Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 19 april 2017 @ 14:53:

[...]





Oh ja dat is handiger, ga ik dat doen !

Weet je wat ook lekker is, pindakaas op een rijstwafel mmmmmm !Dat doe ik ook altijd,heerlijk!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 19 april 2017 @ 15:01:

[...]



E zijn ook mannen met een luchtje op wat naar grond ruikt. Ik denk dan altijd dat ze ook zo smaken



Ieuw soms kom je iemand tegen met zo'n penetrante parfumlucht en dan denk ik altijd het zal je man/vrouw maar zijn dan zit je de hele dag in die meurlucht !

Soms blijft dan de smaak van die parfum in je mond hangen, getver !
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 19 april 2017 @ 15:01:

Er zijn ook mannen met een luchtje op wat naar grond ruikt. Ik denk dan altijd dat ze ook zo smaken

Tja, daar kun je maar op één manier achterkomen natuurlijk



Maar het is inderdaad een vreemd fenomeen, dat je iets 'proeft' wat helemaal niet eetbaar is.

Ik heb weleens kaas gehad die ik naar een ouwe vent vond smaken.



Maar goed, om nog even smakelijk af te sluiten; ik zag deze bij de Jumbo:







Ik wist niet zeker meer of ik ze eerder had gezien.
You don't have to fit into the format
Ik ken wel iemand die heel blij wordt van die ijsjes ! Ik heb ze hier nog niet gezien in de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
Net de karamel-zeezoutvla van Mona geprobeerd. Best lekker, alleen wel machtig. Alsof je een zak Werthers zit weg te lepelen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ben verslaafd aan Werthers.

Toch maar gaan halen dan, die vla.
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 16:37:

[...]



Tja, daar kun je maar op één manier achterkomen natuurlijk



Maar het is inderdaad een vreemd fenomeen, dat je iets 'proeft' wat helemaal niet eetbaar is.

Ik heb weleens kaas gehad die ik naar een ouwe vent vond smaken.



Maar goed, om nog even smakelijk af te sluiten; ik zag deze bij de Jumbo:



[afbeelding]



Ik wist niet zeker meer of ik ze eerder had gezien.Ik vind die niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pientjexxxx schreef op 16 april 2017 @ 15:16:

[...]





Zoiets lag er twee jaar geleden toch ook al in de supermarkt?



Geen idee maar ik ben verkocht.

Die nieuwe tonys is die alleen bij marqt te koop? Zoiets las ik ergens ?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Sultana FruitBiscuit Spelt & Quinoa Dadel zijn heerlijke knapperige FruitBiscuits gemaakt van oergranen als spelt, quinoa en teff met stukjes dadel. Maar liefst 30% minder suikers en rijk aan vezels. Handig per 3 verpakt.

Met spelt en quinoa

30% minder suiker dan reguliere FruitBiscuits

Rijk aan vezels

Fruitig en knapperig van smaak





Ik vind het niet heel bijzonder. Als ik het blind zou proeven had het ook de naturel variant kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 19 april 2017 @ 19:33:

Ik vind die niet lekker.Ik lust sowieso geen chocolade-ijs, maar het is dus ook geen aanrader voor degenen die er wel van houden?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 19:33:

Oh, ik ben verslaafd aan Werthers.

Toch maar gaan halen dan, die vla.O, dan vind je deze zéker lekker! Is wel verslavend.. ik zit momenteel te twijfelen of ik stiekem toch nog een bakje neem
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 19:47:

[...]



Ik lust sowieso geen chocolade-ijs, maar het is dus ook geen aanrader voor degenen die er wel van houden?Ik vind van niet. Het smaakt helemaal niet naar Toblerone en heeft een vierde nasmaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 19 april 2017 @ 19:50:

O, dan vind je deze zéker lekker! Is wel verslavend.. ik zit momenteel te twijfelen of ik stiekem toch nog een bakje neem

Doe maar lekker



Ik ga het morgen halen.

Eigenlijk wil ik het NU, maar hang al in mijn uitgelubberde joggingbroek op de bank.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Net naar de ah geweest voor de nieuwe Tony, hebben ze hem niet
quote:wiezel schreef op 19 april 2017 @ 19:40:

[...]





Geen idee maar ik ben verkocht.

Die nieuwe tonys is die alleen bij marqt te koop? Zoiets las ik ergens ?Ja, alleen bij Marqt en de tony shop in Amsterdam
Alle reacties Link kopieren
Jamin heeft ze meestal ook.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Daremanda schreef op 19 april 2017 @ 20:57:

[...]



Ja, alleen bij Marqt en de tony shop in AmsterdamVerdorie. Hij lijkt me zo lekker.... maar hier geen marqt
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Heeft de wereldwinkel ze niet ? Hier hebben ze bij de wereldwinkel alle bijzondere smaken, sowieso meer keus dan bij AH.
Alle reacties Link kopieren
De AH zou toch ook estafette-reep gaan hanteren? Was eerst passievrucht yoghurt oid en daarna met kaneelkoekjes. Eerste was wel lekker, 2e muf
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Bij ons in de AH hebben ze die kaneel Tony. Gisteren die maar gehaald ter vervanging, morgen maar even langs de Jamin. Kijken of ze daar de honey hebben.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons in de AH hebben ze op de versafdeling nieuwe koeken waaronder lavakoeken; licht gezout deeg met een dikke laag caramelachtige stroop binnen in. M'n nieuwe verslaving
Alle reacties Link kopieren


Dat klinkt mij als een nieuwe verslaving. Gaat vanavond even langs de appie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miriam1981 schreef op 20 april 2017 @ 14:52:

Bij ons in de AH hebben ze op de versafdeling nieuwe koeken waaronder lavakoeken; licht gezout deeg met een dikke laag caramelachtige stroop binnen in. M'n nieuwe verslaving



Blijkbaar is dit een nieuw ding.

Ik zag ze ook al liggen bij de AH to Go en heb er zojuist een meegenomen bij de SPAR University.

Nog niet geprobeerd dus ik kan nog niet zeggen of hij lekker is maar dit klinkt goed.
Alle reacties Link kopieren
Die koeken zijn inderdaad heel lekker, maar wel ook enorm groot en best machtig!



Ik kreeg wel een beetje zo'n gek mondgevoel na het eten ervan, wat je soms met cake ook hebt. Weet niet zo goed waar dat aan ligt, veel boter?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar de AH geweest maar helaas hebben ze die bij mij niet. Alleen de kokos, carrot en rocky road cake.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven