Reborn poppen

02-08-2011 12:40 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de Telegraaf stond vandaag een artikel over een reddingsactie van een baby in een auto, maar dat bleek een Rebornpop te zijn. Nog nooit van gehoord, dus ik googledegoogle. Kom ik uit bij deze advertentie op Ebay van een dame die Rebornpoppen maakt.



http://www.ebay.co.uk/itm ... ls_EH&hash=item3a689e2252



Ik word er een beetje misselijk van, weet niet precies waarom. Wie koopt nou zoiets? Die baby's zijn ook eng (want heeeeel erg realistisch), maar een kind van zes als pop? Of ben ik gewoon bekrompen? Live and let live, maar ik vraag het me echt serieus af.



Dit is de site van de maakster: http://www.reborn-baby.com/reborn-doll- ... three.html
Alle reacties Link kopieren
die pop doet me een beetje denken aan horror films.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet. Waarom mag een pop niet echt lijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook eng, en wie koopt zoiets?
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 02 augustus 2011 @ 12:42:

die pop doet me een beetje denken aan horror films.



Ja, de light-versie van Chucky.

Vind ze ook een beetje eng. Erg realistisch, maar dan toch een pop.
Alle reacties Link kopieren
ja, chucky, en dan was er nog zo,n film met een put. werden kids ingelokt door zo,n soort pop/kind/heks.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Tja, het is inderdaad een beetje vreemd, maar zolang ze er niemand kwaad mee doen...

Ik zag laatst op tv een wat ouder Amerikaans stel die een aapje hadden, die werd behandeld als een kind. Dus die werd aangekleed, at met de pot mee en had strikjes in het haar. Dan toch maar liever zo'n pop.

Schreeuwend duur zijn die dingen trouwens!
The time is now
Die poppen hebben toch vooral als doel vrouwen het idee te geven dat ze een echte baby hebben? Ik heb ooit eens een artikel gelezen (Linda. geloof ik) en sommige dames hadden hun huis vol. Ze gingen elke dag in bad, kregen steeds schone kleertjes aan, enzovoorts.
Alle reacties Link kopieren
Vind het net dode baby's lijken.
Alle reacties Link kopieren
wow,heb vol verbazing haar poppen en baby's bekeken.wat lijken ze echt!vooral die pop Samuel!
Alle reacties Link kopieren
baby helena lijkt wel een roemeense aids wees.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje die zijn realistisch zeg. En wat Banba zegt heb ik ook niet zo lang geleden op tv gezien. Dan nog liever een pop ja. Vond het zo zielig voor dat aapje.
Alle reacties Link kopieren
Het is een beetje hetzelfde idee als mannen met van die levensechte damespoppen. Was een keer op tv dat ze die als partner behandelden.
Alle reacties Link kopieren
nou ja, een aapje leeft tenminste nog.

zo,n dode pop verzorgen vind ik erg scary.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heeeeeel graag zo'n pop willen, maar ja, duur hè...
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 02 augustus 2011 @ 12:56:

nou ja, een aapje leeft tenminste nog.

zo,n dode pop verzorgen vind ik erg scary.Minder eng dan een levende pop
Ik denk dat je echt iets mist in je leven als je als vrouw zijnde je huis vol met dit soort poppen hebt en ze als je eigen kinderen behandelt.



En er mist dan duidelijk ook iets in je bovenkamer
Alle reacties Link kopieren
misschien komt die pop s,nachts tot leven......
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:katrien_duck schreef op 02 augustus 2011 @ 12:56:

Het is een beetje hetzelfde idee als mannen met van die levensechte damespoppen. Was een keer op tv dat ze die als partner behandelden.



Dat was inderdaad helemaal ziek. Hij had een stuk of 6 van die poppen, waar hij ook seks mee had.

Was hij ook nog verbaasd dat zijn nieuwe vlam (een echte dus) niet zo enthousiast reageerde toen ze bij hem thuis kwam en hij al die 6 poppen aan de keukentafel had gezet met een feestmuts op, om kennis met haar te maken
The time is now
quote:VivaPepsi schreef op 02 augustus 2011 @ 13:00:

Ik zou heeeeeel graag zo'n pop willen, maar ja, duur hè...Ga je dan ook doen alsof het je baby is?
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn echt heel mooi maar ze hebben niets van een pop. Misschien voorzien ze in een bepaalde behoefte, ik vind het een beetje bizar eerlijk gezegd.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Die poppen zijn wel heel goed gemaakt, voor in museum of zo... ik maak me idd meer zorgen over de mesen die ze kopen. Wat zouden hun redenen zijn? Geen kinderen kunnen krijgen? Dan maar liever adopteren, daar red je een ander mee en beleef je zelf veel meer plezier. Zorgen voor zo'n pop is echt ziek.
quote:Banba schreef op 02 augustus 2011 @ 13:05:

[...]





Dat was inderdaad helemaal ziek. Hij had een stuk of 6 van die poppen, waar hij ook seks mee had.

Was hij ook nog verbaasd dat zijn nieuwe vlam (een echte dus) niet zo enthousiast reageerde toen ze bij hem thuis kwam en hij al die 6 poppen aan de keukentafel had gezet met een feestmuts op, om kennis met haar te maken :puke: en dan ben ik nog mild!
Alle reacties Link kopieren
quote:Banba schreef op 02 augustus 2011 @ 13:05:

[...]





Dat was inderdaad helemaal ziek. Hij had een stuk of 6 van die poppen, waar hij ook seks mee had.

Was hij ook nog verbaasd dat zijn nieuwe vlam (een echte dus) niet zo enthousiast reageerde toen ze bij hem thuis kwam en hij al die 6 poppen aan de keukentafel had gezet met een feestmuts op, om kennis met haar te maken



Ik kan me zo slecht verplaatsen in dit soort mensen.



Aan de andere kant is het misschien maar goed dat ze hun driften niet op levende wezens hoeven te botvieren.
Alle reacties Link kopieren
raar eigenlijk, mannen nemen een pop voor de sex, vrouwen om ze te verzorgen.



ik heb niks met poppen, k zie nog niet zo,n opblaasgeval naast me in bed liggen.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven