst wat betreft een huis, werk en relatie?
Heb nog niet heel veel gepost hier maar hopelijk wil je deze 2 vragen beantwoorden.



Deze week 2 spannende dingen een mogelijke nieuwe functie aan de andere kant van het land en 2 een gesprek met een plastisch chirurg of ik in aanmerking kom voor een huidtransplantatie.



Zie jij of beide of 1 van beide doorgaat?
nvt
anoniem_337191 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 16:14
98.20% gewijzigd
quote:tomcat schreef op 10 april 2017 @ 16:02:

[...]

Dat is een te algemene vraag, wil je iets specifiek weten?

Ga ik de zomer alleen doorbrengen of is er een kans op een hereniging?

Of toch beter uitkijken naar een nieuwe liefde?
Hoi Tomcat,

Kort maar krachtig

Relatie verbreken of niet?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Wat lief dat je kaarten voor ons wilt leggen... Mijn vraag is of ik moet doorzetten met mijn idee van mensen helpen (door voor mezelf te beginnen). Of dat ik me volledig moet gaan richten op solliciteren naar die baan in loondienst.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 10 april 2017 @ 16:09:

[...]





Zodra er betere tijden zijn dan deelt hij dat met je, hij is bezig met het goed combineren van verschillende zaken waardoor het een geen last heeft van het ander.Veel dank Tomcat! Ik zal rustig afwachten. Het stelt me wel wat geruster!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Tomcat!

Super lief dat je de tijd en moeite hebt genomen!

En ik ben blij met de legging : )
quote:Tea_bee schreef op 10 april 2017 @ 16:35:

Hoi Tomcat, ik wil graag een legging over mijn woningzoektocht. Of is dat te algemeen? Alvast bedankt!



Je lijkt te ziten met een telerustelling, spijt, uit het verleden en die moet je loslaten. Gedane zaken enzo.

Je gaat een woning vinden maar dat komt na een periode waarin je er bijna niet meer in geloofd
quote:Oddish schreef op 10 april 2017 @ 16:48:

Hoi tomcat,



De laatste tijd ben ik erg moe. Kan je zien of het door iets lichamelijks komt of moet ik het meer bij mijn psyche zoeken?Het lijkt psychisch, een zorg die je voor iets of iemand draagt, proberen om dat te veranderen dat werkt averrechts, er komt een einde aan de periode op je pad. Als uitkomst zal je je over wat zaken uit het verleden heen moeten zetten, accepteren dat je het niet meer kan veranderen en verder gaan met je leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven