Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Er word weer flink gefokt dit keer op de relatiepijler.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
'Ziek melden voor de koningsspelen' geloof ik gemakshalve ook maar niet.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 april 2017 @ 15:44:

'Ziek melden voor de koningsspelen' geloof ik gemakshalve ook maar niet.Net zoals mijn vrouw wordt steeds boos op mij oid.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 21 april 2017 @ 15:04:

Er word weer flink gefokt dit keer op de relatiepijler.Zeg dat
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 21 april 2017 @ 16:15:

[...]



Net zoals mijn vrouw wordt steeds boos op mij oid.Oh, die heb ik niet eens aangeklikt
Volkomen toevallig trouwens, maar ik heb mijn zoon vandaag ook ziek gemeld voor een sportevenement op school. Ze zouden naar het klimbos, hartstikke leuk natuurlijk maar die arme jongen heeft hoogtevrees. Vorig jaar is ie wel mee geweest en toen heeft ie alleen maar op de grond staan te wachten tot zijn klasgenoten weer beneden waren (en één keer een tokkelbaantje gedaan waar ie nog steeds trauma's van heeft, volgens zijn zeggen dan). Dus dit jaar mocht ie van mij ziek zijn, en ik heb geen boze telefoontjes gehad van school of leerplichtambtenaar dus het zal wel goed zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 april 2017 @ 16:34:

Volkomen toevallig trouwens, maar ik heb mijn zoon vandaag ook ziek gemeld voor een sportevenement op school. Ze zouden naar het klimbos, hartstikke leuk natuurlijk maar die arme jongen heeft hoogtevrees. Vorig jaar is ie wel mee geweest en toen heeft ie alleen maar op de grond staan te wachten tot zijn klasgenoten weer beneden waren (en één keer een tokkelbaantje gedaan waar ie nog steeds trauma's van heeft, volgens zijn zeggen dan). Dus dit jaar mocht ie van mij ziek zijn, en ik heb geen boze telefoontjes gehad van school of leerplichtambtenaar dus het zal wel goed zijn.Gelijk heb je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 april 2017 @ 16:34:

Volkomen toevallig trouwens, maar ik heb mijn zoon vandaag ook ziek gemeld voor een sportevenement op school. Ze zouden naar het klimbos, hartstikke leuk natuurlijk maar die arme jongen heeft hoogtevrees. Vorig jaar is ie wel mee geweest en toen heeft ie alleen maar op de grond staan te wachten tot zijn klasgenoten weer beneden waren (en één keer een tokkelbaantje gedaan waar ie nog steeds trauma's van heeft, volgens zijn zeggen dan). Dus dit jaar mocht ie van mij ziek zijn, en ik heb geen boze telefoontjes gehad van school of leerplichtambtenaar dus het zal wel goed zijn.Ik zou daar ook voor kiezen als ik in jou schoenen zou staan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn destijds 6 jarige zoon ook weleens thuis gehouden van carnaval viering op school. Zijn 4 jarige broertje ging als zombie en mijn 6 jarige was compleet in paniek vanwege zijn getransformeerde broertje. Hij kwam pertinent zijn kamer niet meer uit.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 16:40:

Ik heb mijn destijds 6 jarige zoon ook weleens thuis gehouden van carnaval viering op school. Zijn 4 jarige broertje ging als zombie en mijn 6 jarige was compleet in paniek vanwege zijn getransformeerde broertje. Hij kwam pertinent zijn kamer niet meer uit.







Het was vast niet leuk voor je oudste, maar ik vind het wel een heel grappig verhaal .
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 16:40:

Ik heb mijn destijds 6 jarige zoon ook weleens thuis gehouden van carnaval viering op school. Zijn 4 jarige broertje ging als zombie en mijn 6 jarige was compleet in paniek vanwege zijn getransformeerde broertje. Hij kwam pertinent zijn kamer niet meer uit.Aaa dat is ook zielig dat hij zo schrok, gek ergens dat ze zo kunnen schrikken terwijl ze toch ook wel weten dat dat hun broer of zus is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 april 2017 @ 16:42:

[...]









Het was vast niet leuk voor je oudste, maar ik vind het wel een heel grappig verhaal .







Inwendig was ik ook wel een beetje trots op mijzelf dat ik blijkbaar zo goed kan schminken, dat het bijna niet van echt te onderscheiden is. Voor mijn zoon was het natuurlijk wel heel zielig. We mogen het er nu nog niet meer over hebben en hij is inmiddels 12
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 21 april 2017 @ 16:43:

[...]





Aaa dat is ook zielig dat hij zo schrok, gek ergens dat ze zo kunnen schrikken terwijl ze toch ook wel weten dat dat hun broer of zus is.Het gekke was, dat ik zijn broertje notabene bewust in zijn nabijheid heb geschminkt, zodat hij niet uit het niets verrast zou worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 16:45:

[...]









Inwendig was ik ook wel een beetje trots op mijzelf dat ik blijkbaar zo goed kan schminken, dat het bijna niet van echt te onderscheiden is. Voor mijn zoon was het natuurlijk wel heel zielig. We mogen het er nu nog niet meer over hebben en hij is inmiddels 12 Hij schaamt zich waarschijnlijk, terwijl dat natuurlijk niet nodig is. Maar ja maak dat een 12 jarige maar is wijs
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 april 2017 @ 16:15:

[...]



Net zoals mijn vrouw wordt steeds boos op mij oid.Ja bij het lezen van de titel denk je al meteen dit is niet echt. En dan gaan sommige forummers nog serieus reageren ook Dan denk ik ben jij irl ook zo onnozel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 21 april 2017 @ 16:50:

[...]





Hij schaamt zich waarschijnlijk, terwijl dat natuurlijk niet nodig is. Maar ja maak dat een 12 jarige maar is wijs



Is ook zo

Hij weet het nog als de dag van gisteren.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 16:47:

[...]





Het gekke was, dat ik zijn broertje notabene bewust in zijn nabijheid heb geschminkt, zodat hij niet uit het niets verrast zou worden.Ik heb wel eens verhalen gelezen van kleuterjuffen die zich voor de ogen van de kleuters verkleedden als Sinterklaas, en dat de kinderen na de transformatie volledig vergeten waren dat die baardige bisschop ooit een doodgewone kleuterjuf was geweest. Dus mij verbaast het niet .
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 16:53:

[...]





Is ook zo

Hij weet het nog als de dag van gisteren.Ja zulke dingen vergeten ze helaas niet. Later als hij ouder is zal hij er waarschijnlijk wel om kunnen lachen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 april 2017 @ 16:54:

[...]





Ik heb wel eens verhalen gelezen van kleuterjuffen die zich voor de ogen van de kleuters verkleedden als Sinterklaas, en dat de kinderen na de transformatie volledig vergeten waren dat die baardige bisschop ooit een doodgewone kleuterjuf was geweest. Dus mij verbaast het niet .Zal dat dan de fantasie zijn?
quote:Ginerva schreef op 21 april 2017 @ 16:55:

[...]





Zal dat dan de fantasie zijn?Bij mij op de PABO spraken ze van 'magisch denken'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 april 2017 @ 16:58:

[...]





Bij mij op de PABO spraken ze van 'magisch denken'.Daar kan ik me iets bij indenken dat dat het is, leuk om te weten
Die TO schrijft wel heel prettig, van dat mijn vrouw is boos-topic.

Mijn dochter wil ook graag thuisblijven tijdens de carnavalsvrijdag. Ik snap het ook wel. Dit jaar heeft ze de juf gevraagd of ze in een hoek van de school gewoon een boek mocht lezen, terwijl de andere kinderen (en ik citeer mijn mopperkind): "domme dansjes op stomme muziek die nergens over gaat" deden.
Alle reacties Link kopieren
Het " magische " denken is wel een term wat bij hem past. Hij kan zich sowieso soms verliezen in zijn fantasie. Hij is ook erg gevoelig. Tot zijn 5e geloofde hij zelfs dat mijn fiets pijn had als hij omviel. Dan gaf hij het een kus , herinner ik mij nu.



Wederom weer iets wat wij niet mogen oprakelen

Maar hij is zo lief..
quote:vrouwjagersma schreef op 21 april 2017 @ 17:03:

Die TO schrijft wel heel prettig, van dat mijn vrouw is boos-topic.

Mijn dochter wil ook graag thuisblijven tijdens de carnavalsvrijdag. Ik snap het ook wel. Dit jaar heeft ze de juf gevraagd of ze in een hoek van de school gewoon een boek mocht lezen, terwijl de andere kinderen (en ik citeer mijn mopperkind): "domme dansjes op stomme muziek die nergens over gaat" deden.Stoer van je dochter. En mocht het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven