Samsung s7

20-04-2017 00:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb de Samsung Galaxy s7 vandaag gekocht maar hier staat nog Android 6.1 op. Updaten naar de 7 staat er nog niet op. Heb al op Android World gekeken en deze moet er wel op kunnen weet iemand wanneer deze update door komt? Of hoe ik hem er nu al op kan zetten



Mvg
Eind februari/begin maart is ie in elk geval beschikbaar gekomen bij KPN, Vodafone en T-mobile. Als je een beetje handig bent met de PC kun je kijken of je 'm kunt krijgen via Samsung Smart Switch, maar ik weet niet of daarmee je garantie vervalt. In elk geval wel met de methode die ik gebruik (Odin). Als je er geen verstand van hebt: niet doen en afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag toch aannemen dat de garantie niet vervalt, als je software of het OS op je smartphone bijwerkt.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Dan laat je hem toch zoeken naar updates?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:hans66 schreef op 20 april 2017 @ 08:40:

Ik mag toch aannemen dat de garantie niet vervalt, als je software of het OS op je smartphone bijwerkt.Als je 'm moet rooten om de software handmatig te installeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Izzy_ schreef op 20 april 2017 @ 10:55:

Als je 'm moet rooten om de software handmatig te installeren.Ik vermoed dat de garantie vervalt bij rooten (en in geval van iOS-apparaten jailbreaken).
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven