Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
quote:Majo1979 schreef op 01 mei 2010 @ 00:58:

Ik vond de broer idd prettig om naar te kijken. Veeeel meer in beeld graag!

En dat huwelijk... Volgens mij zit Nicolas nog steeds in de kast.Waarom denk je dat de moeder van Nicholas zo aan het wenen was? Ze vindt het denk ik fijner dat haar zoon lekker in die kast blijft zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo'n vermoeden had ik ook al. Zeker toen hij tegen mams zei: en je had ook al niet gedacht ooit kleinkinderen te krijgen...
Alle reacties Link kopieren
Nou ik voel mij niet onzeker hoor, ik heb toch wel lol in mijn leven! Maar misschien is het wel handiger om weer een paar kiezen te hebben zodat ik alle exquise hapjes op De Bruiloft kan eten en meenemen in een Burberry doggybag. Maar voor de rest hoef ik geen gebotox of gesnij hoor! Ik vind Jean-Marie de leukste en ik denk dat ik goeie sjans maak bij hem. Hij is tenslotte de hangende oogleden van Carmen al gewend, mijn kleine schoonheidsfoutjes zullen hem amper opvallen. Is die arts van jou ook goe in tandjes? Dan kunnen we gezellig samen gaan ja!



Het hoedje is van de Action Hans Textiel Wibra laatste collectie van Addy van den Krommenacker.
Goe, ik ga wel mee. Maar das alleen omda ik wel interesse heb in den broer van Lamlul. Maar allez, ik ben geloof ik nie de eniSTe... Amai, dat vraagt dus om meer....



Gaat zitten broeden.... Komt nog terug....



M.
Alle reacties Link kopieren
Amai, Amai,

Het is wel erg opvallend van Nicholas, he, als iedereen hetzelfde zegt.

De moeder van Nicholas leek een heel lief, gevoelig mens. En ook een leuke broer.

OOk een familiedingetje lijkt het; tetten horen erbij!!!

Denk ook dat Nicholas toch besloten heeft in de kast te blijven en vader en huisman te zijn en echtgenoot dus. Maar ik denk dat Debby dus al tien jaar op haar tenen loopt en haar huwelijk daar niets aan zal veranderen. Want het lijkt wel alsof er altijd zoveel spanning is daar. Maar ja, de sex zal wel geweldig zijn.



Dat is bij Lindsey en Dave dus duidelijk niet zo, want als die naast mekaar zitten straalt daar geen enkele passie of vuur vanaf, alleen schaapachtige overtuiging van hun liefde van lindsey en gespannen Dave. Dat van die minnaar was natuurlijk projectie, hij wil zelf een minnares. Hoe hij ook reageerde; 'natuurlijk, gij moogt het kot houen, maar van de kinderen blijf je af.'' Soms denk ik dat Dave haar echt haat, en hij heeft zeker een pintekes probleemke ontwikkelt,



Sam is een mongool, en nu hij ouder wordt ook nog dement,

Kelly wordt steeds mooier, ik denk dat dat nog een wendingkje gaat nemen;

Den broer van den Nicholaas misschien...



Jean Marie ligt altijd opeens ergens te slapen met een kleuter tegen hem aangeknuffeld, ik vind het wel schattig, hij is natuurlijk gewoon een domme voetballer en al dat geklep en gezaag, maar zijn kleinzoons vinden altijd rust bij hem en dat is toch mooi!!! Al komt het wel wat ongeinteresseerd over.

Ik denk dat hij gewoon een jonge mooie vrouw wil; Louisa, Binkie en al die anderen, er is genoeg voor iedereen!!!
Alle reacties Link kopieren
Ben weer met die stomme xfactor in slaap gevallen , waar kan ik terug kijken???

Wil ook mee kunnen praten , huil huil huil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 30 april 2010 @ 23:50:

OMG is die Sam nou ook nog debiel geworden of zo???





Geworden????



Ik vroeg me gisteravond,niet voor de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste keer,weer eens af wat Kellieke met hem moet.....

Ik sta gewoon P(f)af(f).....
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 01 mei 2010 @ 01:05:

[...]





Waarom denk je dat de moeder van Nicholas zo aan het wenen was? Ze vindt het denk ik fijner dat haar zoon lekker in die kast blijft zitten.











En dat hij tzt er uit komt, en toch met zijn kapper het ware geluk mag vinden
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
quote:Jala5 schreef op 01 mei 2010 @ 10:57:

Ben weer met die stomme xfactor in slaap gevallen , waar kan ik terug kijken???

Wil ook mee kunnen praten , huil huil huil.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
quote:louisavuitton schreef op 01 mei 2010 @ 00:31:

Is hier een echte Pfaff fan in de zaal, bij voorkeur een die vindt dat de familie zo leuk met elkaar om gaan, dat ze zo close zijn.



Kan die iemand dan uitleggen dat..



Kelly nog nooit bij haar zus is geweest

Nou hier zakte, mij ook de bek mond van open.

Bruce nog nooit bij zijn tante heeft gespeeld



Hmmmm, daar kan ik mij nog wel iets bij voorstellen.

JM gewoon op de bank ligt te snurken als zijn dochter aankondigt dat ze gaat trouwen.

Louisa, die man kwam al smoor dodelijk vermoeid binnen.



Kelly veel te laat komt?

Ons Sammeke was vreselijk verliefd op zijn vrouwke die dag......., Je maakt mij niet wijs, dat hij te laat uit de sportschool kwam.

Schoudertjes verdwijnen de laatsten tijd wel in een rap tempo!!.



En dan Het Huwelijk. Die spanning was gewoon voelbaar bij mij op de bank. Wat is dit voor huwelijk?

Ik zeg: DOE HET NIET, JULLIE ZIJN NU AL ONGELUKKIG!

Als deze 2 niet met elkaar trouwen, sterker nog, uit elkaar gaan, wie gaan ze dan de hele dag tergen, met hun domme kinderachtige geouwehoer, gebabbel tegen elkaar. Dat wordt gewoonte hoor!!....dat gezever, als je niets zinnigs te zeggen hebt. Ik word al doodmoe, als ik er naar kijk!



En ik wil graag meer de broer van Nicholas in beeld (mits hij wel tenminste 2 hersencellen heeft, in tegenstelling tot zijn broer die een halve heeft).



.In deze opmerking, kan ik mij zooooo vinden



Dadaaaaaaa!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
quote:gazelle schreef op 30 april 2010 @ 23:58:

Oh wat leuk! Ik heb er nu al zin in!

Binkie ik heb wel een kunstgebitje hoor maar dat zit niet zo lekker dus ik heb het alleen in bij speciale gelegenheden. Een permanentje hoeft niet, ik doe wel zo'n enge cavia leuk haarstukje in, net als Carmen. Grappig dat je mij op haar vind lijken, er gingen vroeger wel roddels door mijn dorp over den Bompa zaliger en mijn moeder. Nu ik er over nadenk... mijn snor heeft ook wel iets weg van die van den Bompa zaliger.





Jaja, zoals je ziet, ik heb er oog voor!



Niet teveel aan jezelf veranderen hoor!



dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Weer niets gezien, dankzij het forum toch een idee waar de aflevering van gisteren over ging (viva het vivaforum!). Mochten Debby en Nicholas verhuisd zijn, dan klopt dit bericht niet. Maar kelly is zeker wel eens bij Debby thuis geweest. Toen Debby heel creatief ging schilderen is haar zus een avondje mee komen drinken schilderen. Het werd een hartje, als ik me niet vergis. Dus die voice-over (ik gok dat die dat heeft gemeld) heeft het mis zenne.
quote:Zorba schreef op 01 mei 2010 @ 17:05:

Weer niets gezien, dankzij het forum toch een idee waar de aflevering van gisteren over ging (viva het vivaforum!). Mochten Debby en Nicholas verhuisd zijn, dan klopt dit bericht niet. Maar kelly is zeker wel eens bij Debby thuis geweest. Toen Debby heel creatief ging schilderen is haar zus een avondje mee komen drinken schilderen. Het werd een hartje, als ik me niet vergis. Dus die voice-over (ik gok dat die dat heeft gemeld) heeft het mis zenne.Je hebt helemaal gelijk! Jammer genoeg trek ik half twaalf ook niet op vrijdagavond, dus ik weet ook niet waar het over gaat.
Alle reacties Link kopieren
Goed onthouden Zorba! Ik was ook al aan het denken, maar kon geen moment bedenken.

Zeker is in ieder geval dat Debby en Nicolas weinig bezoek ontvangen. Want kijk maar eens naar die laatste moment-stress. Ineens moesten de tegels van het dakterras (nooit eerder gezien!) worden schoongemaakt, zakken en stoel naar beneden worden gegooid.

Maar hoe komt dat, omdat natuurlijk iedereen zich verzamelt bij JM en Carmen. En dat Keano op school zit bij Kenji en Shania helpt er natuurlijk ook aan mee dat dat huis het verzamelpunt blijft.

Debby en Nicolas hadden volgens mij in het oude huis nog heel lang hun eigen kamer. Zo bleven ze er ook slapen toen Keano voor het eerst naar school moest. Hoe ze dat verder doen, is me een raadsel, want volgens mij ligt Antwerpen tussen Beveren en Brasschaat in, lijkt me een filegevoelig stuk?
Alle reacties Link kopieren
Daar zit nog ruim 30 kilometer tussen Reneeke.

Inderdaad dwars door Antwerpen.

Als de kinderen allemaal in Brasschaat naar school gaan, snap ik hier werkelijk niets van.

Of ze rijden elke dag 2 x 30 km, of de kindjes slapen altijd in Brasschaat.



Typisch
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf dacht trouwens altijd dat Br & Bev. om de hoek lag bij elkaar.

Zeg maar zoiets als Amstelveen/Amsterdam.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
ik had me (een paar blz terug) daar ook al over verwonderd. Maar misschien hebben ze in Brasschaat een privéschool, want ik weet niet (denk het niet) of ze op een openbare (publieke) school uniformpjes aan moeten in België, en die afstand, heeft Nicolas ook eens wat te doen.
Alle reacties Link kopieren
Maar... wordt de laatste uitzending nou wel of niet herhaald?? Oh, ik volg het zoooo allemaal, maar ik had een uitje vrijdag. En om nou te zeggen: "nee, ik ga niet mee, want ik moet de Pfaffs zien..." (al had ik het graag gedaan!)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het ook te weinig de late uitzendingen, is gewoon te laat. maar heb nog geen reactie gekregen of ik het ergens terug kan vinden. Linkje pleaske.



En nee deze worden nu nog niet herhaald, maar dat gaat zeker wel komen.
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik des te blijer met dit forum!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jala5 schreef op 03 mei 2010 @ 16:29:

ik had me (een paar blz terug) daar ook al over verwonderd. Maar misschien hebben ze in Brasschaat een privéschool, want ik weet niet (denk het niet) of ze op een openbare (publieke) school uniformpjes aan moeten in België, en die afstand, heeft Nicolas ook eens wat te doen.Hangt af van school tot school, mijn oude school was uniform net voor ik er begon, maar sommige scholen in het Antwerpse hebben inderdaad nog steeds een uniform :-)
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of de afleveringen steeds saaier worden:

JM en Carmen zijn op vakantie en volgen een etikete cursus (JM gedraagt zich als een idioot)



D en N geven de kinderen ontbijt en brengen de kinderen naar school.



Kelly en Sam hetzelfde verhaal..



Waarom kijk ik eigenlijk ??
Alle reacties Link kopieren
Hoe tenenkrommend de karaoke van JM... Met z'n Black & White show...
Alle reacties Link kopieren
JM: Die zanger zegt tegen me: you're welcome............ en ik ben hier al vier dagen...



en herhaalt dit vervolgens vier keer.........



wat is die man dom zeg.



Ik vind die Carmen wel grappig.
Alle reacties Link kopieren
quote:nero schreef op 03 mei 2010 @ 20:27:

Hoe tenenkrommend de karaoke van JM... Met z'n Black & White show...



Haha ja ! en die mensen allemaal maar lachen ..



En JM zei na dat ene liedje 'thank you' tegen die zanger, die zanger 'you're welcome'

zegt JM you're welcome?? ik ben hier al drie dagen...



Het zag er trouwens wel gezellig uit !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven