Wat serveren de forummers met pasen? Brunch/Diner

10-04-2017 10:49 155 berichten
Ik ben nog op zoek naar inspiratie. Ik zit net de allerhande door te bladeren er is niks wat mij aanspreekt. Ik heb 8 man die komen dineren.



Wat maken jullie?
Hier weer zoals gisterochtend een Paasontbijt. Rest van de dag zoals een doordeweeksedag. Dadelijk boodschappen doen en eten voor vanavond in huis halen. Vermoedelijk asperges, aardappelpartjes gekruid en vlees/vis. AGF dus. En dat vind ik stiekem het allerlekkerst.
quote:Troeteltje schreef op 17 april 2017 @ 09:25:

Hier weer zoals gisterochtend een Paasontbijt. Rest van de dag zoals een doordeweeksedag. Dadelijk boodschappen doen en eten voor vanavond in huis halen. Vermoedelijk asperges, aardappelpartjes gekruid en vlees/vis. AGF dus. En dat vind ik stiekem het allerlekkerst.Succes daarmee, hier zijn alle winkels leeggekocht en morgen pas aangevuld.
Ow Gizzmo, zou het? We zullen zien. Ik zal verslag uitbrengen ergens vanmiddag of vanavond.



Dadelijk eerst huis kijken van vrienden die net verhuisd zijn met 3 baby's. Drieling!

Daarna naar een sportwedstrijd met man en kind. Daarna pas boodschappen, dus dat zal ook niet meespelen. Hoe laten ik kom aankakken voor die boodschappen des te minder is er te koop. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 17 april 2017 @ 09:33:

[...]





Succes daarmee, hier zijn alle winkels leeggekocht en morgen pas aangevuld.



Ik eet dan vaak totaal wat anders dan gepland. Is ook leuk ;). Ik ben niet van winkelen op feestdagen maar ben wat

Essentieels vergeten te halen dus moet zo we. Blegh
Even snel tussendoor......boodschappen gedaan vóór de wedstrijd.......alles in winkel was netjes bijgevuld voor zover dat kon. Tuurlijk waren er ook enkele lege schappen, echter niet anders dan anders. Dus ik ben tevreden over "mijn" winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven