Kinderfeestje op een boerderij omg. Den Haag

30-05-2010 18:10 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,



Pfffffffffff, Zwiepjes verjaardag zit er aan te komen en nu mag ik iets gaan verzinnen voor een kinderfeestje. Ik heb eigenlijk wel hulp nodig want ik stort al in bij het idee. Hij wordt 5 en mag 4 of 5 kindjes uitnodigen. Naast mij en Mr. Zwieber heb ik nog een extra paar handen weten te scoren gelukkig.

Hij is in de zomer jarig en ik verwacht mooi weer. Thuis vieren is geen optie wegen ruimtegebrek en de combi van 5 stuiterende kinderen.



Nou heb ik bedacht dat een boerderijfeestje wel leuk is. Daar is veel ruimte, ze kunnen rennen, redelijk afgesloten gebied en vaak ook wel een speeltuintje. Ik kan zelf wel 5 waterpistolen meenemen. De vraag is: welke boerderij? Wie heeft er ervaring mee met kinderen van deze leeftijd? En is er wellicht iemand die nog een beter idee heeft? Tot nu toe heb ik hoeve Bouwlust en de Karperhoeve gevonden in Midden-Delfland maar wellicht heeft iemand de gouden tip over een nog leukere plek.



Wie denkt er mee?



Oh en is er iemand die de waterspeeltuin in Delft kent en weet of dit misschien ook geschikt is?



En excuses voor het zoveelste topic over kinderfeestjes



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Boederij het Geertje vlakbij mij Zwieb, geeft ook speciale kinderfeestjes, bel je ff anders.



Is echt heel erg leuk, mogen de kinderen zien hoe de geiten en de koeien gemelkt worden, hoe kaas en melk gemaakt wordt en mogen de jonge geitjes melk geven ed.

En er zijn bootjes, een speeltuin en nog meerdere dieren.
Alle reacties Link kopieren
Die ken ik Zus maar dan moet ik 20 tot 30 minuten met ze rijden en het is altijd megadruk daar. Ik denk dat zo lang in de auto wat teveel voor ze is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond bijvoorbeeld buitenpret ook heel leuk maar dat durf ik niet vanwege het water. Er zal er maar net een invallen zonder zwemdiploma, ondanks dat het niet diep is.



Valt het op dat ik overbezorgd ben en de verantwoordelijkheid voor 4 andere kinderen best heftig vind?
Alle reacties Link kopieren
Geitjes boerderij het Geertje in zoeterwoude erg leuk, je moet maar kijken of je dit niet te ver vind.



http://www.hetgeertje.nl/Pagina's/Welkom/welkom1.html



nou weer eens mosterd.
Alle reacties Link kopieren
Ga met ze kinderbowlen en dan mogen ze eten en spelen bij het Westerpark, ook weer 20 minuten rijden bedenk ik mij net....
Alle reacties Link kopieren
Bowlen heb ik achter de hand, kan ook in het Zuiderpark tegenwoordig maar met zulk mooi weer (wat ik verwacht) vind ik het jammer binnen te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Daarom naar Westerpark, kunnen ze een uurtje bowlen en een paar uur ravotten in de buitenspeeltuin, die is heel grooot.
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzo schreef op 30 mei 2010 @ 18:18:

Daarom naar Westerpark, kunnen ze een uurtje bowlen en een paar uur ravotten in de buitenspeeltuin, die is heel grooot.Ja maar die bedoelde ik met dat water. Die kinderen zijn4, 5 of 6 en probeer die maar bij dat vijvertje vandaan te houden...
Alle reacties Link kopieren
Vijvertje?



Er is wel een vijver maar die staat buiten de speeltuin en de speeltuin is omheind.

Er is wel een waterspeelplaats, maar daar staat hooguit 10 cm water in het zand.
Alle reacties Link kopieren
http://www.bowlingwesterpark.nl/index.php/met-kinderen
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzo schreef op 30 mei 2010 @ 18:21:

Vijvertje?



Er is wel een vijver maar die staat buiten de speeltuin en de speeltuin is omheind.

Er is wel een waterspeelplaats, maar daar staat hooguit 10 cm water in het zand.Nee, als je bij de waterspeelplaats staat en je gaat richting de bunkers/fortding dan is daar een vijvertje waar ze over kunnen springen enzo. Daar maak ik me zorgen om. Ding is op zijn diepste punt 60 cm. Voor Zwiepje geen probleem maar ik vind het met kinderen die ik niet goed ken te eng.
Alle reacties Link kopieren
't geertje doet wel heel erge leuke dingen zie ik... Hou ik toch maar in het achterhoofd.



Oh laat maar, heel juni zitten ze al vol.
Alle reacties Link kopieren
Ohj ja, die



Ik ben er met beide kinderen heen geweest, ook met feestjes en heb de ervaring dat ze toch meer bij de waterspeelplaats hangen.

Maar ik begrijp je.
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzo schreef op 30 mei 2010 @ 18:26:

Ohj ja, die



Ik ben er met beide kinderen heen geweest, ook met feestjes en heb de ervaring dat ze toch meer bij de waterspeelplaats hangen.

Maar ik begrijp je.Als ze ouder zijn lijkt het me geweldig en ga ik het zeker nog doen maar dit jaar nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vorig jaar een verjaardags-/afscheidsfeestje gehad van een kindje van de creche van zoon, die hield het op zondagochtend in het Zuiderpark. Daar rijden in de zomer op zondag van die miniatuurstoomtreintjes, waar je ook in mee kan rijden.



Ouders hadden voor eet- en drinkdingen gezorgd, bordjes, servetjes, bekertjes mee, en lekker picknicken daar. Bal mee, en de kinderen mochten (onder begeleiding van de ouders) onbeperkt mee met de stoomtreintjes rondjes rijden.



Zal zo even kijken voor een link.

Stoomgroep West
tieger wijzigde dit bericht op 30-05-2010 20:48
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien een stomme vraag maar: maken die treinen niet heel veel kabaal? Of zijn het van die kindertreinen?
Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen wel herrie maken, met die stoomfluiten, maar op zich valt het wel mee. Het zijn van die kleine treintjes, met zo'n dieselmotor erin. Ik vond het qua herrie niet overdreven of zo, je kon op het veldje ernaast prima een gesprek voeren. Behalve dan dat je telkens moest zwaaien naar de treinen die voorbijkwamen met de kinderen (en volwassenen) erin



Maar je zou zo prima een dagdeel vol kunnen maken, enige nadeel is misschien dat het op zondag is.
Alle reacties Link kopieren
Zwiepje is nogal overgevoelig voor geluid, vandaar dat ik het vraag.
Alle reacties Link kopieren
Zo leuk die treintjes. En in het Zuiderpark kan je lekker wandelen, er is een kinderboerderij, een speeltuin, een midgetgolf.
Alle reacties Link kopieren
De waterspeeltuin in Delft kun je combineren met de kinderboerderij, Zwieb!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven