Gezondheid alle pijlers

Chronische netelroos. Schiet mij maar af!

23-04-2017 18:42 64 berichten
Ik ben inmiddels nml totaal wanhopig.

Ik ben uitbehandeld en heb voor zover ík weet alles geprobeerd.

Ik zwel elke dag op en zit élke dag volledig onder de uitslag/gekmakende jeuk. En mijn huid staat in de fik.

Oorzaak is nooit gevonden

Ik ben zó moe en zit er enorm doorheen.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk! Ik ben er deels mee bekend, in die zin dat het bij mij uiteindelijk wel over is gegaan. Ik had het 's avonds voor een week of 4. Bij mij hielp brandnetelthee en bioresonantie, op aanraden van een natuurgeneeskundige.
Kan zelf zoiets kleins als menthol zijn in je tandpasta, radicale eliminatie van alles uitproberen?
Alle reacties Link kopieren
Och Yggdrasil, ik weet hoe verschrikkelijk jeuk is. Op dit moment heb ik ook met vlagen last van netelroos, maar het wordt al stukken minder. Ik merk dat ik meer last heb als ik bepaalde produkten eet (kant en klare potten saus, pakjes en zakjes) en met bepaalde groenten zoals spinazie, dus dat vermijd ik zo veel mogelijk. Ook heb ik ontdekt dat een hooikoortstablet de jeuk onderdrukt. Zodra bet begint te kriebelen neem ik een tablet en dan houdt de jeuk op en kan ik zonder jeuk slapen (het begint meestal s avonds te kriebelen en dan lig ik de hele nacht wakker van de jeuk).



Ik ben zowieso erg gevoelig denk ik voor jeuk, paar jaar geleden ook verschrikkelijk veel jeuk gehad en na een half jaar krabben, allergietesten bij de dermatoloog waar niets uitkwam en hormoonzalf wat niet hielp en de mededeling dat ik er maar mee moest leven heb ik toen baat gehad bij een acupuncturist die mij met maar 5 behandelingen al van mijn jeuk af hielp.

Misschien een tip voor jou als je daarvoor open staat?



Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen want jeuk is echt verschrikkelijk
Heb je die docu op Netflix gezien ? Die Australische man die alleen maar sappen drinkt en van zijn chronische urticaria afkomt Echt interessant

Docu heet Fat sick and nearly dead

Wil niet zeggen dat jij dik bent hoor !
http://www.fatsickandnearlydead.com
Alle reacties Link kopieren
Als het je lukt zou ik proberen niet te krabben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar..ik heb het ook al een jaar en helaas geen verbetering. Ik gebruik Fexofenadine 180 mg en dat helpt wel. Als ik deze elke dag inneem heb ik het onder controle. En verder menthol gel bij jeukaanval.



Verder kon dermatoloog ook niks meer voor me betekenen. Allergietesten enzo ook gehad.
Prednisolon al geprobeerd? Heb op een andere manier veel met jeuk te maken en deze injectie helpt mij enorm het is troep maar goed je moet toch iets.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of je het al geprobeerd hebt, maar dé tip die ik las tijdens mij zoektocht naar een middel tegen puppp (zwangerschapsjeuk from hell) was pinetarsoap. Heb het niet geprobeerd uiteindelijk, omdat het einde ineens in zicht was. Maar er waren veel mensen lyrisch...
Antihistamine heeft de huisarts neem ik aan ook al geprobeerd?



Echt klote zeg
Ja prednisolon gehad.



Ik ben niet dik.



Ik heb net hennepolie en hennep creme gekocht. Ik ben echt ten einde raad. Mijn hele ogen zijn nu opgezwollen en oogleden zitten dicht. Mijn hele huid is kapot gekrabt en staat in vuur en vlam. Ik kan alleen nog maar huilen.
quote:Bumba1985 schreef op 23 april 2017 @ 19:53:

Antihistamine heeft de huisarts neem ik aan ook al geprobeerd?



Echt klote zeg Ja, echt alle merken en soorten al
quote:beanie schreef op 23 april 2017 @ 19:29:

Geen idee of je het al geprobeerd hebt, maar dé tip die ik las tijdens mij zoektocht naar een middel tegen puppp (zwangerschapsjeuk from hell) was pinetarsoap. Heb het niet geprobeerd uiteindelijk, omdat het einde ineens in zicht was. Maar er waren veel mensen lyrisch...Waar koop ik dat?
Nee maar ik zou echt even die docu kijken

Heeft niet alleen met dik zijn te maken maar ook dat er bepaalde ingrediënten en stoffen in voeding zitren die je " ziek" maken
Ik heb het inmiddels bijna vijftien jaar en enige wat bij mij echt werkte en mijn leven sinds twee jaar heeft veranderd is Xolair. Ik werd helemaal gek van het altijd jeuk hebben en in de brand staan. Maar ook letterlijk ziek en moe ervan worden. En ik heb ook veel aan een besloten Facebook groep. Welke variant heb je?
https://eetechteten.wordpress.com/2014/ ... t-my-life/



http://www.fitvoorbeginners.nl/de-superkracht-van-sap/





Die man is van de prednison af die hij slikte voor chronische urticaria
quote:Roosster schreef op 23 april 2017 @ 19:59:

Ik heb het inmiddels bijna vijftien jaar en enige wat bij mij echt werkte en mijn leven sinds twee jaar heeft veranderd is Xolair. Ik werd helemaal gek van het altijd jeuk hebben en in de brand staan. Maar ook letterlijk ziek en moe ervan worden. En ik heb ook veel aan een besloten Facebook groep. Welke variant heb je?Chronische urticaria
Welke Facebook groep?



Ik ga nu xolair googelen
Werd jij van xolair niet dik?
Alle reacties Link kopieren
1x een aanval gehad, bij mij hielp antihistaminica wel, gelukkig. Ik kon meteen de hele dag in het UMCG blijven, ik was een leuk onderzoeksgeval voor de studenten. Het werd waarschijnlijk veroorzaakt door geitensmeerkaas.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte
quote:maylo schreef op 23 april 2017 @ 20:25:

Mag ik vragen hoe oud je ongeveer bent?

Ik heb het jaren gehad tot een paar weken terug, gek werd ik er van! Iedere paar weken zat ik bij de huisarts. Niets hielp, geen enkele creme of pilletje. Nu heb ik laatst toch de stoute schoenen aangetrokken en pure tree oil gekocht bij de tuinen. Sindsdien gaat het héé erg goed en zelden nog jeuk en krab ik me eigen niet meer kapot (ook niet meer tijdens het slapen). Of zal het komen omdat ik uit de overgang kom? Maar wat ik wel denk is dat het echt een hormonenkwestie is ??!40-ish
Ik heb die zeep en hennep olie besteld.

Aloë Vera hielp geen sikkepit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven