Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Dit is de link, zal kijken of ik een plaatje kan plakken

http://www.queeninternational.org/keepersofthecrown.htm
Alle reacties Link kopieren
O ja, ik las dat jullie van plan zijn om naar de bruiloft van Debbyke en Nicolas te gaan. Is er nog plaats voor mij in de auto? Ik hoop het wel want ik heb al een nieuw hoedje gekocht voor de gelegenheid. Deze kleur vond ik mij enorm ophalen. Wat denken jullie?



Alle reacties Link kopieren
Ja joh, verdomd! Daar staat ze, Kelly Pfatt
Oeh, dat is even schrikken, die link, het lijken wel een stel psychoten! Eng!

Ik had ons Kelly'ke ook niet herkend op die foto, brrrr.
Alle reacties Link kopieren
quote:gazelle schreef op 30 april 2010 @ 01:34:

O ja, ik las dat jullie van plan zijn om naar de bruiloft van Debbyke en Nicolas te gaan. Is er nog plaats voor mij in de auto? Ik hoop het wel want ik heb al een nieuw hoedje gekocht voor de gelegenheid. Deze kleur vond ik mij enorm ophalen. Wat denken jullie?



[afbeelding]





Maar natuurlijk Gazelle, plek genoeg in de mooie limosine die ons Louisa heeft gehuurd.Je outfit is beeldschoon, je past hélemaal in het plaatje.

Als ik naar je prachtige gebit ogen kijk, lijk je wel een beetje op familie van Carmen.



Mettertijd gooien we er een lekker kunstgebitje permanentje tegenaan, en dan moet jij een opletten wat een verschijning jij zult zijn.

Ik kan bijna niet wachten.



Dadaaaa allemaal, tot subietekes hè,
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdh schreef op 29 april 2010 @ 21:27:

NIEKOOLAAI LAMLUL!!!!!!!



Debby in het ziekenhuis, zat te huilen (kan ik me voorstellen, ik heb ook zo'n Keanuuke thuis). Hij vind dat ze zich aanstelt en Debby zegt: maar ik mag toch wel wenen.... Zegt die lamlul,

damoegijweten...



Niekoolaai, vanaf nu ben je officieel een nitwit. Een nobody. Een LOOOOOOOOOOOOOOOOSER eerste klas. Een lamlul. Een... een..... ik kom er gewoon niet meer uit. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr







Monique



oh ja,.....en speelautomaat voor je 6e verjaardag????????????? Wat moet het volgend jaar worden?





En ons Lins met die handjes en voetjes. Was er nog een stukje behang over in dat huis??????????????????????



Wat dachtege hiervan Monique, voor onze kleine jongen??







Moet kunnen!



Dadaaaaa, dadaaaaaaaa!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
M O N I Q U E ........................ B I N K I E





.................. N I C O L A A S





Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer rookt JM??
Alle reacties Link kopieren
Sinds hij de hoed van den Bompa draagt.



nou, saluukes he, dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Alle reacties Link kopieren
quote:Thirtysomething schreef op 30 april 2010 @ 01:23:

Dit is de link, zal kijken of ik een plaatje kan plakken

http://www.queeninternational.org/keepersofthecrown.htm



Queen National is iets anders dan Queen of the World.

Vaag
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
OMG is die Sam nou ook nog debiel geworden of zo???
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 30 april 2010 @ 23:50:

OMG is die Sam nou ook nog debiel geworden of zo???

Da was 'm toch al heul lang?



Nu valt het wel erg op hè, wat een lul zeg.

Ik zou 'm slaan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk! Ik heb er nu al zin in!

Binkie ik heb wel een kunstgebitje hoor maar dat zit niet zo lekker dus ik heb het alleen in bij speciale gelegenheden. Een permanentje hoeft niet, ik doe wel zo'n enge cavia leuk haarstukje in, net als Carmen. Grappig dat je mij op haar vind lijken, er gingen vroeger wel roddels door mijn dorp over den Bompa zaliger en mijn moeder. Nu ik er over nadenk... mijn snor heeft ook wel iets weg van die van den Bompa zaliger.
haha...is er reclame ofzo??



Kellyyyyyyyyyy???? I Love You!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ons Kelly is nog nooit in Debby's huis geweest? En er is nog nooit iemand komen eten bij Debby en Nicolas? Is die twintigpersoons tafel dan echt alleen om het strijkwerk op uit te stallen of zo?



Sam moet sowieso klapjes krijgen.
Alle reacties Link kopieren
toch toffe familie...je zus is nog nooit bij je thuis geweest, maar wil je wel hebben als getuige...
Alle reacties Link kopieren
toch toffe familie...je zus is nog nooit bij je thuis geweest, maar wil je wel hebben als getuige...
Alle reacties Link kopieren
toch toffe familie...je zus is nog nooit bij je thuis geweest, maar wil je wel hebben als getuige...
Alle reacties Link kopieren
sorry voor t dubbele bericht...fout met cookies
quote:gazelle schreef op 01 mei 2010 @ 00:01:

Ons Kelly is nog nooit in Debby's huis geweest? En er is nog nooit iemand komen eten bij Debby en Nicolas? Is die twintigpersoons tafel dan echt alleen om het strijkwerk op uit te stallen of zo?

Sam moet sowieso klapjes krijgen.
Is hier een echte Pfaff fan in de zaal, bij voorkeur een die vindt dat de familie zo leuk met elkaar om gaan, dat ze zo close zijn.



Kan die iemand dan uitleggen dat..



Kelly nog nooit bij haar zus is geweest

Bruce nog nooit bij zijn tante heeft gespeeld

JM gewoon op de bank ligt te snurken als zijn dochter aankondigt dat ze gaat trouwen

Kelly veel te laat komt?



En dan Het Huwelijk. Die spanning was gewoon voelbaar bij mij op de bank. Wat is dit voor huwelijk?

Ik zeg: DOE HET NIET, JULLIE ZIJN NU AL ONGELUKKIG!



En ik wil graag meer de broer van Nicholas in beeld (mits hij wel tenminste 2 hersencellen heeft, in tegenstelling tot zijn broer die een halve heeft).



Dadaaaaaaa!
En wat was den Dave ineens spraakzaam op de bank. Van tevoren zeker een paar pintjes achterover geslagen). Ik wist uberhaupt niet dat hij 2 dingen tegelijk kon (praten en sms-en). Hij had gedroomd dat Lyndsey een minnaar had. Hij zat ondertussen wel zelf te sms-en (zeker naar zijn eigen minares).



Ik ga nu even proberen mijn mond dicht te krijgen. Die heeft de hele tijd opengestaan tijdens het kijken naar de uitzending.



Salukes!
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 01 mei 2010 @ 00:36:

En wat was den Dave ineens spraakzaam op de bank. Van tevoren zeker een paar pintjes achterover geslagen). Ik wist uberhaupt niet dat hij 2 dingen tegelijk kon (praten en sms-en). Hij had gedroomd dat Lyndsey een minnaar had. Hij zat ondertussen wel zelf te sms-en (zeker naar zijn eigen minares).



Ik ga nu even proberen mijn mond dicht te krijgen. Die heeft de hele tijd opengestaan tijdens het kijken naar de uitzending.



Salukes!



Dat lijkt mij sowieso de enige manier om te overleven aan de zijde van den Hangende Mondhoek, gewoon veel drank er in! Skol!!

Den Dave en twee dingen tegelijk doen...heeft het africhten van Lindsey toch nog wat effect gehad.



Belachelijk dat de fam. Gooris zo laat aan kwam kakken. Sam zal wel weer niet uit z'n nest te branden zijn geweest. Klapjes moet 'm hebben!



D en N waren echt het toppunt van een gelukkig aanstaand bruidspaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de broer idd prettig om naar te kijken. Veeeel meer in beeld graag!

En dat huwelijk... Volgens mij zit Nicolas nog steeds in de kast.
Gazelle, je naam staat genoteerd!



Wat een leuk hoedje meid! Waar heb je die vandaan?



En je ziet er top uit, echt waar. Ik kan van de foto zien dat je een schitterend innerlijk hebt. En zeg nu zelf....wat is nu uiterlijk helemaal! Mocht je toch iets willen doen, zou niet weten wat, maar wil je toch even zeggen dat sommigen van ons hier goede contacten hebben met een cosmetisch arts. Echt een hele goeie! Wellicht dat hij jou ook wel kan helpen.



Ikzelf wil binnenkort ook weer eens met hem gaan praten. Nu ik de broer van Nicolas heb gezien, wil ik toch kijken of hij mij ziet zitten. Ik heb absoluut geen plastische chirurgie nodig (net als jij) maar voel mij gewoon zekerder met een botoxje hier of een (tand)implantaatje daar. Zullen we samen gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven