Mode & Beauty alle pijlers

Leuke zakelijke kleding

04-09-2009 13:25 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben, i.v.m. een nieuwe baan, op zoek naar een nieuwe garderobe; zakelijk, betaalbaar, modern.



Heeft iemand tips? Wat zijn leuke (web)winkels? Wat vind jij goede zakelijke kleding? Wat moet ik absoluut hebben?
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Vanilia erg leuk, veel keus in pakken: www.vanilia.nl
Alle reacties Link kopieren
nou ik heb even gekeken, het is inderdaad leuk.

ik weet niet wat TO bedoelt met betaalbaar maar echt goedkoop was dit niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook echt mega veel van de Vanilia.. ideaal voor werkkleding.. hip maar wel zakelijk..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind WE altijd wel prima. Niet zo heel duur. En Vanilia idd, maar dat is weer wat prijziger. Zelf vind ik broekpakken nooit zo heel mooi, vind een mooi rokje met met jasje of shirtje/vestje leuker. Maar ik hoef het voor mijn werk niet aan, dat scheelt.



Moet je echt in pak voor je nieuwe baan?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Eens met pure_vanity: Steps!
Alle reacties Link kopieren
Vanilia ziet er inderdaad leuk uit (en valt nog wel in de categorie 'betaalbaar' wat mij betreft).



Ik hoef niet perse in een pak voor mijn nieuwe baan (al zullen er wel gelegenheden zijn waarbij het wel zal 'moeten'), maar mijn huidige werkgarderobe bestaat uit spijkerbroeken en t-shirtjes en dat kan echt niet.



In mijn nieuwe baan zijn mijn collega's voornamelijk mannelijke vijftigers in pak met stropdas. Zelf ben ik midden-dertig, maar zie er wat jonger uit. Ik wil er dus voornamelijk wat meer volwassen uitzien in mijn kleding.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben bij de Vanilia niet alleen pakken hoor.. ik draag zelf ook veel jurkjes en rokjes met mooie vestjes enzo, het is bij de V alleen altijd wat zakelijker.. dus ook de rokjes en jurkjes zijn zeer werk-geschikt.
Alle reacties Link kopieren
Promiss heeft soms leuke dingen of inderdaad de WE.
Alle reacties Link kopieren
Steps? In mijn beleving hebben ze daar alleen maar goedkope synthetische jurkjes en shirtjes, dus ik loop er altijd voorbij. Misschien toch naar eens naar binnengaan dus!
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Er was hier laatst ook al een topic over. Misschien vind je hier nog tips: ZAKELIJK EN TOCH HIP



Zal 'm even voor je naar boven schoppen.
Alle reacties Link kopieren
... *schijft WE ook even op het shoppinglist*



Ik kom best vaak bij WE, maar koop daar alleen vrijetijdskleding. Een goed idee om daar ook eens bij de wat zakelijker afdeling te kijken.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Alle reacties Link kopieren
quote:mizuki schreef op 04 september 2009 @ 13:38:

Steps? In mijn beleving hebben ze daar alleen maar goedkope synthetische jurkjes en shirtjes, dus ik loop er altijd voorbij. Misschien toch naar eens naar binnengaan dus!Zou idd maar eens naar binnen gaan dan! Steps heeft superleuke rokjes etc. En de jurken... maar die zijn dan weer wat minder geschikt voor werk denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Inwear, Claudia Sträter , Max Mara...



Misschien niet goedkoop maar op dat gebied is goedkoop vaak duurkoop: een goed pak kan jaren mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al dat er een topic over was geweest, maar ik kom 'm niet vinden. Bedankt voor de link ... ik ga even lezen.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Alle reacties Link kopieren
.
Je zou ook nog bij Esprit kunnen kijken, die hebben namelijk ook een zakelijke lijn of voor wat "kakineuzere" kleding bij Steppin' Out, McGregor of Riverwoods en zelfs The Sting heeft als je goed zoekt hele leuke zakelijke kleding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven