Heeft mijn vriend mij geblokkeerd op Happn ?

21-04-2017 10:23 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva dames,



Mijn vriend en ik hebben tijdelijk een relatie pauze gehad. Nu hebben we toch besloten er voor te gaan. We hebben elkaar vorig jaar via Happn ontmoet.



In de tijd dat we uit elkaar waren gebruikte ik de app wel eens om te checken of hij daar op actief was (ik kon dat zien omdat we een crush hadden en ik dan zijn profiel bekeek en laatst actief en afstand kon zien). We hebben afgesproken dat we alleen nog voor elkaar gaan, dus geen actief gebruik van dating apps. Omdat ik zeker wil weten dat hij zich daaraan houdt heb ik hem de afgelopen dagen gecheckt op Happn. Nu kan ik wel zijn profiel zien en onze oude chat maar er staat alleen 'active a few hours ago' en geen locatie meer terwijl dat voorheen wel was. Betekent dit dat hij mij geblokkeerd heeft zodat ik zijn activiteiten niet meer kan zien ? Ter extra info: ik heb hem geblokkeerd en deblokkeer hem om hem op te zoeken. In het verleden kreeg ik dan alles te zien. Ik heb hem geconfronteerd en hij heeft net ingelogd om mij op te zoeken maar zegt dat hij me niet kan vinden. Ik krijg dus geen update dat hij 'active today ' was.



Heel ingewikkeld verhaal maar voor de ervaren gebruikers : liegt hij en heeft hij me wel geblokkeerd ??



Bedankt alvast !!
quote:Hugh-Jazz schreef op 21 april 2017 @ 10:36:

[...]





Oprechte vraag: wat zou je willen horen van ons?Joost mag het weten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 21 april 2017 @ 10:29:

[...]



Ja zeg Corona... Wat doet een vent dan ook op Viva...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:lientjelief schreef op 21 april 2017 @ 10:32:

Laat maar, ben niet op zoek naar moraalridders oordelen, gewoon een oprechte vraag.Ik denk dat hij jou ook geblokkeerd heeft, jij heb hem tenslotte ook geblokkeerd
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of hij je wel of niet heeft geblokkeerd. Lijkt me ook niet echt relevant aangezien jij hem zelf ook blokkeert. Beetje kinderachtig allemaal, vind je zelf ook niet?
quote:Hasse88 schreef op 21 april 2017 @ 10:41:

[...]





Ja zeg Corona... Wat doet een vent dan ook op Viva... Meid! laat me toch!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hugh-Jazz schreef op 21 april 2017 @ 10:36:

[...]





Oprechte vraag: wat zou je willen horen van ons?Ik denk dat TO wil weten hoe je kan weten of iemand je geblokkeerd heeft op Happn?
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Zou je het erg vinden als hij jou heeft geblokkeerd? Vindt hij het andersom erg dat jij hem hebt geblokkeerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 21 april 2017 @ 10:38:

Ik heb altijd gedacht dat Happn een restaurantsite was. Is het een datingsite? Wel te maken met eten?Volgens Google is het 'het kleine broertje van Tinder'. Ik hou het verder ook niet bij.
Dit is toch geen fijne relatie zo lieve meid? Ik weet niet of hij jou geblokkeerd heeft, maar zou het direct afpakken als dit zo blijkt te zijn. Die is niet serieus met je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moniek1234 schreef op 21 april 2017 @ 10:43:

[...]





Ik denk dat TO wil weten hoe je kan weten of iemand je geblokkeerd heeft op Happn?Dat denk ik ook
Alle reacties Link kopieren
TO dit staat er trouwens over op internet :



'Als je een persoon blokkeert, zal je die persoon niet meer te vinden zijn. Hij of zij zal je niet zien op z’n tijdlijn en zal niet in staat zijn om je berichten te sturen'



Als je hem dus nog voorbij ziet komen, zal hij je niet geblokkeerd hebben denk ik. Wellicht betekend het niet veranderen van de status/locatie gewoon dat hij niet actief is? Maar dat weet ik niet.,
My life, my way
Dit is diezelfde mafkees met die opmerkingen over je hond? Fantastische basis.
Alle reacties Link kopieren
Aanvulling waar je misschien nog iets aan hebt:



Als je het “oogje” in het menu aan de rechterkant niet meer kan vinden, betekent dit dat de persoon zijn account heeft gedeactiveerd of jou heeft geblokkeerd.
My life, my way
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk, je wilt toch niet in een relatie zitten waarbij je elkaar stiekem gaat 'checken'? Je wilt toch gewoon over en weer vertrouwen in elkaar hebben? Anders kan je net zo goed meteen stoppen, zonder dat fundament.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Als je zoveel gedoe hebt binnen je relatie moet je je nog maar is afvragen waarom je nog zo graag met hem verder zou willen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lariba schreef op 21 april 2017 @ 10:33:

Pfff...



Oma legt het nog één keer uit.

Of je vertrouwt hem wél, dan ga je voor je relatie, hou je op met controleren en verwijder je je eigen Happn account. Zonder te eisen dat / controleren of hij dit ook doet.

Of je vertrouwt hem níet, dan maak je het definitief uit en gaan jullie allebei verder kijken.

Meer smaken zijn er niet.Haha precies.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Dat is die app waar ze aangeven waar je bent? Een stalking app.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 21 april 2017 @ 10:44:

Dit is toch geen fijne relatie zo lieve meid? Ik weet niet of hij jou geblokkeerd heeft, maar zou het direct afpakken als dit zo blijkt te zijn. Die is niet serieus met je.Nou het is volgens mij vooral TO zelf die niet serieus is. Zij is toch degene die het niet vertrouwt en toch een relatie aangaat. Dat is vragen om problemen, hoe dan ook. Of ze heeft gelijk en hij date nog met anderen. Of ze heeft geen gelijk en hij is terecht beledigd over haar controle-zucht. In beide gevallen einde relatie, lijkt me.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:Hugh-Jazz schreef op 21 april 2017 @ 10:32:

'Een relatie zonder vertrouwen, is als een telefoon zonder abonnement. Het enige wat je dan nog kunt, is spelletjes spelen.'

bron: het internet.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:lientjelief schreef op 21 april 2017 @ 10:32:

Laat maar, ben niet op zoek naar moraalridders oordelen, gewoon een oprechte vraag.



Moraalridders zijn wat anders. Die vertellen je wat goed en fout is.



Wij vertellen je wat dom en slim is.
You can never have too many hats, gloves and shoes
TO, wat als hij nu gaat checken of jij hem aan het checken bent omdat hij niet wil dat jij hem wantrouwt en dat wil checken? Dus dat hij online gaat om te kijken of jij online was en dan ziet dat jij online was omdat jij wou zien of hij online was omdat dat misschien wel zou betekenen dat hij buiten de deur wou neuken? Wat dan?



Ik zou dat oogje maar goed in de gaten houden als ik jou was....
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 21 april 2017 @ 10:55:

[...]

Moraalridders zijn wat anders. Die vertellen je wat goed en fout is.



Wij vertellen je wat dom en slim is.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:lientjelief schreef op 21 april 2017 @ 10:32:

Laat maar, ben niet op zoek naar moraalridders oordelen, gewoon een oprechte vraag.



Ja.

Hij heeft je geblokkeerd.



En nu?



Gooi die app er af joh, als hij je wil betoeteren zijn er tig apps waar jij niet op zit en jij hem dus ook niet kan checken.

Wat schiet je nou op met dat gecontroleer?
Alle reacties Link kopieren
Maar je zit zelf toch ook op de app? Dus hij kan dan jouw activiteit ook zien lijkt mij
Wie wat wil die moet wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 21 april 2017 @ 10:55:

[...]





Moraalridders zijn wat anders. Die vertellen je wat goed en fout is.



Wij vertellen je wat dom en slim is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven