Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:minoes5 schreef op 10 april 2017 @ 16:49:

Hoi Tomcat,

Graag wil ik jou nog een vraag stellen. Zie jij voor mij een zwangerschap dit jaar (of sowieso). Wij zijn alweer sinds 2015 bezig voor

een tweede kindje.....



Alvast heel erg bedankt voor je tijd.



Jullie lijken er klaar voor qua materiele zaken.

Nieuwe investeringen werken in het nadeel, maar er lijkt een beslissing die genomen moet worden en waar jullie de knoop maar niet door lijken te hakken, dezebeslissing luidt het begin van een nieuwe cyclus in die in het voordeel werkt.

De uitkomst is dat je moet blijven geloven, blind vertruwen houden dat het gaat lukken, en daarbij ligt een kaart die aangeeft dat je daar hulp bij kan vragen.
quote:deau schreef op 10 april 2017 @ 16:52:

Hoi Tomcat,



Kan je met je kaarten mij iets meer vertellen over mijn toekomst wat betreft een huis, werk en relatie?



huis: Tel je knopen, goed opletten wat je kan en wil uitgeven, wat het huis waard is en of je dat kan opbrengen, je drooomhuis ligt in het verschiet.



Werk: De beslissing over een nieuw pad moet genomen worden, op een gegeven moment maak je jezezelf gek met twijfelen, niet doen, vertrouw je intuitie en neem de gok op goed geluk



Relatie: Let op materiele zaken, wees niet te snel van vertrouwen op dat gebied.
Tomcat mag ik ook wat vragen; hoe zal het gaan met mijn vakantieplannen voor over 2 weken en aankomende zomer? Gaat alles door zoals gepland?
quote:Quicksilver1982 schreef op 10 april 2017 @ 16:53:

Heb nog niet heel veel gepost hier maar hopelijk wil je deze 2 vragen beantwoorden.



Deze week 2 spannende dingen een mogelijke nieuwe functie aan de andere kant van het land en 2 een gesprek met een plastisch chirurg of ik in aanmerking kom voor een huidtransplantatie.



Zie jij of beide of 1 van beide doorgaat?



Beiden lijken goede resultaten te hebben



De huidtransplantatie gaat volgens mij wel door, er ligt samenwerken in teamverband en een adviseur die je verder gaat helpen



Je werk weet ik niet of dit sepcifiek doorgaat, maar je krijgt een baan waarvan je geinspireerd raakt en waar je je je creativiteit in kwijtkan
quote:Anoniem9482665 schreef op 10 april 2017 @ 16:54:

Dag Tomcat.

Klein vraagje (hoop ik )

Als ik een leuke man tref, wat voor type zal het dan zijn?

Bedankt.Een type die alles me je wil delen, samen iets wil realiseren en daar samen de vruchten van wil plukken
quote:Barbaa-de-tweede schreef op 10 april 2017 @ 17:23:

[...]



Ga ik de zomer alleen doorbrengen of is er een kans op een hereniging?

Of toch beter uitkijken naar een nieuwe liefde?



Je aandacht lijkt te worden gevraagd voor andere zaken, iemand adviseert je over werk/zaken/financieen, neem geen blinde gok maar werk samen met anderen dan zal je je materiele doelen realiseren..



Er ligt iets juridisch of contractueels dat moet gebeuren om bij een gelukkig huis te komen..



Hoop dat je er toch iets aan hebt.



poging 2 voor je drie varianten in de liefde:



Alleen: Verwerk het verleden en laat het achter je, tijd om vooruit te kijken in plaats va achteruit



Oude liefde terug: Dat lijkt alleen materieel interessant, niet qua liefde



NIeuwe liefde: Vruchtbaarheid, overvloed, liefde.



Ik zou even alleen de tijd nemen en dan voor een nieuwe liefde gaan, al kan die oude liefde heel goed degene zijn die het advies uit het eerste deel van de legging brengt.
quote:Lucky_Birdie schreef op 10 april 2017 @ 18:00:

Hoi Tomcat,

Kort maar krachtig

Relatie verbreken of niet?



bij verbreken, zorg ervoor dat ieder zijn deel geeft en neemt, houdt de balans in de gaten. Bekijk de situatie va alle kanten en ook eens op een andere manier dan normaal



bij niet verbreken, tijd om een nieuw pad te volgen op mentaal/intelectuee gebied, je investeringen op dat gebied zullen leiden tot een waardering en erkenning van het geleerde
quote:vivinnetje schreef op 10 april 2017 @ 18:07:

Hoi Tomcat,



Wat lief dat je kaarten voor ons wilt leggen... Mijn vraag is of ik moet doorzetten met mijn idee van mensen helpen (door voor mezelf te beginnen). Of dat ik me volledig moet gaan richten op solliciteren naar die baan in loondienst.





Je kan voor jezelf beginnen, daar heb je de kennis en kunde voor, maar het lijkt er op dat je niet direct jezelf kunt bewijzen, nog even geduld hebben voordat je echt kan tonen wat je kan.

Het lijkt er op dat het met name in het begin niet zo makkelijk zal zijn om "klanten" te vinden



In loondienst vraagt een compromis van je en leidt tot een situatie waarin je je positie constant moet blijven verdienen.



De keuze is aan jou, maar er lijkt wel snel nieuws te komen dat je helpt met je beslissing.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor advies heb jij om mijn relatie leuker te maken/goed te houden?
quote:momo1980 schreef op 14 april 2017 @ 09:28:

Tomcat mag ik ook wat vragen; hoe zal het gaan met mijn vakantieplannen voor over 2 weken en aankomende zomer? Gaat alles door zoals gepland?



de vakantie over twee weken staat in het teken van een nieuw pad inslaan qua carierre/ontwikkeling en moeilijke tijden geleidelijk achter je laten

De vakantie in de zomer daar komt snel nog bericht van, en die staat in het teken van kracht op het pad van carriere/ontwikkeling.



Lijkt er op dat er iets speelt op werkgebied bij jou of iemand in jouw omgeving, dat speelt een rol in beide vakanties, over twee weken qua beslissing of keuze en in de zomer qua resultaten van die keuze.
quote:Hertjehertje schreef op 14 april 2017 @ 09:52:

Wat voor advies heb jij om mijn relatie leuker te maken/goed te houden?



blind vertrouwen is nodig, samen genieten van welvaart voor het huis/gezin werkt in het voordeel, nieuwe investeringen werken nadelig.

De waarschijnlijke uitkomst is dat jullie samen leren wat nodig is
Klaar!
Bijzonder Tomcat! Mijn man zit nu in een hele lastige situatie op werkgebied en daar komt hopelijk snel verandering in. Ook speelt de gezondheid van mijn moeder een grote rol bij het doorgaan van beide vakanties maar ik snap dat je daar niks over kunt zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel
quote:tomcat schreef op 14 april 2017 @ 09:31:

[...]





Beiden lijken goede resultaten te hebben



De huidtransplantatie gaat volgens mij wel door, er ligt samenwerken in teamverband en een adviseur die je verder gaat helpen



Je werk weet ik niet of dit sepcifiek doorgaat, maar je krijgt een baan waarvan je geinspireerd raakt en waar je je je creativiteit in kwijtkan



Helaas gaat de huidtransplantatie niet door. De ziekte is nog niet erg genoeg. (Aan de huidtransplantatie kleven ook nadelen) wel 2 behandelingen voorgelegd gekregen welke ik mag gaan doen.



Het werk is inderdaad een functie waar je meer je creativiteit in kwijt kan. Nu nog even wachten of het inderdaad allemaal kan.
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend bedankt Tomcat! Over het eerste gedeelte moet ik even nadenken waar dat betrekking op heeft/kan hebben. Of het klopt laat ik natuurlijk tzt weten in het andere topic.

Mag ik een (vervolg)vraag stellen?

Wil je een legging doen over mijn financien in het algemeen en ivm met woningzoektocht en verhuizing in het bijzonder?
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
quote:airballoon88 schreef op 18 februari 2017 @ 11:22:

[...]





Dank je wel Tomcat ! fijn om te lezen, heb er zelf ook zeker vertrouwen in, maar blijft toch spannend hé ik hou de 9 in mn hoofd, zou toch wel heel bijzonder zijn als het daarop uitkomt. Zal je je laten weten als het zover is Hi Tomcat! Een hele poos geleden heb je kaarten voor me gelegd. Onze dochter is op 29 maart geboren, dus met die 9 zat je goed
quote:tomcat schreef op 14 april 2017 @ 09:41:

[...]





Je aandacht lijkt te worden gevraagd voor andere zaken, iemand adviseert je over werk/zaken/financieen, neem geen blinde gok maar werk samen met anderen dan zal je je materiele doelen realiseren..



Er ligt iets juridisch of contractueels dat moet gebeuren om bij een gelukkig huis te komen..



Hoop dat je er toch iets aan hebt.



poging 2 voor je drie varianten in de liefde:



Alleen: Verwerk het verleden en laat het achter je, tijd om vooruit te kijken in plaats va achteruit



Oude liefde terug: Dat lijkt alleen materieel interessant, niet qua liefde



NIeuwe liefde: Vruchtbaarheid, overvloed, liefde.



Ik zou even alleen de tijd nemen en dan voor een nieuwe liefde gaan, al kan die oude liefde heel goed degene zijn die het advies uit het eerste deel van de legging brengt.Dankjewel voor je legging. Ik ga er even op broeden, want kan er niet direct een aanwijzing in vinden.
Hoi Tomcat!

Ik heb al eens eerder over de liefde gevraagd, maar meer algemeen.

Nu ben ik iemand tegen gekomen (totaal onverwacht en op het eerste gezicht ook niet het type waar ik direct op zou vallen) waarvan ik denk dat we elkaar niet voor niets zijn tegen gekomen.

Wil jij daar de kaarten eens op leggen?
Hoi Tomcat,



Ik wil graag 2 vragen stellen, waarvan 1 in her verleden. Mag dat?

1. Wat is de reden geweest dat mijn zoon veel huilde?

2. Geef ik hem voldoende wat hij nodig heeft?



Bedankt!
quote:Knuffelheks schreef op 14 april 2017 @ 23:30:

Hoi Tomcat!

Ik heb al eens eerder over de liefde gevraagd, maar meer algemeen.

Nu ben ik iemand tegen gekomen (totaal onverwacht en op het eerste gezicht ook niet het type waar ik direct op zou vallen) waarvan ik denk dat we elkaar niet voor niets zijn tegen gekomen.

Wil jij daar de kaarten eens op leggen?



Ik krijg geen duidelijk antwoord dus ik laat dit even in het midden.

Misschien over deze liefde of misschien over andere zaken in je leven, een soort van huldiging voor hetgeen je hebt gedaan/bereikt, er komt een periode aan van meerdere zaken in balans houden in je leven.

Een leertraject waar je al in zit wordt gerelateerd aan wat verborgen zaken, zaken die je anders ziet dan ze werkelijk zijn, misschien wat dromerig en te positief ergens naar kijken, misschien denk je dat je er al klaar voor bent maar dat mondt uit in een besef dat je nog wat zaken te leren hebt en verder moet met je leerpad.
Tomcat, je hebt het eerder gezegd maar ik heb geen zin om 37 pagina's terug te gaan lezen....Mag ik nog een keer vragen welke kaarten je gebruikt?
quote:bladie schreef op 15 april 2017 @ 12:54:

Hoi Tomcat,



Ik wil graag 2 vragen stellen, waarvan 1 in her verleden. Mag dat?

1. Wat is de reden geweest dat mijn zoon veel huilde?

2. Geef ik hem voldoende wat hij nodig heeft?



Bedankt!



Hij huilde veel vanwege een nare ervaring die hij moeilijk achter zich kon laten, zodra hij in staat was om zich op de toekomst te richten was het over.

Je zorgt prima voor hem in primaire behoefte zin, hij is veilig, warm, goed gevoed en het werkt zelfs in het nadeel als je denkt dat er zaken zijn op dit gebied die hij tekort komt.

Het werkt in het voordeel als je in mentale/spirituele/psychische zin hem iets meer kunt geven, ik weet niet hoe oud hij is en hoeveel hij aan kan geven maar in die hoek aandacht geven.

De waarschijnlijke uitkomst is overvloed voor je zoon, hij komt niets tekort.
quote:airballoon88 schreef op 14 april 2017 @ 19:33:

[...]





Hi Tomcat! Een hele poos geleden heb je kaarten voor me gelegd. Onze dochter is op 29 maart geboren, dus met die 9 zat je goed Wat grappig, en gefeiliciteerd natuurlijk!
quote:Quicksilver1982 schreef op 14 april 2017 @ 11:38:

[...]





Helaas gaat de huidtransplantatie niet door. De ziekte is nog niet erg genoeg. (Aan de huidtransplantatie kleven ook nadelen) wel 2 behandelingen voorgelegd gekregen welke ik mag gaan doen.



Het werk is inderdaad een functie waar je meer je creativiteit in kwijt kan. Nu nog even wachten of het inderdaad allemaal kan.Wat jammer..ik vind dit soort vragen ook echt moeilijk omdat ik dan zelf graag een positief antwoord wil geven..ik moet leren om de vraag anders te stellen dan wel meer afstand te houden..nu zoek ik teveel het positieve bij zulke vragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven