Losse thee topic

29-03-2017 11:17 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort ben ik helemaal om, ik drink nu eigenlijk alleen nog maar losse thee. Smaak is zoveel beter dan zakjes thee.

Wat zijn jullie favorieten?? Misschien doe ik nog wat nieuwe ideeen op!



Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen Simon levelt geprobeerd want die zit hier in het dorp, en kusmi want die haalt manlief altijd voor mij uit Toulouse of Parijs



Favo tot dusver:

Honeybush mango lemon van SL

Rooibos vanille van SL

Milky oolong van SL

Die paarse van kusmi, ben de naam even kwijt (gevonden, be cool)
Eehm.. vrij veel. Ik heb nu zo'n 20 soorten in potjes zitten, en nog wat in de voorraad staan.



Trouwens, hier de uitleg van die kauwgomballetjes waar ik het eerder over had: https://www.npo.nl/keurin ... rde/23-01-2014/KN_1655557
Alle reacties Link kopieren
Ik haal hem bij mij in de buurt, hierboven staat waar ik woon! Daar heb ik hem afgelopen week gehaald. Vind hem zo lekker.

Bij mijn SL hebben ze alles nog in bussen, niet in voorverpakte zakjes
Alle reacties Link kopieren
Ik haal mijn losse thee meestal bij De Tuinen. Van Jacob Hooy en uit doorzichtige zakjes. Favorieten momenteel: brandnetel, groene gunpowder thee, groene thee met goji bessen, venkel.



Pas een theepot gehaald dubbelwandig rvs voor €100 met bijpassend theefilter, echt een schandalige uitgave voor een theepot maja omdat ik elke dag zomer en winter bijna 3 liter thee drink
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Door blueeys getipt over dit topic



Ik heb de volgende theetjes altijd in huis



https://www.teabar.nl/her ... tendroom-zakje-100gr.html



Mijn favoriete theetje
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Notendroom!!
Alle reacties Link kopieren
Oke Notendroom is echte liefde maar waaaarom gaat een zakje zo snel leeg? Haha heb er zeker al 60 gram doorheen terwijl ik het gevoel heb dat ik niet zo vaak gedronken heb
Met je favoriete thee gaat het snel ja. Noten is juist weer iets waar ik niet blij van word, ik ben echt van de zoete thee. Het straatje van Vermeer, Berrynas, Sweet curcuma, zoethout.. dan gaat het hard. Maaaaaaaaaaaar.. dan heb je ook weer reden om naar de theewinkel te gaan, dat is toch geen straf tenslotte.
Alle reacties Link kopieren
Je smaakjes klinken ook lekker joni!!

Morgen mag ik van mezelf past zakjes thee kopen bij simon levelt want volgende week begin ik met emdr therapie dus daarna lekker chillen met pot thee is wel fijn !!
Alle reacties Link kopieren
Pffff m'n allerlievelingsthee van teabar. Tisane de the gaat uit assortiment. Het is een kruidenmelange van verveine, goudsbloem, citroengras en appel. Zoooo lekker maar jammer dat hij weggaat ????. Ik twijfel of ik nu direct 2 zakken bestel van 250gram of niet
Zou ik wel doen Nieuwsbrief, dan heb je even een voorraadje en kun je makkelijker op zoek naar een alternatief...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanmiddag ff na de teabar ff thee kopen.... ga die tisane ook ff proberen.





Ik gisteren toevallig wel een paar theetjes gekocht bij simon levelt





Heb nu de volgende smaken:

Japanse kers

Magi mango bio

Lemon ginger groen bio

Rooibos vanille



Genieten jullie ook zo van nieuwe theetjes??
quote:nieuwsbrief schreef op 20 april 2017 @ 21:55:

Pffff m'n allerlievelingsthee van teabar. Tisane de the gaat uit assortiment. Het is een kruidenmelange van verveine, goudsbloem, citroengras en appel. Zoooo lekker maar jammer dat hij weggaat ????. Ik twijfel of ik nu direct 2 zakken bestel van 250gram of nietDe thee is lang houdbaar, dus ik zou dat wel doen. Als ik google op de kruiden dan kom ik wel op andere theezaakjes, alleen de appel ontbreekt daar. Maar misschien is dat nog iets, dat je het online elders besteld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stronggirl1987 schreef op 21 april 2017 @ 08:13:

Ik ga vanmiddag ff na de teabar ff thee kopen.... ga die tisane ook ff proberen.





Ik gisteren toevallig wel een paar theetjes gekocht bij simon levelt





Heb nu de volgende smaken:

Japanse kers

Magi mango bio

Lemon ginger groen bio

Rooibos vanille



Genieten jullie ook zo van nieuwe theetjes??

En? Wat vind je van Tisane?



Rooibos vanille heb ik ook, heel lekker maar drink hem met periodes!

Japanse kers is liefde!
Alle reacties Link kopieren
quote:Joni_de_tweede schreef op 21 april 2017 @ 09:31:

[...]

De thee is lang houdbaar, dus ik zou dat wel doen. Als ik google op de kruiden dan kom ik wel op andere theezaakjes, alleen de appel ontbreekt daar. Maar misschien is dat nog iets, dat je het online elders besteld.Heb bij een theewinkel bij m'n werk om de hoek gevraagd of zij zoiets hebben. Ze hebben het niet in het assortiment maar zij ging ook even vragen bij haar leverancier, wie weet!
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Nieuwsbrief



Ik niet na de theebar gegaan ik ga denk van de week even langs omdat ik op dit vandaag met vriendin na utrecht ging.



En dit leuk thee winkeltje tegen kwam



http://www.droomvanutrecht.nl/thee/



Heb deze theetjes gekocht:



Notendroom

Elfdroom

Groene meloen



Ga nu nog kopje rooibos vanille zetten !!

Voor het eerst!
Alle reacties Link kopieren
quote:Stronggirl1987 schreef op 21 april 2017 @ 22:52:

Hoi

Nieuwsbrief



Ik niet na de theebar gegaan ik ga denk van de week even langs omdat ik op dit vandaag met vriendin na utrecht ging.



En dit leuk thee winkeltje tegen kwam



http://www.droomvanutrecht.nl/thee/



Heb deze theetjes gekocht:



Notendroom

Elfdroom

Groene meloen



Ga nu nog kopje rooibos vanille zetten !!

Voor het eerst!Klinkt goed! Wat zit er in elfdroom??
Alle reacties Link kopieren
Ow tja dat weet dus niet meer

Ga ff mailtje sturen om nog na te vragen.





O die rooibos vindt ik in iedergeval kei lekker.
Alle reacties Link kopieren
Veel te vroeg natuurlijk, maar ihm... waar kopen jullie lekkere losse winterthee? Ik vind Winterglow van Pickwick nog lekkerder dan zwart met kaneel wat je vaak krijgt als je losse winterthee koopt... iemand suggesties?
Simon levelt heeft vaak lekkere winterthee, Fiorah!
Alle reacties Link kopieren
Fiorah

De tea bar heeft echt lekker winter thee !!!
Wat ook nog een truc is: kijk wat er in die winterglow zit. Dat is iig sinasappel en vanille. Zoek dus naar een thee met iig die ingrediënten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier nu de chocodroom van teabar voor me staan maar vraag me af of die thee zo licht hoort.. het is net alsof ik een kop water voor me heb staan ipv thee? Ik gebruik een theemannetje en vul het broekje helemaal met losse thee, veel meer dus dan geadviseerd word voor 1 kop en laat hem braaf 4 minuten hangen waarna ik geroerd heb. Doe ik iets fout? Dit is mijn eerste losse thee dus ik heb geen idee..
Leuk dat dit topic weer omhoog komt. Hoe smaakt je thee, Lizenlotte? Want kleur wil niet echt iets zeggen. Op de verpakking staat hoe lang de thee moet trekken.
IK heb zelf laatst bij zininthee besteld en daar lekkere theetjes gevonden, vandaag had ik bv ibiza blend en die kleurde in een paar minuten helemaal rood achtig, ik schrok er van , bij wijze van spreken, maar het was erg lekker. Maar als je thee van chocodroom uit andere bestanddelen bestaat kan het best licht opkleuren.
Alle reacties Link kopieren
Geen simon Levelt hier helaas, wel Dille en Kamille.
Heb daar Japanse kers en herfstthee van.
Beiden echt heel lekker!
Alle reacties Link kopieren
Wat voor mok gebruik jij in test de thee altijd in doorzichtig mok zodat ze goed kan zien!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven