Entertainment alle pijlers

'Help, mijn man is klusser'

18-02-2016 19:58 2867 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw seizoen 'Help, mijn man is klusser'. Wie Sjont er mee?



Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 21 april 2017 @ 19:28:

[...]

Mijn dochter is ook zo'n kind en dat weet ik officieel nu drie jaar maar niet officieel al bijna haar hele leven.

Maar ik neem aan dat je "zo'n" kind ook gewoon opvoedt en normen en waarden leert.

Zoals die Mees tekeer ging, zijn harde scheldwoorden en vrij agressieve daden, mogen dan veroorzaakt zijn door de extra stress maar ik vind dat nog geen excuus.
Zijn collega's herkenden de man totaal niet in de uitzending.

Ik denk dat die man echt over het randje geduwd is door deze inbreuk in zijn leven.
Alle reacties Link kopieren
http://www.bd.nl/woudrich ... ntse-mopperkont~a8f2c280/
Alle reacties Link kopieren
quote:Knuffelheks schreef op 21 april 2017 @ 19:59:

Zijn collega's herkenden de man totaal niet in de uitzending.

Ik denk dat die man echt over het randje geduwd is door deze inbreuk in zijn leven.Ik vond John niet zo aardig tegen hem inderdaad.
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fria schreef op 21 april 2017 @ 20:05:

[...]



Ik vond John niet zo aardig tegen hem inderdaad.Hij was niet aardig maar misschien zat hij al wat uurtjes tegen hem aan te praten zonder resultaat.
quote:granny71 schreef op 21 april 2017 @ 19:56:

[...]



Maar ik neem aan dat je "zo'n" kind ook gewoon opvoedt en normen en waarden leert.

Zoals die Mees tekeer ging, zijn harde scheldwoorden en vrij agressieve daden, mogen dan veroorzaakt zijn door de extra stress maar ik vind dat nog geen excuus.



Je ziet maar een paar minuten van vier dagen.

Die man was duidelijk overstuur. Ik vond het ook een hork maar snap hem nu wel beter dan voor ik wist dat hij autistisch was.

Zijn gedrag kwam dus wel degelijk ergens vandaan.



En ja, "zo'n" kind leer je normen en waarden.

Ik wel tenminste.

En dat gaat hartstikke goed maar hoe vaak ik mijn dochter ook uitleg dat iemand een hand geven bij kennismaken en afscheid nemen beleefd is en netjes is, voor haar blijft het iets moeilijks.

En ik leer het haar al een jaar of elf inmiddels. Ze doet het maar nooit van harte en soms, als het 'moment' van kennismaken voor haar gevoel voorbij is, doet ze het niet.

Ondanks de lessen in omgangsvormen en beleefdheid etc.
Dubbel
Off topic maar mooi hoe open je bent over je dochter en wat autisme voor haar betekent, Eleonora.
Alle reacties Link kopieren
Mees heeft nooit een officiele diagnose "Autistisch" gekregen, het is een diagnose van Femke, ik begrijp dan ook wel dat SBS zijn handen er niet aan brand om wel op TV te verkondigen dat hij autistisch is.

In dat geval zou mees echt reden hebben om een zaak wegens laster aan te spannen tegen SBS.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 21 april 2017 @ 20:34:

Mees heeft nooit een officiele diagnose "Autistisch" gekregen, het is een diagnose van Femke, ik begrijp dan ook wel dat SBS zijn handen er niet aan brand om wel op TV te verkondigen dat hij autistisch is.

In dat geval zou mees echt reden hebben om een zaak wegens laster aan te spannen tegen SBS.Rtl bedoel je toch?
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
quote:CarmiggelT schreef op 21 april 2017 @ 20:24:

Off topic maar mooi hoe open je bent over je dochter en wat autisme voor haar betekent, Eleonora.Ah lief, dank je wel.
quote:Bitje93 schreef op 21 april 2017 @ 20:34:

Mees heeft nooit een officiele diagnose "Autistisch" gekregen, het is een diagnose van Femke, ik begrijp dan ook wel dat SBS zijn handen er niet aan brand om wel op TV te verkondigen dat hij autistisch is.

In dat geval zou mees echt reden hebben om een zaak wegens laster aan te spannen tegen SBS.



Waar staat dat?

Dat hij geen diagnose heeft?
quote:floddertjezoveel schreef op 21 april 2017 @ 17:17:

Maar mijn vraag blijft wel staan hoe zulke mensen het vroeger dan deden, toen er nog geen diagnoses en psychologen voor waren.Slaan en doodongelukkig bij elkaar blijven.
Op zijn facebook stond een foto waarop het hele gezin stond te stralen.

Had ik even opgezocht vanwege de buikpijn na de uitzending..

Ik denk dat het in het dagelijks leven heel anders toegaat dan in deze bijzondere situatie. Natuurlijk zal het niet eenvoudig zijn, dat hebben we wel opgepikt van Femke, maar hopelijk kunnen ze nu toch een beetje beter vooruit met de niet perfecte badkamer waar je nu wel lekker kunt badderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als je zo'n tv programma nodig hebt om je huis af te maken er sowieso iets grondig mis is. Met alle partijen en de relatie an sich.
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 21 april 2017 @ 20:48:

Ik denk dat als je zo'n tv programma nodig hebt om je huis af te maken er sowieso iets grondig mis is. Met alle partijen en de relatie an sich.Zó eens!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 21 april 2017 @ 20:56:

[...]





Zó eens!



Ik snap ook echt niet waarom mensen zich opgeven voor zo'n programma. Je kunt beter ergens anders hulp zoeken, hetzij psychologisch hetzij praktisch.

Ik zou echt niet willen dat zo'n programma mijn huis komt afraffelen. Ook al is het voor niks. Met nog relatietherapie van Sjon op de koop toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 21 april 2017 @ 20:39:

[...]





Waar staat dat?

Dat hij geen diagnose heeft?https://www.facebook.com/ ... c081caabf6f.1492798947027
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 21 april 2017 @ 21:06:

[...]





https://www.facebook.com/ ... c081caabf6f.1492798947027

Ik heb het begrepen van kennissen die via facebook schrijft dat hij nooit een diagnose heeft gehad? Staat ergens tussen de reacties in.

Maar goed, wie weet hebben ze de diagnose stil gehouden Kan ook nog natuurlijk.
quote:Bitje93 schreef op 21 april 2017 @ 21:06:

[...]





https://www.facebook.com/ ... c081caabf6f.1492798947027Echt die reacties hij heeft waarschijnlijk autisme spectrum , uh wat zeg je ?
Nou, met twee autistische kinderen en het gedrag wat hij gisteren liet zien durf ik mijn vingers wel te branden aan het zware vermoeden van een diagnose hoor.
quote:Pretzel66 schreef op 21 april 2017 @ 21:15:

[...]



Echt die reacties hij heeft waarschijnlijk autisme spectrum , uh wat zeg je ?



Kennissen kunnen zo veel zeggen.

Als het al echt hun kennissen zijn.

Het AD had Femke zelf gesproken.
quote:Knuffelheks schreef op 21 april 2017 @ 21:16:

Nou, met twee autistische kinderen en het gedrag wat hij gisteren liet zien durf ik mijn vingers wel te branden aan het zware vermoeden van een diagnose hoor.Mijn dochter heeft het ook niet van een vreemde.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 april 2017 @ 21:43:

[...]





Kennissen kunnen zo veel zeggen.

Als het al echt hun kennissen zijn.

Het AD had Femke zelf gesproken.Dat sowieso maar ik bedoel hij is autistisch of heeft een diagnose uit het autistisch spectrum . Hij heeft geen autisme spectrum.
Hahaha!

Nee, da's erg zeldzaam.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven