Trouwen Zoetermeer

21-04-2017 16:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forum leden ,



In november gaan wij trouwen in Zoetermeer , nu is mijn vraag of iemand nog leuke trouwlocatie tips heeft?

Wij trouwen gewoon in het stadshuis en willen daarna met een select gezelschap wat eten en daarna met maximaal 50 man proosten. Partyfactory heeft een minimum van 100 mensen bv dus geen optie. We hoeven na het eten geen feest van 6uur lang maar een borrel van 1uur is weer te kort .
Alle reacties Link kopieren
Is er niet een groot wok restaurant daar met aparte ruimte?
Alle reacties Link kopieren
Sniep, is vlakbij stadhuis. heeft ook een hele mooie bruidssuite. en een beetje meer klasse dan de wok
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:daenerys79 schreef op 21 april 2017 @ 16:19:

Sniep, is vlakbij stadhuis. heeft ook een hele mooie bruidssuite. en een beetje meer klasse dan de wok Ik dacht... Zoetermeer... en november... beetje in stijl blijven...
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 21 april 2017 @ 16:21:

[...]





Ik dacht... Zoetermeer... en november... beetje in stijl blijven...Wat heeft Zoetermeer en november met wok stijl te maken ?
De Drie Hooibargen is ook leuk. Die kunnen de zaal aanpassen aan de grootte van de groep.
quote:GijsdeGoede schreef op 21 april 2017 @ 16:21:

[...]





Ik dacht... Zoetermeer... en november... beetje in stijl blijven...
Alle reacties Link kopieren
2b home in zoetermeer
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 21 april 2017 @ 16:21:

[...]





Ik dacht... Zoetermeer... en november... beetje in stijl blijven...Nou inderdaad, Zoetermeer. Echt verschrikkelijk. Zó ongezellig. Kun je net zo goed in Almere trouwen. Ook zo sfeervol.
Always look on the bright side of life
Blablablabla



Ot: restaurant 1892 in de Dorpstraat is een mooie trouwlocatie met lekker eten.
Alle reacties Link kopieren
Dekker Zoetermeer
Alle reacties Link kopieren
quote:FairyTale2010 schreef op 21 april 2017 @ 16:32:

De Drie Hooibargen is ook leuk. Die kunnen de zaal aanpassen aan de grootte van de groep.Vriendin van mij getrouwd best een leuke zaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flowerspowers schreef op 21 april 2017 @ 17:14:

[...]



Nou inderdaad, Zoetermeer. Echt verschrikkelijk. Zó ongezellig. Kun je net zo goed in Almere trouwen. Ook zo sfeervol.

Toch bijzonder dat er altijd wel iemand offtopic moet gaan met dingen die nergens op slaan.



TO: gefeliciteerd! Kijk eens bij El Pueblo. Is een lekkere tapastent. Misschien kun je daar iets doen.
Alle reacties Link kopieren
De witte raaf een idee? Of hoeve kromwijk? Beiden een trouwlocatie, erg goed eten en zeker geschikt voor groepen van 50p. En de locaties zijn ook erg mooi
Bij het Westerpark in de buurt zit een hele mooie locatie en Hoeve Kromwijk bij Intratuin in de buurt.

Eten en zo lijkt me niet zo gezellig om te trouwen, maar dat is persoonlijk.



1892 werd genoemd en daar hebben we heerlijk gegeten, dus dat is ook een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Hudson ... mooi, vrolijk, niet chique
Alle reacties Link kopieren
quote:Flowerspowers schreef op 21 april 2017 @ 17:14:

[...]



Nou inderdaad, Zoetermeer. Echt verschrikkelijk. Zó ongezellig. Kun je net zo goed in Almere trouwen. Ook zo sfeervol.Tja, er zijn vast veel leukere plekken te bedenken. Ik was ook liever in een boomgaard in Italie getrouwd. maar daar vraagt TO niet om.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vier schreef op 21 april 2017 @ 16:46:

2b home in zoetermeerDit zou ik echt niet doen...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Hoeve kromwijk is leuk. 3 hooibargen ook
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Witte raaf kan ook. eten en zo is een vreetschuur
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Hofstede Meerzicht is misschien ook leuk
Don't cry, buy a bag and move on.
quote:daenerys79 schreef op 21 april 2017 @ 19:16:

[...]





Tja, er zijn vast veel leukere plekken te bedenken. Ik was ook liever in een boomgaard in Italie getrouwd. maar daar vraagt TO niet om.Dat gezeik altijd op Zoetermeer, blijf lekker weg als je er zo over denkt al zit niemand op zo'n zuur type te wachten denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:daenerys79 schreef op 21 april 2017 @ 19:17:

[...]





Dit zou ik echt niet doen...Waarom niet? Vind het er heel gezellig uitzien namelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Vier schreef op 21 april 2017 @ 19:20:

[...]



Waarom niet? Vind het er heel gezellig uitzien namelijkMisschien dat ze wat kunnen doen qua aankleding binnen maar het gebouw op zich en de omgeving als je daar aan komt rijden is vreselijk. het ziet er uit als een clubhuis/kantine
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 21 april 2017 @ 19:19:

[...]





Dat gezeik altijd op Zoetermeer, blijf lekker weg als je er zo over denkt al zit niemand op zo'n zuur type te wachten denk ik dan.Echt he! ik vind het prima namelijk!
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven