Seksueel erg veranderd in relatie, juiste knoppen?

15-04-2010 09:38 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Ik steek maar gelijk van wal, het probleem is dat in onze relatie de seksualiteit erg veranderd is van haar kant. Maar eerst wat info voor af. Mijn vriendin en ik hebben nu 3 jaar een relatie, daarvoor heeft ze een stuk of 30 bed partners gehad en kon ze volgens haar zeggen niet de juiste man vinden maar genoot ze wel volop van de seks.



Toen ze mij leerder kennen hadden we de eerste 3 maand geweldige seks! ik had moeite om haar bij te houden zeg maar! Naar 3 maanden werd dat minder en nu is er niets meer.. Nu een 1/2 jaar geleden is ze begonnen met bezoek aan psycholoog om er achter te komen hoe dat nu kan.



Daar is uit gekomen dat haar behoefte minder is geworden op het moment dat mijn kinderen 1 weekeind in de 2 weken kwamen, en dat mijn gedrag is veranderd naar haar toe sinds zei geen behoefte meer heeft, volgens hun ben ik een soort van dwingend zonder daadwerkelijk te dwingen.. en dat het nu taak voor mij is om bij haar de juiste knoppen te raken. Ik heb aangegeven bij haar en haar psycholoog dat ik volledig in het duister tast wat betreft de juiste knoppen, voorheen ging het geheel vanzelf en alles wat ik nu doe zoals toen werkt averechts, Haar antwoord mbt de knoppen, is wacht maar af tot ik bij jou kom... Maar dan weet ik toch nog niet wat haar knoppen zijn... Mis ik nu iets ?

Uit mezelf moet ik geen aanzet tot seks maken en wachten.



Iemand advies over knoppen???
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is zitten er 2 knoppen voorop. Voor meer info moet je ff in de handleiding kijken.
Alle reacties Link kopieren
He Robbie dat is lachen met jou!
Alle reacties Link kopieren
quote:robbie75 schreef op 15 april 2010 @ 09:41:

Als het goed is zitten er 2 knoppen voorop. Voor meer info moet je ff in de handleiding kijken.
Robbie



@HansKlok, vervelende situatie.....vind het advies van psycholoog ook nogal wazig moet ik zeggen. Kan me voorstellen dat je daarover in het duister tast.



Heb je al met je vriendin besproken hoe zij het graag zou zien? Kan zij je geen aanwijzingen geven, wat je verkeerd, dan wel goed, doet?
Ik vind het heel vreemd dat een psycholoog de bal bij jou neerlegt terwijl jij niet eens op consult gaat. Die psycholoog is er toch om je vriendin te helpen onderzoeken waar eea vandaan komt, hoe ze zich daar nu bij voelt en wat ze er mee zou kunnen gaan doen?



Kan me ook niet voorstellen dat andermans psycholoog jou zo'n vage opdracht geeft. Heeft je vriendin dit niet allemaal zelf verzonnen (zo zal dat voor haar gerust niet voelen overigens)?



Vraag haar om duidelijkheid wat zij van jou verwacht, vertel haar dat je niet in haar hoofd kunt kijken, dat je geen glazen bol hebt. Laat je zelf niet alle 'schuld" aanpraten, zij heeft een probleem waar haar eigen gevoelens en gedrag waarschijnlijk de grootste rol in spelen namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Zei verwacht van mij dat ik niets doe, en wacht tot zei zelf komt, maar als we daarop wachten gebeurd er gewoon een maand niets.

Terwijl we ervoor minstens 3x in de week seks hadden. Maar als ik ga wachten tot zei wil, leer ik haar juiste knoppen natuurlijk nooit vinden toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat je vriendin en die psycholoog waarschijnlijk bedoelen is dat jij moet laten merken dat als je haar aandacht geeft het niet is omdat jij sex wil maar omdat je haar bijzonder vind.

Dit is wel een heel lastig probleem....



Dus ik zeg meer romantiek wat attenter zijn en 's avonds gewoon gaan slapen zonder iets te proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hansklok schreef op 15 april 2010 @ 09:42:

He Robbie dat is lachen met jou!

beetje melig.



Maar best wel een vaag verhaal van die psycholoog. Is het misschien mogelijk om samen te gaan, dan wordt het wellicht wat duidelijker.
Vl3inder, ja dat kan ook nog, dat het bij vriendin weg komt.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dus juist jouw probleem denk ik, jij wil allen sex en daar draait het allemaal om. Als zij niet wil raak jij geïrriteerd.

Als je er nou eens vanuit gaat dat de de komende twee maande sowieso geen sex gaat hebben maar gewoon plezier met je vriendin.
quote:Hansklok schreef op 15 april 2010 @ 09:48:

ZeiZij verwacht van mij dat ik niets doe, en wacht tot zeizij zelf komt, maar als we daarop wachten gebeurd er gewoon een maand niets.

Terwijl we ervoor minstens 3x in de week seks hadden. Maar als ik ga wachten tot zei wil, leer ik haar juiste knoppen natuurlijk nooit vinden toch?Eeeh is ze misschien aan de pil gegaan, veranderd van pil?
quote:christina schreef op 15 april 2010 @ 09:50:

Dat is dus juist jouw probleem denk ik, jij wil allen sex en daar draait het allemaal om. Als zij niet wil raak jij geïrriteerd.

Als je er nou eens vanuit gaat dat de de komende twee maande sowieso geen sex gaat hebben maar gewoon plezier met je vriendin.

Wat een onzin.....Zij wilde tot voor kort ook vaak seks, en nu ineens niet meer. Dan moet er toch iets aan de hand zijn?



HansKlok; rare vraag misschien, maar; gaat ze niet vreemd? Vindt ze je nog aantrekkelijk? Knuffelt ze wel, zoenen? of helemaal niks qua intimiteit?
Alle reacties Link kopieren
Meest erogene zone van een vrouw is haar 'koppie'.

Emotioneel moet het 'goed' zitten....anders onstaan er problemen met sex.

Dus: vraag je eens af waar ze naar verlangt buiten het bed...of misschien slimmer: vraag dat aan haar zelf!?

Communicatie, communicatie!!!!





tja.....mannen.................
Alle reacties Link kopieren
Bedenk me ineens dat een vrouw deze vraag bij 'relatie' zou zetten....een man zet deze vraag bij de pijler 'sex'......hoe typerend.....

zucht.....
Het is begonnen met jouw kinderen die eens in de twee weken komen. Voelt ze zich wellicht minder thuis in jouw huis? Vind ze het onaantrekkelijk om jou als vader te zien?



Jouw gedrag is verandert naar haar toe sinds ze heeft gezegd geen zin meer te hebben. Kan je haar vragen wat er precies veranderd is in jouw gedrag? Misschien doe je iets naars waar je je niet bewust van bent.



En dan nog iets van (ik vind je stuk lastig leesbaar) een soort van dwingend zonder te dwingen. Eeeeh??? Die snap ik niet. Vraag uitleg aan haar!!



Er is maar 1 persoon die weet waar haar knoppen zitten, dat is zij.

Zo heb ik redelijk recentelijk ontdekt dat ik niet geil word van aai seks. Terwijl we het wel al minstens 100 jaar zo doen, ineens volstond het niet meer.

Dus ik heb mijn man instructies gegeven en hup....de knoppen doen het weer...

Succes!
Alle reacties Link kopieren
[quote]Sarah Scott schreef op 15 april 2010 @ 10:05:

[...]



Wat een onzin.....Zij wilde tot voor kort ook vaak seks, en nu ineens niet meer. Dan moet er toch iets aan de hand zijn?





@ sarah Scott: Hij schrijft dat het de eerst 3 maanden fantastisch was en dat het toen al minder werd. Dat lijkt me in elke relatie het geval, dat het wel iets minder wordt na de eerste maanden.



Als op een gegeven moment alles draait om het hebben/krijgen van sex word dat lijkt me erg vervelend omdat alles dan daar om draait. Ik heb het idee dat dat is wat hij het belangrijkste vind in je relatie, misschien voelt zij dat zo.
quote:jufdoortje schreef op 15 april 2010 @ 10:11:

Bedenk me ineens dat een vrouw deze vraag bij 'relatie' zou zetten....een man zet deze vraag bij de pijler 'sex'......hoe typerend.....

zucht.....Ik (vrouw) zou deze vraag bij seks zetten...het gaat namelijk over het ontbreken van SEKS drive!!
quote:christina schreef op 15 april 2010 @ 09:50:

Dat is dus juist jouw probleem denk ik, jij wil allen sex en daar draait het allemaal om. Als zij niet wil raak jij geïrriteerd.

Als je er nou eens vanuit gaat dat de de komende twee maande sowieso geen sex gaat hebben maar gewoon plezier met je vriendin.Nou ja zeg, wat ongelooflijk kort door de bocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 15 april 2010 @ 10:14:

[...]



Ik (vrouw) zou deze vraag bij seks zetten...het gaat namelijk over het ontbreken van SEKS drive!!



jaaaa...maar dat ontstaat ergens....



Meest erogene zone van een vrouw is haar 'koppie'.

Emotioneel moet het 'goed' zitten....anders onstaan er problemen met sex.
Alle reacties Link kopieren
@dangeensuus, ik zeg alleen wat ik denk dat zijn vriendin bedoelt, ze wil even met rust gelaten worden en komt dan vanzelf wel weer. Geef haar dan ook die tijd en ga niet proberen te pushen. Uit haar verhaal blijkt dat ze dat niet wil.



Sommige dingen zijn niet meteen op te lossen en hebben blijkbaar wat tijd nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:robbie75 schreef op 15 april 2010 @ 09:41:

Als het goed is zitten er 2 knoppen voorop. Voor meer info moet je ff in de handleiding kijken. Ik weet dat het een serieus onderwerp is, maar desondanks moest ik lachen om deze opmerking.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
30 vorige partners?? dat schept verwachtingen natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Hebben je vriendin en de psycholoog ook toevallig onderzocht waarom zij plots geen seks meer wilde toen jouw kinderen eens in de twee weken op bezoek kwamen? Het is nogal logisch dat je gedrag verandert as je lief je van de één op de andere dag vertelt geen behoefte meer aan seks te hebben. Met andere woorden, hebben de psych en je vriendin nog wat andere zaken besproken behalve jou gedrag?



Heeft ze een geschiedenis met psychologen?
quote:christina schreef op 15 april 2010 @ 10:19:

@dangeensuus, ik zeg alleen wat ik denk dat zijn vriendin bedoelt, ze wil even met rust gelaten worden en komt dan vanzelf wel weer. Geef haar dan ook die tijd en ga niet proberen te pushen. Uit haar verhaal blijkt dat ze dat niet wil.



Sommige dingen zijn niet meteen op te lossen en hebben blijkbaar wat tijd nodig.



Vind het veel te kort door de bocht. Ten eerste ken jij zijn vriendin niet dus heb je feitelijk gezien geen idee hoe zij er over denkt. Het kan wel degelijk zo zijn hoor, wat je zegt, maar om het nu te stellen alsof het een feit is vind ik niet kunnen.



TO komt op mij over alsof hij oprecht op zoek is naar een oplossing voor het probleem, en jij zegt keihard dat hij alleen maar seks wil en het niet om hem gaat.



Je stelt je op als Dr Rossi en ik geloof niet dat dat de bedoeling is. Je weet niet wat TO denkt en je weet niet wat vriendin denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven