Geld & Recht alle pijlers

AH Persoonlijke Bonus: is het wat?

13-04-2017 17:16 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Bonuskaart, maar geen persoonlijke. Omdat ik daar het voordeel niet van zie. Maar ja, dat komt ook doordat die persoonlijke aanbiedingen niet zichtbaar zijn voor gewone stervelingen (zoals ikzelf). Dus: heb jij Persoonlijke Bonus? En is het de moeite waard? Krijg je, in ruil voor nóg meer persoonsgegevens heel gave kortingen? Of valt het tegen en moet ik voor deze habbekrats mijn ziel niet aan de duivel (of de ap) willen verkopen?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:gemberpannekoek schreef op 14 april 2017 @ 10:00:

[...]





maar zijn die mails ook allemaal van de 'echte' albert heijn? of zijn het van die phishing mails (nep)? kun je zien aan het e-mailadres van de afzender.... ik krijg één keer in de week een mail met 'echte' bonusaanbiedingen, maar inderdaad ook wel veel van die nepmails. De laatste overigens niet alleen zogenaamd van AH, maar ook van Jumbo (waar ik nooit kom) en van diverse banken waar ik niet eens klant ben



Als het echt van AH is, staat jouw naam ook correct in de aanhef, ipv 'Beste klant' ofzoiets.

Vond ik ook wel een handige tip.

Ik krijg ook eens in de zoveel tijd een kadootje van Albert Heijn. Een fles wasverzachter, een nieuwe mueslireep.... Maar goed, daar geef ik Appie wel een volledig inzicht voor terug in mijn aankoopgedrag. Voor Appie een koopje, maar goed, ik word nu eenmaal heel blij van gratis dingetjes En ja, die gepersonaliseerde Bonus-aanbiedingen, daar ben ik toch ook wel gevoelig voor...
Ik heb gepersonaliseerde kaart en krijg interessante aanbiedingen. Koop er alle boodschappen wekelijks. Gratis zaken echter ontvang ik niet. Hoe kan dat? Hoe worden jullie daarvan op de hoogte gesteld?
quote:Troeteltje schreef op 17 april 2017 @ 19:40:

Ik heb gepersonaliseerde kaart en krijg interessante aanbiedingen. Koop er alle boodschappen wekelijks. Gratis zaken echter ontvang ik niet. Hoe kan dat? Hoe worden jullie daarvan op de hoogte gesteld?Via de mail met de persoonlijke aanbiedingen. Niet vaak hoor
Ik vind die persoonlijke bonuskortingen wel fijn

Ik bestel wekelijks online en laat thuisbezorgen

Afgelopen week had ik deze persoonlijke aanbiedingen:



6 x ah cola van 4,99 voor 3,74

ah biologische yoghurt 500 gr van 1.49 voor 1,12

alle milka repen 300 gr van 2,89 voor 2,46

ah likkepot van 1,45 voor 1,12

ah biologische crackers 200 gr van 1,99 voor 1,49

alle ah krokante pizza's van 1,99 voor 1,49

alle ah runderhamburgers 2 stuks van 1,85 voor 1,39

optimel drink van 1,33 voor 1.00

campina vlavlip van 1,45 voor 1,09

zak sperziebonen 600 gr van 2,89 voor 2,21
quote:Troeteltje schreef op 17 april 2017 @ 19:40:

Ik heb gepersonaliseerde kaart en krijg interessante aanbiedingen. Koop er alle boodschappen wekelijks. Gratis zaken echter ontvang ik niet. Hoe kan dat? Hoe worden jullie daarvan op de hoogte gesteld?

Ik krijg ook zeer zelden een gratis product. Mijn moeder krijgt ze aan de lopende band, ook dingen die totaal niet bij haar boodschappenpatroon passen (en die krijgen wij dan ). We doen allebei ongeveer even vaak boodschappen bij AH, waarbij ik voor een heel gezin koop en zij alleen voor zichzelf. Dus aan besteding kan het bijna niet liggen. Ik snap het ook niet. Zij gratis een fles Robijn wasmiddel en ik 8 cent korting op een pakje smintjes . Vinniknieeerlijk...



En áls ik dan eens een product gratis krijg heeft 'mijn' AH het vaak niet eens in 't assortiment en kan ik er alsnog geen gebruik van maken.
Deze week kreeg ik 3 blikjes frisdrank gratis. Ik krijg bericht via mijn mail.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shiva- schreef op 17 april 2017 @ 20:19:

Ik vind die persoonlijke bonuskortingen wel fijn

Ik bestel wekelijks online en laat thuisbezorgen

Afgelopen week had ik deze persoonlijke aanbiedingen:



6 x ah cola van 4,99 voor 3,74

ah biologische yoghurt 500 gr van 1.49 voor 1,12

alle milka repen 300 gr van 2,89 voor 2,46

ah likkepot van 1,45 voor 1,12

ah biologische crackers 200 gr van 1,99 voor 1,49

alle ah krokante pizza's van 1,99 voor 1,49

alle ah runderhamburgers 2 stuks van 1,85 voor 1,39

optimel drink van 1,33 voor 1.00

campina vlavlip van 1,45 voor 1,09

zak sperziebonen 600 gr van 2,89 voor 2,21



Waren dit geen algemene aanbiedingen, die dan boven aan komen te staan omdat je ze ooit eerder hebt gekocht?



Persoonlijke aanbiedingen zijn altijd maar 2 en je krijgt ze per mail, en ze slaan nooit ergens op.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ook veel cadeaus erbij. Deze keer, tandpasta, en 2x huttekaas.

Vorige keer erg veel, grolsch bier, zak winegums minder suiker, kupje kokosboter, ook heb ik eerder toiletblokken gekregen (duurmerk)



Ik verbaas me er altijd over, best veel!



De eerste keer kreeg ik een mini jam, zo'n baby formaat, dat vond ik wat karig. Misschien doen ze het steeksproefgewijs? Of per doelgroep, verschillende test producten?

Jij bent niet dezelfde doelgroep je moeder.

Ikkreeg namelijk ook een mail met wat ik van de kado's vond.



Misschien dat mensen die dat invullen, daar op reageren, meer kado's krijgen?
quote:Gele_Suikerspin schreef op 20 april 2017 @ 10:37:

[...]





Waren dit geen algemene aanbiedingen, die dan boven aan komen te staan omdat je ze ooit eerder hebt gekocht?



Persoonlijke aanbiedingen zijn altijd maar 2 en je krijgt ze per mail, en ze slaan nooit ergens op.



Nee, dit waren persoonlijke aanbiedingen

Als ik inlog op de site staan ze bij de bonusartikelen met vermelding 'persoonlijke bonus', en ik ontvang idd ook altijd een mail



Voor deze week heb ik 7 persoonlijke bonussen, zie screenshot

En die cadeautjes krijg ik er ook altijd bij

Tegenwoordig kan je aan en uitvinken wat je er bij wil hebben, dat vind ik wel fijn want niet alles gebruik ik

En da's zonde, want dan kunnen ze daar wat mij betreft anderen weer blij mee maken
quote:Gele_Suikerspin schreef op 20 april 2017 @ 10:37:

[...]





Waren dit geen algemene aanbiedingen, die dan boven aan komen te staan omdat je ze ooit eerder hebt gekocht?



Persoonlijke aanbiedingen zijn altijd maar 2 en je krijgt ze per mail, en ze slaan nooit ergens op.Nee hoor, ik krijg ook altijd wel 7 persoonlijke aanbiedingen. Het hangt er denk ik vanaf hoeveel je aan boodschappen uitgeeft.
quote:bubbelwijn schreef op 20 april 2017 @ 11:05:

[...]





Nee hoor, ik krijg ook altijd wel 7 persoonlijke aanbiedingen. Het hangt er denk ik vanaf hoeveel je aan boodschappen uitgeeft.



Bij mij dus hetzelfde :-)

Deze week had ik er 7, maar soms is het zelfs nog meer
Alle reacties Link kopieren
Hmmm... Mag ik vragen wat jullie dan per week ongeveer uitgeven aan boodschappen? Wij doen daar alle weekboodschappen (gemiddeld tussen 100-150 euro per week), maar ik krijg iedere week maar 2 persoonlijke aanbiedingen en heb nog nooit iets gratis aangeboden gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat het zo verschilt per persoon en regio denk ik.



Voor de mensen die geen cadeaus krijgen staat het ook niet op de lijst voordat je bevestigd?

Anders steelt de bezorger ze misschien
Ik denk tussen de €75 en €100. Misschien verschilt het per filiaal. Want er staat altijd bij dat ik het alleen in "mijn eigen" Ah kan ophalen, met het adres van het filiaal waar ik idd altijd kom.
quote:bubbelwijn schreef op 20 april 2017 @ 10:32:

Deze week kreeg ik 3 blikjes frisdrank gratis. Ik krijg bericht via mijn mail.Ik ook.. 3 blikjes Finley..
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik goed dat sommigen naar de winkel moeten voor de gratis producten?

Of halen jullie de boodschappen altijd bij een afhaalpunt?



Bij mij zitten de gratis producten gewoon bij de bezorg bestelling.
Ik bestel nooit online en ook niet met een afhaalpunt. Gewoon ouderwets zelf pakken en naar de kassa. Zou daar het verschil zitten?
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 20 april 2017 @ 15:21:

Ik bestel nooit online en ook niet met een afhaalpunt. Gewoon ouderwets zelf pakken en naar de kassa. Zou daar het verschil zitten?Ik ga ook altijd zelf naar de winkel, dus dat kan het niet zijn!
Als je naar je wekelijkse persoonlijke bonusmail gaat zie de dan helemaal onderin bij "persoonlijke gegevens" ook "mijn winkel" staan? Als dat misschien niet is ingevuld, dan weten ze niet waar ze je naar toe moeten sturen.

En anders heb ik echt geen idee waar ze het op baseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 20 april 2017 @ 16:54:

Als je naar je wekelijkse persoonlijke bonusmail gaat zie de dan helemaal onderin bij "persoonlijke gegevens" ook "mijn winkel" staan? Als dat misschien niet is ingevuld, dan weten ze niet waar ze je naar toe moeten sturen.

En anders heb ik echt geen idee waar ze het op baseren.Daar had ik nog niet aan gedacht! Dank voor de suggestie Gelijk aangepast. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bijna nooit producten die ik nodig heb in de persoonlijke bonus, of de korting is niet echt aantrekkelijk, of ik ben het al weer vergeten wat het was in de supermarkt, en die ene keer dat ik wel de pindakaas wou hebben, ging de korting niet automatisch bij de kassa af, moest mijn vriend eerst weer langs de klantenservice, want die had ik met mijn bonuskaart extra naar de ah gestuurd.

Hij heeft er zelf ook een bonuskaart, maar wij hebben steeds dezelfde "persoonlijke aanbiedingen", terwijl wij toch verschillende dingen kopen.

In het verleden hebben hij of ik een enkele keer een mail voor een gratis product gehad, maar soms was dan net het schap in de winkel weer leeg, nu ja soms lukte het ook wel direct in één keer. Maar wij gaan ook niet voor onze weekboodschappen naar de ah, dus daar zal het wel in zitten.

Net als met het kruidvat pasje, ik heb het al sinds het begin, kijk ook regelmatig naar de dagelijkse aanbieding, maar haast nog nooit gebruik van de aanbieding gemaakt.
quote:Odille schreef op 20 april 2017 @ 13:11:

Hmmm... Mag ik vragen wat jullie dan per week ongeveer uitgeven aan boodschappen? Wij doen daar alle weekboodschappen (gemiddeld tussen 100-150 euro per week), maar ik krijg iedere week maar 2 persoonlijke aanbiedingen en heb nog nooit iets gratis aangeboden gekregen.Tussen de 190 en 210 euro per week
quote:Gele_Suikerspin schreef op 20 april 2017 @ 13:17:

Bijzonder dat het zo verschilt per persoon en regio denk ik.





Ik heb geen idee waarom het niet bij iedereen hetzelfde is

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik nu zo'n kleine 5 jaar elke week laat bezorgen, en dat ze me graag als klant willen houden

Want sinds Jumbo in mijn stad ook thuisbezorgd, zijn de persoonlijke bonussen en cadeautjes wel in aantal gestegen
Alle reacties Link kopieren
quote:Shiva- schreef op 21 april 2017 @ 01:47:

[...]





Ik heb geen idee waarom het niet bij iedereen hetzelfde is

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik nu zo'n kleine 5 jaar elke week laat bezorgen, en dat ze me graag als klant willen houden

Want sinds Jumbo in mijn stad ook thuisbezorgd, zijn de persoonlijke bonussen en cadeautjes wel in aantal gestegen Dit klopt inderdaad. Jumbo bezorgd hier nu ook en dat merk je bij Ah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven