Mannen & vibrators!!

19-10-2009 17:10 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Enige tijd geleden heb ik voor mijn vriendin bij de kruidvat zo'n Durex vibrator voor om de vinger gekocht (de naam is mij even ontschoten, sorry!!). Toen het zover was dat we hem wilde gebruiken gaf ze aan dat ze er niet veel van voelde. En gelijk had ze, want veel getril kwam er niet vanaf!! Achteraf dus eigenlijk wel weggegooid geld!



Hoe dan ook, van de week kwam ik op het idee om een 'betere' te halen bij Christine le Duc! Ik liep uiteindelijk naar buiten met een vibrator van Mae B! Vraag me niet hoe, maar toen ik 's avonds alleen thuis (de vriendin had avond dienst) wilde ik wel eens even ervaren hoe dat nu daaronder zou voelen! En wow, het werd gewoon steeds lekkerder! Inmiddels heb ik het meerdere malen geprobeerd, en ik kom er gewoon goed klaar! Ik maar denken dat vibrators alleen voor vrouwen zijn, niet dus!!! Mijn vriendin heeft 'haar' cadeautje nog niet gekregen! Misschien dat ik hem zelf hou, eigenlijk te erg voor woorden!!



Ben ik nu de enige (man) die het lekker vind om zichzelf met een vibrator te stimuleren? Hebben jullie dit al eens meegemaakt? Is het raar dat ik een vibrator gebruik! En hoe zouden jullie het vinden als je erachter komt dat je vriend een/je vibrator gebruikt?



Reacties zijn welkom!!! Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Misschien wel een erg blonde vraag; maar hoe en wat stimuleer je dan precies? Verder vind ik het echt niet raar.
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg ik mij nou ook af.............
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk is een pik niets meer dan een uitvergrote clitoris, dus het idee is hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Even ter verduidelijking, ik hoef de vibrator maar tegen mijn eikel aan te houden!!!
Alle reacties Link kopieren
En trek je jezelf daarbij ook af?
Alle reacties Link kopieren
Als je een vib tegen de onderkant van de eikel aanhoudt is aftrekken niet nodig. Ook het stukje tussen anus en ballen is erg gevoelig......
Alle reacties Link kopieren
Lekker toch ILIKE! Gewoon van genieten enne... er zijn maar weinig dingen op dit gebied die nog werkelijk niemand gedaan heeft hoor. Je zal dus zeker niet de enige zijn!
Gebruik je ook haar nagellak?
Alle reacties Link kopieren
@Stewardess: aftrekken hoeft niet meer!!
Alle reacties Link kopieren
Nagellak??? Ik dacht dat ik het ergens anders over had!
Alle reacties Link kopieren
Waarom bestaan er nog geen speciale mannenvibrators?

Gat in de markt!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Is wel schrikken als je erachter komt dat jouw 'pink lady' die met trots op je nachtkastje prijkt, ook regelmatig in het achterste van je vriend bivakkeert..
Alle reacties Link kopieren
Waarom aparte mannenvibrators?? Volgens mij bestaan die wel in de vorm van een vagina etc. Maar ik heb er in eerste instantie een voor mijn vriendin gekocht alleen door een beetje te experimenteren kwam ik erachter dat ik het ook wel heel lekker vindt!! Nu hoef je maar een keer te investeren waar twee personen profijt van kunnen hebben!!
Alle reacties Link kopieren
quote:boogje schreef op 19 oktober 2009 @ 18:59:

Is wel schrikken als je erachter komt dat jouw 'pink lady' die met trots op je nachtkastje prijkt, ook regelmatig in het achterste van je vriend bivakkeert..Wie zegt dat die vib anaal moet?
Alle reacties Link kopieren
quote:ILIKE schreef op 19 oktober 2009 @ 18:47:

@Stewardess: aftrekken hoeft niet meer!!Leuk kadootje voor zijn verjaardag, kan ik op zondagmorgen weer uitslapen.
quote:Pannetje schreef op 19 oktober 2009 @ 19:13:

Wie zegt dat die vib anaal moet?Naja, 'penaal' zal niet lukken lijkt me..
Alle reacties Link kopieren
quote:ILIKE schreef op 19 oktober 2009 @ 19:01:

Waarom aparte mannenvibrators?? Nou ja, ik kan me voorstellen dat sommige 'vrouwvriendelijk' vormgegeven vibrators de meeste mannen wat minder aanspreken. Of een roze of eentje in de vorm van een gezellig beestje.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Och mensen, alles wat tegen een eikel trilt zal een man heerlijk en binnen no time doen klaarkomen, dat is toch niet zo moeilijk voor te stellen? Hoe dan ook, aan mijn jonge heer geen vibrator, het gaat te snel
Alle reacties Link kopieren
quote:boogje schreef op 19 oktober 2009 @ 18:59:

Is wel schrikken als je erachter komt dat jouw 'pink lady' die met trots op je nachtkastje prijkt, ook regelmatig in het achterste van je vriend bivakkeert..

ILIKE heeft het over stimulatie van zijn eikel. Nou is het alweer een tijdje terug dat ik op school biologieles had, maar volgens mijn herinnering zit die niet in de anus?



Verder zie ik niet in waarom het een schok zou moeten zijn om te "ontdekken" dat een man anaal lekker vindt, een man die zijn partner echt vertrouwd zal dat best met haar delen neem ik aan. Tenzij ze narrow minded is, dan zou ik het ook liever voor mezelf houden ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven