Gezamenlijke tattoo

20-04-2017 12:22 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
--



Wow. Ik dacht echt dat ik dit kwijt kon, zo persoonlijk. In plaats daarvan word ik dik aangevallen en hebben mensen een hele mening over mij en mijn leven zonder iets te weten.

Ik dacht dat dit een volwassen forum was, maar daar zat ik mooi naast.

Wat een kleuterklas hier zeg. Gloeiende.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 20 april 2017 @ 13:53:

De (voor de kijkers) rechter tattoo is imo volledig mislukt. Een bibberige E en een lelijke v. Sorry maar ik vind dit echt prutswerk. En de g had dicht gemoeten, dan is het tenminste leesbaar. Ik mag hopen dat je er niet al teveel voor hebt betaald.Ik dacht ook gelijk, geen wonder dat die tatoeëerder gelijk tijd had...
quote:vrouwjagersma schreef op 20 april 2017 @ 20:36:

Ik zal wel weer een softie zijn, maar ik vind dit wel een beetje sneu voor to. Jouw lijf, jouw keuze en heel veel plezier ermee!Dan hier een tweede softie!
quote:vrouwjagersma schreef op 20 april 2017 @ 20:36:

Ik zal wel weer een softie zijn, maar ik vind dit wel een beetje sneu voor to. Jouw lijf, jouw keuze en heel veel plezier ermee!TO vindt meningen zo interessant..
Alle reacties Link kopieren
quote:attribuutje schreef op 20 april 2017 @ 20:17:

Haha Nouschi, ik ben er vol van maar ik moet wachten met vertellen tot Koningsdag, dan is ze zoveel weken en mag iedereen het weten, hier kent niemand me dus ik wilde het even etaleren, dat ik oma word.



Nee, we gaan denk ik na de bevalling op zoek naar iets passends.



Gefeliciteerd



Mijn dochter en ik willen samen ook één laten zetten.
Later is nu
Leuk voor jullie! Ik zou dat zelf alleen niet doen. Wel iets voor mn eventuele toekomstige kinderen.
He gats, op je onderarm?
quote:anoniempje19877 schreef op 20 april 2017 @ 14:17:

Ik ben ook altijd huiverig voor tattoo's in een relatie. Mijn ex had een vriendin en heet Greetje, heeft ie op zijn borst laten tatoeëren. Relatie ging uit en nu heeft hij groetjes op zn borst staan...HAHAHAHAHAHAHA!
Alle reacties Link kopieren
Vind het te groot. Gebaar vind ik wel erg mooi. Ik heb zelf er ook wat maar zal dit nooit doen en willen. Hooguit letters van mijn kinderen.

Maar je tattoo.. is inderdaad niet netjes gezet. Zonde.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Never fucking nooit niet...

Ik zou nooit op een permante manier aan iemand verbonden willen zijn(hoe veel ik ook om iemand geef op dat moment, want dat is het, een moment.)en er voor altijd mee rond willen lopen( al zit ik zelf onder).

Ik vind de achterliggende gedachte ook semi dramatisch maar wie ben ik.



Ook zou ik bijna willen vragen welke shop en artist zodat mensen deze in de toekomst zouden kunnen mijden als de pest.

Het werk is slordig en het is (een)zonde dat het nu permanent is.





Ik snap dat mensen dit soort reacties hard vinden maar helaas is dit een consequentie van online etaleren van dit soort foto's(artwork, kleding, kaspel, babynaam etc.).
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 11-08-2017 17:53
Reden: privacy
0.00% gewijzigd
Sorry maar vind ze niet mooi. Puur hoe ze erop zijn gezet, niet netjes en veel te groot naar mijn smaak..



Mijn ex heeft ooit een tattoo laten zetten bij een zeer ervaren artist en al had hij niks te doen verder: bij hem moest je een aanbetaling doen en min. 2 dagen wachten voor hij de tattoo daadwerkelijk ging zetten.

Dit om spijtoptanten te voorkomen. (ik zat er met mijn neus bovenop maar zelf wil ik geen tattoos, ik tekende als puber weleens een 'tattoo' met oogpotlood voor een festival of zo )



En hij wilde de tijd hebben om hem netjes uit te werken, deze lijkt wel uit de losse pols gezet te zijn.

Wat heb je ervoor betaald? Heeft hij eerst schetsen gemaakt/geplakt en gevraagd of jullie tevreden waren?



Mijn ex kon kiezen uit 2 versies van zijn eigen ontwerp en heeft ter plekke nog wat laten veranderen.

Kreeg daar ook de tijd voor hij zei zelf: nu kan ik het nog anders doen straks staat het er definitief op. Hij zei ook zelf waarom hij iets aan de zelfontworpen tattoo geen goed idee vond: was nu nog mooi maar zou op den duur door veroudering erg lelijk kunnen worden.



Ben oprecht nieuwsgierig, heb overigens niks tegen tattoos maar ze moeten wel echt mooi zijn.

En weg te laseren, dat lukt alleen als er vakwerk geleverd is dus niet té diep in de huid.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dan weer helemaal niet dat de tatoeages slordig of slecht gezet zijn, maar dan zal ik er geen verstand van hebben?

Ik vind het op zich mooi, zoals ze gezet zijn. En de tatoeage in principe ook niet lelijk. Zou alleen zelf nooit zo groot, zo'n woord en die sterretjes doen
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 20 april 2017 @ 23:29:

[...]





Gefeliciteerd



Mijn dochter en ik willen samen ook één laten zetten.



Wij ook Bij tattoo BOB , die man en zijn team zijn gewoon geniaal.

3 dimensionaal geweldig !!
quote:badmeester schreef op 20 april 2017 @ 12:26:

Nou het logo van Feyenoord wel als we kampioen worden ja.

Ik vermoed dat ik op de Coolsingel ga sta janken als een klein kind , maar zelfs dan zou ik geen tattoo laten zetten.
quote:leclair schreef op 21 april 2017 @ 09:01:

[...]





Wij ook Bij tattoo BOB , die man en zijn team zijn gewoon geniaal.

3 dimensionaal geweldig !!



Nou,ik heb jaaaaaren geleden een tattoo bij hem laten zetten.Hij was scheef.Hij heeft hem gezet en later is zijn dochter er ook nog overheen gegaan.

Heb hem laatst gelukkig ergens anders eindelijk kunnen laten coveren.En nu is hij precies naar mijn zin.



Maar bij bob zet ik noooit meer een stap binnen.
Ik zou het zelf nooit doen (hou wel van tattoos en heb er zelf ook 3) maar ik vind het fijn voor je dat je er zo blij mee bent! Hopelijk blijf je er veel plezier van houden. Mijn laatste tattoo is voor mij heel speciaal en ik kijk er dagelijks naar en word er echt blij van. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gegoogled, ik ga wel naar een plaatselijke tatoeeerder, niet helemaal naar Bob
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 21 april 2017 @ 10:44:

Ik heb even gegoogled, ik ga wel naar een plaatselijke tatoeeerder, niet helemaal naar Bob Ik weet niet hoe ver weg het voor je is, maar ik zou Tattoo Bob toch serieus overwegen. Strakke lijnen (ipv -sorry TO- dat gebibber.
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
Alle reacties Link kopieren
Jup gedaan. De eerste hadden we al samen na een paar weken. De andere na een jaar.

7 jaar samen geweest. En nu zijn we alweer 10 jaar gescheiden. Hij heeft er 1 weg laten lazeren... En ik heb ze beide nog.

Spijt is voor mietjes. Alhoewel ik het niet zo snel nog een keer zou doen.
Alle reacties Link kopieren
Bij tattoo bob geweest met een vriendengroep vroeger... maar nooit meer. Allemaal zijn de tattoos lelijk (geworden) lijnen de dik en te dicht op elkaar. En iedereen had wat anders dus daar lag het niet aan.

Inmiddels heeft bijna iedereen een coverup laten doen. Ergens anders uiteraard.



Volg artiesten op bijv instagram... dan zie je hun werk continu voorbij komen en kun je zo een favoriete artiest vinden.



Desnoods uit een ander land. Ze hebben regelmatig uitwisselingen dat ze een paar dagen in een andere shop komen werken.
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik hebben toen we gingen trouwen tattoos laten zetten, onze ontmoetingsdatum zelf verwerkt in soort van tribal, op onze ringvinger. Ik vind het wel mooi een gezamenlijke tattoo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2017 schreef op 21 april 2017 @ 09:29:

[...]





Nou,ik heb jaaaaaren geleden een tattoo bij hem laten zetten.Hij was scheef.Hij heeft hem gezet en later is zijn dochter er ook nog overheen gegaan.

Heb hem laatst gelukkig ergens anders eindelijk kunnen laten coveren.En nu is hij precies naar mijn zin.



Maar bij bob zet ik noooit meer een stap binnen.



Wat jammer voor je dat hij scheef gezet was.

Al mijn tattoes zijn bij hem gezet. Alleen de eerste heeft hijzelf gedaan, de tattoos van erna door zijn zoon en schoonzus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Samske06 schreef op 21 april 2017 @ 10:46:

[...]





Ik weet niet hoe ver weg het voor je is, maar ik zou Tattoo Bob toch serieus overwegen. Strakke lijnen (ipv -sorry TO- dat gebibber.Ik woon in Groningen, daar hebben ze ook wel goede tatoeëerders hoor. Hoef ik echt niet voor naar Rotterdam
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 21 april 2017 @ 17:45:

[...]





Ik woon in Groningen, daar hebben ze ook wel goede tatoeëerders hoor. Hoef ik echt niet voor naar Rotterdam Hahaha Nee snap ik, ik zou ook geen 300 km gaan rijden voor een tattoo, maar ik woon er bijna om de hoek.
Mooi hoor. En volgens mij lijkt het enigszins scheef e.d. doordat jullie beide de armen op een bepaalde manier houden. Je huid gaat dan draaien.



Hier ligt in de planning dat ik met mijn beste vriendin eenzelfde tattoo ga laten zetten. We zijn er nog niet helemaal over uit op welke plek, maar ik dwing haar mijn keus wel op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven