Hij belt niet...

19-09-2007 10:14 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
He girls,



Na een aantal keer daten, ben ik niet erg overtuigd van wat hij nou wil. Als ik hem sms, krijg ik heel snel iets terug meestal. En echt leuke en lieve berichtjes. Maar heb het idee dat het niet van zijn kant komt. Laat nu niets horen en wacht gewoon maar af, maar dan komt er dus niks, inmiddels al 4 dagen. Hij had wel nadat we elkaar gezien hadden een hyvesberichtje gestuurd, maar daarna dus niets meer.. Is hij het nou gewoon niet waard, of moet ik toch contact met hem opnemen?



x
Alle reacties Link kopieren
of hij het al dan niet waard is kunnen wij natuurlijk niet beoordelen. Wanneer echter alle initiatief steeds van jou kant komt, kun je rustig een keer wachten tot hij contact opneemt. Jij bent het immers wel waard?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me duidelijk. Hij vindt jou niet leuk/interessant (enz) genoeg.
Alle reacties Link kopieren
mannen zijn niet zo smserig en bellerig en hyverig als vrouwen. wat is er mis mee om een keer te bellen en terloops te vragen waarom hij niks liet horen? niks te verliezen toch?
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik het niet mee eens. Als een man verliefd is, of je iig leuk genoeg vindt, zal hij je wel degelijk bellen.

Een verliefde man doet echt alles om met zijn object van verliefdheid in contact te komen. Bellen, mailen, smsen, afspreken...doet hij dit niet, dan issie waarschijnlijk not into you.
Alle reacties Link kopieren
oh een mooie oprah winfrey uitspraak zamirah.



meid, gewoon bellen en vragen. als ie je niet leuk vindt, jammer dan. enough fish in the sea!
Nou belfreeqentie verschilt per persoon hoor. Zelfs als ik zwaar verliefd ben kan het best eens voorkomen dat ik di persoon niet dagelijks bel/spreek tebnzij die persoon mij belt. 4 dagen vind ik ook wel erg lang, maar sommige mensen zijn gewoon lakse bellers. Vraag het hem gewoon wat ie nu wil. Maar krijg eeerst ff duidelijk voor jezelf wat JIJ eigenlijk met hem wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nooit naar Winfrey, Lalein....maar gelijk heeft ze dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het belangrijker is om te bepalen wat jij wil van een man. Als jij veel aandacht wil als je verliefd bent dan moet je zelf bepalen of jij dit gedrag van hem trekt. Want ik denk niet dat het feit dat hij 4 dagen niks laat horen bepalend is voor wat hij voor jou voelt. Veel mannen zijn hier gewoon laks in, al zijn ze gek op je. Als dat het geval is dan kan je dit bij hem aangeven. Verandert er dan niks, dan moet jij zelf bepalen of jij hiermee verder wilt of niet.
Alle reacties Link kopieren
haha
ik ben zelf ook een enorm lakse beller. Zelf als ik verliefd ben, kan ik rustig een aantal dagen niks laten horen (weet niet wat ik zeggen moet, kan geen "reden" bedenken om te bellen, zenuwachtig, etc.)



aangezien hij wel snel reageert op sms, denk ik dat t niks zegt.

Gewoon zelf bellen, en vragen of hij ou eens belt:)
Nou ik denk gewoon dat je in dit hele prille gebeuren toch juist met elkaar moet praten over het hoe en wat. Je kent elkaar nog nauwelijk, hoe wil je dan weten wat hij wil. Als je een mogelijke toekomstige relatie al wilt torpederen omdat hij na een paar dates niet exact handelt zoals jij hoopt/verwacht, dan denk je je er sosieso beter niet aan kunt beginnen. Hij kan ook geen gedachten lezen namelijk.

Als jij iedere dag contact wilt omdat al hevig verliefd bent, kun je toch gewoon vragen hoe de vlag er bij hem bijhangt.

Ben je trouwens al hevig verliefd? In je openingspost vraag je je vlk af "wat hij wil of niet wil", maar ik lees niets over jou ....................
Alle reacties Link kopieren
4 hele dagen? Wow. Uit je hoofd zetten die jongen. Als hij al 4 hele dagen niets van zich heeft laten horen, mot ie je niet.



Hebben jullie het al gehad over trouwen en kindjes krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Ben het met Zamirah eens. Mannen laten écht wel wat horen hoor als ze je zien zitten. En gebeurt dat niet, dan is hij vast niet verliefd. Niet achter hem aanhollen, werkt alleen maar averechts.
Alle reacties Link kopieren
Of zijn beltegoed is op ... :)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
borodini schreef op 19 september 2007 @ 12:36:

Of zijn beltegoed is op ... :)
Ja of hij heeft via een datingsite wat verschillende meiden uitgekozen en daar moet hij ook mee daten om te kijken wie de leukste is om evt. mee door te gaan. Gaat ook veel tijd in zitten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Of hij denkt; shit Hanna leek me zo'n leuke zelfstandige vrouw, waarom belt ze me niet? She's just not that into me...
Alle reacties Link kopieren
Weet je, het enige wat ik je kan zeggen is dat het allemaal vanzelf moet gaan en het moet vooral goed voelen.

Ik ben ervan overtuigd dat je gevoel je al een hoop verteld. Dus dat je zelf al heel goed weet hoe het zit.

Als je gevoel zegt; je moet er gewoon voor gaan dan doe je dat. Maar ik heb het gevoel dat dat niet zo is...

En geloof me, als het echt goed voelt en het is 'de ware' dan WEET je dat gewoon :)
Alle reacties Link kopieren
borodini schreef op 19 september 2007 @ 12:36:

Of zijn beltegoed is op ... :)
:rofl: Boro waar je als lui thuisblijfwijf allemaal niet op komt zeg... :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat denken mannen niet Marie Lisotte. Of hij moet pas 17 zijn, dan geloof ik dat. :)
Alle reacties Link kopieren
Lelie1 schreef op 19 september 2007 @ 12:50:

Nee, dat denken mannen niet Marie Lisotte. Of hij moet pas 17 zijn, dan geloof ik dat. :)
Ow..haha
dj1977 schreef op 19 september 2007 @ 12:49:

Weet je, het enige wat ik je kan zeggen is dat het allemaal vanzelf moet gaan en het moet vooral goed voelen.

Ik ben ervan overtuigd dat je gevoel je al een hoop verteld. Dus dat je zelf al heel goed weet hoe het zit.

Als je gevoel zegt; je moet er gewoon voor gaan dan doe je dat. Maar ik heb het gevoel dat dat niet zo is...

En geloof me, als het echt goed voelt en het is 'de ware' dan WEET je dat gewoon :)
En dat allemaal na een paar dates ?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben het eens met Lalein. Bel hem op, je hoeft hem natuurlijk niet direct ter verantwoording te roepen door te vragen waarom hij niets van zich laat horen. Je zegt dat je benieuwd bent hoe het met hem gaat, aan zijn reactie merk je dan gelijk wel waar je aan toe bent. Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! :-)



Ik denk dat ik nog een paar dagen wacht, en hem dan wel eens bel. Aan de andere kant, hij zal toch haast wel een keer contact opnemen? Of als ik niets laat horen is het dan vanaf nu einde verhaal?



Denk het niet.. maar ben zo benieuwd wanneer dat moment dan eens komt, en eigenlijk te ongeduldig om daarop te wachten.



Oh ja, jullie vroegen wat ik dan wil. Ik weet het nog niet zeker, maar ik wil hem in ieder geval nog vaker zien om daar achter te komen. Vind hem echt erg leuk en denk (te) veel aan hem. En ik wil dat hij mij wil.. hoe pathetic haha, maar wel eerlijk..
Alle reacties Link kopieren
Hannah19 schreef op 19 september 2007 @ 14:56:

En ik wil dat hij mij wil.. hoe pathetic haha, maar wel eerlijk..






Om hem erna te kunnen zeggen dat je zelf in dezelfde periode met een andere hebt gedate? Of er iig open voor stond voor andere. Dat je toch voor een andere gaat? Ach het is maar wat je eerlijk vind

8-P , als je eerlijk bent dan bel je en vraag je terloops hoe het zo komt dat hij nog niet had gebeld. Je maakt er een "belspelletje" van.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven