Haags zwembad geterroriseerd door Nieuwe Nederlanders

20-04-2017 15:07 313 berichten
Met stijgende verbazing, maar is het daar echt zo'n bende? Ik herken het niet van de zwembaden bij ons in de buurt. Daar is ook weleens overlast van nieuwe Nederlandse jongens, maar niet zo erg als daar,

---

M.b.t. het Zuiderparkbad is gebleken dat al sinds de opening (in 2000) er heel veel problemen zijn met vooral allochtonen met een islamitische achtergrond. Zij domineren (en bezitten) het zwembad dusdanig dat veel medebezoekers én personeel daar ernstig onder lijden.



Ook blijven veel autochtone bezoekers weg uit angst voor al datgeen wat er heeft plaatsgevonden en nog steeds plaatsvindt!Wij als personeel zijnde geven in deze e-mail een paar concrete voorbeelden (let wel dat is bij lange na niet alles).



http://www.telegraaf.nl/b ... mbadtuig_vogelvrij__.html
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook niet en ik woon in Rotterdam-Zuid. Natuurlijk komen daar ook allochtonen zwemmen, maar de boel terroriseren.. nee.
Alle reacties Link kopieren
Was bij de Tongelreep in Eindhoven ook het geval; daar waren op,tijden dat er veel van dat soort groepen kwamen altijd potige beveiligers aanwezig.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst vind ik nieuwe Nederlanders een beetje een mwah-term.

Verder is er weinig nieuws onder de zon. Ik snap niet dat het zwembadpersoneel niet harder ingrijpt. Er zijn toch huisregels. Gij zult niet slopen en aanranden lijkt me een goede start. Verplicht identificeren en bij wanklanken die gasten niet meer toelaten.
Tsja
quote:nessemeisje schreef op 20 april 2017 @ 15:15:

Allereerst vind ik nieuwe Nederlanders een beetje een mwah-term.

Verder is er weinig nieuws onder de zon. Ik snap niet dat het zwembadpersoneel niet harder ingrijpt. Er zijn toch huisregels. Gij zult niet slopen en aanranden lijkt me een goede start. Verplicht identificeren en bij wanklanken die gasten niet meer toelaten.Bij aanranding politie bellen en laten oppakken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom verbaast je dit?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 20 april 2017 @ 15:18:

Waarom verbaast je dit?Dit is al jaren gaande op meerdere plaatsen maar niets aan de hand hoor autochtonen doen het ook en blablabla
Alle reacties Link kopieren
En nu is het wachten op de forummer die toch zo'n lieve Marokkaanse buurjongen heeft die altijd de boodschappen draagt voor zijn moeder en bij die forummer de tuin snoeit en oh ja diegene die vorige week de spiegel van haar auto had afgebroken was een rasechte Nederlander. En zij is vorig jaar betast door een Nederlander in het zwembad.



Je zal er maar wonen en fijn willen gaan zwemmen maar dat niet kunnen omdat je een Hollandse vrouw bent en volgens zo'n opgeschoten rotjoch vogelvrij bent omdat je een bikini draagt.



Dat tuig moeten ze veel harder aanpakken.
Alle reacties Link kopieren
Was 20 jaar geleden al in Tropicana, daar zaten ook 'nieuwe Nederlanders met een migratieachtergrond' in de wildwaterbaan te wachten tot er meisjes voorbijkwamen die ze onder water konden betasten.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 20 april 2017 @ 15:21:

En nu is het wachten op de forummer die toch zo'n lieve Marokkaanse buurjongen heeft die altijd de boodschappen draagt voor zijn moeder en bij die forummer de tuin snoeit en oh ja diegene die vorige week de spiegel van haar auto had afgebroken was een rasechte Nederlander. En zij is vorig jaar betast door een Nederlander in het zwembad.



Je zal er maar wonen en fijn willen gaan zwemmen maar dat niet kunnen omdat je een Hollandse vrouw bent en volgens zo'n opgeschoten rotjoch vogelvrij bent omdat je een bikini draagt.



Dat tuig moeten ze veel harder aanpakken.

Nou, ik zou jou ook niet willen tegenkomen..

Wat een negatieve grote bek. Lijkt me naar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Wintertime16 schreef op 20 april 2017 @ 15:22:

Was 20 jaar geleden al in Tropicana, daar zaten ook 'nieuwe Nederlanders met een migratieachtergrond' in de wildwaterbaan te wachten tot er meisjes voorbijkwamen die ze onder water konden betasten.

Dat is ook de ondergang van het zwembad geworden.

Heel erg zonde
Alle reacties Link kopieren
In mijn eerste post ooit hier op dit forum (+/- 15 jaar geleden) ben ik totaal gefileerd omdat ik stelde dat dat soort gastjes (jong, grote groep, bepaalde achtergrond) vaak niet naar het zwembad kwam om te zwemmen. Nou, dat was echt vloeken in de kerk.

Maar het ís gewoon zo. Die gasten komen om te rellen, te provoceren en aan te randen. En niemand doet er iets tegen. Ik hoop dat ze echt een keer de verkeerde tegenkomen en compleet in elkaar gerost worden.
quote:sugarmiss schreef op 20 april 2017 @ 15:21:

En nu is het wachten op de forummer die toch zo'n lieve Marokkaanse buurjongen heeft die altijd de boodschappen draagt voor zijn moeder en bij die forummer de tuin snoeit en oh ja diegene die vorige week de spiegel van haar auto had afgebroken was een rasechte Nederlander. En zij is vorig jaar betast door een Nederlander in het zwembad.



Je zal er maar wonen en fijn willen gaan zwemmen maar dat niet kunnen omdat je een Hollandse vrouw bent en volgens zo'n opgeschoten rotjoch vogelvrij bent omdat je een bikini draagt.



Dat tuig moeten ze veel harder aanpakken.Ach, donder toch op met die stemmingmakerij. Jezusmina zeg.
quote:sugarmiss schreef op 20 april 2017 @ 15:21:

En nu is het wachten op de forummer die toch zo'n lieve Marokkaanse buurjongen heeft die altijd de boodschappen draagt voor zijn moeder en bij die forummer de tuin snoeit en oh ja diegene die vorige week de spiegel van haar auto had afgebroken was een rasechte Nederlander. En zij is vorig jaar betast door een Nederlander in het zwembad.



Je zal er maar wonen en fijn willen gaan zwemmen maar dat niet kunnen omdat je een Hollandse vrouw bent en volgens zo'n opgeschoten rotjoch vogelvrij bent omdat je een bikini draagt.



Dat tuig moeten ze veel harder aanpakken.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 15:26:

[...]





Ach, donder toch op met die stemmingmakerij. Jezusmina zeg.En hier is ze al! Ook van die vriendelijke woorden.....
Alle reacties Link kopieren
Verrassing!
quote:Pientjexxxx schreef op 20 april 2017 @ 15:29:

[...]





En hier is ze al! Ook van die vriendelijke woorden.....

'

Nee maar echt, het lijkt wel alsof alle topics op deze pijler alleen maar zijn bedoeld voor PVV-ers om hun gal te spuien. Dat schiet bij mij soms (vaak) verkeerd. Over het algemeen reageer ik niet zo fel, maar dit soort stemmingmakerij....
quote:nessemeisje schreef op 20 april 2017 @ 15:15:

Allereerst vind ik nieuwe Nederlanders een beetje een mwah-term.

Verder is er weinig nieuws onder de zon. Ik snap niet dat het zwembadpersoneel niet harder ingrijpt. Er zijn toch huisregels. Gij zult niet slopen en aanranden lijkt me een goede start. Verplicht identificeren en bij wanklanken die gasten niet meer toelaten.Dit dus. Eens.
Hunniebunnie.jij maakt ook stemmingmakerij door steeds weer de PVV aan te wijzen......

Volgens mij kiezen er haast geen forummers op dit topic voor PVV................
quote:Habbekratz schreef op 20 april 2017 @ 15:36:

Hunniebunnie.jij maakt ook stemmingmakerij door steeds weer de PVV aan te wijzen......

Volgens mij kiezen er haast geen forummers op dit topic voor PVV................Check, daar heb je me. Dus daarvoor excuus. Dat is het rode lap-effect dat woorden als 'nieuwe Nederlanders' op mij hebben. Mea culpa.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 15:31:

[...]



'

Nee maar echt, het lijkt wel alsof alle topics op deze pijler alleen maar zijn bedoeld voor PVV-ers om hun gal te spuien. Dat schiet bij mij soms (vaak) verkeerd. Over het algemeen reageer ik niet zo fel, maar dit soort stemmingmakerij....



Ik stem helemaal geen PVV en ik vind het heel irritant dat mensen die dit soort zaken (misdragingen in het zwembad door Marokkanen/moslims) aan de kaak stellen gelijk weggezet worden als PVV'er.



Het is schandalig dat de overheid dit jarenlang laat gebeuren en dat zo'n zwembad alles onder de pet wil houden. Ik vind jouw reactie ook heel raar, want waarom is het stemmingmakerij als er problemen benoemd worden? Alsof die problemen niet bestaan of zomaar verdwijnen als je erover zwijgt.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 15:41:

[...]





Check, daar heb je me. Dus daarvoor excuus. Dat is het rode lap-effect dat woorden als 'nieuwe Nederlanders' op mij hebben. Mea culpa.Maar Nieuwe Nederlanders is een benaming die door Gemeentes worden gegeven. Waarom is dat dan een rode lap effect voor je?

https://www.zwolle.nl/won ... ieren/nieuwe-nederlanders
quote:Pientjexxxx schreef op 20 april 2017 @ 15:44:

[...]





Ik stem helemaal geen PVV en ik vind het heel irritant dat mensen die dit soort zaken (misdragingen in het zwembad door Marokkanen/moslims) aan de kaak stellen gelijk weggezet worden als PVV'er.



Het is schandalig dat de overheid dit jarenlang laat gebeuren en dat zo'n zwembad alles onder de pet wil houden. Ik vind jouw reactie ook heel raar, want waarom is het stemmingmakerij als er problemen benoemd worden? Alsof die problemen niet bestaan of zomaar verdwijnen als je erover zwijgt.



Omdat er meteen 'nieuwe Nederlanders' wordt vermeld. Je kunt ook zeggen 'rotjongens verpesten het' ofzo, maar nee, er moet meteen een stempel op. En zoveel media doen het. Nooit lees je eens 'blanke man..' Nee, alleen als het niet-blank is, wordt dat gemeld. En daar erger ik me kapot aan.

Jij hebt op jouw beurt, net als iemands hierboven, gelijk als je zegt dat ik ook niet iedereen meteen als PVV-er moet wegzetten. Dat is idd. dan weer mijn valkuil.

Maar ik heb het dus niet over verzwijgen, maar over de manier waarop mensen worden beschreven. Als ze niet een doorsnee witte Jan of Kees zijn.
quote:Habbekratz schreef op 20 april 2017 @ 15:46:

[...]



Maar Nieuwe Nederlanders is een benaming die door Gemeentes worden gegeven. Waarom is dat dan een rode lap effect voor je?

https://www.zwolle.nl/won ... ieren/nieuwe-nederlandersOmdat dit nou preciés de reden is waarom veel mensen, waarvan de ouders of grootouders uit een ander land komen, zich geen volwaardige Nederlanders voelen. Het zijn nl. gewoon Nederlanders, tenminste, als ze hier geboren zijn. Maar 'wij' (ik generaliseer, dat realiseer ik me) blijven maar wijzen op hun afkomst. Mijn moeder was officieel ook allochtoon, maar allá, omdat het daar over Indo's ging, mocht ze dan toch als Nederlander doorgaan. Ik vind dat meten met twee maten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven