Belachelijke traktaties

20-04-2017 17:34 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn belachelijke traktaties die jouw kinderen gehad hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:pien6 schreef op 20 april 2017 @ 17:37:

Bootje met foto
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit toen zoon 4 werd chips kettingen gemaakt

2 lange drop veters met nib itts ringen eraan, wat een werk ! Toen ie 5 werd ook

Naar action voor stoep krijt
Noorse hinkelbospaddotaart
Alle reacties Link kopieren
quote:Hugh-Jazz schreef op 20 april 2017 @ 18:09:

Koude spruiten met appelmoes in een plastic boterhamzakje. Denk dat de moeder vergeten had iets te kopen.Meen je dat?
quote:sushilala schreef op 20 april 2017 @ 18:04:

Toen ik klein was kreeg ik eens een plakje leverworst met een dropveter erdoorheen



Geen idee wat mijn kinderen krijgen



Dan haat je kinderen.

Alle reacties Link kopieren
ik vind traktaties maken echt super leuk en ben er ook wel creatief in. heb 3 kinderen en ze hebben nog nooit het zelfde getrakteerd.

ik geef altijd een paar opties en daar mogen ze uit kiezen of ze komen zelf met iets war ze willen trakteren.

ik kan mij nou echt niet irriteren aan een traktatie van iemand. ik vind dat ieder dat voor zich moet weten.

ik hou ook rekening met allergieën etc en dingen wat kinderen niet mogen eten ivm geloof oid.
anoniem_210440 wijzigde dit bericht op 20-04-2017 18:38
Reden: moest nog iets bij
% gewijzigd
quote:sandy1974 schreef op 20 april 2017 @ 18:25:

Ik heb ooit toen zoon 4 werd chips kettingen gemaakt

2 lange drop veters met nib itts ringen eraan, wat een werk !



Ja die heb ik ook wat gemaakt zeg!



En vaak gewoon zakjes chips in een leuk versierde mand.



Wat ik stomme traktaties vind zijn de cadeautjes. En de moeders die elkaar dan gaan overtroeven.
quote:pien6 schreef op 20 april 2017 @ 17:37:

Bootje met fotoBootje met knakworst
quote:Carmencita schreef op 20 april 2017 @ 17:42:

Ik zei de gek met een serieuze reactie
Net vandaag de whisky-cola van mijn neefje terug mee naar huis gekregen ...

Mocht om één of andere reden niet?



Hebben ze er misschien over gekeken dat het alcoholvrije was?
quote:Perzina schreef op 20 april 2017 @ 18:16:

[...]





Echt?Wat denk je zelf?
Alle reacties Link kopieren
quote:sandy1974 schreef op 20 april 2017 @ 18:25:

Ik heb ooit toen zoon 4 werd chips kettingen gemaakt

2 lange drop veters met nib itts ringen eraan, wat een werk ! Toen ie 5 werd ook

Dat was mijn grote favoriet als kleuter in de vroege jaren '90
Alle reacties Link kopieren
Ik vind in deze tijd snoepgoed en ander zoetigheid belachelijk.

Met klassen groter dan 30 kinderen is een zoete traktatie niet meer met mate te noemen.
quote:OhDeer schreef op 20 april 2017 @ 19:04:

Ik vind in deze tijd snoepgoed en ander zoetigheid belachelijk.

Met klassen groter dan 30 kinderen is een zoete traktatie niet meer met mate te noemen.Daarom is een bootje met een klein broodje met een miniworstje en een fotootje van de jarige en een toefje mayo ook veeeeeel beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hugh-Jazz schreef op 20 april 2017 @ 18:09:

Koude spruiten met appelmoes in een plastic boterhamzakje. Denk dat de moeder vergeten had iets te kopen.
..........en nu doen we de woorden bootje, broodje, worstje en fotootje in de ban goed?
quote:OhDeer schreef op 20 april 2017 @ 19:04:



Met klassen groter dan 30 kinderen is een zoete traktatie niet meer met mate te noemen.Omdat ze in een klas met 23 kinderen wel 7 keer minder per jaar een traktatie krijgen? Wat een spastisch gedoe zeg.
quote:herfstappeltaart schreef op 20 april 2017 @ 19:09:

..........en nu doen we de woorden bootje, broodje, worstje en fotootje in de ban goed?



Goed idee!



Een grapje is altijd maar 1 keer leuk, zei mijn moeder altijd. En dat is nu al ruimschoots voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet zoveel traktatie ervaring hier. Kind is pas 1,5. Krijg wel af en toe een traktatie van kindjes van de gastouderopvang. Laatste tijd al 3 x stoepkrijt.. nouja dat hoef ik zelf dan maar niet meer te kopen.



Toen hij 1 werd heb ik soep"hengels" gemaakt.. nog rekening houdend met allergieen ook(ook ivm eigen zoontje) dus een gluten/melk/soja vrije soepstengel met daaraan een touwtje met een papieren visje.. wat een priegelwerk was dat zeg
To begint toch?
Alle reacties Link kopieren
Toen dochter in groep 2 zat, zat er in groep 1 een jongetje met een wat bijzondere moeder.

Op zijn verjaardag was ze blijkbaar vergeten een traktatie te regelen; ze is naar een supermarkt in de buurt gegaan en kwam met 2 zakken appels aanzetten. Niks mis met een appel, alleen een beetje jammer dat er 8 appels te weinig waren.
quote:Perzina schreef op 20 april 2017 @ 19:12:

[...]





Goed idee!



Een grapje is altijd maar 1 keer leuk, zei mijn moeder altijd. En dat is nu al ruimschoots voorbij.



Mijn moeder zei dat ook. Heel vaak.

Hielp niks

Ik moet nog steeds lachen om Theo en Thea bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kinderen, maar de belachelijkste traktatie die ik ooit kreeg was een kaascube (in van die glanzende papiertjes). Ten 1e omdat ik die niet lust, maar ook omdat we er verder niks bij kregen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoons zijn weleens getrakteerd op een blowjob.

Bij de details heb ik mijn vingers in mijn oren gedaan en " lalalalaaa " geroepen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:OhDeer schreef op 20 april 2017 @ 19:04:

Ik vind in deze tijd snoepgoed en ander zoetigheid belachelijk.

Met klassen groter dan 30 kinderen is een zoete traktatie niet meer met mate te noemen.Schandalig is het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven