Kado voor meisjes 9 en 10 jaar

16-11-2009 13:06 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moeilijke kwestie. Mijn nichtjes zijn jarig geweest en aankomend weekend wordt het gevierd. Ik ben een beetje inspiratieloos. Wat moet ik ze nu geven? Ik wil niet met een computerspelletje of een dvd aankomen, ik ben ook bang dat ze spullen dubbel krijgen, dat is al eens eerder gebeurd omdat ze om teletubbies vroegen en toen kwamen er 4 mensen met een Lala aan. Dat was niet zo leuk voor ze



Heeft er iemand misschien leuke suggesties? Een kado mag zo tot de E30,- zijn.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
heb je een Xenos in de buurt? Daar stikt het van de leuke spulletjes voor op een meisjeskamer. ( fotolijstjes , kussentjes, prikborden etc )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2009 @ 13:08:

heb je een Xenos in de buurt? Daar stikt het van de leuke spulletjes voor op een meisjeskamer. ( fotolijstjes , kussentjes, prikborden etc )Hey, da's inderdaad een leuk idee Iedereen komt zeker weten met speelgoed aan en dat wil ik dus niet. Leuk, bedankt!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
Tekenboek van Top Models, kunnen ze zelf kleding ed. ontwerpen. Dat is hier op partijtjes een grote hit.

(boekhandel, primera)
Alle reacties Link kopieren
knutselspulletjes bv. zelf sieraden maken vinden zulke meisjes vaak erg leuk is mijn ervaring!
Alle reacties Link kopieren
Een (proef) abonnement op Meidenmagazine oid.
Alle reacties Link kopieren
En een mooi boek? Een klassieker van Thea Beckman, of een hipper boek van Francine Oomen, veel kinderen vinden dit leuke cadeaus. Ik zag trouwens dat er van 'Hoe overleef ik...' van Oomen een musical is gemaakt. Is het leuk om je nichtjes hiermee naartoe te nemen als cadeau?
Mijn nichtje is 9 en is dol op Hello Kitty... (Ze houdt echter absoluut niet (meer) van Roze, het moet nu allemaal lichtblauw zijn). Ook Huis Anubis is favoriet. Verder kan ik haar altijd een plezier doen met knutsel-spullen of een gezelschapsspel.



Sieraden vind ze ook wel leuk.



Maar wat BGB zegt, spullen voor op de slaapkamer zijn ook altijd een suc6, een fotolijstje, of een lampje, leuk doosje voor sieraden, etc.
Alle reacties Link kopieren
Een medeforumster heeft voor deze leeftijdsgroep denkspelletjes aangeraden. Bij mij thuis is deze favoriet, bij haar thuis Rush Hour. Dit spul is bij ons ook te koop bij de verantwoorde houten blokken speelgoedwinkel.
Alle reacties Link kopieren
Met zijn 3en eens naar het theater of de bioscoop? .
Alle reacties Link kopieren
quote:mamzelle schreef op 16 november 2009 @ 14:47:

Bij mij thuis is deze favoriet



O dat is een gaaf spel! Ik ken het in een iets andere variant, maar volgens mij met dezelfde figuurtjes. Als je/jullie dit leuk vinden is SET ook een aanrader.



Alle reacties Link kopieren
Oh set, echt fantastisch! Alleen wil niemand meer tegen mij spelen .
Alle reacties Link kopieren
quote:ArtemisDCS schreef op 16 november 2009 @ 18:08:

Oh set, echt fantastisch! Alleen wil niemand meer tegen mij spelen .Ben je te goed of gewoon te fanatiek?
Alle reacties Link kopieren
Ann Liv, wat leuk! Een spel is natuurlijk altijd leuk Ik ken het helemaal niet maar hiermee maak ik de zusjes vast wel blij! En dan nog allebei een fotolijstje voor op hun kamertje. Ik ben eruit!



Thanks Ladies!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
Oh, die IQpuzzler heb ik laatst voor mezelf gekocht. Leuk! Set is trouwens ook leuk idd.
Alle reacties Link kopieren
AnnLiv, ik heb dit soort figuren uit elkaar moeten worstelen in een intelligentietest en werd er knap druk van in het hoofd. Niet mijn soort spel dus
Alle reacties Link kopieren
quote:Gebakkie schreef op 16 november 2009 @ 20:51:

Ann Liv, wat leuk! Een spel is natuurlijk altijd leuk Ik ken het helemaal niet maar hiermee maak ik de zusjes vast wel blij! En dan nog allebei een fotolijstje voor op hun kamertje. Ik ben eruit!



Thanks Ladies!SET wordt toevallig nu aangeboden op het ruiltopic!
Alle reacties Link kopieren
Bedenk me trouwens dat de verzendkosten dan waarschijnlijk wel net zo duur zijn als een nieuw spel.
Alle reacties Link kopieren
Haha, inderdaad Ann Liv, ik zag het op het ruiltopic maar set kost bij bol.com 8,99 en dan is hij nieuw en zeker weten compleet. Toch bedankt voor het meedenken
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n mode ontwerp kleur boek. Die zijn helemaal 'hot' nu.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
quote:La Vie en Rose schreef op 18 november 2009 @ 09:37:

Zo'n mode ontwerp kleur boek. Die zijn helemaal 'hot' nu.

Hey La Vietje



Ik denk dat ik dát er nog bij koop, en twee fotolijstjes. En dan moet ik nog inspiratie hebben voor sinterklaas en kerst dus dat wordt het volgende dilemma
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Gebakske



Je weet welke boeken ik bedoel toch? Je hebt veel verschillende. Leuk zijn ze hoor, met veel verschillende sjablonen erbij.

Je hebt ook makeup model boekjes.



Er is nu zo'n hele lijn op de markt. Mijn dochter en al haar vriendinnen vinden het geweldig.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Daarnaast doen sjaaltjes, oorbelletjes, armbandjes of spul van Hello Kitty het ook altijd goed.



Mijn dochter is zelf ook gek van het Huis Anubis, misschien is dat ook een tip. (heb niet alle reacties gelezen, weet niet of het al genoemd is)
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de mode boekjes helemaal goed zijn, ik weet alleen niet wat voor boekjes dat zijn. Kan je die gewoon vinden bij Bart Smit of Toys 'r us?



Over Hello Kitty en huis Anubis hoor ik ze nooit praten dus ik weet niet of dat dan goed in de smaak valt. Sieraden en accessoires zijn leuk om te geven met Sinterklaas, ik denk ik kijken voor een knutselpakket zodat ze zelf sieraden kunnen maken..nog leuker
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Alle reacties Link kopieren
Die boekjes zijn zeker weten goed. Safe ook, álle meisjes vinden dat leuk, dus het kan niet fout gaan.



Je hebt ze bij Bart Smit ja, in een apart hoekje, daar ligt het allemaal bij elkaar. Genoeg keus, je hebt grotere boeken (rond de 12.95 euro) en kleinere (rond de 6 euro) en van alles er tussen in



Die knutselpakketjes zijn ook leuk, maar zorg dan wel dat je niet dat héle goedkope pruts spul koopt, want dat is echt troep en valt zo uit elkaar.



Ach, gaat vast wel lukken allemaal toch!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven