Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat Kody niet rechtuit kan spreken tegen Mykelti en Tony over het seksuele aspect, lijkt me een van de redenen dat ze zo snel willen trouwen. Hij word hierin erg tegen gehouden door de vrouwen en vind ze erg voorzichtig dit te bespreken. Soort van je kop in het zand steken. Snap dat ze religieus zijn en dat het dan misschien anders bekeken word maar ze delen een man tussen vier vrouwen. Kom op.
Life is always rocky when you're a gem.
Mwah krijg nou niet de indruk dat hij van zijn vrouwen niet over seks mag praten. Maar ik denk dat ze doorhebben dat dat net niet het argument is waarmee je bij je dochter gaat krijgen wat je wilt.



Ik vind het dan wel weer bijzonder dat mykelti er zo zakelijk ingaat. "Ik wist al dat het december ging worden maar ik wilde er nog wat uit halen"
Alle reacties Link kopieren
Wow. Trots op de onderhandeling. Onbegrijpelijk. Je word hier gechanteerd door je dochter. Is dit serieus?

Ik vind haar erg ondankbaar en verwend.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Of ze vinden het gênant om over seks te praten voor de camera.
Alle reacties Link kopieren
quote:Opaque schreef op 19 april 2017 @ 21:31:

Wow. Trots op de onderhandeling. Onbegrijpelijk. Je word hier gechanteerd door je dochter. Is dit serieus?

Ik vind haar erg ondankbaar en verwend.Ja ik sta er ook versteld van zo koud en verwend komt het over en dan ben je opgegroeid met zoveel zussen en broers.
Die Robin wordt ook steeds sekslozer of ligt dat aan mij ?
quote:hollandstheemutsje schreef op 19 april 2017 @ 21:32:

[...]





Ja ik sta er ook versteld van zo koud en verwend komt het over en dan ben je opgegroeid met zoveel zussen en broers.Op zo'n groot gezin kun je natuurlijk best statistieken loslaten en dan zitten er altijd een paar eh... vreemde vogels bij.
Alle reacties Link kopieren
Ze is net bevallen.
quote:hollandstheemutsje schreef op 19 april 2017 @ 21:32:

[...]





Ja ik sta er ook versteld van zo koud en verwend komt het over en dan ben je opgegroeid met zoveel zussen en broers.Ze heeft wrs juist geleerd om te vechten voor wat ze wil.
quote:hollandstheemutsje schreef op 19 april 2017 @ 21:34:

Ze is net bevallen.Inderdaad. En volgens mij heeft ze sowieso 4 of 5 kinderen? Zat vrouwen die er slechter uitzien met zo veel kinderen
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk die Mykelti, ze moet zich kapot schamen. En die Tony vind ik ook niet echt leuk overkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kashri schreef op 19 april 2017 @ 21:33:

[...]



Op zo'n groot gezin kun je natuurlijk best statistieken loslaten en dan zitten er altijd een paar eh... vreemde vogels bij.
Life is always rocky when you're a gem.
quote:Kashri schreef op 19 april 2017 @ 21:34:

[...]



Inderdaad. En volgens mij heeft ze sowieso 4 of 5 kinderen? Zat vrouwen die er slechter uitzien met zo veel kinderen Huh hoeveel hebben zij en kody er inmiddels ?
Wat denk je.. wat zou kody doen als er echt een man in het spel is?
quote:hollandstheemutsje schreef op 19 april 2017 @ 21:34:

Ze is net bevallen.Ik zei niet dik he ;) maar seksloos zo'n miss Etam geval is het nu
quote:Pretzel66 schreef op 19 april 2017 @ 21:45:

[...]



Ik zei niet dik he ;) maar seksloos zo'n miss Etam geval is het nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 19 april 2017 @ 21:45:

[...]



Ik zei niet dik he ;) maar seksloos zo'n miss Etam geval is het nuIk vind haar juist zo leuk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ze is wel de leukste ja dan Christine , janelle en de minste vind ik Meri.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar ook de leukste, dan Janelle of Christine (die wisselen steeds van rang bij mij) en dan Meri.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Robyn en Meri de minst leuke. Meri nu als laatste omdat ik haar af en toe zo vind zeuren. Robyn zegt dan nog verstandige dingen zo nu en dan. Janelle vind ik de leukste. Aspyn vind ik trouwens ook een leuke meid geworden wat ik nu van haar zie.
Life is always rocky when you're a gem.
Veel reclame...
Is die Caleb polygaam ? En Tony ?

Heb de eerste afleveringen gemist sorry
Hè wat is dat...hokken mykelti en caleb? Dat mag toch helemaal niet?
Alle reacties Link kopieren
Caleb niet. Tony weet ik niet.
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
Alle reacties Link kopieren
Blauwuiltje, ik denk dat je Maddy bedoeld die is toch bij Caleb?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven