Lijf & Lijn alle pijlers

Weigthwatchers propoints versus flexipoints

07-08-2011 21:21 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met het weightwatchers propoints systeem in vergelijking met het weightwatchers flexipoints systeem?

Wat werkt in de praktijk het prettigst en geeft de beste resultaten?

Wat zijn de voor en tegens etc?
Alle reacties Link kopieren
Tegen : Doe gewoon normaal!



Minder en gezonder eten en veel sporten!
Internagelaktisch
quote:maaique schreef op 07 augustus 2011 @ 21:37:

Tegen : Doe gewoon normaal!



Minder en gezonder eten en veel sporten!



Dat dacht ik vroeger ook altijd, maar bij sommige mensen werkt dat nu eenmaal niet.



Hier is een Weight Watchers topic: WW - We tellen weer tot 29... misschien handig om je vraag daar ook even in de groep te gooien?



Ik heb zelf geen ervaring met Flexipoints, ik ben een maand geleden begonnen met Weight Watchers en doe dus ProPoints.
Alle reacties Link kopieren
quote:maaique schreef op 07 augustus 2011 @ 21:37:

Tegen : Doe gewoon normaal!



Minder en gezonder eten en veel sporten!Pfff...die kennen we nu wel.
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
quote:maaique schreef op 07 augustus 2011 @ 21:37:

Tegen : Doe gewoon normaal!



Minder en gezonder eten en veel sporten!



En dat is nu juist wat weightwatchers stimuleert.



Makkelijk reageren als je niet precies weet wat het inhoudt, niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:capricorn schreef op 07 augustus 2011 @ 22:42:

[...]





En dat is nu juist wat weightwatchers stimuleert.



Makkelijk reageren als je niet precies weet wat het inhoudt, niet?Als je normaal eet via de WW, waarom dan betalen aan een club als je zelf wel weet hoe het moet?
Alle reacties Link kopieren
Omdat sommige mensen wat richtlijnen nodig hebben om normaal te eten. Het betalen is daarbij een stok achter de deur.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het niet zo werkt. Als je echt gemotiveerd bent lukt het ook zonder WW.