Relatie dilema

21-04-2017 17:22 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2017 19:15
Reden: OP verwijderd, passende maatregelen genomen. Mvg, Moderator Viva
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 18:11:

[...]





Hoe weet jij dat?

Als je vriend de bron is,zou ik ook dat met een flinke eetlepel zout nemen.Omdat ik zelf met zijn familie gesproken heb. En op al zijn socialmedia zit en op zijn telefoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 18:15:

[...]

Omdat ik zelf met zijn familie gesproken heb. En op al zijn socialmedia zit en op zijn telefoon.

This keeps getting better.





Dus als jij op zijn telefoon zit, hoe kan je er nu dan pas achter komen dat hij een kind heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 21 april 2017 @ 18:10:

Mijn ervaring met 'ik kan niet met en niet zonder hem' is dat je uiteindelijk meestal wel zonder hem kan. Je bent 19. Je hebt vast wel meer mensen in je omgeving gezien, die meerdere relaties na elkaar gehad hebben en altijd weer een nieuwe partner tegen kwamen. Het is echt niet ye verwachten dat jij hierop een grote uitzondering zal zijn.



En dan nog, wat moet je met een vent, waar je nu al zoveel drama beleeft?Het is dat ik heel veel van hem hou en ik mezelf met geen ander zie.
Jij heb 2 jaar geen contact met haar en in die 2 jaar hebben zij een relatie gehad? Of was die relatie er al voor die ruzie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 21 april 2017 @ 18:16:

[...]



This keeps getting better.





Dus als jij op zijn telefoon zit, hoe kan je er nu dan pas achter komen dat hij een kind heeft?Omdat ik pas op ze telefoon etc. Zit naa dat ik het wist.
Alle reacties Link kopieren
quote:Coco87 schreef op 21 april 2017 @ 18:17:

Jij heb 2 jaar geen contact met haar en in die 2 jaar hebben zij een relatie gehad? Of was die relatie er al voor die ruzie?Die relatie was maanden nadat ik geen contact met haar had.
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt echt heel kansloos..accepteer dat kind of ga weg en zoek een vriend zonder kind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 21 april 2017 @ 18:11:

[...]





Dus voor de rest is hij perfect, alleen dat kind zit in de weg?



Dan zou ik het uitmaken en op zoek gaan naar een jongen zonder kind. Want hoe het er uit gaat zien is als volgt: kind zal niet minder, maar alleen meer tijd met je vriend gaan doorbrengen in de toekomst. Waarom? Omdat het zijn freaking kind is. En als je vriend zijn kind in de steek laat, weet je ook al genoeg over hem en zou ik ook bij hem weg gaan. Dus als jullie al bij elkaar blijven en op een gegeven moment gaan samenwonen, reken er dan op dat minimaal 1 dag in de week kind bij jullie thuis zit. En dat betekent dus ook dat je tijd gaat doorbrengen met dat kind.



Je bent pas 19, dus snap dat je hier niet echt op zit te wachten, maar wees dan gewoon eerlijk. Als je hier niet mee om kan gaan, maak er dan een einde aan.Ja voor de rest is alles goed en perfect tussen ons. Alleen dat is het probleem. Hij weet dat ik twijfel en niet echt een leuke situatie vind. Daardoor wil ik rustig aan doen en de tijd nemen om de juist beslissing te maken. Maar ik weet niet wat de juiste beslissing is. En ja dat klopt en dat weet ik wel .
Hoe oud is dat kind nu eigenlijk?

En dan heb ik het over de baby.
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 18:18:

[...]

Die relatie was maanden nadat ik geen contact met haar had.Hoe kan dat dan? Jullie hebben 2 jaar ruzie. Zij kregen pas maanden na aanvang van die ruzie een relatie en ze hebben 1 jaar wat gehad. Jullie hebben ook al een jaar. Dus jouw vriend heeft haar heeeel snel ingewisseld voor jou of er was een overlap. Dat je dan nog niet van een kind af weet is heel vreemd. Hoe oud is dat kind?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Dizzy schreef op 21 april 2017 @ 18:23:

Hoe oud is dat kind nu eigenlijk?

En dan heb ik het over de baby. Paar maanden precies weet ik niet.
En hoe kan je niet weten hoe oud die vriendin is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Coco87 schreef op 21 april 2017 @ 18:24:

[...]



Hoe kan dat dan? Jullie hebben 2 jaar ruzie. Zij kregen pas maanden na aanvang van die ruzie een relatie en ze hebben 1 jaar wat gehad. Jullie hebben ook al een jaar. Dus jouw vriend heeft haar heeeel snel ingewisseld voor jou of er was een overlap. Dat je dan nog niet van een kind af weet is heel vreemd. Hoe oud is dat kind?ja het is allemaal iets sneller gegaan allemaal. Het kind is paar maanden oud.
Ik denk dat hij gewoon nog met haar gaat en gezellig gezinnetje aan het spelen is.
Hij heeft verzwegen dat ie een kind heeft rondlopen en nadien gelogen over het contact? Lol, ik zou het antwoord wel weten
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 18:25:

[...]

Paar maanden precies weet ik niet.

Dus hij is vreemdgegaan met haar tijdens jullie relatie.



Of zijn zaadje vond haar eitje precies op het moment dat hij met jou verkering kreeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Coco87 schreef op 21 april 2017 @ 18:25:

En hoe kan je niet weten hoe oud die vriendin is.Toen ik 16/17 was was zij 14. Dus nu is ze ongeveer 16/17.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 18:27:

[...]



Dus hij is vreemdgegaan met haar tijdens jullie relatie.nee hij is niet vreemd gegaan. Hij maakte het gewoon uit en raakte in contact met mij .
Alle reacties Link kopieren
quote:Coco87 schreef op 21 april 2017 @ 18:27:

Ik denk dat hij gewoon nog met haar gaat en gezellig gezinnetje aan het spelen is.Niet preciws wat ik wou horenn.
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 18:28:

[...]

nee hij is niet vreemd gegaan. Hij maakte het gewoon uit en raakte in contact met mij .Je weet hoelang een zwangerschap duurt he?
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 18:27:

[...]



Dus hij is vreemdgegaan met haar tijdens jullie relatie.Er gaat nog 9 maanden zwangerschap aan vooraf he? Het kan ook zijn dat hij van haar bed rechtstreeks in TO's bed is gestapt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloody_Mary schreef op 21 april 2017 @ 18:27:

Hij heeft verzwegen dat ie een kind heeft rondlopen en nadien gelogen over het contact? Lol, ik zou het antwoord wel wetenKind off.
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 18:29:

[...]



Niet preciws wat ik wou horenn.Hij verzwijgt wel meer voor je, dus het is ook een optie. Als je 19 bent hoor je in een geweldige relatie te zitten en over te lopen van verliefdheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Dizzy schreef op 21 april 2017 @ 18:30:

[...]



Er gaat nog 9 maanden zwangerschap aan vooraf he? Het kan wel zijn dat hij van haar bed rechtstreeks in TO's bed is gestapt.True. Ik had het al aangepast
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Dizzy schreef op 21 april 2017 @ 18:30:

[...]



Er gaat nog 9 maanden zwangerschap aan vooraf he? Het kan wel zijn dat hij van haar bed rechtstreeks in TO's bed is gestapt.ze was al een tijdje zwanger. T is dat zij het pas vertelde toen ze het niet meer weg kon halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven