Lijf & Lijn alle pijlers

Eerste tatoo zetten!

18-07-2010 18:46 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb er lang over nagedacht en besloten een tattoo te laten zetten.

Ik wil graag een tattoo op mijn voet, zo'n tattoo die van de enkel naar de voet doorloopt.

Nu heb ik geen idee waar ik het beste heen kan gaan.

Er zijn zoveel tattooshops, maar ik wil wel graag naar een shop die mooie tattoo's zet en, net zo belangrijk, hygiënisch werkt!

Graag jullie ervaringen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn tattoo laten zetten bij (de echte) tattoo bob in Rotterdam op katendrecht. Zijn zoon heeft deze bij mij gezet. Hij is echt super en mooi. Helaas door mijn zwangerschap nu niet meer, beetje uitgerekt, maar ga er zeker nog een keer naar toe terug om hem een beetje bij te laten werken
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
In Hoek van Holland schijnt ook een hele goede te zitten (heet Tim geloof ik) Hij heeft wel een lange wachtlijst.
Welk deel van Nederland zoek je het?
Needle Art, zitten in Breda (mijn favo shop) maar ook in Gorinchem en Ijsselstein.

Maargoed, wat voor stijl wil je? Needle Art Breda (Ralph) is wel allround.
Alle reacties Link kopieren
Er is een nederlandse bond voor tatoeeerders (wat een woord).



Google maar eens.
Dat wil echt niks zeggen hoor janna2. Daar zitten ook een hoop prutsers bij.
Dat een shop lid is van de NBT zegt niks over de kwaliteit die ze leveren. Het houdt alleen maar in dat alles steriel gebeurt. Maar als jij een shop opent, ongeacht of je NBT lid bent of niet, de GGD moet je shop eerst goedkeuren anders mag je niet eens open gaan. Dus je mag er vanuit gaan dat de shops in NL allemaal steriel werken (thuiswerkers uitgezonderd, maar kan me niet voorstellen dat iemand met gezond verstand daarheen gaat...)



NBT controleert niet op kwaliteit. Dus er zitten echt genoeg prutsers tussen.



elleinspe, wat je ook kan doen is naar conventies gaan en daar diverse artiesten aan het werk zien en hun portfolio's inkijken.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor een stijl wil je?



Old skool, fantasy, schaduw-werk, tribals, portret?



Niet iedere artiest is goed in het zetten van iedere tattoo.
Alle reacties Link kopieren
Waar in NL maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als de medewerkers van de shop maar mooie tattoo's zetten
Alle reacties Link kopieren
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 18 juli 2010 @ 18:48:

Ik heb mijn tattoo laten zetten bij (de echte) tattoo bob in Rotterdam op katendrecht. Zijn zoon heeft deze bij mij gezet. Hij is echt super en mooi. Helaas door mijn zwangerschap nu niet meer, beetje uitgerekt, maar ga er zeker nog een keer naar toe terug om hem een beetje bij te laten werken



Ik ook, werken ook erg hygiensich en doen/pakken alles waar je bij zit, dus je ziet ook dat ze nieuwe/schone naalden pakken etc.

Beetje jammer aan deze zaak is dat ze niet op afspraak werken, Dus je moet er heen en dan maar zien hoe druk het is, ik heb 6 uur gewacht (in de zaak) tot dat ik aan de beurt was, en hij zat er binnen 20 minuten op Maar het was het wel waard, want hij is keurig netjes gezet (op mijn pols)



De tatoo op mijn voet heb ik laten zetten op Mallorca, lijkt me wat ver weg voor jou Ik ben er ontzettend blij mee, maar wens je wel alvast succes want het is niet echt een prettige plek (mijn ervaring, jou pijngrens kan heel anders zijn natuurlijk) maar als die er eenmaal zit, ben je het allemaal weer vergeten!!
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik heb m'n 1e 2 jaar geleden op Gran Canaria gezet (en ben op leeftijd ) en toen zeiden ze al dat daarna vast een 2e zou volgen. Ik ontkende maar in het vliegtuig terug al aan het denken over 2e (die uiteindelijk supergaaf is geworden, vooral emotioneel gezien voor mij).

Dus mijn tip: knoop er een vakantie aan vast en zet 'm net voor de terugvlucht (eigenaar Hans van de Bor) was aantal keren NL kampioen voor hij naar GC vertrok. Veel Nederlands gaan speciaal naar daar voor hem/zijn goede medewerkers.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Mallorca en Cran Canaria zijn me idd net even te ver



Heb net even op de site gekeken van Tattoo Bob, staan wel goed bekend dacht ik!
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij op je voet dan lady-a?



Kaatje, ik wist dat jij veel tattoo's hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:elleinspe schreef op 18 juli 2010 @ 20:14:

Wat heb jij op je voet dan lady-a?



Kaatje, ik wist dat jij veel tattoo's hebt!Als jij mij verteld hoe ik een foto kan plakken, zal ik hem laten zien
Alle reacties Link kopieren
quote:lady_a schreef op 18 juli 2010 @ 20:18:

[...]





Als jij mij verteld hoe ik een foto kan plakken, zal ik hem laten zien plaatje wat je wilt laten zien kopiëren, op het 5de icoontje (dat bergje) van rechts klikken en dan plakken op ok klikken en voila
Alle reacties Link kopieren
Ellen, je moet wel de goede tatto bob hebben hoor.

En inderdaad, jammer dat je er geen afspraak kunt maken, maar absoluut de moeite waard om daar ervoor te wachten.



Deze site is van de goede bob
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
gelukt.. tnx :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 18 juli 2010 @ 20:21:

Ellen, je moet wel de goede tatto bob hebben hoor.

En inderdaad, jammer dat je er geen afspraak kunt maken, maar absoluut de moeite waard om daar ervoor te wachten.



Deze site is van de goede bobJa die had ik opgezocht, dank je Bar_Ba_Bella
Alle reacties Link kopieren
Mooi lady



Zoiets bedoel ik dan maar dan iets groter.

En i.p.v. bloemetjes of vlinders wil ik graag sterretjes.
Alle reacties Link kopieren
ok,



Ik woon er trouwens niet heel veel vanaf, maar ik had enorm veel vertrouwen in deze tattoo(hoe zeg je dat) man.

Net als ladyA, vond ik het de moeite waard om er lang te moeten wachten
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Als ik nou bij Bob voor de deur ga hangen om 13.00 uur ben ik vast als 1ste aan de beurt toch?
Alle reacties Link kopieren
THANX, O sterretjes heb ik op mijn pols, bij tattoo Bob gedaan erg mooi gezet, heb daar alleen geen foto van!!
Alle reacties Link kopieren
ik was dat inderdaad de volgende keer ook van plan
"ik ben het, Barbabelladingdong"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven