Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 01:01:

[...]



maar jullie willen mij pakken prima. .

Nope. Ik niet.



Dat maak jij ervan.

Nogmaals: houd bij jezelf wat van jou is.

Maak het niet het mijne.



Dank.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 01:01:

[...]



Bgb schrijft al jaren mee, ik ben na tien jaar terug. En met viva dame bedoel ik positief dat bgb al jaren mee schrijft en ik net pas weer een maand. maar jullie willen mij pakken prima. nogmaals slaap lekker damens.

Ik weer er niks van.. 10 jaar geleden wist ik niet eens dat viva bestond.

Je kunt precies zien wanneer ik mij heb aangemeld.

Ps

Nee hoor.

Ik wil niemand pakken.

Ben te moe om wie dan ook te pakken.

Slaap lekker.
quote:Enn schreef op 21 april 2017 @ 00:53:

Oh joh daar weet ik niets van. Ik las alleen de inmiddels gewiste posts op het modtopic en kreeg toch sterk de indruk dat je BGB (vanuit het niets) een Viva damen vond en Lampie een meeloper. Ik zie jouw link naar het spelletjes topic waarover je schrijft niet.oke, mijn woorden naar bgb en lampie kwamen er beetje lullig uit. qua Ginerva kijk het spel na, en je zukt zien dat ik niet lelijk heb gedaan. kijk op Associatiespel en dan zul je zien dat ik niks lelijks of op de man heb gespeeld.
quote:Lampie1986 schreef op 21 april 2017 @ 01:04:

[...]



Ik weer er niks van.. 10 jaar geleden wist ik niet eens dat viva bestond.

Je kunt precies zien wanneer ik mij heb aangemeld.

Ps

Nee hoor.

Ik wil niemand pakken.

Ben te moe om wie dan ook te pakken.

Slaap lekker.Dank je. Jij ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 01:05:

[...]



oke, mijn woorden naar bgb en lampie kwamen er beetje lullig uit. qua Ginerva kijk het spel na, en je zukt zien dat ik niet lelijk heb gedaan. kijk op Associatiespel en dan zul je zien dat ik niks lelijks of op de man heb gespeeld.

Oh maar ik geloof je gelijk, ik weet het niet en het boeit me ook niet zo. Wel eerlijk dat je nu zegt dat het lullig was wat je schreef op het Modtopic want die indruk had ik als meelezer ook.



Afijn, slaap zacht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 21 april 2017 @ 01:06:

[...]



Oh maar ik geloof je gelijk, ik weet het niet en het boeit me ook niet zo. Wel eerlijk dat je nu zegt dat het lullig was wat je schreef op het Modtopic want die indruk had ik als meelezer ook.



Afijn, slaap zacht. Dank je, jij ook
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 01:05:

[...]



oke, mijn woorden naar bgb en lampie kwamen er beetje lullig uit. qua Ginerva kijk het spel na, en je zukt zien dat ik niet lelijk heb gedaan. kijk op Associatiespel en dan zul je zien dat ik niks lelijks of op de man heb gespeeld.Nou je verpeste voor mij wel het spelletje gisteravond.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het beter is als jullie niet zo op sassa happen. Waarschijnlijk wil zij staffen en iemand een ban opzadelen. Dat is wat ik uit haar toon opmaak.
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 00:49:

[...]



Graag Enn, kom maar op. Wij zitten op een spel op een gegeven moment gaan mensen totaal off topic ik vraag netjes damens kunnen we weer on topic en dan krijg ik van Ginerva een grote mond. lees al jaren mee m, en als mensen off topic gaan wordt er ook netjes gevraagd of het weer on topic kan. je kunt het terug lezen. heb haar niet persoonlijk aangesproken gewoon netjes gevraagd in het algemeen.Sorry dat ik gister zo reageerde maar in dat spelletjes topic gaan we wel vaker even kort off topic, en omdat je al een tijdje bezig was op het mods topic en daarna op het spelletjes topic en toen vroeg ik alleen wat. En nu doe je net of ik de boe vrouw ben. Nou ja prima hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fria schreef op 21 april 2017 @ 07:35:

Ik denk dat het beter is als jullie niet zo op sassa happen. Waarschijnlijk wil zij staffen en iemand een ban opzadelen. Dat is wat ik uit haar toon opmaak.Ja wellicht hebt je gelijk
quote:Ginerva schreef op 21 april 2017 @ 07:42:

[...]





Sorry dat ik gister zo reageerde maar in dat spelletjes topic gaan we wel vaker even kort off topic, en omdat je al een tijdje bezig was op het mods topic en daarna op het spelletjes topic en toen vroeg ik alleen wat. En nu doe je net of ik de boe vrouw ben. Nou ja prima hoor.Nee, ik zeg niet dat je een boeman bent. Ik heb jou gisteren ook niet persoonlijk iets gezegt maar in het algemeen. Ik heb netjes gevraagt kunnen we weer ontopic gaan damens en heren dat is wat ik geschreven heb.
quote:Ginerva schreef op 21 april 2017 @ 07:43:

[...]





Ja wellicht hebt je gelijkIk heb nog nooit iemand gestaft want daar heb ik een hekel aan. Dus dat is niet waar ik opuit ben. Waar ik me gewoon echt even ergerde is dat sommige formers zo hard kunnen reageren op iemand die met een probleem een topic opent. maar goed ik ga verder met werken fijne dag allemaal.
quote:Ginerva schreef op 21 april 2017 @ 07:42:

[...]





Sorry dat ik gister zo reageerde maar in dat spelletjes topic gaan we wel vaker even kort off topic, en omdat je al een tijdje bezig was op het mods topic en daarna op het spelletjes topic en toen vroeg ik alleen wat. En nu doe je net of ik de boe vrouw ben. Nou ja prima hoor.Ja en ik heb daar alleen pardon op gereageerd niks hatelijks.
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 08:16:

[...]



Ja en ik heb daar alleen pardon op gereageerd niks hatelijks.



Nee maar waarom maak je er dan zo'n ophef over hier?



Ik was wel echt geïrriteerd geraakt door jou vraag, want juist dat af en toe off topic naar aanleiding van de woorden maakt het in mijn beleving een leuk spel.

Maar goed wat mij betreft is het klaar nu en gaan we weer vrolijk verder op dat topic, ben je het er mee eens?
quote:Ginerva schreef op 21 april 2017 @ 07:33:

[...]





Nou je verpeste voor mij wel het spelletje gisteravond.Hoezo? Ik heb jou niks persoonlijks gevraagt nogmaals in het algemeen netjes. ik heb daarna nog een poppetje gestuurd. Maar goed je voelt je erg aangevallen. Als er een topic is en mensen gaan teveel on topic dan vragen veel mensen of het weer on topic kan. Wat is daar nou zo erg aan? maar goedik heb jou niet persoonlijk aangevallen heb in het algemeen gewoon netjes gevraagt of we weer verder konden met het spel. Fijne ochtend verder Ginerva.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 21 april 2017 @ 08:18:

[...]





Nee maar waarom maak je er dan zo'n ophef over hier?



Ik was wel echt geïrriteerd geraakt door jou vraag, want juist dat af en toe off topic naar aanleiding van de woorden maakt het in mijn beleving een leuk spel.

Maar goed wat mij betreft is het klaar nu en gaan we weer vrolijk verder op dat topic, ben je het er mee eens?Ik speel daar ook af en toe mee en vind het juist verfrissend dat er af en toe off topic gereageert wordt. De meest hilarische situaties krijg je dan. ( vind ik persoonlijk) Ik snap sassa haar punt wel, maar ze had het anders kunnen brengen, zodat mensen zich er niet ongemakkelijk onder zouden voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 08:24:

[...]





Ik speel daar ook af en toe mee en vind het juist verfrissend dat er af en toe off topic gereageert wordt. De meest hilarische situaties krijg je dan. ( vind ik persoonlijk) Ik snap sassa haar punt wel, maar ze had het anders kunnen brengen, zodat mensen zich er niet ongemakkelijk onder zouden voelen.Ja zo ervaar ik dat ook, juist leuk som lig ik echt in de deuk om de stukjes off topic, en gister schoot sassa's opmerking bij mij in het verkeerde keelgat
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 08:24:

[...]





Ik speel daar ook af en toe mee en vind het juist verfrissend dat er af en toe off topic gereageert wordt. De meest hilarische situaties krijg je dan. ( vind ik persoonlijk) Ik snap sassa haar punt wel, maar ze had het anders kunnen brengen, zodat mensen zich er niet ongemakkelijk onder zouden voelen.Ik vind dat soms ook leuk. Maar ik heb gewoon netjes gevraagt kunnen we nu weer on topic gaan damens en heren wat is daar niet netjes aan? maar goed ik. blijf wel weg van de spelletjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 21 april 2017 @ 08:26:

[...]





Ja zo ervaar ik dat ook, juist leuk som lig ik echt in de deuk om de stukjes off topic, en gister schoot sassa's opmerking bij mij in het verkeerde keelgat



Het is gewoon een "terugfluit zin" " kunnen we weer on topic?" Vind het zelf een vreselijke zin altijd. ( alsof de inbreng van een ander totaal onbelangrijk is.)

Maar het blijft internet. Het is geschreven en gelezen, dus is het lastig om er daarna een andere draai aan te geven. Sassa bedoelde het vast niet rot als ik zo teruglees. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 08:27:

[...]



Ik vind dat soms ook leuk. Maar ik heb gewoon netjes gevraagt kunnen we nu weer on topic gaan damens en heren wat is daar niet netjes aan? maar goed ik. blijf wel weg van de spelletjes.Waarom? Normaal doe je toch ook gewoon leuk mee. Van mij hoef je niet weg
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 08:27:

[...]



Ik vind dat soms ook leuk. Maar ik heb gewoon netjes gevraagt kunnen we nu weer on topic gaan damens en heren wat is daar niet netjes aan? maar goed ik. blijf wel weg van de spelletjes.Nee joh, niet wegblijven. Het wordt nu een heel ding, terwijl je het prima hebt uitgelegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 08:29:

[...]





Het is gewoon een "terugfluit zin" " kunnen we weer on topic?" Vind het zelf een vreselijke zin altijd. ( alsof de inbreng van een ander totaal onbelangrijk is.)

Maar het blijft internet. Het is geschreven en gelezen, dus is het lastig om er daarna een andere draai aan te geven. Sassa bedoelde het vast nuet rot als ik zo teruglees. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!Ja precies, voor mij is het nu ook gewoon weer klaar en kunnen we weer vrolijk verder gaan, incl sassa
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 21 april 2017 @ 08:31:

[...]





Ja precies, voor mij is het nu ook gewoon weer klaar en kunnen we weer vrolijk verder gaan, incl sassaEens.
quote:Enn schreef op 21 april 2017 @ 01:03:

[...]



Nope. Ik niet.



Dat maak jij ervan.

Nogmaals: houd bij jezelf wat van jou is.

Maak het niet het mijne.



Dank.Ik bedoelde ook niet jou Enn
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 08:32:

[...]





Eens.Fijn damens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven