getrouwde of gebonden man daten?

12-02-2011 22:01 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
na het lezen van meerdere topics over mannelijke partners op datingsites, vroeg ik me af; wie date er weleens een gebonden man via een datingsite? Ik bedoel dan een real-sex-date, geen cybersex.

Ik heb laatst een advertentie gezet op zo'n site, en het viel me inderdaad op dat heel veel getrouwde/gebonden mannen reageren.
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe moet ze er dan mee omgaan volgens jou?

Ben het wel eens met die zelfcontrole en dat je niet elke dag een andere kerel je hol in moet sleuren...



Maar een ONS is toch zo erg niet?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
De manier waarop zij dat zoekt lijkt me niet juist.

Ze heeft toch wel wat anders aan haar hoofd?
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar niet

En zoals echtwelik het net uitlegde vond ik het wel een logische redenering



Kindjes in bed, dus je kan de kroeg niet in, dus dan op deze manier



Nogmaals, het zou mijn manier ook niet zijn.

Het hele internetdaten vond ik destijds echt heel erg leuk, en ja daar is ook wel eens een ONS uit voort gekomen



Maar seks dating sites, die deden het toch niet voor mij
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het is zo PLAT
Alle reacties Link kopieren
Ksenija je zeurt. TO is gewoon een gezonde volwassen vrouw, en heeft zin in ongecompliceerde seks. En dat vind ik niet zo gek met kleine kinderen, voorlopig geen polonaise aan haar lijf m.b.t. tot relaties. Maar af en toe wat lekkers in bed voor een nachtje, waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Is er al meer resultaat?

Nouja, een esv krijg je niet zomaar hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:echtwelik schreef op 12 februari 2011 @ 22:27:

ik bedoel trouwens voor een eenmalige sexdate.

Maar goed, als ik jullie reacties zo lees, is er niemand die het zal doen. Maar waarom komen die mannen er dan openlijk voor uit dat ze gebonden zijn? Ze zullen dus keer op keer een afwijzing krijgen.





Zij melden dat ze gebonden zijn, zodat jij weet dat je je geen illusies moet gaan maken wanneer je voor ze gaat voelen.



Dat is te scharen onder de noemer 'eerlijk' misschien, ik vind het meer 'indekken' tegen vrouwen die naderhand toch gevoelens krijgen voor die foute vent die buiten de deur neukt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 13 februari 2011 @ 00:10:

Het is zo PLAT
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er helemaal niets van dat er mensen zijn die dat doen hoor. Ik heb ook wat mensen in de omgeving die zo'n "vrije " relatie hebben. Maar even met de dames kletsen en dan blijkt dat het eigenlijk meer de keuze vd man is om een "vrije"relatie te hebben. Meestal is het voor hen de laatste strohalm om de kerel te behouden. Treurig maar waar.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef toe dat ik wel eens met een getrouwde man heb gesext.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn genoeg mannen die vreemd gaan dus zijn er ook genoeg vrouwen waarmee dat gebeurd. Ben er ook een van geweest moet ik eerlijk bekennen maar toen hij over gevoelens begon er toch een punt achter gezet..
quote:Ksenija schreef op 12 februari 2011 @ 23:59:

Klopt, Sum.

Maar de manier waarop vind ik wel erg ordinair en denk dat je als moeder daar toch anders mee moet omgaan.

(lijkt me ook dat een stukje zelfcontrole er is)Ik ben inmiddels zo'n jaar of 7 single mom. Zou ik dus al die jaren geen seks mogen hebben, omdat ik geen relatie heb?
Alle reacties Link kopieren
Een met zinderend.

10 jaar mam. Als je moeder bent geworden ben je niet ineens non geworden. Maar als je een goede moeder bent ken je wel je verantwoordelijkheden. Verantwoordelijk zijn en een sexuele relatie met iemand willen opbouwen hoeft elkaar niet te bijten. Je moet discreet zijn.
Eens met Donderstraal.
Alle reacties Link kopieren
eens met donderstraal en zinderend. Alleen ik ben geen single mama. Ik ben getrouwd en samen met mijn man opzoek naar een spannende sexdate voor mij. Maar omdat er zoveel gebonden mannen reageerden op onze advertentie, en ik hier op het forum zoveel topics vond van vrouwen van wie de man vreemd gaat, was ik benieuwd wat jullie ervan vonden. Ik twijfel, zet ik mijn geweten aan de kant, en heb een keer sex met een gebonden man. Want eerlijk is eerlijk er zitten een paar hele mooie exemplaren bij de reacties van gebonden mannen!
Alle reacties Link kopieren
Offtopic: Hmm, hier een moeder met zoontje van 8, die als hij er niet is, ook de nodige ondeugende dingen aan het doen is.

Dus wij zouden dat niet mogen, omdat we moeder zijn?



Ik ga er van uit dat TO-er dit doet als de kleintjes er niet zijn én nu ze er wel zijn lekker online wat lekkers en leuks aan het uitzoeken is, moet kunnen anno 2011...



Ontopic: ik laat het van de situatie afhangen of ik wel of niet date met een gebonden man. Ik zelf heb een open relatie en mag dus daten als ik daar de behoefte aan heb. Ik ga in een chat het gesprek aan, en kom er op die manier wel achter waarom hij doet wat hij doet. Ik zeg dus niet bij voorbaat nee.

Komt hij over als een player, dan is het nee, maar zit er een goed verhaal achter en de persoon is verder leuk, dan zou ik wel met hem gaan daten.
Alle reacties Link kopieren
echtwelik, wat wil je nou van ons horen?

Dat dat normaal is? Dat je dan geen slecht mens bent? Of nou juist wel?



Waarom kan jou dat schelen? Onze mening of onze ervaring inzake deze is niet terzakedoende.

Weet alleen dat als je iets doet waarvan je normen en waarden (ooit) zeiden dat het slecht of verdorven is, dat je zelfbeeld mee veranderd.

En dat hoeft dan niet persè goed of fout te zijn. Misschien kun je dat `groeien` noemen?
Alle reacties Link kopieren
Enigszins mosterd, TO-er is getrouwd.



Wil nog wel even benadrukken dat de open relatie die vriendlief en ik hebben de keuze van ons beiden is én niet een laatste strohalm om hem te behouden. Integendeel, dit hebben wij meteen aan het begin van onze relatie afgesproken, omdat beiden net vrijgezel waren en nog van die vrijgezelligheid wilden genieten, maar ook elkaar niet kwijt wilden. We hadden al heel snel in de gaten dat wat wij voelen voor elkaar, wel eens het gevoel van 'de ware' zou kunnen zijn.



Echtwelik: waar heb je de advertentie gezet? Ik weet zeker dat er sites zullen zijn waar ook leuke singles op staan die op zoek zijn naar een SV, meer in het swingerswereldje, zeg maar....
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 23:47:

Ksenija, ik snap hem ook niet eerlijk gezegd

Is het ongepast dat ze seks wil, of is het ongepast dat het met een gebonden man is?



Dat laatste zou ik dan weer wel snappen, dat eerste niet Ik snap beide niet.
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
Ik durf het bijna niet te schrijven maar ik ben een man met een vrouw en een vriendin, Daar zit een mega story aan, die ga ik hier niet uitmeten omdat het te herkenbaar is. Voordat ik in contact kwam met die andere vrouw heb ik een half jaar met haar geschreven via een dating site, daarna via msn en we zijn drie keer samen uit geweest voordat we elkaar kusten.

Op die dating site heb ik ook eerlijk verteld hoe het zat, ik heb het idee dat sommigen het niet willen weten maar dan krijg je het verwijt dat je niet eerlijk bent. Tegen mijn eigen vrouw ben ik dus niet helemaal eerlijk, dat kan je me verwijten, de reden wil ik hier gewoon niet geven, ze is gewoon goed voor me, ik hou van haar

we gaan samen op vakantie etc.

Mijn vriendin weet het dus, ze kan er mee leven, heeft het te druk voor een vaste relatie maar heeft wel af en toe behoefte aan een goed gesprek, en daarnaast delen wij af en toe het bed. Noem me een rotzak maar zeg nooit dat het je niet gaat overkomen want dat dacht ik ook.

Tussen haakjes, iedereen die wel eens op zo'n site heeft gezeten weten ook dat er heeeeeeeeeeeel veel getrouwde vrouwen op zitten die op zoek zijn naar mannen.... Is dat geen probleem????

Dan nog even als laatste, zinds ik contact heb met die tweede vrouw is het voor mij , voor mijn vrouw en mijn vriendin een stuk gezelliger, leuker en liefdevoller geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vreemdgangers niet bij voorbaat fout, er zitten vaak hele verhalen achter die ik als rechtvaardiging kan beschouwen. Ben zelf een "bedrogen vrouw" en mijn huwelijk is erop gestrand, maar juist kan ik me heel goed indenken wat sommigen hiertoe beweegt.

Ook als dat verborgen moet.



Zelf heb ik er minder moeite mee als iemand juist (daardoor?) de intentie heeft bij die nr 1 te blijven en waardeert wat hij/zij thuis heeft, ook al lijkt de schijn tegen ivm leugens en oneerlijkheid (wat zwaar weegt, zwaarder dan de seks, been there en voor mij was dat iig zwaarwegender, ik spreek ff voor mijzelf). Soms kan het juist (zoals nieuwsgierig2011 zegt) toevoegen, ook aan het leven samen met nr 1.



Zelf sta ik niet graag op nummer 2 of vele plekken daarachter. Voor puur seks kan dat wel, of tijdelijk, mits er genoeg tijd en aandacht is voor een nr 2. Als je zelf single bent, heb je veel kans dat het toch ongelijke behoeftes of verwachtingen geeft, en dat is eigenlijk geen goede basis, tenzij het door allebei als extraatje gezien kan worden. En er geen complicaties komen, gedoe, gevoelens. Dat kan je niet uitsluiten, maar moet je dan wel allebei mee om weten te gaan.



Een ONS boeit me persoonlijk niet, maar voor een SV moeten de neuzen wel dezelfde kant op (blijven) staan. En daar allebei op kunnen vertrouwen. Dan nog legio voorbeelden waarin dat mis gaat, meer gevoelens ontstaan en ingewikkeld wordt. Die kans is groter als iemand ook "relatiemateriaal" zou kunnen zijn (je type) en dat vermijd ik dan liever. Ik ben er niet op uit om relaties te ondermijnen oid en sta in principe niet open voor gebonden mannen die op allerlei gebied (zouden kunnen) "klikken".



Dan nog kan je ook zonder op zoek te zijn als gebonden persoon onverwachts in real zo'n klik en verliefdheid treffen. Daaraan toegeven is vragen om moeilijkheden, maar niet altijd teken van zwakte of geen ruggengraat. Ook onbedoeld en onbewust kunnen er gaten zijn geslagen in de huidige relatie, daar zijn beiden iha debet aan.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Als je zo graag in de rondte wil neuken waarom trouw je dan.



Seks kan ik alleen hebben als ik mijn zelfrespect behouw, en dit is geen staaltje van zelfrespect.



Bovendien moet ik geen onbekende ingelogd, gadverdamme.

God mag weten wat ie allemaal uitspookt en daar geef je je aan bloot, bleh!!!

Neem lekker een vibrator als je niet genoeg aan je trekken komt joh, scheelt een hoop verdriet en ellende.

en dat voor dat geld.

mannen die op deze manier seks zoeken vind ik sowieso al losers en daar val ik al helemaal niet op.
Alle reacties Link kopieren
@Haagsmopje: wat een vooroordelen: "in de rondte neuken" is meestal het geval niet. En wat vind je dan bijv van mannen/ vrouwen die wel staan op dat seks exclusief is voorbehouden aan met eigen partner, maar zelf niet (meer) aan seks doen? en daarmee hun partner een heel essentieel onderdeel (intimiteit en seks) onthouden?



Moet die partner voortaan dan ook maar seksloos door het leven, omdat hij/zij ooit verliefd werd en ging houden van/ gezin stichtte met iemand? Ook nogal arrogant. En dat is vaak echt niet verzonnen, ik was er zelf een, die geen zin had of met tegenzin een enkele keer.



Mensen die niet om seks geven houden op die manier ook hun partner in hun greep en denken/hopen dat de behoefte van hun partner vanzelf ook minder wordt. Wie niet wil beslist dan over de ander? Wel het recht ontlenen aan je relatie, maar dat niet te geven hebben? In feite domineer je dan de relatie, door eenzijdig te bepalen dat die wel zonder seks en intimiteit kan. Zo naief was ik ook, om te denken dat liefde alles als vanzelf zou overwinnen. Inmiddels denk ik daar toch veel subtieler over.



Voor sommigen is het niet zomaar "van 2 walletjes eten", maar thuis helemaal niks te eten krijgen. En een hele stap. Wat niet bij iedereen leidt tot het verbreken van de relatie, er kan wel degelijk genoeg aan andere redenen zijn waarom je toch die partner niet wil verlaten. Of dit de beste oplossing is, is iets anders. De meesten zouden het het liefst wel met hun partner doen..Het is meestal een probleem van 2, waar vaak niet over gesproken kan worden, een veto op lgt, het op 1 iemands nek geschoven wordt. Is dat zo eerlijk?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Wat Suzy schrijft, is voor mij heel herkenbaar. Zelfs zodanig dat ik tegen mijn ex gezegd heb, dat hij een nr. 2 erbij mocht hebben, omdat ik hem dat stukje niet meer wilde/kon geven. Bij mij was het iets extremer, wel zo nu en dan zin, maar dan pijn, waardoor de zin in wat meer dan oraal echt niet aanwezig was.



Echtwelik: verder geen reactie meer van je? Ik blijf nieuwsgierig op welke sites je gekeken hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens voor de gein een 0800 nummer gebeld, ook daar veel gehuwde mannen hoor. Ze willen maar een ding, neuken met een ander. Beffen, want mijn vrouw wil dat niet. Gepijpt worden, mijn vrouw vindt het vies. etcetc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven