Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Lucylucille schreef op 04 april 2017 @ 10:17:

Handig trouwens dat Rosita geraakt is, die zal de eerste seizoenshelft wel in bed liggen :p







Ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Op een gegeven moment moet ze minder belangrijk worden, want ze continu haar buik verhullen is weer zo'n ding. En ze kan niet zomaar lopen rennen enzo.



Eigenlijk zonde van het verhaal dat actrices zwanger worden/zijn....
Misschien is oceanside nu zo boos over het jatten van de wapens dat ze gedoogsteun gaan geven aan de saviors
quote:mamsvan schreef op 05 april 2017 @ 06:42:

[afbeelding]



quote:floflo schreef op 05 april 2017 @ 18:53:

[...]



Nee hoor! Je vergeet dat je je borsten in moet tapen

al weet ik natuurlijk niet hoe dat bij jou zit, maar voor velen is dit zeer belangrijkquote:zusvanmijnbroer schreef op 05 april 2017 @ 20:26:

[...]





wat...waarom? Dit heb ik even gemist geloof ik, waarom moet ik mijn enige 2 pluspunten in tapen? Weet je wel hoeveel tape dat kost quote:mama_lin schreef op 05 april 2017 @ 20:36:

[...]



Omdat je moet kunnen rennen zonder dat je slagroom maakt







quote:Liadan schreef op 05 april 2017 @ 20:36:

Dat tapen is omdat een aantal van ons zodanig flinke pluspunten heeft dat we het risico lopen om onszelf knockout te slaan bij het rennen. Het is inmiddels een running gag in dit topic. No pun intended.



Note to self: in geval van ZA véél tape meenemen.Ik zie het alweer voor mij dat ik hierover ga dromen
quote:Lovestar schreef op 17 april 2017 @ 12:59:

[...]









Ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Op een gegeven moment moet ze minder belangrijk worden, want ze continu haar buik verhullen is weer zo'n ding. En ze kan niet zomaar lopen rennen enzo.



Eigenlijk zonde van het verhaal dat actrices zwanger worden/zijn....





Ze is al hoogzwanger, ze bevalt ergens binnen nu en een paar weken.

In de finale (tijdens de opname daarvan was ze 4 maanden) is ze neergeschoten.

Ze zal dus de eerste afleveringen in bed liggen, buiten de camera. Tegen de tijd dat haar verlof erop zit kan ze gewoon weer aansluiten.
quote:floflo schreef op 05 april 2017 @ 20:58:

[afbeelding]





Niet zozeer vanwege het plaatje, maar meeeeeeeeen wat moet het pijn doen als je je bombonella's intaped met ducktape. Het moment dat je het ervan af moet trekken



Of nog erger, het werkt slecht, want je zweet je natuurlijk de tyfus.



Misschien maar een paar sportbh's toevoegen in de ZA-rugtas
quote:kruidentheetje schreef op 05 april 2017 @ 22:37:

Ik kan wel een extra rolletje tape voor jullie meenemen hoor! Als ik mijn twee minpunten in moet tapen ben ik net een jongetje.
quote:-catnip schreef op 06 april 2017 @ 06:09:

[...]







Ben ik niet de enige met kleine tetten.Alleen maar gunstig voor de Pamela's onder ons Die rollen tape zijn niet aan te slepen
quote:MacTrees schreef op 07 april 2017 @ 14:49:

He, ben er weer even. Heb een zeer vervelend conflict gehad en nog steeds met een collega op het werk Gelukkig staat het team achter mij! Maar leuk is anders en ik weet nog niet hoe dit af gaat lopen!



Maar goed, dit weekend maar even ontspannen en het loslaten!



Ik ga lekker de break in hoor. Dit gaat goed komen al hoewel Negan nog genoeg mensen heeft om een hele oorlog te ontketenen.

Ik vond Rick trouwens niet onverschillig toen Negan kenbaar maakte Carl te doden. Volgens mij drong dat niet door! Het gebeurde allemaal wel snel.

Ik vraag me af hoe de saviors gaan reageren als ze horen dat het niet alleen om Alexandria gaat. En ja, Heath moet ook nog een keer opduiken.

En wat als Oceanside hoort dat Negan de eerste slag verloren heeft? Genoeg tijd om te fantaseren!



Oh bah wat vervelend Mac Probeer inderdaad te ontspannen en praat erover met anderen. Dat scheelt.



Hoe gaat het nu met je?
quote:mama_lin schreef op 09 april 2017 @ 10:35:

Zo dames, ik ben ook weer redelijk in het land der levenden. Nog wel een schrale keel en verstopte neus, maar niets dat niet op te lossen is met paracetamol en neusspray. Oudste is op wat kuchen en een loopneus na ook weer in orde en de jongste nog wel koorts gehad vannacht. Dus na een zetpil en wat kinder-neusspray, heeft ze een goede nacht gemaakt.

Gelukkig was man de hele week vrij dus kon ik even lekker rustig doen.

Heb dus in een paar dagen tijd '13 reasons why' uitgekeken. Best een hele goede serie. Alleen wel wat losse eindjes die niet zijn afgemaakt. Dat irriteert me wel wat, maar verder best een sterke serie.Heb het even opgezocht en klinkt inderdaad een mooie en goede serie. Ik ga het kijken voor een andere keer, want even te zwaar voor het moment.
quote:-Kittens- schreef op 09 april 2017 @ 16:29:

En, wat gaan jullie zoal doen op jullie vrije maandagavond?



Die lijst van Liadan



Ik moet nog steeds bij kijken bij GoT, AHS, straks de Fear natuurlijk, Sense 8 en zo nog wat meer. Maar weinig tijd (wel positief) om veel te kijken. Het blijft een beetje bij een aflevering hier en daar



Jij?
quote:Liadan schreef op 10 april 2017 @ 07:56:

Ja, je ziet gelijk waarom ik aan lezen amper toe kom. Ondertiteling lezen
quote:mamsvan schreef op 11 april 2017 @ 09:23:

Omg lovestar



Hoe kan je nou de finale uitstellen. Gewoon. Niet kijken
quote:-catnip schreef op 13 april 2017 @ 19:09:

[...]





Wacht wat, waar gaat dat over?



En welkom terug Lovestar.



Late reactie.....

Ik dacht dat die stukken van Sasha en Abraham een soort dromen waren of flashbacks van eerder. Dat was het natuurlijk wel, maar ik kon het niet goed plaatsen. Het werd mij pas veel duidelijker na het lezen van het wit van Star. Dat is die dag dat Abraham neergeknuppeld werd Sasha wilde blijven, maar ze zijn toch samen gegaan. Alsof ze het dus aanvoelde.



Ik vind dat soort dingen van het lot best freaky.
quote:Fresiaatje schreef op 15 april 2017 @ 20:36:

Ik heb ook een twd droom gehad! Super vaag maar wel een goeie seksscene. Ik ben zwanger, ziu het door de hormonen komen? Ik vind negan lekker, jesus ook maar rick, die blijft toch favoriet!

De details zal ik jullie besparen maar het begon ermee dat simpn een eigen kleine safe zone had gemaakt van een pretpark! En de achtbaan werkte nog. Rick en the family, kingdom en hilltop gingen daarheen omdat ze dachten dat ze hem over konden halen om negan erin te luizen. Dat leek te lukken, simon was gastvrij, bood hen eten, slaapplaats etc. Rick lag in een andere kamer en snachts sloop ik naar hem toe. Er hing al de hele tijd spanning in de lucht. Toen hij de deur opendeed hief hij zijn mes maar hij zag dat ik het was, trok me naar binnen en even stonden we daar tegenover elkaar. Toen pakte hij me vast, gingen we zoenen en gooide hij me op bed... en de rest.. sja.. dat weet alleen ik.

Maar na die glorieuze nacht lag er een plan voor negan en toen liet simon die achtbaan zien. Alle kinderen (?) van hilltop/kingdom en nog paar volwassenen gingen daarin. De rest stond beneden bij het stuk waar de karretjes aan eind van de rit terugkwamen. Die karretjes kwamen terug met zo'n sjjjjjjjssssssh geluid en toen lag iedereen levenloos in die karretjes. Iedereen keek, keek naar elkaar, naar die lichamen en toen kwam simon aanlopen met zo'n rotblik en toen wees hij naar boven, daar hing een bordje met een of andere naam van de attractie ( weet niet meer precies wat, maar iets met verwijzing naar de dood. Ride from hell ofzoiets). Toen trok rick zn pistool en knalde hem neer waarna andere saviors t vuur openden en dik vuurgevecht ontstond. Toen werd ik wakker.Ik wil ook zwanger zijn/worden
quote:Starshine-2 schreef op 17 april 2017 @ 08:44:

Haha die dromen

Ik krijg ze gewoon nietDat dacht ik ook, maar deze week zowaar 2! Ik moet nog steeds hard lachen om mijn droom over Shiba!
quote:Lucylucille schreef op 17 april 2017 @ 13:12:

[...]





Ze is al hoogzwanger, ze bevalt ergens binnen nu en een paar weken.

In de finale (tijdens de opname daarvan was ze 4 maanden) is ze neergeschoten.

Ze zal dus de eerste afleveringen in bed liggen, buiten de camera. Tegen de tijd dat haar verlof erop zit kan ze gewoon weer aansluiten.



Oh jeetje, is ze alweer zo ver. Wat een timing! Zal ze het zo gepland hebben?



Ben benieuwd of we weer melktieten te zien krijgen Die van Tara zijn nog steeds huge!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 15 april 2017 @ 20:36:

Ik heb ook een twd droom gehad! Super vaag maar wel een goeie seksscene. Ik ben zwanger, ziu het door de hormonen komen? Ik vind negan lekker, jesus ook maar rick, die blijft toch favoriet!

De details zal ik jullie besparen maar het begon ermee dat simpn een eigen kleine safe zone had gemaakt van een pretpark! En de achtbaan werkte nog. Rick en the family, kingdom en hilltop gingen daarheen omdat ze dachten dat ze hem over konden halen om negan erin te luizen. Dat leek te lukken, simon was gastvrij, bood hen eten, slaapplaats etc. Rick lag in een andere kamer en snachts sloop ik naar hem toe. Er hing al de hele tijd spanning in de lucht. Toen hij de deur opendeed hief hij zijn mes maar hij zag dat ik het was, trok me naar binnen en even stonden we daar tegenover elkaar. Toen pakte hij me vast, gingen we zoenen en gooide hij me op bed... en de rest.. sja.. dat weet alleen ik.

Maar na die glorieuze nacht lag er een plan voor negan en toen liet simon die achtbaan zien. Alle kinderen (?) van hilltop/kingdom en nog paar volwassenen gingen daarin. De rest stond beneden bij het stuk waar de karretjes aan eind van de rit terugkwamen. Die karretjes kwamen terug met zo'n sjjjjjjjssssssh geluid en toen lag iedereen levenloos in die karretjes. Iedereen keek, keek naar elkaar, naar die lichamen en toen kwam simon aanlopen met zo'n rotblik en toen wees hij naar boven, daar hing een bordje met een of andere naam van de attractie ( weet niet meer precies wat, maar iets met verwijzing naar de dood. Ride from hell ofzoiets). Toen trok rick zn pistool en knalde hem neer waarna andere saviors t vuur openden en dik vuurgevecht ontstond. Toen werd ik wakker.



Heerlijk!!!



Ik heb nog nooit seks met Rick gehad in een droom.. Wel met Negan..
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 16 april 2017 @ 10:41:

Hahahaha wat een droom Fresiaatje

En gefeliciteerd met je zwangerschap.. Hoever ben je ?

Ik heb twd dromen gehad



In een werd ik Negan ofzo of hij gaf mij strenght ik droomde dat ik met paar Michonne en 2 vrouwen bij een picknick tafel buiten aan het eten was.. En er kwam opeens een eng groot wijf aanlopen (Ze leek op de moeder van die honey boo boo) en michonne zei als die bij ons komt zitten ga ik weg jij ook? En ik echt wel.

Dat wijf ging op de andere 2 vrouwen zitten die geplet werden en michonne zei .. Ik vermoord je tegen haar .. En michonne werd in een rivier gegooid en zij pakte mij in mij nek bel en sleurde mij mee de straat in.. (anderen mensen in paniek en ik gillen) toen hoorde ik Negan stem en die zei (mijn naam) i give you strenght en ik had opeens lucille en ik kilde haar..



Toen zat ik onder de bloed en het ging regenen.. Brrr toen verscheen Negan en kwam er een ander droom waarin hij mij ging wassen en we in een luxe hotelkamer waren want dat kan natuurlijk in een Z-A en we hadden het niet meer koud





Ach mactrees zo een vlugge droom Ooh die droom fantastisch gewoon! Heb me rot gelachen. Ik ben trouwens 5 weken en 2 dagen. Heul pril
Alle reacties Link kopieren
En ik droomde vannacht van mijn werk



Wat fijn he, de paasdagen. Lekker extra vrij! (Al weet ik natuurlijk niet of jullie ook extra vrij zijn).
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Fresiaatje

Ik heb heel veel gedroomd tijdens mijn tweede zwangerschap. En meer zeg ik niet (iets over libido ofzo). Dus zou best kunnen dat je droom daardoor komt
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met je, Coda?
verdwaald op het nieuwe forum
Oh, die foto van Norman met bunny oren stond ook bij de muse babes. Ik maakte een grapje dat het duidelijk een referentie was naar Dianes rol in Sky....

....

....

En toen werd de reactie verwijderd. In de groep wordt namelijk niet gepraat over zijn relaties. Op zich een wijs besluit hoor, getuige al die drama op tumblr.

Maar ik wist niet dat 'niet praten over zijn relaties' betekende dat je sommige mensen gewoon moet doodzwijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 17 april 2017 @ 14:02:

[...]





Late reactie.....

Ik dacht dat die stukken van Sasha en Abraham een soort dromen waren of flashbacks van eerder. Dat was het natuurlijk wel, maar ik kon het niet goed plaatsen. Het werd mij pas veel duidelijker na het lezen van het wit van Star. Dat is die dag dat Abraham neergeknuppeld werd Sasha wilde blijven, maar ze zijn toch samen gegaan. Alsof ze het dus aanvoelde.



Ik vind dat soort dingen van het lot best freaky.



Ahh oké, ik snap wat je bedoelt. Was al weer even bang dat ik weer iets gemist had.

En ja, dat soort dingen vind ik ook altijd aardig creepy..
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren




"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven