Boerenacties op de snelweg

27-07-2022 22:07 976 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vandaag vol verbijstering gekeken naar de puinzooi die de boeren vandaag hebben aangericht op de snelweg. Nu zit ik Renze te kijken waar zo'n minkukel over het ongeluk dat door die boeren is ontstaan doodleuk zegt "ach, er gebeuren wel vaker ongelukken".
De politie heeft al gezegd dat ze waarschijnlijk niemand zullen gaan straffen want zogenaamd kunnen ze niet achterhalen wie hiervoor verantwoordelijk zijn.

Ligt het nu aan mij dat ik dat echt compleet gestoord vind?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het ook bizar! Om je eigen punt te maken, andere mensen in gevaar brengen. Hoe haal je het in je hoofd?! 😳
Demonstreren is een groot goed, vernielen is kansloos, moedwillig gevaarlijke situaties creëren ook. Maar goed, veel mensen zien dat anders. Ik vond lang geleden de blokkeerfriezen eikels, moest ik ook niet over zeuren, want "mensen moeten gewoon opletten als ze autorijden."
Overal in Nederland hangen camera's boven snelwegen, maar nu even niet. En dat gekruip steeds, van we hebben begrip voor jullie boosheid, maar doe maar alsjeblieft even niet gevaarlijke acties, alsjeblieft. Als een boer je in je snuit spuugt, moet je hem nog bedanken voor het opfrissen, geloof ik.

Ik ben opgevoed met enorm veel negatieve verhalen over boeren. Ik was er een beetje overheen, maar het begint weer terug te komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Woest was ik vanochtend toen ik op de afrit en oprit van "mijn" snelweg zag dat er boomstammen lagen en bergen vol stenen en ander rotzooi. Gelukkig reed het langzaam waardoor je het nog net op tijd kon ontwijken. Maar je zal de 1e zijn geweest en met een snelheid van of op de snelweg hebben gereden.

Ik heb hier echt geen sympathie voor.
Alle reacties Link kopieren Quote
cuculuscanorus schreef:
27-07-2022 22:24
Demonstreren is een groot goed, vernielen is kansloos, moedwillig gevaarlijke situaties creëren ook. Maar goed, veel mensen zien dat anders. Ik vond lang geleden de blokkeerfriezen eikels, moest ik ook niet over zeuren, want "mensen moeten gewoon opletten als ze autorijden."
Overal in Nederland hangen camera's boven snelwegen, maar nu even niet. En dat gekruip steeds, van we hebben begrip voor jullie boosheid, maar doe maar alsjeblieft even niet gevaarlijke acties, alsjeblieft. Als een boer je in je snuit spuugt, moet je hem nog bedanken voor het opfrissen, geloof ik.

Ik ben opgevoed met enorm veel negatieve verhalen over boeren. Ik was er een beetje overheen, maar het begint weer terug te komen.
Nou, precies, je verwoordt het goed. Ik kan me er echt kwaad om maken én ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar die enorme kontenkruiperij richting de boeren vandaan komt.
Am Yisrael Chai!
Ik vind het schandalig. Ik begreep dat er ook asbest tussen zat, daar hebben agenten, brandweer en opruimers bij moeten staan. Echt, hoe halen die idioten het in hun hoofd, en dan komen ze er ook nog mee weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee dat ligt niet aan jou. Dit is op geen enkele manier goed te praten. Die Dolf aan tafel aan Renze heeft ook geen enkel goed argument, en kwam inderdaad niet verder dan “ja maar ongelukken gebeuren toch wel, en je ziet toch wel dat er zooi op de weg ligt”. Jezus wat een domme gast. Ik lees dat er nu weer branden zijn, echt zo ongelooflijk dom en gevaarlijk met de huidige droogte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee dat ligt niet aan jou.
Maar pas maar op met wat je zegt want voor je het weet ben je een landverrader en worden je naw gegevens online gedeeld :bonk:
Wat een idioten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voornu schreef:
27-07-2022 22:29
Ik vind het schandalig. Ik begreep dat er ook asbest tussen zat, daar hebben agenten, brandweer en opruimers bij moeten staan. Echt, hoe halen die idioten het in hun hoofd, en dan komen ze er ook nog mee weg.
ja, en de bedrijven die dat opgeruimd hebben of aan het opruimen waren worden nu allemaal bedreigd.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat de instanties de boeren niet kunnen aanpakken is natuurlijk gelul, er hangen overal ANPR-camera’s, moet niet moeilijk zijn om te achterhalen om wie het gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
missfitz schreef:
27-07-2022 22:31
Dat de instanties de boeren niet kunnen aanpakken is natuurlijk gelul, er hangen overal ANPR-camera’s, moet niet moeilijk zijn om te achterhalen om wie het gaat.

Ik vraag me af wat hier achter zit? Waarom worden deze lui niet opgespoord en beboet?!
Ik las dat de politie heeft gezegd: 'er staat geen bordje bij wie het heeft gedaan'.
Ik hoop maar dat dat een inval- woordvoerder was die geen vast contract krijgt. Of krijg ik als ik bel voor een woninginbraak ook te horen dat ze niets doen want de dader heeft geen visitekaartje achtergelaten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sommige boeren (absoluut niet allemaal, voor we dat krijgen) lijken hiermee bezig te zijn:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tactiek ... eide_aarde
Alle reacties Link kopieren Quote
Moeten die tractoren dan ook tegenwoordig geen nummerplaat hebben? Zijn ze volgens mij net als een gewone auto gewoon te traceren.

Ik zie foto's voorbij komen van wegen waar je gewoon echt met goed fatsoen niet meer op kan doorrijden en ik zag een foto waarbij gewoon een enorme hoop zand, hooi en andere rommel op de weg lag onder een viaduct, met de schaduw daarvan nauwelijks zichtbaar bij schemer. Gewoon levensgevaarlijk.

Ik vind het echt van de zotte. Wat cuculuscanorus zegt, ze doen maar en als ze je dan in je gezicht spugen moet je ze nog dankbaar zijn ook.
Zo'n onzin, ze wisten al 50 jaar dat dit zo niet kon, ze weten al tig jaar dat dit er aan zat te komen en ze hebben jarenlang gestemd op partijen die smoesjes verkochten in de wetenschap dat het smoesjes waren. En er toch op stemmen. En nu de boel saboteren?

Ik vind de politie een enorme slappe hap wat dat betreft.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moest er langs en ik heb ook op het nieuws gehoord over bedreigingen tegen bedrijven die dit moeten opruimen.

Boer in nederland: Lekker doen waar je zin in hebt.
Je vervuiling laat je wegwaaien.
Als iemand er iets van zegt ga je puin, vuilnis en asbest (!) dumpen. Mensen die dat willen opruimen bedreig je.

En maar lachen om die mensen die in die 'trots op de boer' slogan trappen.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
27-07-2022 22:27
Nou, precies, je verwoordt het goed. Ik kan me er echt kwaad om maken én ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar die enorme kontenkruiperij richting de boeren vandaan komt.
Boeren hebben blijkbaar een hoog knuffelgehalte? Ik snap dat ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees nu net op AD dat de A1 voorlopig nog dicht blijft.
Geen aannemer die het aandurft om de zooi op te ruimen wegens bedreigingen.

Echt te gek voor woorden.
O_O

Paar weken geleden was een een Jumbofiliaal dat boog voor de boeren: Wakker Dier had een digitale reclamewand gehuurd en toonde waarom de melkindustrie niet heel fijn is.
Boeren hebben die Jumbo gewoon bedreigd: Jumbo het snel verwijderd, de lafbekken.

Vroeger ging je gewoon naar je baas als je loonsverhoging wil.
Ik denk dat ik maar een paar tractoren inhuur en een zooitje balen hooi met asbest voor zijn deur plemp. Eens kijken of mijn bruto jaarsalaris naar netto per week gaat...
Want dat is tegenwoordig kennelijk de methode.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat mij betreft héél hard straffen met een 'poging tot doodslag' deze mensen! Ik vind het bizar! En dan ook nog al die mensen die gewoon hun werk doen, gaan bedreigen.... Ik heb er geen goed woord voor over.
Ik snap best dat mensen gefrustreerd zijn dat "hun levenswerk" met faillissement wordt bedreigd, maar dit is onder geen beding goed te praten.
En we moeten met z'n allen maar begrip hebben voor de situatie.

Ik hoop dat er iemand heel hard gaat ingrijpen bij dit volk, maar dat zal alleen maar olie op het vuur zijn. Vandaar dat niemand z'n kop boven het maaiveld (om maar in boerentermen te blijven) durft uit te steken.
Alle reacties Link kopieren Quote
KooktMetKnoflook schreef:
27-07-2022 22:39
En maar lachen om die mensen die in die 'trots op de boer' slogan trappen.
Of zo'n boerenzakdoek wapperen of de vlag omgekeerd wapperen.
Echt, je zou ze er mee opknopen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien begint het in de buurt te komen van de krakersrellen. Qua heftigheid. Daar werd oa. een tank ingezet om door een blokkade te breken.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Krakersrellen
Wat fout is hindert het hart, maar de waarheid brengt vreugdevolle kalmte -- Rumi
Alle reacties Link kopieren Quote
Cookielover schreef:
27-07-2022 22:40
Boeren hebben blijkbaar een hoog knuffelgehalte? Ik snap dat ook niet.
Ja, want iedereen ziet boeren als hardwerkende mensen die totaal geen kwaads in zich hebben. En kijk maar naar Boer zoekt vrouw. Alles is zo romantisch neergezet.
Terwijl er in werkelijkheid onder alle lagen van de bevolking asocialen zitten. (kijk maar naar het Corps)
Alle reacties Link kopieren Quote
lenthe_ schreef:
27-07-2022 22:45
Wat mij betreft héél hard straffen met een 'poging tot doodslag' deze mensen! Ik vind het bizar! En dan ook nog al die mensen die gewoon hun werk doen, gaan bedreigen.... Ik heb er geen goed woord voor over.
Ik snap best dat mensen gefrustreerd zijn dat "hun levenswerk" met faillissement wordt bedreigd, maar dit is onder geen beding goed te praten.
En we moeten met z'n allen maar begrip hebben voor de situatie........
Begrip hoeft niet denk ik, maar je moet als groep keihard voor jezelf opkomen. Denk aan de toeslagenouders en de Groningers die daar onvoldoende de mogelijkheid toe hadden en zo 'n beetje vermorzeld zijn door dit en vorige kabinetten.
Wat fout is hindert het hart, maar de waarheid brengt vreugdevolle kalmte -- Rumi
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vrees dat voor het eind van volgende week de Veluwe in de hens gezet wordt. Daarbij zorgen dat de brandweer er niet bij kan en affikken maar. Nederlands trots, als er nu vuur bij komt is het gedaan.
Ik denk echt dat dit nog maar kinderspel is. Uiteindelijk misschien het leger inzetten om de troep op te ruimen? Bivakmutsen op ivm herkenbaarheid en gaan..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet hoe het in jullie omgeving zit, maar ik ken echt niemand die deze rellende extreme boeren begrijpt of steunt.

En ik begrijp ook niet waarom dit nu allemaal moet. Ze gaan binnenkort toch in gesprek, wacht dat nou eerst eens af. Dit komt zo hersenloos over.

En dat asbest is natuurlijk helemaal van de zotte. Poging tot doodslag zou daaraan moeten hangen. Kom je als dienstdoende agent ter plekke, krijg je als stank voor dank nog even longkanker cadeau.
Alle reacties Link kopieren Quote
terroristen zijn het. punt.
En nú in één keer goed

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven