Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!
Ik heb OJ nu t/m afl. 6 gekeken. Daar moet je wel de aandacht bij houden en af en toe op wikipedia (de eng. versie) lezen op bepaalde personen.



Ik vind John Travolta wel lijken op: [afbeelding] (geleend uit topic married at first sight)



De rechter (chinees als ik me niet vergis) liet een fanfoto van Arsenio Hall zien aan de vader van ?. Dat kon ik even niet plaatsen.

Maar ze hebben er echt werk van gemaakt om zo goed mogelijk te laten lijken.
quote:dolfje schreef op 21 maart 2017 @ 22:10:

We zijn bijna aan het einde van seizoen 5 van The good wife. Had wat er in dit seizoen gebeurde dus totaal niet verwacht!





Ooooo wat heb ik genoten van die serie...!



Ik hang weer achter de nieuwe afleveringen van Designated Survivor op Netflix.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gestopt met Designated survivor. Het begon heel spannend vond ik maar het werd me teveel gepraat en te politiek.
Alle reacties Link kopieren
hmm hoe leuk ik Jane the virgin ook vind... iriteer ik me wel dood aan Rafeal en Jane samen
Relax we're all crazy, it's not a competition
https://www.npo.nl/koot-e ... /25-03-2017/VPWON_1272507



Dit moet uit de jaren 80 zijn Ik geloof dat het een serie is.

Het lijkt een voorloper van alle realityshows. Leuk jasje gemaakt van ....Roy Donders zou er jaloers op zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels helemaal bij met Grimm Ik vind het erg vermakelijk en nog steeds is het verhaal boeiend genoeg en elke aflevering anders. Meestal gaan afleveringen teveel op elkaar lijken in langlopende series (inmiddels afgehaakt bij NCIS, elementary en Sleepy hollow hierdoor) en ik vind de combi fantasy en detective geslaagd.

Nu moet ik weer een andere serie zoeken met veel seizoenen die ik kan bingewatchen
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Ik kijk heel af en toe naar een aflevering van Father Brown op BBC First.

Knap dat ze toch wat variatie weten te bedenken. Kleding en gebouwen en auto's is leuk gedaan. Is een beetje een "Old timer" serie zonder aansluitend verhaal.

Maar ik kijk ze niet allemaal. Het zijn losse afleveringen. Is een beetje een Lingo bak. Simpel verhaal met leuke aankleding.



O, en de fanmail die de rechter van OJ Simpson kreeg. Die kan ik ondertussen plaatsen na een stukje op de Engelse wikipedia gelezen te hebben.

Het is allemaal gebaseerd op ware gebeurtenissen. De rol en de belasting van de jury is ook prima in beeld gebracht. Is een beetje vergelijkbaar met de allereerste Big Brother in 1999. Het zou me niet verbazen als het concept idee is ontstaan uit die gebeurtenissen daar. De insteek van de deelnemers is anders.

Als je serie gaat kijken dan weet je wat ik bedoel. Ik vind het een goede serie.

Het verklaart zoveel over op dit moment actuele discussie en twistpunten op Social Media. Het is echt typisch Amerikaans wat daar gebeurde.

Vanavond aflevering 9 en 10 op SBS9. (Gelukkig kan ik ze ook via tot 7 dagen terug incl. reclame terug kijken.)
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand al de netflix serie

13 Reasons Why afgekeken ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niet aan begonnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 05 april 2017 @ 23:13:

heeft iemand al de netflix serie

13 Reasons Why afgekeken ?In het netflix topic zijn veel mensen er lyrisch over
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu 13 reasons, vind het wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Seizoen 7 van The good wife vind ik toch wel minder tot nu toe, denk dat het goed is dat het afgelopen is.



Nieuwe buren zijn we ook mee begonnen, wel leuk maar niet geweldig of zo.
Alle reacties Link kopieren
Klaar met 13 reasons. Goed! Las ergens dat er een tweede seizoen zou komen.
Alle reacties Link kopieren
Net de voorlaatste aflevering van Outsiders gezien, kijk denk ik zondag de laatste. Toch best wel weer spannend.

Verder moeten we nog twee afleveringen van Nieuwe Buren(seizoen 2) op zich vind ik het best leuk maar ik erger me nogal aan Bracha
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels begonnen aan het derde seizoen van broadchurch en ik kijk nu ook naar emerald city (gebaseerd op wizzard of oz, maar dan in fantasy serie jasje gegoten).

Ik heb eergisteren outsiders toegevoegd aan m'n lijst om te kijken, maar ik was nog niet helemaal om. Toch maar wel aan beginnen, zo te lezen?
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind Outsiders wel boeiend.

Broadchurch vond ik geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Omgomgomg wat een clifhanger bij Jane the virgin
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren begonnen met Chesapeake shores, beetje erg zoet maar wel leuk.



Girlboss kon me niet boeien na een halve aflevering uitgezet.
Zaterdag komt op NPO een kostuumdrama naar de roman "Oorlog en Vrede" van Tolstoi.

Is al verfilmd en dat is een lange, taaie en zware zit.

De serie vond ik beter te volgen en ook met goede cast. Ik heb het met plezier gekeken.



Dit is uit de gids: https://www.npo.nl/series ... storische-serie-war-peace

Dit is de score van 8,2 op imdb. Jammer dat ik hem al heb gezien vorig jaar. http://www.imdb.com/title/tt3910804/
Alle reacties Link kopieren
Klaar met The good wife. Inderdaad teleurstellend einde.



Ook klaar met Chesapeake shores. Heel ziet en met te mooie mensen maar vind het toch wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 05 april 2017 @ 23:13:

heeft iemand al de netflix serie

13 Reasons Why afgekeken ?Ja. Ik vind het tegenvallen. Typisch Amerikaans.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 30 april 2017 @ 19:21:

Klaar met The good wife. Inderdaad teleurstellend einde.Het eerste seizoen van The good fight is net over. Met Diane en Lucca (maar zonder Alicia). Best vermakelijk.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
Ja die hebben we inderdaad ook al.
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die lucifer kijken; er staat weer een nieuwe aflevering online.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 28 april 2017 @ 15:43:

Zaterdag komt op NPO een kostuumdrama naar de roman "Oorlog en Vrede" van Tolstoi.

Is al verfilmd en dat is een lange, taaie en zware zit.

De serie vond ik beter te volgen en ook met goede cast. Ik heb het met plezier gekeken.



Dit is uit de gids: https://www.npo.nl/series ... storische-serie-war-peace

Dit is de score van 8,2 op imdb. Jammer dat ik hem al heb gezien vorig jaar. http://www.imdb.com/title/tt3910804/Ik had het opgenomen en kijk nu maar het kan mij niet echt boeien. Weet niet waar dat aan ligt. Hou normaal wel van kostuumdrama's. De film kwam ik inderdaad ook al niet doorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven