Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:floflo schreef op 13 april 2017 @ 08:06:

[...]





Mamsvan was vast vrijwillig meegegaan
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 12 april 2017 @ 23:10:

Sky moet ik nog steeds kijken! *Schaam*

Heb wel Air onlangs weer gekeken op Netflix, prima film. En Texas Rising op netflix is ook vette aanrader, met jdm in de hoofdrol.



Ik ben de komende tijd een beetje afwezig. Spannende en drukke tijden op het werk.

Maar ik vergeet jullie niet hoor!Ik heb Sky ook nog niet gezien Ik weet al hoe hij afloopt en het hele verhaal trekt me niet zo. Ik ben sowieso meer van series dan van films. Maar hij staat nog wel op mijn lijstje voor 'ooit'. Zeker nu Norman en Diane een setje zijn, ben ik wel benieuwd naar de film
Wow. I wish I could speak whale.
Hier zijn ze vandaag bezig met de voorbereiding voor vanavond (passion) dus misschien straks even de stad in als toerist in eigen omgeving

Sky, trekt me ook niet zo.

Ik ben nu met voorkennis opnieuw 13 reasons why aan het herkijken. Wie weet ooit het boek nog eens, als het ooit mijn pad weet te kruisen.
Alle reacties Link kopieren
Oh het is witte donderdag , besef ik me nu door jouw post mama_lin.

Ik moet morgenavond gewoon tot 20.00 uur werken, vind dat raar want alle andere winkels zijn dicht maar wij (geen winkel) zijn wel open. Zo ook met sinterklaasavond, 4 mei. Blijft dat raar vinden.
quote:dolfje schreef op 13 april 2017 @ 11:44:

Oh het is witte donderdag , besef ik me nu door jouw post mama_lin.

Ik moet morgenavond gewoon tot 20.00 uur werken, vind dat raar want alle andere winkels zijn dicht maar wij (geen winkel) zijn wel open. Zo ook met sinterklaasavond, 4 mei. Blijft dat raar vinden.Dat is inderdaad apart
Alle reacties Link kopieren
Ja vind ik ook. Iedereen gaat er ook vanuit dat we dicht zijn dus is er op die dagen meestal ook niks te doen. Een enkeling die dan komt.
Daar gaat ie dan, seasonfinal
quote:Lovestar schreef op 13 april 2017 @ 15:27:

Daar gaat ie dan, seasonfinal Kijk, was ik niet eens de allerlaatste! En ik realiseerde me evengoed pas een dag later dat het dus de SF was
quote:Lovestar schreef op 13 april 2017 @ 15:27:

Daar gaat ie dan, seasonfinal Veel plezier!
"The first day of the rest of your life"



Alweer een iconisch liedje???

Sasha ziet er slecht uit......



Wtf, is ze aan het hallucineren??? Is dit een parallel universum? En Abraham

Een droom.....



Negan zonder baard is raar

Ahwww, ontbijt op bed. Met een smiley face



En terecht dat ie de mes krijgt........Maar hij is nodig, Dwight krijgt nog een rol te spelen. Maar dat ziet de family in eerste instantie niet. Bijzonder om Tara zo emotioneel te zien.

En Daryl weet dat Dwight gelijk heeft, hoe graag hij het wilt dat hij het niet wil geloven.



En Dwight heeft gelijk



Carol is weer terug!



Ligt het aan mij, of is het een beetje onsamenhangend? Maar misschien omdat ik er even uit ben geweest



Dat geouwehoer van Kang Fucking eng die Kang hoe ie praat en kijkt



Goh, Shiva ziet er niet eens zo slecht uit



Die Heapsters komen op de fiets? Hoe milieu verantwoord



WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

"I lay with him after. You care?"

IK GA KAPOT HIER

En die reactie daarna. We should get back to work. Yeah......



Waarom praten al die Heapsters in 1-woord zinnen



FIGHT FIGHT FIGHT

Omg, Eugene

Oké

Hoog ergernisgehalte van Eugene.



Geen bom? Wtf?

OH JAAAAAAAAAAAAAA, TUURLIJK

Waarom verbaasd dit mij niet?



Ik hoop dat er weer een plottwist komt

Waar is de Kingdom en Hilltop?

Of ik hoop op een dubbelspion.....Dat die Heapsters toch niet *piep piep piep* zijn.



Ik heb het gevoel dat Sasha dood gaat

Waarom zouden ze anders dit laten zien? Plus, ik geloof echt niet dat Eugene en Dwight aan de kant van Negan staan. Waarom zouden ze anders met elkaar praten in die ene aflevering, op het einde.



Oh wachttttttttt, Sasha ligt in de kist. Met die korte stukjes! Leek alsof ze onder een deken lag.

Sasha



En gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Carl!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend goed geanticipeerd!!!!

FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT



En Sasha mag een hapje nemen

Omg, Jardis!



Kingdom? Hilltop?

Haha, die Jardis is zo 'goedkoop'



Michonne is/gaat niet dood. Geloof er niks van.

Die traan van Rick



Bam! Rick! Kijk dat trillende gezicht van Negan. Gewoon intens kwaad!



Shivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa En ze ziet er niet nep uit hahahahahahaha!



Cool muziekje!



Oef, de saviors komen eraan. Dit wordt nog een behoorlijk première. Pffff, gaat vast wel iemand van Tf weer dood



The end



Pfff, wat een mooie finale!
Oh pffff, ik lees nu het wit terug van Star en het was dus geen flashbacks...... Pfffffff, Sasha wist het.
En inderdaad, de juiste afmaken



Hebben ze niet zoals in games friendly fire?
quote:-catnip schreef op 03 april 2017 @ 21:06:

Gezien! Wit: Ik denk dat dit tot nu toe mijn favo episode is, wat was het gaaf! Ik heb me weer kunnen vermaken om Negan (), daarnaast wist ik pas 2 seconden voordat Sascha de pil nam dat ze dat ging doen. Eerst dacht ik even dat ze van de fles water een wapen had gemaakt, maar toen schoot de pil me te binnen. Op andere momenten zat ik ook echt op het puntje van de bank, in spanning. Kussen tegen me aangedrukt. Mooi die speech van Maggie op het einde en iedereen united. Daarnaast ook mooi die terugblikken van Sasha, al vond ik het er soms wel een beetje uitzien alsof ze heel emotioneel aan het klaarkomen was.



En Shivaaaa! Vond het er een beetje gek uitzien, maar the surprise element was wel leuk. Ezekiel deed wel een beetje cool maar ach, ik vergeef het hem. Daarnaast vond ik het heel cool dat Carl de eerste was die ging schieten, stupid garbage people. Zag het niet aankomen dat ze hen zouden verraden, maar had wel verwacht dat ze niet echt zouden gaan vechten. Oh en dat aanbod van Jadis om even met Rick te rollebollen na afloop.



Vonden jullie trouwens ook dat Negan er een beetje anders uit zag? Zijn haar en wenkbrauwen, heel donker ofzo.



Ik wist trouwens ook wel zeker dat Michonne niet dood was, ze hadden dat niet eens laten zien dus ik geloofde het niet. Wel vond ik het heel erg dat Negan op het punt stond om Carl te killen, ik snap waarom maar hij is nog steeds maar een kind.

Ik was ook heel verbaasd dat ze Eugene wilden gaan opblazen, had dat niet verwacht.



En was dat soldier poppetje op het einde met 'didn't know' erop van Dwight denken jullie?



Ik dacht dat ik de enige was die dat dacht



En ja, prachtig in elkaar gezet met de flashbacks!
Ik snap nog steeds niet waarom a. niemand die vuilnisbitch met haar bad haircut een kogel door haar kop heeft gejaagd, en b. werkelijk niemand het lukte om Negan te raken; hij stond nogal open en bloot op dat veldje aan het eind, met Carl. Maar nee, dan is iedereen ineens weg.

Afijn.



Ik ging er van uit dat iedereen nu toch alles heeft gezien?
Ik krijg het gewoon niet in wit??
Geeft niks, na de aflevering mag het gewoon in zwart.



Ja, het schieten etc is wat knullig. Net zoals dat de knights niet per ongeluk een hilltopper doodschieten.

Goed afgericht , net als shiva.
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik kan helaas niet bij Baami'en/Lovestarren
quote:Hunniebunnie schreef op 13 april 2017 @ 16:51:

Ik krijg het gewoon niet in wit??Diegene die nog niet gezien heeft, weet dat het dan een risico is om hier te lezen. Dus doen ze vaak al niet. Als de aflevering geweest is, hoeft het niet meer in het wit. Desalniettemin siert het je wel dat je om de anderen denkt
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 13 april 2017 @ 16:44:

Oh pffff, ik lees nu het wit terug van Star en het was dus geen flashbacks...... Pfffffff, Sasha wist het.



Wacht wat, waar gaat dat over?



En welkom terug Lovestar.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik ben de Td aan het kijken en dit is 1 van de leuksten die ik tot nu toe gezien heb



JDM met een baard a la amish is

Was zo mooi om Sonequa te zien, hoe ze zitten te praten over de aflevering en de karakterontwikkeling. De surprise visit van Micheal Cudlitz, de hilarische stuk waarin ze de reacties van mensen laten zien hoe zij reageren terwijl ze de aflevering bekeken.



Fantastisch
Ja die baard van JDM is echt ernstig.
Ik baal, want ik wil bijlezen hier, maar weer de hort op. Misschien in de trein, maar ik haat forummen op mijn telefoon. Kan niet zo goed Lovestarren dan



Heb wel een grappig iets om te vertellen. Heb voor het eerste gedroom over Twd vannacht

En dan wel......Over....



Shiva!



Ik was tandartsassistente in mijn droom (ben ik dus niet irl, dus hoe ik hierop kwam ) en was de tandarts aan het helpen met iemand die last had van tandsteen. Zag ik Shiva. Hmmm zei ik, is wel wat lastiger, want dat zijn allemaal scherpe, puntige tanden in vergelijking wat mensen hebben. Daarna was het weer klaar.

Shiva lag gewoon braaf, niks aan de hand. Ik weet wel dat het een heel lief beest was, ik haar erg leuk vond en haar vaak zat te aaien over haar hoofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 14 april 2017 @ 13:21:

Ik baal, want ik wil bijlezen hier, maar weer de hort op. Misschien in de trein, maar ik haat forummen op mijn telefoon. Kan niet zo goed Lovestarren dan



Heb wel een grappig iets om te vertellen. Heb voor het eerste gedroom over Twd vannacht

En dan wel......Over....



Shiva!



Ik was tandartsassistente in mijn droom (ben ik dus niet irl, dus hoe ik hierop kwam ) en was de tandarts aan het helpen met iemand die last had van tandsteen. Zag ik Shiva. Hmmm zei ik, is wel wat lastiger, want dat zijn allemaal scherpe, puntige tanden in vergelijking wat mensen hebben. Daarna was het weer klaar.

Shiva lag gewoon braaf, niks aan de hand. Ik weet wel dat het een heel lief beest was, ik haar erg leuk vond en haar vaak zat te aaien over haar hoofd.





Dat is echt heel erg random. Zo grappig altijd, van die dromen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Die droom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven