Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er voorzichtig mee zijn. Voor je het weet zit je in een challenge en moet je een foto van je blote jetsers neerzetten
Ik durf er dus ook niet op te reageren geen zin in dat gezeik.
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 10 april 2017 @ 16:55:

[...]

Dankje
Later is nu
Ik heb een fb-vriend en die krijgt van een fb-vriend van hem een heul dramatisch bericht dat hij nog zijn enige vriend is. Ramptoerist die ik ben, ga ik natuurlijk op het profiel van die andere vriend kijken en verdomd....hij heeft alleen die ene nog. Echt vaag weer.
quote:Starshine-2 schreef op 13 april 2017 @ 16:23:

Ik heb een fb-vriend en die krijgt van een fb-vriend van hem een heul dramatisch bericht dat hij nog zijn enige vriend is. Ramptoerist die ik ben, ga ik natuurlijk op het profiel van die andere vriend kijken en verdomd....hij heeft alleen die ene nog. Echt vaag weer.Tenzij die de instellingen zo heeft bewerkt dat je alleen de gemeenschappelijke vrienden kan zoen dan kan je inderdaad maar 1 vriend zien staan.
Zou kunnen, maar ik verwacht dat niet echt van die vriend.
Een aantal van mijn FB-kennissen deelt continue clickbait als: "Ongelooflijk! Haar zoon kwam thuis met een uitnodiging voor een feestje – wat er in stond ontroerde haar zo!" De verhaaltjes zijn nooit boeiend, maar mijn nieuwsoverzicht stroomt er vol mee.
Vreselijk ja die clickbait. Word je doorgestuurd naar een site vol reclame en spam en mogelijk virussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mieshka schreef op 15 april 2017 @ 08:35:

Een aantal van mijn FB-kennissen deelt continue clickbait als: "Ongelooflijk! Haar zoon kwam thuis met een uitnodiging voor een feestje – wat er in stond ontroerde haar zo!" De verhaaltjes zijn nooit boeiend, maar mijn nieuwsoverzicht stroomt er vol mee.



Je vergeet de overbodige hoofdletters bij elk woord

Waarom Prinses Kate Zo Slank Blijft. Elke Arts Haat Haar Omdat Ze Haar Geheim Prijs Geeft.

En dan een foto erbij van een boos kijkende Queen Elisabeth ofzo haha.
Stressed is just desserts spelled backwards
De hartjes. Er is weer zo'n onnozel iets dat je een hartje op je tijdlijn moet zetten, want dat helpt tegen borstkanker. Ik heb al een bericht geplaatst dat ik van die hartjes niet beter ga worden en dat men bij voorkeur doneert aan het KWF. Vreemd genoeg heel weinig likes op gekregen.
quote:Hugh-Jazz schreef op 15 april 2017 @ 10:58:

De hartjes. Er is weer zo'n onnozel iets dat je een hartje op je tijdlijn moet zetten, want dat helpt tegen borstkanker. Ik heb al een bericht geplaatst dat ik van die hartjes niet beter ga worden en dat men bij voorkeur doneert aan het KWF. Vreemd genoeg heel weinig likes op gekregen. zijn nog niet op mijn tijdlijn verschenen, maar vorige keer idd ook een bericht geplaatst dat het belachelijk is, en dat het geen spel is, als je (borst)kanker hebt. Werd wel goed op gereageerd. Zo domme actie is dat
Ik vind het gewoon aandacht vragen kijk mij eens denken aan borstkanker maar de vraag of ze ook een donatie hebben gedaan beantwoorden ze niet.
Hier ook die hartjes nog niet gezien gelukkig maar zal wel n kwestie van tijd zijn. Alsof die onzin de boel geneest.



Net als na n ramp profielfotos op zwart zetten of al die je suis/ I am / ich bin / we are rommel. Daar wordt de situatie echt niet anders door en denk dat elk weldenkend mens met tragische gebeurtenissen meeleeft. Daar voegt zo n stomme foto niks aan toe.
Ik lach mij rot op dit moment een moeder is boos want ze had haar kind van 7 jaar een eigen Facebook account gegeven met uiteraard een andere geboortedatum. Kind plaatste daar vage dingen op waarbij het wel duidelijk is dat kind niet snapt dat iedereen die ze toevoegt dat kan lezen. Nu is het account van kind gemeld en moet zij aan Facebook bewijzen dat kind minimaal 13 jaar is En dat kan ze niet en is nu boos want ze eist nog wel dat de dader van deze melding zich meld want ze is woest en wil deze persoon niet meer in haar leven hebben

Regels zijn er niet voor niks



Iedereen is het met haar eens en niemand weet wie het gemeld heeft. Ben verbaasd dat niemand nog heeft geregeerd met een bericht in de trant van. Je weet toch dag Facebook pas vanaf 13 jaar mag.
Alle reacties Link kopieren
quote:hamaika schreef op 15 april 2017 @ 12:00:

Hier ook die hartjes nog niet gezien gelukkig maar zal wel n kwestie van tijd zijn. Alsof die onzin de boel geneest.



Net als na n ramp profielfotos op zwart zetten of al die je suis/ I am / ich bin / we are rommel. Daar wordt de situatie echt niet anders door en denk dat elk weldenkend mens met tragische gebeurtenissen meeleeft. Daar voegt zo n stomme foto niks aan toe.



Ja och, dat weet ik zo net nog niet.

Zoals die mishandelde mannen uit Arnhem die haalden er wel veel steun uit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 15 april 2017 @ 12:39:

Ik lach mij rot op dit moment een moeder is boos want ze had haar kind van 7 jaar een eigen Facebook account gegeven met uiteraard een andere geboortedatum. Kind plaatste daar vage dingen op waarbij het wel duidelijk is dat kind niet snapt dat iedereen die ze toevoegt dat kan lezen. Nu is het account van kind gemeld en moet zij aan Facebook bewijzen dat kind minimaal 13 jaar is En dat kan ze niet en is nu boos want ze eist nog wel dat de dader van deze melding zich meld want ze is woest en wil deze persoon niet meer in haar leven hebben

Regels zijn er niet voor niks



Iedereen is het met haar eens en niemand weet wie het gemeld heeft. Ben verbaasd dat niemand nog heeft geregeerd met een bericht in de trant van. Je weet toch dag Facebook pas vanaf 13 jaar mag.



En jij houdt je gelukkig altijd en overal keurig aan de regels?



Ik vind het echt ontzettend kinderachtig om zo'n account stiekem en anoniem te melden. Waar gaat het in godsnaam over? Daar heb je toch geen last van? Je kan zo'n kind ontvolgen, ontvrienden, de ouders erop aanspreken als het je niet aanstaat.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:BWitched schreef op 15 april 2017 @ 14:27:

[...]





En jij houdt je gelukkig altijd en overal keurig aan de regels?



Ik vind het echt ontzettend kinderachtig om zo'n account stiekem en anoniem te melden. Waar gaat het in godsnaam over? Daar heb je toch geen last van? Je kan zo'n kind ontvolgen, ontvrienden, de ouders erop aanspreken als het je niet aanstaat.



Wie zegt dat ik het heb gemeld? Ik word niet eens vrienden met zn kind. Alles van het kind stond openbaar hoefde dus geen vrienden te worden om alles te kunnen lezen. Ik voed ze niet op dus heb hier ook niks over te zeggen.

Maar vind de reactie van moeder erg overdreven.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 15 april 2017 @ 12:39:

Ik lach mij rot op dit moment een moeder is boos want ze had haar kind van 7 jaar een eigen Facebook account gegeven met uiteraard een andere geboortedatum. Kind plaatste daar vage dingen op waarbij het wel duidelijk is dat kind niet snapt dat iedereen die ze toevoegt dat kan lezen. Nu is het account van kind gemeld en moet zij aan Facebook bewijzen dat kind minimaal 13 jaar is En dat kan ze niet en is nu boos want ze eist nog wel dat de dader van deze melding zich meld want ze is woest en wil deze persoon niet meer in haar leven hebben

Regels zijn er niet voor niks



Iedereen is het met haar eens en niemand weet wie het gemeld heeft. Ben verbaasd dat niemand nog heeft geregeerd met een bericht in de trant van. Je weet toch dag Facebook pas vanaf 13 jaar mag.Inderdaad lachwekkend. Hier op de school van mijn zoon is er continue gedonderd met Facebook. Wat opvalt is dat het niet eens om de bovenbouwklassen gaat, vaak gaat het om kinderen van 8 jaar. Ik heb daarom met mijn kinderen de regel dat zij pas op Facebook mogen vanaf de vakantie tussen groep 8 en de middelbare, de 13+ regel van Facebook is er niet zomaar want kinderen zijn gewoon te jong voor Facebook.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 15 april 2017 @ 12:39:

Ik lach mij rot op dit moment een moeder is boos want ze had haar kind van 7 jaar een eigen Facebook account gegeven met uiteraard een andere geboortedatum. Kind plaatste daar vage dingen op waarbij het wel duidelijk is dat kind niet snapt dat iedereen die ze toevoegt dat kan lezen. Nu is het account van kind gemeld en moet zij aan Facebook bewijzen dat kind minimaal 13 jaar is En dat kan ze niet en is nu boos want ze eist nog wel dat de dader van deze melding zich meld want ze is woest en wil deze persoon niet meer in haar leven hebben

Regels zijn er niet voor niks



Iedereen is het met haar eens en niemand weet wie het gemeld heeft. Ben verbaasd dat niemand nog heeft geregeerd met een bericht in de trant van. Je weet toch dag Facebook pas vanaf 13 jaar mag.Inderdaad lachwekkend. Hier op de school van mijn zoon is er continue gedonderd met Facebook. Wat opvalt is dat het niet eens om de bovenbouwklassen gaat, vaak gaat het om kinderen van 8 jaar. Ik heb daarom met mijn kinderen de regel dat zij pas op Facebook mogen vanaf de vakantie tussen groep 8 en de middelbare, de 13+ regel van Facebook is er niet zomaar want kinderen zijn gewoon te jong voor Facebook.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 15 april 2017 @ 14:34:

[...]





Wie zegt dat ik het heb gemeld?





O, nee, dat bedoelde ik niet. Had wel begrepen dat jij niet degene was die het had gemeld hoor.



Ik word niet eens vrienden met zn kind. Alles van het kind stond openbaar hoefde dus geen vrienden te worden om alles te kunnen lezen. Ik voed ze niet op dus heb hier ook niks over te zeggen.

Maar vind de reactie van moeder erg overdreven.Vind ik ook, net zo overdreven als melden.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:OleCohen schreef op 15 april 2017 @ 23:13:

[...]



Inderdaad lachwekkend. Hier op de school van mijn zoon is er continue gedonderd met Facebook. Wat opvalt is dat het niet eens om de bovenbouwklassen gaat, vaak gaat het om kinderen van 8 jaar. Ik heb daarom met mijn kinderen de regel dat zij pas op Facebook mogen vanaf de vakantie tussen groep 8 en de middelbare, de 13+ regel van Facebook is er niet zomaar want kinderen zijn gewoon te jong voor Facebook.Berg je dan maar vast. Pubers zijn veel actiever en nog veel onbenulliger o Facebook.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
De FB-pagina Liefde Teksten (#liefdeteksten) en stelletjes die elkaar daar steeds taggen.
Alle reacties Link kopieren
De zoveelste parel op mijn FB. Ik moet echt kritischer worden, geloof ik



Kutzooi........ik word net gebeld door de politie in verband met een bevelschrift... ze hebben een arrestatiebevel, dus nu wacht ik op hun om langs te komen, het heeft geen zin om nog proberen te vluchten dat zal de dingen erger maken. De mensen die ik het heb verteld weten wat er aan de hand is.. ik heb het gewoon verknald en heb wat dingen gedaan die ik niet had moeten doen en nu moet ik de gevolgen van mijn acties onder ogen zien......als ik de tijd terug kon keren, zou ik beter weten. Ik weet dat mijn familie & vrienden niet naar mij toe zullen komen voordat de politie er is, maar ik zal daar zeker mn hoofd hoog houden, zolang jullie mij niet laten vallen, echt ik hoop t niet.... hopelijk zal de eis niet te hoog zijn en ben ik snel weer terug.. ik had graag iedereen individueel willen spreken maar ik dacht dat het makkelijker zou zijn om het hier te posten. Ik beloof dat ik nooit iemand zal vergeten, of de geweldige herinneringen die ik heb gehad. Ik zal ieder van jullie missen die ik ken en die me behandelde als familie. Love u all. Ik beloof een beter persoon te worden en beter te gedragen als ik terug kom, vooral omdat dit niet echt is en een vette prank is....je zou het moeten posten als je status en zien hoeveel mensen eigenlijk dingen lezen tot aan het einde voor ze er intrappen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you


waar is de tijd dat je alleen grappen op 1 april uithaalde?
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 17 april 2017 @ 11:19:



waar is de tijd dat je alleen grappen op 1 april uithaalde?

Of goede grappen?



Soetkees: wat tenenkrommend zeg!



Ik heb ook een nichtje en een neefje op Facebook (beiden jonger dan 10 jaar). Ik geloof niet dat ik zo'n profiel zou melden, zou wel de moeder inlichten dat neefje of nichtje gekke dingen openbaar op FB zet. Zo'n moeder die anderen ter verantwoording roept zou ik ook niet hoeven hoor. Overdreven gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven